goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
I kdoe gewoon een goede dag slechte nacht Maar dat komt een andere keer weer . LIeve Ibi toch, je doet zo je best, maar het is allemaal zo verdomd moeilijk.

Slaap lekker ook voor Thee
goedemorgen! Hopelijk hebben jullie nog ff kunnen slapen of slapen jullie nu nog.

Ik heb vandaag een meeting van een ander forum. Heb er wel zin in hoewel ik moe ben. Toch best vreemd want alles bij elkaar heb ik zo'n 14 uur geslapen.

Fijne dag!
Veel plezier ibi! Ik ben ook net wakker, met opgezette klieren, hoofdpijn en verhoging. Het weekend is begonnen!
@Mika en Yellow, er is nog wel meer gebeurd na dat blog, maar dat ga ik hier niet in het openbaar vertellen. Te herkenbaar allemaal.

@Chat, dan schelen wij niet zo heel veel, in nov. word ik dat. Psst, ook niet verder vertellen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Elmervrouw ik hoop dat het positieve ontwikkelingen zijn die daarna zijn gebeurd

Sanne, wat een shitzooi dat je zo ziek bent Kruikje erbij, en lekker in bed liggen met wat thee?

Ibi veel plezier met je meet, ik hoop dat het een fijne dag zal worden.

Ik merk als ik eerlijk ben dat het niet zo goed gaat met me, en dat ik echt een beetje rare dingen denk. En dat ik weer net zoals eerst bang voor mezelf ben, en waar ik toe in staat kan zijn. Ik weet heus dat er vast ergere dingen zijn, maar het houdt me bezig de hele dag, en ik wil zo graag niet meer zo verbitterd en rancuneus zijn.
yelloowtje, is er niks wat je kan gaan doen vandaag? Beetje afleiding zoeken?
Ja, ik ga wel wat opruimen en nieuw tafelkleed kopen en boodschappen doen. Het is denk ik meer dat die gedachtes de hele tijd op de achtergrond door mijn hoofd blijven spoken. Ik wil niet zo zijn, ik haat het dat ik zo geworden ben
Yellow

Ik geef je voordat ik NU de pc gaat uitzetten en andere dingen ga doen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Yellow Als ik me goed had gevoelt, was ik nu naar je toegekomen. Vond je zaterdag juist hartstikke leuk!

Kun je toch niet wat leuks verzinnen voor de zomer, zodat je wat afleiding hebt?
Ah lief hoor dank jullie

Ik denk dat ik gewoon eerlijk moet zijn ook naar mezelf en toegeven dat ik best lollig kan doen, en gezellig, maar dat ik ook echt niet helemaal normaal ben (en wie is nou normaal dat is waar, maar ik wel een beetje extra niet normaal ofzo) Maar en dan, dan weet ik dat. En dan. Hoe word ik dan weer normaal.
Wat bedoel je met normaal yellow? Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je vaker gelukkig bent dan ongelukkig en dat je zelf uit je problemen kan komen. Een dip mag best af en toe, maar dan moet je er ook weer uit kunnen komen.

Mijn problemen zijn op zich niet zo groot, maar ik baal wel. Gaat weer lekker tussen vriend en mij en nu had hij leuke dingen voor vandaag bedacht en ik voor morgen. En nu lig ik ziek op de bank... Grrr...
Yellow je hoeft niet altijd lollig te zijn. Je mag ook rustig een keer boos, verdrietig etc zijn. En je vraag hoe je normaal kunt worden moet je hier niet stellen want wij zijn allemaal niet normaal hier Als ik iets voor je kan betekenen mail me maar geel. Ik wil je met alle plezier helpen.

Sanne je moet je lekker laten verwennen door je vriend geen ruzie maken. Is niet goed als je ziek bent.

Ik hoorde vanmiddag via via dat mijn ex schoonvader is overleden. De opa van mijn kids. Is afgelopen donderdag overleden. Ik vind het zo raar dat mijn dochter en ik er niets over hebben gehoord. Mijn dochter kreeg vanmiddag de rouwkaart. Mijn naam staat er niet bij alleen mijn dochter en vriend. Vind ik ook zo raar ik heb best nog wel goed contact met ex en ook wel met ex zwager. Mijn ex is ook op mijn moeder haar crematie geweest. Nouja moet er ook niet teveel over nadenken, ze zullen hun reden er wel voor hebben
Mika, gecondoleerd. inderdaad beetje vreemd.

Geen ruzie hier hoor. Baal alleen dat de plannen anders lopen. Heb vriend richting zijn familie gestuurd. Kan ie paar uur met zijn nichtje spelen. Daarna mag hij weer voor mij komen zorgen.
En heb jij een paar uurtjes rust, heel slim Sanne
Gecondoleerd mika. Misschien moet je er niets achter zoeken. Ze hebben zich waarschijnlijk onbewust tot de familie gericht.

Giet hier van de regen zeg. Wat een zomer. Zijn nog maar 2 x naar de camping geweest, echt zonde van het sta geld. Nou ja, het is niet anders.

Yellow, wij zijn idd allemaal raar, tenminste niet echt in staat happy te zijn zo nu en dan. Accepteer jezelf zoals je op dit moment bent.

Beterschap Sanne!

Er staat een meet gepland. Vort naar Dordt!
Dat is echt wel jammer Chat van het sta geld. Maar wie weet hoe zo'n mooie zomer er nog aan komt.

Het is hier nu droog maar het waait net of het herfst is.

Ga je naar die meet Chat?
Ja, samen met thee zit ik in de organisatie
Ik heb het gelezen Chat, is mij een beetje te ver weg.

Jij blijft ook aan het meeten he, maar is ook wel leuk
Hai , ben naar winkel geweest en weer terug.

Mika, gecondoleerd. Ik weet niet of er wel per se een reden achter zit dat jouw naam er niet bij zat, misschien wisten mensen niet allemaal even goed hoe jullie contact was (degenen die over de rouwkaartjes ging)?

Leuk die meet, ik zal kijken of ik ook kan komen .

Verder, ik voel me gewoon down, en boos, en vervuld van haat. En vooral dat laatste ,daar hou ik niet zo van.
We hebben een kitten in huis genomen dus ben daar ff druk mee.

Mijn choco kitten (Ze is zwart maar in het zonlicht kleurt ze chocoladebruinig )

Tot later dames!
Ik zag het filmpje chooc, wat een schatje

En heeft de kitten al een naam?

Yellow waarom ben je zo boos of op wie?

En je hebt gelijk hoor over die rouwkaart, ach maak me er al niet meer druk om. Weet je wat het is? Als de vriend van mijn dochter niet mee wil dan moet ze er alleen naar toe en dat vind ik niet zo leuk. Je wilt altijd graag je kinderen beschermen tegen zulke dingen. Ga je vanavond stappen yellow of rummikub spelen??
vriend is nog niet terug. Ik wou niet dat mijn ziek zijn zijn zaterdag zou verpesten, maar hij zou op tijd terug zijn om boodschappen te doen en samen avondje te hebben. Ben teleurgesteld...
Boos op ex, en alles wat uit de hele situatie voortgekomen is enzo.

Vanavond ben ik thuis hoor, dus we kunnen straks een potje!

Sanne, wat jammer nou zeg. Snap wel dat je teleurgesteld bent, waar is hijd an? Als hij zegt dat hij nu terug zou zijn, vind ik een beetje raar dat hij er niet is
Dat heb ik een beetje gemist yellow. Boos zijn mag, maar helpt op lange termijn helaas niet. Haat klinkt helemaal niet lekker. Is dat nu even, of voel je het al een tijd.

Waar vriend is? Goeie vraag. Heb me al vaak zorgen gemaakt, maar feit is dat hij eigenlijk nooit op tijd terug is als hij iets met zijn ouders doet. Heb zijn zusje maar ff gesmst of ze al weg zijn.
Hmm... Vriend, schoonzusje en schoonmoeder nemen niet op. Begin me nu toch ongerust te maken...

Schoonmoeder heeft teruggebeld. Ze zitten in de auto. Nu ben ik gewoon kwaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven