De Karavaan deel 1.

23-07-2011 11:31 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brand maar los!

Ik heb er heel optimistisch deel 1 bij gezet, denk dat het vast wel een vervolg krijgt.

Oh en voor de duidelijkheid: Wij zijn géén groepje, wij zijn een karavaan!
En nu drink ik bubbels in het bubbelbad, hoe decadent
Wow wat luxe Soepje!

En wat een lieve vriend heb je.
Dames ik ga naar bed, ik krijg ook een massage! (snaak wil bij mij slapen, en dat mag alleen als ze mn rug kriebelt, haha, nu maar hopen dat we wat beter slapen, zo'n kuchelend en zwetend warm lijfje naast me is toch niks hoor)
Ik krijg vannacht ook een massage ben ik bang.

Jongste is weer thuis van een mislukt logeerpartijtje en wil nu weer bij mij in bed.

En die heeft me afgelopen nacht ook al blauw geschopt dus dat zal nu wel niet veel beter zijn.
Voorheen vond ik het niet zo erg, maar heb nu inmiddels qua bed een twijfelaar, dus erg krap allemaal, hahaha
Aaah wel zielig dat het logeren niet ging. Fijn dat ze weer thuis is.

Het is hier echt heel triest weer. Nu al helemaal donker, het waait, alles is nat. Vanmiddag leek het nog oktober.... nu november.

Ik ben die Holland Doc aan het kijken van die moeder met een heleboel kinderen (9 geloof ik) met allemaal problemen.
Hier is het ook herfst Moon, niks aan, het waait een storm!!

Ja wat jammer Bam, heeft ze last van heimwee?
Nee de jongens waren vervelend dus wilde ze naar huis.

Werd keurig met de auto voor de deur afgezet ook nog.

(Ze was tien deuren verder )
Ah oke, nouja, dan maar weer naar huis toch!

Als ze lopend was gekomen was ze dan niet zeiknat? Het regent hier enorm namelijk, de hele avond al. Wel lief dat ze haar even kwamen brengen

Ik heb inmiddels mn massage gehad, madame ligt te slapen en ik heb de laptop maar even mee genomen, heb ik nog een beetje vertier
Dat was de verklaring van depapavandejongens ook ja.

Ik heb maar even verteld dat ze van regen echt niet dood gaan en dat had Jongste dus precies ook al zo gezegd
M belde net vanuit Duitsland, moest me even vertellen dat ik lief ben
Ik heb idd een lieve vriend, hij doet vaak erg zijn best om iets liefs voor me te doen ook en ik weet trouwens niet of ik ziek ga worden, vanochtend voelde ik me heel beroerd maar ben toch gaan werken. Denk dat dat iets teveel was want het was ook echt absurd druk.

Oh had ik al verteld dat hij ook boodschappen heeft gedaan voor het weekend en voor me had gekookt? ik ben echt een verwend mens.

Sneu voor je dochter bam!
Haha goed geinstrueerd

Hier geen massage. Ben nog wat dingen aan het kijken op uitzending gemist.
Hahahaha, ze is ook niet van suiker natuurlijk. Krijgt de logeerpartij binnenkort een herkansing?
Jazeker.

Die logeren heel vaak over en weer.
Dat is idd heel lief, van beide vriendjes!!
Wij moeten nog even een datum prikken he Mar.
Eens met Maroon
Ja dat moeten we ook even!

Zullen we het ergens in de 1e week van augustus doen, of komt dat jou niet uit. Volgens mij hebben mn ouders dan nog geen vakantie en kan Snaak dus daar mooi even logeren
Zit jij een beetje makkelijk met oppas?
Ik ga vrijdag al op vakantie...
quote:maroon5 schreef op 23 juli 2011 @ 22:54:

Zit jij een beetje makkelijk met oppas?Ik wel, ik heb M
Nu aankomende vrijdag? Mijn auto word als het goed is deze week gekeurd dus dan heb ik even geen vervoer, even kijken hoor hoe het dan moet
Hahahaha ja dat is makkelijk!

Ik weet niet precies wanneer mn auto gehaald word, en wat er aan gedaan moet worden (maar ik ben al te laat en mag er dus al niet meer mee rijden dus die gok neem ik ook niet)
Ow, mn accu is ook bijna leeg hoor, geeft ie aan, dus als ik niet meer reageer ben ik er morgen weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven