societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Bedenk me net dat Tyson een cadeau voor mij was van de beesten. Ik heb geeneens dankjewel gezegd. Wat stom van me!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Tyson...
hahaha, zie het al voor me!

Ja das zeker een cadeau! Dat doen ze omdat ze je lief vinden...en dan gooi jij het zo het huis uit. Nou ik zou niet raar opkijken als er straks een stel huisdieren met hun rug naar je toe zit vanavond op de bank.
Hahaha, Tyson!

Goedemiddag allen. Zit hier met mijn voetjes in dikke sloffen want heb nogal last van mijn voetzooltjes. Heb gisteren de sterren van de hemel gedanst en ben van pure ellende blootvoets verder gegaan. Nieuwe schoenen zijn geen goed plan als je salsa gaat dansen. Maar we hebben wel genoten, gaan we zeker proberen vaker te doen. Hubs heeft de hele avond mijn handje vastgehouden en schaapachtig in mijn ogen staan te staren, zucht.

Het demolitionteam heeft echt al mijn palmpjes ontworteld en liggen nu heel onschuldig op mijn hakken te kauwen. Staat al een half uur een auto voor de nieuwe buurvrouw te toeteren en krijg langzaam aan zin om te gaan schelden. Osama kwam al vroeg naar huis vandaag en vind de puppybrokken ook erg lekker. Ben benieuwd of hij er ook een glanzend vachtje en natte neus van krijgt. Ga weer ff dweilen meiden.
Wat heb jij een leuk huishouden Khemam! Geweldig. Overigens krijg je geen glanzend vachtje van puppybrokken, at ze vroeger ook schijnbaar... Je gaat er wel van blaffen.
Eeeeenig huishouden! Als ik het zo lees denk ik dat ook ja. Moet er alleen geen plaatjes bijplakken hahahaha. Huis is een gigantische puinhoop, speelgoed, wasco op de muren, nieuwe fiets van hubs, want geen plek meer in de schuur, het ruikt constant naar natte hond, overal vieze lange haren van dochters hairweave die schijnbaar uitvalt en de wc lekt aan de zijkant water als je doortrekt.

Nog 2 weken en dan gaat iedereen weer lekker naar school en mama weer aan de slag. Heerlijk die vakantie maar ben nu wel weer aan rust toe.
Hup James, aan de slag bij Khe jij. Wat? Je bent een ovenschotel geworden? Niks mee te maken, je bent hier om te werken.

Ik heb hij die niet genoemd mag worden gesignaleerd!
quote:elfje26 schreef op 25 juli 2011 @ 14:20:

Lekker...... hahahaha

Zit net even digitaal de krant te lezen. Ik verbaas me soms over de teksten daarin. Zag net dit;

'De politie gaat ervan uit dat de 44-jarige man is doodgestoken.

In zijn borst stak een mes.'

Dan denk ik; hoezo gaan ervan uit? Er stak een mes in zijn borst dan is dat toch gewoon een feit? Of is dit een kromme zin die moet aangeven dat ze niet 100% zeker zijn dat die messteek geleid heeft tot zijn dood?

Misschien deed die man net of hij dood was, om de politie te foppen ?

In de borst van Theo van Gogh was destijds ook een groot mes gestoken. Maar zijn keel was ook doorgesneden. En de dader was begonnen met een paar kogels in zijn lijf te schieten.

En inderdaad: misschien was Theo zich wel doodgeschrokken door al dat geweld. Of hij viel van zijn fiets en brak zijn nek.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ja ik dacht er ook aan, eerst vermoord door iets anders en er dan een mes in gezet. Maar erg onwaarschijnlijk is het wel.

Denk ook dat ze dat wettelijk niet mogen zeggen ofzo, totdat er autopsie is geweest.
quote:idalee schreef op 25 juli 2011 @ 17:56:

Ik heb hij die niet genoemd mag worden gesignaleerd! echt waar? Dacht al dat ik een van de alterego's al was tegengekomen. Heb mezelf direct in de bosjes verstopt en ben stilletjes op mijn tenen weggeslopen.
Niet naar het bos gaan Khe! Hier blijven hoor!
Yep, had hem ook gesignaleerd vanmiddag, kreeg een paniekaanval. Zit nog bij te komen.

@DS, inderdaad, een mes in je borst zegt nog niks. Maar vervelend is het wel, ik val van minder al van mijn moederfiets...

Stan is da bomb! Hij loopt binnen met een senseo-apparaat en foodprocessor! Wat krijg ik veel cadeaus vandaag! Zou het mijn verjaardag zijn ofzo?
Ben daar al tijden niet meer geweest.

Was net een reservaat voor mafketels en fanaten.
Waaaatttt...................??!?
Geen paniek Xal! *wappert met een doekje frisse lucht toe*
Stan de Man is goed bezig. Was vast omdat je je gister zo goed had gehouden.

Gaat niet goed hier! Vnadaag was juist een betere dag, maar nu gaat het ineens niet meer. Heb een pammetje op en overweeg te bellen naar psych, dat hadden we afgesproken, maar zij kunnen toch niks doen.
*Boinnnnkkk.... van stokje gevallen*
zie net een mevrouw uit Noorwegen die reageert op de ramp; We kunnen nu alleen maar reageren met liefde

Wat mooi als je dat dan kan zeggen...
Beetje lijm onder de voetjes van Xal, blijft ze beter zitten volgende keer
Doe mij ook maar lijm onder mijn hakjes...
Bewondering voor. Heb zelf teveel opgekropte woede om dan zo rationeel te reageren. Bij mij moet dan alles stuk. Niet de meest productieve manier van omgaan met pijn maar het is dat of alles wegstoppen. Die tussenweg raak ik elke keer weer kwijt.
Heb trouwens een spannend plan waar ik zelf heel enthousiast over ben maar waarvan ik weet dat hubs niet echt blij van wordt.

Vandaag sprak ik met een goede vriend die volgend jaar ook deze kant op komt vanwege werkzaamheden van zijn vrouw. Nu wil hij samen me mij onze oude werkzaamheden oppakken en samen dus een bedrijf opzetten hier. Ik weet dat het echt kans van slagen heeft en iets is waar ik gewoon goed in ben. (denk evenementen organistatie in een zeer breed spectrum) Maar dat betekent natuurlijk veel uren van huis, en netwerken met feestvolk. Hoe ga ik dit nou weer brengen?
Met eerder genoemd jurkje?
Denk dat zelfs de extreme pushup daar niet bij gaat helpen. Zal met een goed onderbouwd bedrijfsplan moeten komen ben ik bang. En hij kent die vriend ook helemaal niet, dus dat zal ook nog wat voeten in de aarde hebben. Als het om zijn wijfie gaat ziet hij altijd beren op de weg. Hij bedoelt het lief, maar kan dan echt als een caveman reageren.

Komt ook een beetje door zijn werk. Ziet daar alleen maar het slechtste van de mens, dat vertroebeld je wereldbeeld nogal. Duurt bij hem altijd ff voordat hij zich openstelt en aanneemt dat je wel oke bent.
Klinkt goed khemam! Ik denk ook wel dat er een markt voor is daar, als ik goed begrijp wat je bedoeld. Gewoon met een goed uitgewerkt plan komen en het zuiver zakelijk benaderen in het genoemde jurkje... Ik snap je man wel een beetje. Ik heb in de horeca ook genoeg gezien en meegemaakt en ik zou never nooit nie terug willen in die branche. Maar ik weet niet hoe het bij jullie is. Hier zit je klem tussen brouwerijen en de zgn. niet criminele motorclubs, ik heb het dan geeneens over het publiek, maar dat wordt er ook al niet leuker op hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven