Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
ohhh Ring...da's slecht nieuws

helemaal gelijk dat je de volgende keer wel langer wacht met testen...ik heb zelf ook net te vaak dat witte venstertje bekeken...

nouja...op naar de volgende ronde... 't is toch nog moeilijker dan het lijkt he...zwanger worden?

Sjit zooi Ring, dat de test negatief was... Kan het zijn dat je misschien te vroeg hebt getest? Of voel je opoe al aankomen?

Nou, ik heb goed nieuws! Ik heb mijn eerste hormooninjectie gehad!!! We gaan dus beginnen met IUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze zag in de gegevens van de vorige keer dat ik rechts EN links een cyste had. (ik dacht maar aan 1 kant) Die van rechts was helemaal weg en daar zag ze ook eiblaasjes in de aanmaak. Dus vandaar dat we kunnen beginnen. Links zat 'ie nog wel, maar was iets kleiner. Misschien dat dit wel een endometriose cyste is en niet vanzelf weg gaat. Maar dat houden we in de gaten. Ben wel bang dat stel dat het de 1e keer niet lukt en die cyste blijft links zitten dat je maar om de maand inseminatie kan doen... En als dat zo is, hoop ik toch echt dat we richting IVF of ICSI gaan...Maar daar denken we nog nie aan.

Dus ik ben helemaal blij dat we gestart zijn. Is ook bloedgeprikt, om te kijken hoe het met een bepaald hormoon er voor staat. (FSH hormoon) Das meer uit voorzorg voor als je IVF op den duur gaat krijgen.

Prikles gehad. En ik heb zelf geprikt! Viel mee. Je voelde het alleen een beetje branden. Moet nu vrijdag voor de volgende echo. Dan kijken ze hoe het met mijn eiblaasjes gaat...
Heb nog steeds niets gehoord van Viva angel over het schema. Maar als je em aanklikt zie je em groter en wel duidelijk.
Bleh Ring, wat jammer zeg. Had zo gehoopt op goed nieuws. Vervelend ook dat je cyclus niet helemaal gelijk loopt elke maand. Je blijft toch hopen elke keer en als je dan een paar dagen 'over tijd' bent wordt het toch steeds weer spannend.

Nala, bij jou gelukkig wel heel goed nieuws. Heerlijk voor je meid. Echt nieuws waar we op zaten te wachten. Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent. Fijn ook dat de cyste rechts al helemaal weg is. Stoer dat je jezelf ook al geprikt hebt.

Nu op naar de 1e bevruchting

Ga zo lekker met mijn studievriendinnen high tea-en. Erg veel zin in.

Tot snel.

Liefs,

Puck
Veel plezier bij de high tea Puck!
Grmpf Ring, wat ontzettend niet tof, was je er van overtuigd dat het wel zo was of had je er al rekening meegehouden. Na ja dikke knuf en hopen dat opoe snel komt en weer gaat.

Nala wat stoer dat jejezelf hebt gespoten. Waarom denk je dat je maar om demaand IUI mag doen? Heeft dat dan verband met de cyste.

Ik hoop zo voor je dat het direct raak is.

Puck, veel plezier, hoop dat je al het lekkers weer gewoon kunt eten.

Caro, kun je je warme eten nog steeds binnen houden?

Ga nu snel verder, de hond loopt te piepen en te drentelen

x
Nut, je hebt meestal de ene cyclus je eisprong links en de volgende cyclus je eisprong rechts. Ik was dus bang dat als links aan de beurt is, dat die cyste in de weg zit en ik geen eisprong kan hebben. Maar net ff vriendin gebeld die zwanger is door ICSI en zij heeft mij gerust kunnen stellen. Als je ongesteld bent geworden heb je een eisprong gehad. Ws neemt rechts het dan over van links.
Nala, oke weer wat geleerd vandaag
Een mens is nooit te jong om te leren he, hihi.

Vanmiddag ff met de doggies een stuk wezen lopen. Echt heerlijk weertje vandaag!

Straks ff bakkie doen bij mijn ouders.
Elise, wat een lieve foto's trouwens op de groep!!!

Wil je de naam van je zoon ook in de tabel? Of liever niet?

Hoe is het verder met jullie?
Ik ga er ook weer een paar opzetten. Gister was ons petekind hier. En mijn man heeft hem eindelijk vastgehouden! En voor het eerst de fles gegeven. Vond hij altijd eng.

Heb echt met tranen in mijn ogen zitten kijken. Heb hem nog nooit met een beeb gezien. Das echt gek zeg!
Tos morgen de echo!!!!!!!

Succes en hoop echt superontzettendimmensveel dat we allebei een mooie echo hebben.

x
Nut en Tos, heel veel succes met de echo morgen! Ik ga morgen als ik thuis kom gelijk checken hoe het is gegaan!

Nala, ik had eerst je eerste stuk gelezen en wou al in het bericht zetten wat je van je vriendin hebt gehoord. Ik hoop dat je niet om en om hoeft te doen maar dat 1 keer genoeg is! Top dat je zelf hebt gespoten, nu is het echt begonnen meid!!!

Net verjaardag gehad, ik ga nu maar weer ff op de bank en dan naar bed.....

Truste.

XXX
Tos en Nut heeeeeeeeeeel veeeeeeel succes morgen bij de echo! Hoop dat jullie prachtige kloppende hartjes te zien krijgen! Mijn duimen draaien.

Nala, wat een goed nieuws! Hopelijk gaat het bij jullie nu ook allemaal snel door en is het gelijk in de eerste ronde raak!!! Leuke foto's op de groep trouwens! Wat een schatje jullie petekind!

Ik kan tegenwoordig nergens meer tegen. Huil bij foto's van baby's, huil om Idols, huil om Alle medische series, huil om extreme home make-over enzovoorts! Hahaha, gaat lekker hier dus. Mooie is dat ik lief ook steeds vaker een traantje weg zie pinken onder het mom van sterk spul he!!!

We hadden de namen al helemaal klaar. Nu kwam lief opeens met een andere naam. En die vind ik ook heel mooi. En nu weten we niet meer welke naam we moeten kiezen. Wat een luxeprobleem he?

Ik ga weer even grienen op de bank! Meiden allemaal een dikke kus!!!
Ring, Kaa.Uuu.Tee. Stiekem dacht ik dat t wel raak zou zijn. Heeft die stomme opoe van jou toch weer de weg van Caro d'r bankje terug gevonden.....maar ze is er nog niet begrijp ik dus wie weet???

Nala, spannend dat het nu echt begonnen is. Goed dat je ook gelijk al zelf hebt gespoten. Heel veel succes! Wat bijzonder hé om je man met baby te zien. Zal vast een hoop gevoelens (verlangen) bij je hebben losgemaakt, ik weet er alles van.

Nut en Tos.....duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim.......én hopelijk hebben jullie morgen allebei een hele mooie dag.

Wheeee, Marielle, snif, snik, snotter.......zelfs janken om idols, proest!!! Jah, jij bent heel erg zwanger.

Heey Puck, wat fijn dat je weer op de been bent. Ik ben dol op high tea, leuke gehad?

Vraagje aan Caro: wil je AJB mijn opoe vastbinden op dat bankje van je? Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden. M'n borsten zijn lichtelijk gespannen.....maar dat waren ze vorige maand ook. Ik weet m'n AJB nooit precies omdat ik altijd onregelmatig ben. Voorlopig doe ik dus niets, zeker niet na het shit bericht van ring .
Trav, ik heb schrikdraad om het bankje gezet, denk dat het wel helpt.

En nu ga ik echt slapen, ben veel te laat. Kom morgen of dinsdag nog even langs.

Nogmaals......mijn duimen draaien voor jullie allemaal!!!! (ik gun jullie ook een flinke portie misselijkheid )
Truste Caro (&de rest). Ik ga ook maar eens bedwaarts. Bah, is het weekend alweer voorbij .
anoniem_51979 wijzigde dit bericht op 27-01-2008 22:55
Reden: Foutje....
% gewijzigd
oooow ik ben zo bang en zenuwachtig...Bedankt voor al jullie succeswensen. Ik mag om kwart voor 10. Kom later terug

Nut jij ook heeel veel succes! Volgens mij mocht jij al eerder, ik hoop dat je al een mooi hartje hebt gehoord!!!!!!!!!!
Kom Op Tossie... het komt helemaal goed!!

straks ga je lekker liggen en genieten van wat er te zien is...en over een paar uurtjes ben je weer terug met Fantastisch nieuws!

heel veel succes!

Nut en Tos, heel veel suc6!!! Ik denk aan jullie!!!

Ik ga nog 1 dagje naar school. Ff de puntjes op de i zetten.
Wrom staat er nu weer een streep door Tos haar naam?!?!?
Oh, verkeerde knopje gedrukt.... Hihi.
NUt en Tos, mijn duimen draaien! Succes he!

ooow balen Ring, had goede hoop. ECht balen. DIkke knuffel.

Nala, super zeg! Spannend hoor en wat dapper dat je je zelf gespoten hebt!

Mariëlle, hahaha moet wel lachen om je berichtje. sorry

Traveler, stekende borsten, of prik je er steeds in? hihi. Spannend hoor!

Ben zelf met ovutesten begonnen. Maar wel lastig. 4 uur niet plassen (moet nu al weer naar wc en er zijn nog geen 2 uur om) en 2 uur niet drinken, nou dat kan nog. Nog geen positieve ovutest gehad. Hoop niet dat ie vandaag is. Mannetje heeft nachtdienst en ik late dienst, dus dat wordt niks dan.
Hoi Meiden,

Hier gaat het weer wat beter, antibioticacuur slaat aan. Nog wel buikpijn maar dat is nu inmiddels beter uit te houden. Gisteren verjaardag gehad van Oma die werd 86 jaar en het ging best goed. Iedereen wist er van en vroeg lief hoe het met me ging.

Onze meisje stal de show met gek doen en de clown uit hangen.

Ze leuk en daar geniet je nu des te meer van, omdat het gewoon een wonder is dat wij zo'n klein wondertje mogen hebben.

Nu besef je het weer des te meer hoe bijzonder zwanger zijn is, en een kindje op de wereld zetten is.

Hoe gaat het met je Marianne??

Nola spannende tijden voor jullie komen er aan wens je veel succes.

Vrienden van ons zijn ook heel lang bezig geweest en nu dmv ivf hebben ze een in november tweelingmeiden gekregen. En ze doen het super.

Ik hoop ook dat het super voor je gaat nu.

Veel succes.

Ik ken al jullie namen nog niet met dingen wat er bij jullie zijn afgespeeld en afspelen.

Hebben jullie de iqtest via internet gedaan of tv???

Ik heb dyslexie dus kan daarin natuurlijk minder scoren.

Maar zou het wel willen proberen.

Groetjes Veertje
bah! wat een domper op mijn zelfvertrouwen, die iq test...ik scoor maar 112!!!

nouja, wel een verbetering ten opzichte van vorig jaar...toen bleef hij bij 108 steken helaas...

hihihi laten we het maar op een hoge emotionele quotient houden dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven