goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bah yellow. Hoop dat het meevalt. Snap dat het moeilijk is om van je af te zetten, maar je hebt alles gedaan wat je kon.
Yellow, gewoon zelf weer de politie bellen als ze niks van zich laten horen. Ze zullen zeker begrijpen dat je ongerust bent, en wilt weten hoe het met hun onderzoek staat. Sterkte
Jeetje Yellow dat is wel heftig! Hoe is het nu met jou? Misschien heb je behoefte aan een praatje op FB?
Ik ben weer online, sorry beetje stom om dan zo weg te gaan, maar ik zag het even niet helder.

Ze is bij crisisdienst in een soort crisisbehandeling. dat was een beetje het einde van het verhaal. Politie was erg vriendelijk, en nam het allemaal erg serieus, dus dat was fijn. Ze hebben haar signalement opgenomen en zijn haar gaan zoeken (was niet thuis) en uiteindelijk via andere vriendin kennelijk meegesleept naar crisidienst.

Nou, een vriend kwam langs hier, en ik was best van slag en toen zijn we die kast in elkaar gaan zetten ter afleiding...

Dus dat is wel gebeurd iig.

Sorry hoor, het is beetje stom om dat zo neer te zetten maar ik wilde even met iemand praten toen enzo. Ik zal het weer weghalen vorige bericht.
Is toch niet stom yellow? Je schrok je kapot. Fijn dat die vriend gekomen is en dat er goede hulp geboden is. Hoop dat je rustige avond hebt.
Hoe is het met jullie gegaan vandaag?

lief van je Sanne, je bent een schatje
Precies Sanne, is helemaal niet erg! Gelukkig is het zo afgelopen . Fijne avond in ieder geval gewenst ( en ook voor de rest).

Ik ben op dit moment een beetje blij, ik ga naar Duitsland misschien met een vriendin en heb er oh zo zin in.
Hier gaat het langzaam beter (niet te vroeg juigen) Voelt alsof mijn leven weer langzaam wordt zoals het een jaar geleden was, toen ik oprecht gelukkig was. Nu hopen dat het die kant op blijft gaan...
Venti hoop dat DL je wa tafleiding kan geven!

Sanne, dat klinkt heel erg positief Ik hoop dat de stijgende lijn doorzet!
Mooi zo Sanne dat klinkt goed!

Yellow, je zal wel geschokken zijn. Fijn dat het goed is opgepakt door de politie en dat je kast nu in elkaar zit. Kan je weer in je bed slapen.

Venti. dat zou fijn zijn als je met een vriendin er even tussen uit kan.

Ik ben nu bij oom en tante hun liggen al in bed ga er zo ook maar aan. Bah zie er tegenop om zonder laptop in slaap te moeten vallen. Gelukkig heb ik mijn Iphone nog
Ja dat is wle fijn he , die nieuwe uitvindingen iebs.

Kun je nog een beetje forummen (enneh, je kunt rummikub app downloaden op www.rummikub.com met iphone )
Wat fijn van je kast Yellow, wilde het net vragen

Ik heb iets gemist maar klinkt niet leuk. voor jou.

Dames ik had een lange dag. Ik sluit mn ogen
quote:_yellowlove_ schreef op 27 juli 2011 @ 23:43:

Ja dat is wle fijn he , die nieuwe uitvindingen iebs.

Kun je nog een beetje forummen (enneh, je kunt rummikub app downloaden op www.rummikub.com met iphone )lijkt me enorm leuk maar de app is 4 euro op zich geen probleem maar ik weet nog altijd niet hoe ik moet betalen voor die apps zal me er eens in verdiepen. Dank je voor de tip
Oh ik heb geen iphone, dus ik had het ooit zien staan iwst niet dat het geld kostte.. Maar toch, dan heb je wel wat. ik zou het doen voor 4 euro....Ik hoop dat ze snel een android app maken!

Choco , hoe is het nu met jou? En de teleurstleling van de cursus enzo

Chat? waar ben je

Tante mikhaha....
ja ik wil hem idd. kopen voor 4 euro maar ik weet dus niet hoe je kan betalen voor een app. Volgens mij met een cc maar die heb ik niet. Zal morgen eens kijken hoe dat anders kan.
yellow ik ben online op rummikub.com, ik was online
Ik was online, ik ga nu naar bed. Bedenk me opeens dat ik morgenvroeg om 9.10uur bij de HA moet zijn . Nu maar hopen dat ik me niet verslaap
Waarvoor moet je naar de huisarts Mika?

Heb je niet een soort store voor je apps Ibi, meestal kun je dan ook geld erop zetten (krediet voor je store) via een vaste computer, en dan kun je vaak wel Ideal gebruiken.
Ben je al terug tante? Was dit voor het slaapprobleem?
Morning yellow!

Ik zie hetal war rooskleuriger want ik slaap beter

Iebs, om apps te kunnen kopen moet je itunes saldo hebben. Kun je oa bij free record shop kopen, zijn soort van giftcards. Kwam dit tegen op google voor je.

http://www.itunescode.nl/eu-itunes.php
Ja idd Yellow voor de slaapprobleem. Maar ik ben niet gegaan werd pas om half 9 wakker en dan moest ik mij zo haasten. Dus heb afgebeld Ga wel een andere keer

Hoe is het hier verder, Chattie hoe is het met jou? Of ben je op vakantie

Chooc hoe is het met je katje?
Vermoeiend Mika. Ze bijt overal op, rent met die vreselijk scherpe nagels over je heen en kent geen nee. Zal blij zijn als het weekend is, dan mag man babysitten

Ze is wel heel lief hoor en erg schattig. Als ze slaapt

Blegh ik moet boodschappen doen maar heb geen zin. Veels te warm buiten
Dat is juist leuk chooc zo'n baby katje. Als ze ouder zijn slapen ze alleen maar en willen ze haast niet meer spelen.

Ik heb de boodschappen gelukkig al binnen
Nou mijn Sens is alsnog gek op spelen hoor! Ze vind de kleine ook leuk ren materiaal
Mika Wel gaan hoor!! Is wel echt belangrijk!!! Ja, nu word ik jouw tante Yellow, want je moet wel goed voor jezelf zorgen

Succes met je kindje choco Opvoeden is een zware taak he

Ik ben aan het opruimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven