Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
quote:Fashiongirl19 schreef op 18 juli 2011 @ 15:29:

@ Iedereen - Het kan toch ook zijn dat hij niet goed weet wat ie wil. Alleen zou ik even nu met rust laten, Char! Hij zucht omdat hij het een moeilijke situatie vind, dat is het ook maar zal het nu maar laten rusten. Heel moeilijk om iets uit handen te geven wat je eigenlijk graag wilt maar hardlopers zijn dooddoeners!

Het kan namelijk ook zijn dat hij het gewoon nog heel moeilijk vind om er maar afscheid van te nemen terwijl hij daar wel voor gekozen heeft als in het 'uit' en het misschien rustig wilt afbouwen maar daar moet jij je eigenlijk te goed voor voelen. Eigenlijk zou ik wel willen weten hoe/wat etc. zeker als hij weer van die uitspraken heeft van 'samen in bed liggen' Misschien is het aan de andere kant weer vroeg en zet je misschien druk maar je moet niet hem de touwtjes in handen te laten nemen!

Ik ben zeker niet van plan om gelijk weer toe te happen en hem weer de touwtjes te geven. Dat zou te makkelijk zijn.

Rustig blijven is nu zo belangrijk, al wil ik dat het liefst niet doen. Blijf ademhalen...;)
@ Charly - Wat wil je dan het liefste doen?
Gedverdemme, loop hier nu weer heel erg verdrietig te zijn! Ik mis je Nick. Ik wil zo graag even met je praten, hoe het met je is en jou een fijne vakantie wensen..

IK WIL EIG GWN DE JOUWE ZIJN

Extra verdrietig/emotioneel omdat ik ongesteld ben :(
quote:Fashiongirl19 schreef op 18 juli 2011 @ 19:41:

@ Charly - Wat wil je dan het liefste doen?Elke dag op msn kletsen, smsen, dat soort dingen. Maar dat is niet verstandig.
Dat kan alleen als er niet teveel liefde in t spel is
Wat zal bloem aan het doen zijn? De bloementjes buiten aan t zetten zijn in la france?
quote:Fashiongirl19 schreef op 18 juli 2011 @ 20:50:

Wat zal bloem aan het doen zijn? De bloementjes buiten aan t zetten zijn in la france?Ik hoop het.
Help!!!! Ik had gisteravond hem een berichtje gestuurd om te vertellen dat ik die stoelen voor hem en zijn vrienden heb gereserveerd. Gewoon luchtig maar had er wel ingezet ; ps. Neem aub liever nog geen contact met mij op, het is nog te vroeg

Kijk ik vannacht op mijn tel heeft hij toch een bericht gestuurd! Dat snap ik niet?! En wil het ook niet openen, waarom stuurt hij iets als ik vraag of hij dat niet wilt doen.
No worries,het is vast gewoon een bedankje.

Wat je je moet realiseren is dat er op een actie van jou natuurlijk altijd een reactie kan komen van een ander.

Ook al is dat niet de reactie die je wilde.

Als je niet wilt dat er enige vorm van contact is had je hem zelf ook niet moeten smssen.

Hij was ook zonder die plaatsen wel op plaats van bestemming gekomen.

Dit gevolg is een beetje de schuld van je eigen actie.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat SD zegt.

Sterker nog, als hij nou een maand niets had laten horen was jij hier boos komen vertellen: 'Hij laat niets horen! Zelfs een sms-bedankje voor het reserveren van de stoelen kan er niet vanaf!'
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Eens met Summer en EB,je mag misschien jezelf ook afvragen waarom jij hem weer een smsje hebt gestuurd.

Als je niet wil dat hij smst moet je in de eerste plaats zelf ook geen smsjes sturen.!

Hij en zijn vrienden waren er vanzelf wel achter gekomen dat jij stoelen gereserveerd hebt daar had je geen smsje voor hoeven sturen.
Bedankt voor jullie reacties erop.

Ik had namelijk het niet verwacht, verwacht namelijk niets van hem : geen contact etc.! Ik zou er ook niet boos om worden, ik hoef geen bedank voor dingen die ik regel voor anderen. Dat doe ik omdat ik zo ben, dus wees maar niet bang dat ik hier als wanhopige kip hier ga schreeuwen omdat hij niet bedankt heeft gezegd..

Natuurlijk wist ik van te voren dat er misschien een reactie had kunnen komen maar omdat ik had gesmst van neem nog geen contact op en dat heeft ie toch gedaan. Maar inderdaad vast iets van bedankt, kan natuurlijk de eerste stuk van de zin lezen en er stond : Misschien wil je het niet...

Natuurlijk had hij er ook gekomen ondanks dat ik niet heb gereserveerd. En daar komen ze niet zomaar achter.

Maargoed smsje is verwijderd!
Jullie zullen wel denken, daar is ze weer haha.

Ik zie dat jullie hier wel paar dingen hebben gepost, ik heb jammer genoeg geen tijd om het door te lezen en ben niet elke dag in de buurt van de pc maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Het is hier heel fijn in Frankrijk en ik vermaak me en heb genoeg dingen te doen elke dag.

Waarom ik hier weer kom kijken is niet om deze keer te klagen

Het doet mij goed dat ik hier ben en ik denk bijna nooit meer aan mijn ex.

Ik voel me weer zo hoe ik mij altijd voelde voordat ik een relatie met hem had.

In deze weken dat ik hier ben heb ik ook geen contact met hem gehad en dat hoeft ook niet.

Ik voel geen liefde meer voor hem.

Of ik hem mis? Hmm, nee ik mis hem niet meer.

En ik ben echt zo blij dat het nu zo is!

Ik zie ook dat onze relatie eigenlijk helemaal niet perfect was, en zo'n relatie wat wij hadden wil ik ook nooit meer.

Ik stort mij nu helemaal op mezelf en ben gelukkig zo!

Wou dit even hier melden voor jullie haha

En wat ik ook nog wil zeggen, jullie reacties hebben mij echt goed gedaan hoor! En dat merk ik nu pas. Zonder alle tips en reacties en schoppen onder mijn kont, zat ik nog steeds denk ik elke dag aan hem te denken.

Bedankt daarvoor

Mijn vriendin heeft haar relatie een week geleden ook gestopt.

Ik zag dat wel aankomen want het was nooit zo dat ze 100% voor hem ging, ze vond het niet meer wat.

Ik hoop dat jullie het daar leuk hebben allemaal en dat jullie leuke dingen doen, vast wel

Ik ga weer verder genieten.

xx
Hoe is het met jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven