Over de streep
vrijdag 29 juli 2011 om 13:30
Bedankt voor dit topic, heb n.a.v. dit topic de uitzending met Arie gezien en de eerdere docu op die school in Amsterdam.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel een traantje heb laten vallen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel een traantje heb laten vallen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
vrijdag 29 juli 2011 om 15:54
quote:himalaya schreef op 29 juli 2011 @ 11:37:
Ik vond alleen die Amerikaanse man (Cocao ofzo?) een beetje erg Amerikaans met zijn verhaal. Verschillende keren '... but if you'd really know me...' Alsof het een 'verwijt' is dat je hem niet goed kent ofzo. Vond het ook een beetje te vaak '... but if you'd really...'.Ik ben misschien een beetje mosterd, maar volgens mij heette het programma van MTV zo.
link wiki
Ik vond alleen die Amerikaanse man (Cocao ofzo?) een beetje erg Amerikaans met zijn verhaal. Verschillende keren '... but if you'd really know me...' Alsof het een 'verwijt' is dat je hem niet goed kent ofzo. Vond het ook een beetje te vaak '... but if you'd really...'.Ik ben misschien een beetje mosterd, maar volgens mij heette het programma van MTV zo.
link wiki
vrijdag 29 juli 2011 om 15:59
quote:Julia1979 schreef op 29 juli 2011 @ 15:54:
[...]
Ik ben misschien een beetje mosterd, maar volgens mij heette het programma van MTV zo.
link wiki
niet gek, als ie amerikaans is...
die zin 'if....me' wordt vaak gebruikt, omdat ze ernaar toe werken dat alle leerlingen dezelfde zin uitspreken en kunnen zeggen wat anderen van hun zouden moeten weten.
[...]
Ik ben misschien een beetje mosterd, maar volgens mij heette het programma van MTV zo.
link wiki
niet gek, als ie amerikaans is...
die zin 'if....me' wordt vaak gebruikt, omdat ze ernaar toe werken dat alle leerlingen dezelfde zin uitspreken en kunnen zeggen wat anderen van hun zouden moeten weten.
life ain't a perfect story, write it while you live it
vrijdag 29 juli 2011 om 16:07
quote:zwitsal_nijntje schreef op 28 juli 2011 @ 22:04:
Wat een mooie liedjes ook die er worden gespeeld. Hoe kom ik er achter hoe die heten? Iemand een idee?
Ik herkende muziek van Adele, Amos Lee, Ilse de Lange, Beyonce en volgens mij Snow Patrol. En Michael Jackson.
Titels ben ik kansloos in...
(ga weer even verder kijken)
Wat een mooie liedjes ook die er worden gespeeld. Hoe kom ik er achter hoe die heten? Iemand een idee?
Ik herkende muziek van Adele, Amos Lee, Ilse de Lange, Beyonce en volgens mij Snow Patrol. En Michael Jackson.
Titels ben ik kansloos in...
(ga weer even verder kijken)