Gezondheid alle pijlers

dikke huilogen

31-07-2011 14:21 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Door wat dingen in mijn leven moet ik best vaak huilen, soms wel 3 keer in de week. Nu heb ik gezien dat mijn ogen (oogleden) dik zijn en hangen, lijkt dus net of ik een ooglidcorrectie nodig heb. Maar naar mijn idee komt dit door het velen huilen en gaat dit niet weg omdat ik zo vaak huil.

Gister zagen mijn ogen er weer aardig uit en vandaag weer dik, heb weer gehuild..

Heb ook t idee dat mijn linkeroog een beetje blijft hangen, rechteroog was gister goed.

Iemand een idee
Geen oplossing, maar ik herken het wel.

Als ik vreselijk heb gehuild heb ik de volgende dag ook dikke oogleden. Ze voelen dan ook een beetje waterig aan. Alsof er echt vocht ín de oogleden zit.

O en heel veel sterkte, hartstikke rot als je zo vaak verdrietig bent

Koude vochtige washand op je ogen leggen wil mij nog wel eens helpen....

Sterkte!
Wat dacht je van je ellende aan te pakken voor zover mogelijk, zodat je van die jank-oogjes verlost bent?

Die ogen lijken me meer een gevolg dan een oorzaak, nietwaar?
quote:Kier_V schreef op 31 juli 2011 @ 14:26:

Wat dacht je van je ellende aan te pakken voor zover mogelijk, zodat je van die jank-oogjes kwijt bent?

Die ogen lijken me meer een gevolg dan een oorzaak, nietwaar?Wat een rotopmerking. Voel je je nu beter?
Gebruikte theezakjes even op je ogen leggen,halfuurtje...of komkommer.

Maar inderdaad zoals Kier als zegt,misschien de oorzaak van je huilbuien aanpakken?
quote:Zanne schreef op 31 juli 2011 @ 14:29:

[...]

Wat een rotopmerking. Voel je je nu beter?Ik vind het geen rotopmerking maar een goed advies voor de basisoplossing. Lapmiddelen kunnen daarnaast nog wel voor zover nodig.

[...]

Wat een rotopmerking. Voel je je nu beter?

Ik voel me prima!

Wat nou rot-opmerking. Ik ga meteen naar de oorzaak van het probleem en dat zijn de problemen waar Blssss meezit.

De ellende veroorzaakt de tranen en de huil-oogjes. Dan is het toch zaak te zien of je de ellende dusdanig kunt minimaliseren zodat je van het bij-probleem af bent?
Herkenbaar! Ik krijg van die kussentjes op mijn oogleden. wat wel een beetje helpt is een nat washandje even in de vriezer, en die op je oogleden doen. Niet te lang hoor!

[...]

Wat een rotopmerking. Voel je je nu beter?dat is jou interpretatie, wat zegt dat over jou?
quote:Kier_V schreef op 31 juli 2011 @ 14:31:

[...]

Ik voel me prima!

Wat nou rot-opmerking. Ik ga meteen naar de oorzaak van het probleem en dat zijn de problemen waar Blssss meezit.

De ellende veroorzaakt de tranen en de huil-oogjes. Dan is het toch zaak te zien of je de ellende dusdanig kunt minimaliseren zodat je van het bij-probleem af bent?Ik denk dat TO dat zelf ook wel weet; soms zijn problemen niet zo snel oplosbaar en is huilen niet tegen te houden. Dan maar even lappen met thee, komkommer en weet ik wat meer.
Ja kier dat mag je zeggen hoor. Zou ook het beste zijn als ik zou weten hoe.. Ik ben blij dat ik eindelijk te weten ben gekomen waarom mijn oogleden zo dik zijn.
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 14:32:

[...]

dat is jou interpretatie, wat zegt dat over jou?Dat ze liever de cosmetische problematiek wil oplossen dan waar het echt wringt?
quote:Kier_V schreef op 31 juli 2011 @ 14:31:

[...]

Ik voel me prima!

De ellende veroorzaakt de tranen en de huil-oogjes. Dan is het toch zaak te zien of je de ellende dusdanig kunt minimaliseren zodat je van het bij-probleem af bent?Maar daar vraagt TO toch helemaal niet om?
quote:blsssss schreef op 31 juli 2011 @ 14:33:

Ja kier dat mag je zeggen hoor. Zou ook het beste zijn als ik zou weten hoe.. Ik ben blij dat ik eindelijk te weten ben gekomen waarom mijn oogleden zo dik zijn.

Wat zijn die problemen dan? Wie weet dat we je daarmee kunnen 'helpe'n' je andere openingen kunnen laten zien!

Zou mooi zijn toch?
quote:winkelfanaat schreef op 31 juli 2011 @ 14:34:

[...]

Maar daar vraagt TO toch helemaal niet om?Klopt, maar kennelijk is er onderhuids wel een gevoel bij TO dat ze het wil aankaarten omdat ze expliciet aangeeft waar de huilbuien vandaan komen.
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 14:32:

[...]

dat is jou interpretatie, wat zegt dat over jou?

Misschien IS To al wel bezig met het aanpakken van haar problemen.

quote:Zanne schreef op 31 juli 2011 @ 14:35:

[...]

Misschien IS To al wel bezig met het aanpakken van haar problemen.

dus? moet iedereen dat weten? dan ben jij toch nog steeds verantwoordelijk voor het interpreteren van een rotopmerking die wellicht helemaal niet zo bedoelt was en die jij gelijk beantwoordt met een rotopmerking terug?
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 14:38:

[...]

dus? moet iedereen dat weten? dan ben jij toch nog steeds verantwoordelijk voor het interpreteren van een rotopmerking die wellicht helemaal niet zo bedoelt was en die jij gelijk beantwoordt met een rotopmerking terug?

Dat is jouw interpretatie. Wat zegt dta over jou?

Kier suggereerde dat ze haar problemen niet aanpakte end at ze dat eerst eens zou moeten doen. Bovendien is dat de vraag helemaal niet.
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 14:38:

[...]

dus? moet iedereen dat weten? dan ben jij toch nog steeds verantwoordelijk voor het interpreteren van een rotopmerking die wellicht helemaal niet zo bedoelt was en die jij gelijk beantwoordt met een rotopmerking terug?Kennelijk valt dat oplossen erg tegen, anders post TO niet vandaag?

[...]

Wat een rotopmerking. Voel je je nu beter?Ik vind het een super opmerking. En nee niet die van jou Zanne
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Sommige problemen zijn niet in een dag op te lossen wel?

In tussentijd is TO op zoek naar tips hoe ze van haar gezwollen ogen kan afkomen. Hoe simpel kan het zijn?
quote:Zanne schreef op 31 juli 2011 @ 14:40:

[...]

Dat is jouw interpretatie. Wat zegt dta over jou?

Kier suggereerde dat ze haar problemen niet aanpakte end at ze dat eerst eens zou moeten doen. Bovendien is dat de vraag helemaal niet.

oh wil je beweren dat het van jouw geen rotopmerking was maar dat ik dat onjuist geïnterpreteerd heb? Nou Zanne vertel hoe bedoelde jij het dan wel positief?

Oh was het de vraag niet?? getsie ik zou staffen als ik jouw was, ze gaan off topic!
Eens met Winkelfanaat.

Laat je niet weerhouden TO om minder te huilen omdat je van die gezwollen oogleden er van krijgt. Huilen verdunt je verdriet en op een gegeven moment zijn je tranen op en begint je wereld er langzaam beter uit te zien. Dikke knuf voor jou TO, is moeilijk als je je zo verdrietig voelt. Sterkte.
quote:winkelfanaat schreef op 31 juli 2011 @ 14:42:

Sommige problemen zijn niet in een dag op te lossen wel?

In tussentijd is TO op zoek naar tips hoe ze van haar gezwollen ogen kan afkomen. Hoe simpel kan het zijn?heel simpel wat is er mis mee om ook te kijken naar de oorzaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven