Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Ok er zijn al wat geinteresseerden dus ;). Ik weet hoe het werkt ja, en het is idd met een wachtwoord, dus geen pottenkijkers.

Beer, fijn dat je je weer een beetje goed voelt. En shoppen is altijd leuk :-D.

Ja Pluis, het hormoon zit nog in mn lijf ja.. Ik had zaterdag zelfs nog een positieve test (met streepjes). En een uur later begon het te bloeden.
spannend pluis, ander werk! succes! voor mij voelt dat ook wel een beetje zo ja, dat dit toch wel soort vriendinnen zijn geworden die ik gevoelsmatig al heel lang ken.

beer ik denk dat je berichtje aan mij in je post aan iemand anders bedoeld was. ik heb niets met de ha, gelukkig. geeft verder niet!

wat goed summer, dat jij weet hoe dat werkt, lijkt me echt ideaal. dan hoeven we ook niet meer zo bang te zijn voor herkenbaarheid.
Oeps, sorry Vinder, was inderdaad bedoeld voor Plukkie.

Leuk zusje heb je trouwens
haha, bedankt beer, ja ze is verder wel lief. hopelijk gaat ze het niet te veel in dr hoofd vast houden of roepen want ik heb ook nog een broertje van 7, kan me al helemaal voorstellen hoe dat gaat als ze allebei bedacht hebben oom en tante te willen worden, je komt er niet meer vanaf tot je zwanger bent! (ach enlaten we dan maar weer hopen dat dat dus snel het geval is). maar het was wel even schrikken dat zij nu ook al begon!
Vlinder: leuk he dat kinderen altijd zo eerlijk en recht voor zijn raap zijn, er is geen ontkomen meer aan als ze iets willen. Ik herken het want ik heb ook een zusje van 7.

Summer: wat een goed idee van jou om foto's te maken van de buiken, hoop dat we straks allemaal bovenaan in het schema staan en onze dikke buiken kunnen laten zien en vergelijken, haha. Lijkt me wel vreemd als je dan ineens een bekende tegenkomt wat je niet wist maar die kans is op zich wel klein denk ik.

Lady bug: Gefeliciteerd, echt snel zeg! geweldig dit is toch wel een vruchtbaar forum, hoewel het voor sommigen helaas niet goed afloopt. Echt balen summer en snok. Uitgerekend op dierendag daar kun je wel war spreekwoorden op loslaten: een beer van een kind, of een draak van een kind, haha.

Beer: wat leuk dat jullie ook gaan trouwen, wanneer zijn jullie het van plan?

Pluis: heel veel succes met je nieuwe baan vrijdag! Wat doe je eigenlijk voor werk?

Freddy: lijkt me echt lastig om zo lang te moeten wachten op de echo, 5 maart klinkt nog ver weg, laat je weten hoe het allemaal is geweest, ben erg benieuwd, klopt het hartje dan ook al?

India: Nog even geduld en wie weet kom je er dit weekend al achter of je zwanger bent, spannend!!

Snok: probeer te ontspannen misschien komt het dan toch vanzelf, ja dit is vast makkelijker gezegd dan gedaan denk ik.
ka, dat scheelt bij jou dan 23 jaar! wel enorm leuk kleine broertjes/zusjes en inderdaad als ze iets in hun hoofd hebben... vandaar dat ik al zei dat ik hoopte dat ze het er niet te veel over gaat hebben. heb jij nog meer broertjes/zusjes er tussen in? ik heb nog een broertje van 18 en dan dus een zusje van bijna 10 en een broertje van 7. over dat regelen van een bruiloft, ja dat is zeker veel werk maar probeer er van te genieten want de dag zelf is zo om, voorbereiden is ook een beetje voorpret, en alle krijgt steeds meer vaste vormen. geniet ervan!
Meiden, als jullie even een mailtje sturen naar summerbreeze21@live.nl dan stuur ik even een linkje terug met het forum waar je je kan aanmelden.
hoi summer, ik heb je gemaild, ben benieuwd wat je gemaakte hebt! wel slim van je om een @live.nl te maken met je nick. ik vond het te veel werk om dat ook te doen dus ach, nu weet je hoe ik heet (gek trouwens hoe spannend dat is). leuk trouwens dat je het zo snel geregeld hebt.
Wat hebben jullie veel geschreven zeg! Dan kan ik niet achter blijven natuurlijk… Komt ie:

Haha Ka-30, ik herken helemaal wat je zegt, ik neem ook lekker filet american e.d. als ik ongesteld ben, dan maakt het toch niet uit. Hihi!

En je trouwdag… ach je kunt het zo druk en duur maken als je zelf wilt toch?!

Liubi, ik hoop ook voor je dat het je eisprong was!

Pluis, leuk he als die foto’s binnen zijn! Ik vind het nog steeds heerlijk om naar te kijken!

Plukkie, jeetje dat lijkt me ook schrikken zeg als je geen eisprong zou hebben! Ik heb het idee dat de Etos bij mij wel werken. De laatste tijd is het hier om de 35 a 36 dagen, dat is wel lang, maar veel regelmatiger dan eerst!

Lady_bug!!!!!! GEFELICITEERD!!!!! Ik ben begonnen met lezen en typen na mijn laatste bericht en ben mijn stukje tekst al 3x aan het aanpassen, eerst: spannend dat er nog niks is, daarna streepje is streepje, wat zei de Clear Blue test? En dan nu dit nieuws! Geweldig! Daarvoor wil ik mijn tekst graag 3x aanpassen!!!!

Hoe was de reactie van je ouders?

Snok, nog maar weer een knuffel voor jou! Het wordt je niet makkelijk gemaakt he! Wat zei de arts? Heb je een pil gekregen?

Freddy, lief dat je al aan het duimen bent, hihi. Fijn dat je toch een soort van een bevestiging kreeg bij de huisarts! 5 maart klinkt inderdaad nog ver weg, ik hoop voor je dat het snel zover is! Heb je al eerder een afspraak bij een verloskundige?

Vlinder, gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik had het al aangepast, maar ben blijkbaar vergeten om een nieuwe versie van het schema online te zetten! Ik zet er zo een nieuwe op!

Fijn dat je neefje weer uit het ziekenhuis is!

Haha, schattig dat zusje van je! Mijn zusje (die is geen 10 maar 20) vroeg laatst ook aan mij, wanneer ik nou eens kindje ging krijgen, zij wilde ook wel zwanger worden. Ik heb maar gezegd: Je wordt tante als ik 9 maanden zwanger ben geweest… Gelukkig ging ze er niet op door.

India, ook bijna NOD-tijd, spannend hoor! Duimen maar! Dat je niks voelt hoeft niks te zeggen natuurlijk.

Summer, goed dat je het zo positief in ziet, het is inderdaad wel zo, je bent vruchtbaar!! Dat is heel wat waard om te weten lijkt me.

Nou ja hier verder niet zo veel te melden, heb niet zoveel geklust, 1x maar, was (alweer) een beetje grieperig afgelopen weekend… nou ja we zien wel… Ik ga even het nieuwe schema online gooien en dan eten! Tot later!
mibb bedankt voor het aanpassen, ziet er weer netjes uit.

summer, welkom terug in het onderste rijtje zullen we binnenkort samen naar boven verhuizen? weetjewat we verhuizen straks metd e hele bups in een keer naar boven, is wel zo gezellig!

dames jullie moeten summer echt even mailen ze heeft een heel mooi priveforumpje gemaakt!

ik ga eten, tot later!

liefs vlinder
Ik heb je een mailtje gestuurd Summer! Ik wacht je reactie af!
Zucht en ik begin weer bij de onderste tree

Mibb je hebt een mailtje terug!
Heey, ja was wel ff schrikken van zus we zaten met zn vieren bij mij thuis en hadden net die test gedaan omdat ik wilde zien hoe het eruit zag als je zwanger bent en toen gebeurde het. Nou waren daarna allemaal heel stil maar gelukkig de volgende dag weer afgesproken en heel erg gelachen idd.

OOOOO gefeliciteerd lady_bug JEEEEEJ!!!!!! Geweldig voor je.

Ik ben NOG niet ongi. Heb ook de etos pillen gekocht. Maar goed, donderdag voordat ik naar de ha ging had ik ng ff een testje gedaan zodat ik niet voor niets ging was dezelfde als zus had gebruikt en na een minuut (had haast want altijd 1000 dingen te doen vlak voor ik weg moet) zag ik niks dus ik m weggelegd. Toen keek ik de volgende dag pas weer en er stond dus een heel duidelijk streepje. Echt duidelijk roze even dik als de controle streep alleen wat vager. Ik 3 andere oude testen gepakt (dezelfde) en die waren helemaal wit op die plek dus dacht nou... Dat zou best kunnen.

Maar goed vanmorgen gaf de digitale weer niet zwanger aan dus ik ben er weer een beetje klaar mee. Vier dagen verder had die toch echt wel positief moeten zijn dus ik snap niet waar dat streepje vandaan kwam. Dit was wel de laatste keer dat ik zo'n goedkope barrel test heb gekocht. Nou heb nog een digitale liggen maar ik ga nu maar een week wachten ofzo dan zal ik toch wel eens ongi worden?? Wil ook onderhand wel gaan temperaturen dus zou wel "lekker" zijn. Zit ook op de 9 weken morgen dus dan is het wel weer de planning dat de cyclus voorbij is.

Zooooo dat is eruit haha.
stomme test zus, moet je daar nu mee. 9 weken is echt lang, ben je net zo ongeduldig als je zus? hopelijk komt er in ieder geval een vast ritme in en hoplijk wordt je cyclus nog wat korter. wie weet ben je straks toch zwanger. rare dingen die testen.
Tnx Summer!

Zus, ik heb wel vaker gehoord dat testen uren later toch nog een streep geven, helaas schijnt dat echt niks te zeggen! Balen he! Ik hoop dat die Etos pillen ook voor jou helpen!
Vlinder leuke opmerking van je kleine zusje.

Summer je komt over als een sterke vrouw, ik vind het echt knap zoals je het verteld. En tuurlijk is het logisch als je een traantje laat. Maar echt knap hoe positief je bent!

Ik ga heel hard duimen dat je heel snel weer een positieve test hebt!!!

Goed idee trouwens van dat forum, je hebt mail van me.

pluis super dat gesprek op je werk, als je er blij van word is het vast leuk. Lekker blij blijven!!

Beer goed om te horen dat je je engerie wat terug krijgt. Klinkt leuk zo'n dagje winkelen met dochter

Ka tja.. wie weet! een draak van een kind hahaha, ik ben benieuwd!!! Maar ik ga nu nog voor een beer van een kind, lijkt me gezelliger

Mibb 3 keer je bericht aanpassen door mij, arme jij... Weer helemaal opgeknapt van de griep?

Schema ziet er weer super uit hoor!!!!

Summer, dat zal ook schrikken zijn geweest voor jullie zeg....

En wat irritant van je ongi zeg... Ook vreemd van die test trouwens.

Ik hoop dat de etos pillen goed bij je werken!

Ik ben net weer terug van mijn ouders!!! Mijn dochter had het verteld, ze zei tegen mijn moeder "oma, mama baby in buik" mijn vader stond er ook bij, maar ze verstonden het niet goed. Dus dochter nog een keer herhalen, deze keer duidelijker.

Mijn ouders vroegen eerst of het echt waar was, nou, ja dus. En hun weer helemaal blij!!!

Mijn zusje was er ook, ook helemaal blij! Dus dat was weer leuk!!!!
Foto van mn test staat op prive forumpje!
lady wat leuk dat je dochtertje het verteld heeft aan opa en oma. nogmaals gefeliciteerd!

zus, ik kan m niet zien.
Tjonge jonge, wat een berichten. Wel zwanger, niet zwanger, wel goedkope test, niet goedkope test, wel kwaaltjes, niet kwaaltjes....Je wordt er eigenlijk ook niet wijs uit en wij maken elkaar daar lekker gek en onzeker mee haha.

Ik heb nog steeds geen kwaaltjes, maar had na het eten wel erg zin in koekjes met chocola, samen met die emo-buien...denk ik bijna zeker dat ik vrolijk ongesteld wordt dit wknd. Het voelt gewoon niet anders en ik denk ook niet dat dat bij mij zou lukken in 1x.

Ik moet daar bij vertellen dat mijn vent vroeger leukemie heeft gehad en zodoende zwemmen zijn zaadcellen niet allemaal de goeie kant op. Hoeveel % bruikbaar zaad hij nu wel heeft, weten we ff niet maar gaan we binnenkort wel navragen in het ziekenhuis. Destijds is het wel getest en de arts zei dat het op zich geen probleem hoefde te zijn, omdat "gewone" gezonde mannen ook niet altijd 100% bruikbaar zaad hebben. Dat hoop ik dan maar natuurlijk maar ik stond er wel op we het nu wel gingen navragen nu we echt kinderen willen. Ik ben heel benieuwd....

En ondertussen doen we het gewoon op de natuurlijke manier.

Gelukkig is er 'goed' zaad ingevroren destijds, mocht het toch een probleem opleveren.

Mijn vrije tijd zit er weer op. Vanaf morgen weer 2-3 avonden in de week naar school en vlgd week begint ook mijn stage. Gelukkig dit keer 10 minuten fietsen verderop.

Liefs
nu wel, zus! echt raar dat ie dan zwanger aangaf maar misschien heeft mibb gelijk en geven die dingen wel vaker een paar uur later positief toch raar!
Ja dat zal t dan wel zijn. Raar he dat die andere testen dat dan niet hebben.

Nou goed ik was ook nog niet erg enthousiast dus het is niet zo erg allemaal.

En ik heb op zich wel het gevoel dat er van alles bezig is in mijn buik vaak ongi krampen en steekjes dus mn lijf zal wel druk aan het werk zijn met herstellen van de pil. Kom maar op met dat ei hehe.
Ojeetje India, dat van die leukemie klinkt heftig! Hoelang is dat geleden? Wel fijn, een soort bevroren back-up zeg maar .

Wat heerlijk Lady_bug, van hoe je ouders erachter kwamen. Echt fantastisch, zit hier met een grote smile op mijn gezicht.

Summerman en ik hadden het ook al tegen onze ouders verteld. Ach ja..het is toch even slikken als je het slechte nieuws dan moet brengen. Maar ook fijn dat je dan begrip hebt. Je bent gewoon zo enthousiast, dan kan je het niet meer voor je houden!
Zus, hier, cadeautje:

Jeeej een ei!!!

Nu komt alles goed.
For sure!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven