Welke krant lees jij?
woensdag 3 augustus 2011 om 17:47
Voorheen jarenlang de Trouw, toen een paar jaar Parool en sinds een maand of 2 de Volkskrant.
Ik denk dat ik de Volkskrant het fijnst vind.
Parool vind ik toch wel erg Amsterdams en iets te jolig.
Trouw is prima, maar de Volkskrant heeft volgens mij meer achtergrond artikelen. Of artikelen die bijvoorbeeld de eurocrisis nog even op een rijtje zetten. Volkskrant is ook dikker en heeft Sylvia Witteman. Ik ben gek op haar columns.
Ik denk dat ik de Volkskrant het fijnst vind.
Parool vind ik toch wel erg Amsterdams en iets te jolig.
Trouw is prima, maar de Volkskrant heeft volgens mij meer achtergrond artikelen. Of artikelen die bijvoorbeeld de eurocrisis nog even op een rijtje zetten. Volkskrant is ook dikker en heeft Sylvia Witteman. Ik ben gek op haar columns.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 3 augustus 2011 om 17:52
Wij hebben jarenlang de Volkskrant gehad en nu sinds ongeveer een jaar de NRC Next. Was even heeeel erg wennen, vond de Next in het begin bijna als een tijdschrift in vergelijking met de Volkskrant. Veel meer achtergrondartikelen, veel minder pagina's "droog" nieuws en wat populairder taalgebruik. Maar nu vind ik het een heerlijk krantje, leest lekker weg maar aan inhoud ontbreekt het zeker niet.
woensdag 3 augustus 2011 om 18:15
Heb eigenlijk nooit 't nut gezien van papieren kranten. De echt spannende nieuwtjes hoor/zie je wel op tv en anno nu via internet. Bovendien kost 'n krant enorm veel voor iets wat je gewoon gratis kunt krijgen en je zit elke week met 'n stapel oud papier. Eigenlijk alleen maar nadelen vind ik persoonlijk. Bovendien vind ik het nieuws maar zelden interessant genoeg en dan vind je op internet toch gerichtere informatie.
woensdag 3 augustus 2011 om 18:27
woensdag 3 augustus 2011 om 18:48
Ik lees de Gelderlander (in de trein naar mijn werk, kwartiertje lezen) en ik heb de NRC, maar die heb ik na een aantal jaren nu opgezegd, omdat ik hem te vaak ongelezen weggooi. Nu maar eens kijken voor een proefabonnement of een weekendabonnement ofzo. Als er 's ochtends geen krant ligt, ben ik meteen chagerijnig!
Everytime you make a typo, the errorists win.