eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:wolfje27 schreef op 28 januari 2008 @ 16:30:

Hee Dokkie,

zet 'm op joh, kop op, ik kan me voorstellen dat je ongeduldig begint te worden nadat die slijmprop er al 2 weken uit is!

Maar dit zijn toch echt wel voortekenen denk ik zo??

Je bent nu vast aan het puffen, want je hebt alweer 3 uur niet geschreven. Op hoeveel cm ontsluiting zit je nu ?

Ik hoop voor je dat het begonnen is hoor!!!

Ook beetje mot met Wolfman want ik wil dat hij naar de kapper gaat, zn haar is veeeeeels te lang en het ziet er niet uit. Zo kan ie toch niet met onze baby op de foto!! (of overdrijf ik nou?! Ik vind het toch wel fijn als ie er een beetje netjes bijloopt en ik vind het echt veel te lang!!)

Haha, ik dacht wel dat jullie erg benieuwd waren, maar nog niks hoor! Gisteren de hele dag last gehad van harde buiken, maar vannacht rustig kunnen slapen. Heb er echt een beetje genoeg van (zei ik al...) en ben zo nieuwschierig naar de kleine meid!

En ik moest wel lachen om je vent, dattie niet begrijpt dat hij op erg veel foto's zal komen die nog vaak bekeken gaan worden!! Mijn vriend stond zich laatst alweer te scheren (doet hij niet zo vaak gewoonlijk) omdat hij netjes op de foto's wilde en zijn nieuwbakken dochter wilde kunnen knuffelen zonder harde baardstoppels. Vond ik wel schattig!
hey die dok, tsss het duurt wel lang hoor, echt al een klein pestkopje dat meisje van jou. hoop echt dat het snel gaat gebeuren. papa to be scheert zich niet voor niets zo mooi erg grappig,waar je al wel niet druk mee kan zijn..

KQ; ik zal even kijken of die cd brandbaar is en als dat lukt wil ik er wel wat branden en opsturen. zal het even aan lief vragen straks want ik ben daar niet zo handig in..

als het lukt zal ik het even melden, dan kan ik het wel voor meerderen even doen, dat branden is zo gebeurd geloof ik..

en wat een meid zeg, jou prinsesje 7 kilo al weer.. jeetje joh, wat gaat dat snel! leuk dat alles verder ook goed gaat.

ik ga weer even met meisje op de bank want het spelen in de box is ze zat nu ze dat al een half uur heel lief en actief heeft gedaan.

doei!!
KQ, eigenlijk wel jammer als we niet allemaal kunnen. Zou een datum een weekend of twee later wel voor meer mensen schikken?

Woezel en pip; ben ook heel benieuwd wat die kleine van ons daar van zal vinden. Vanaf welke leeftijd is het?

Meisje dus ook weer haar prikjes gehad. Heeft ze er naderhand erger op gereageerd dan de vorige keer? Die kleine van ons moet over twee weken zijn tweede vaccinatie. Ik denk dat ik maar wat paracetamol in huis ga halen. Welke hebben jullie? 60 of 120?

Mimmie, is het één van deze?

Oh, mim, ik lees nu dat je ze misschien wil branden! Dat zou helemaal tof zijn. Moet je wel even zeggen wat je kwijt bent aan de cd en het opsturen hoor!

Bri, ik hoop dat je je inmiddels of al een stuk beter voelt of al een wat ander vermaak hebt kunnen vinden ;-)! De kleine doet trouwens met je mee… hij is al weer twee dagen uit zijn humeur… zal jouw griep wel aanvoelen!

Wolf, is ie naar de kapper geweest???

Jessel, eerste twee dagen zitten er nu dus op! En bevallen (hihi)?

Yasmine, ook al aan de griep! Het heerst echt verschrikkelijk. Beterschap!

Dok, nog steeds niets? Het zal nu toch wel echt niet meer lang gaan duren! Grappig verhaal van je vriend ;-)! Hij heeft natuurlijk al ervaring en weet hoevaak de foto’s van hand tot hand gaan!

Hier is het al weer twee dagen echt heel erg onrustig. We hebben het idee dat hij of gewoon ziek is (ietsiepietsie verhoging en ik merkte wat prut bij zijn oor aan één kant) of echt overprikkeld is van het afgelopen weekend. Nu dus weer strak in het “regelmaat-regime” (klinkt streng hè). Maar ik moet zeggen, ik kan er nu beter mee omgaan dan eerst. Ik weet dat regelmaat het mannetje goed doet.

Verder gaan we volgende week lekker met z’n tweetjes weg. Heb er echt zin in. Mijn ouders ook, die staan te springen om voor die kleine te gaan zorgen. Ze baalden twee weken geleden al toen wij misschien niet meer zouden gaan ivm het overmatige huilen! (hihi)

Fijne avond allemaal en voor de op springen staande dames: beval ze! (en snellllllll)
mmmm de plaatjes van de CD van mimmie zijn niet echt meegekomen. Ik had bij Bol.com gekeken en gezocht op Raimond Lap. Er kwamen vier cd's van hem uit, twee over babies.
Jaaa! Eindelijk is ze er! Onze mooie Maartje Jasmijn is vannacht geboren. In 1 uur en 45minuten, wie doet het me na? Geen hechtingen, alles ok, 3340 gram, kom later uitgebreider terug.

Dokkie
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeemig Dokkie, wowie!!!!!! 1 uur en 45 minuten. Mooie namen!!!! (Met een vette knipoog erbij!!)

Goh, ben helemaal blij op deze regenachtige dag!
Hier kom ik nog op terug
HOERAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig Dokkie!!!! Gefeliciteeeeeeeeeerd!! Mooie namen inderdaad!

Wow zeg wat een recordtijd, al dat voorwerk was niet voor niks!!

We kijken uit naar de foto's op gmail. Rust maar lekker uit!!

Heeeeeelp nu ben ik de volgende

liefs Wolfje!
Dok, wat een recordtijd, maar vooral:

GEFELICITEERD! Met jullie mooie dochter met mooie namen!

Ik wordt er helemaal blij van!!!
Voor Wolf (leuke lange post trouwens): de babietjes op de meeting foto's zitten van oud naar jong, dus kan je alvast even kijken wie wie is. Helaas ben ik niet zo handig dat ik de andere foto's met ons allemaal kan bewerken...

Voor degene met gastouders die eigen opa's en oma's (of andere bekenden) zijn en die subsidie willen kan je de subsidie check doen op: www.viaviela.nl

Hoe lager je inkomen, hoe meer oppas uren (en hoe meer kinderen) hoe hoger de subsidie.

Ik moet nu even haasten, maar kom binnenkort weer even terug.
Gefeliciteerd Dok! Wat een leuk nieuws! Eigenlijk geen tijd om te internetten, maar kon het toch niet laten om even te kijken of er al iemand bevallen was!

Jemig, was een tijd!

Te gek zeg, ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan in die korte tijd! Maar dat komt allemaal later wel, geniet eerst van je kleintje(s) en kom lekker bij.

Ja, Wolfje, nu wachten we in spanning op jou!
DOKKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een record bevalling! Hebben al die voorweeen toch hun werk gedaan GELUKKIG!Te gek! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Prachtige namen, kan niet anders zeggen !

En wat een prachtig geboorte gewicht.

Heerlijk dit goede nieuws op deze regenachtige dag.

En geen hechtingen... mèn... wat ben ik jaloers op je (hihi)!
Wolf, ik hoop voor je dat je het record gaat verbreken!
Jules, nou dat hoop ik niet hoor!!!

Dan heeft de boel geen tijd om op te rekken denk ik! Bij een 2e is dat toch anders.

Wij gaan zo even lunchen in het dorp in een Frans restaurant waar we nog nooit geweest zijn. Wolfman is nog niet naar de kapper geweest maar die zit daar om de hoek dus wie weet... loopt ie er na de lunch wel even langs...

x liefs

p.s. Al een dag niks van mn zus gehoord.... zou ze aan het bevallen zijn??? Ze is morgen uitgerekend!! SPANNEND!
Wolf, kan me voorstellen dat dat inderdaad niet zo'n goed plan is. Eerst maar eens oprekken, dan record verbreken!

Hoop dat wolf-man de kapper ook ontdekt.

En je zus.... ook spannend!!!
Gefeliciteerd Dokkie! wat een stortbevalling! voel jij je een beetje ok? Ik heb me laten vertellen dat dat nogal heftig kan zijn.!

Hier alles ok, ben weer aan de Clomid en heb een afspraak gemaakt bij de gyn voor 25 feb. Mocht het deze x weer niet raak zijn. Ik hoop dat we deze afspraak kunnen afzeggen en een echo afspraak mogen gaan maken maarrrr mijn ultiem positieve gedachten ben ik heel eventjes kwijt. Komt wel weer hoop ik.

/ drammerig kind modus aan/

Dit is vast niet de juiste plek aangezien hier bijna iedereen mama of bijna is maar: Is de hele wereld zwanger?! ik kijk net op nu.nl en wat zien ik: Angelina Jolie is zwanger, Renate Verbaan is zwanger, Koert- Jan de Bruin gaat papa worden, Gwen Stefani is zwanger en dan nog een x aantal zwangerschap gerelateerde onderwerpen. Ik wil OOK!

/drammerig kind modus uit/

Zo dat lucht op! Tot later! Ik schrijf wel weer als ik weer wat relaxed ben. Zucht.
Dames jullie zijn echt geweldig lief!!!!!

We komen net terug van onze lunch (3 gangen... echt Frans he, tussendemiddag warm eten!) en het was heerlijk en gezellig (nee vriend zit nu niet bij de kapper...).

Eventjes de post bekeken en tadaaaaaaaaa.... jullie super lieve kaart is gearriveerd!! Na de post van Dokkie vorige week had ik er natuurlijk al naar uit gekeken En wat lief dat jullie er Dextro snoepjes bij gedaan hebben!! Nu gaat het helemaaaal lukken! HEEEL erg bedankt voor jullie lieve wensen!

En de vorige keer hier dus... hebben jullie al tickets geboekt voor in mei ?!

Lily wat moet jij je rot voelen met zoveel "hoera er is weer een BN-er zwanger" nieuws. Echt heel begrijpelijk hoor, niks drammerig kind's aan. Sterkte ermee en OOK JIJ gaat binnenkort gewoon zwanger worden, ECHT!!

Liefs Wolfje
Toch weer even kort, want ik ben druk met inpakken (veel meer werk met een kleine) en moet zo nog boodschappen doen voor de vakantie.

We gaan een weekje naar Zwitserland, wij zijn echte wintersport liefhebbers.

Ik denk niet dat ik zelf ga skieen of in elk geval niet veel, mijn conditie is nog zo slecht. Oppas heb ik wel want mijn moeder en mijn vriendin willen best af en toe oppassen (en ik op die kleine van mijn vriendin, die is ruim 1 jaar).

Ik ga lekker wandelen en terrasje pakken en verder lekker in het appartement rommelen en eindelijk weer een boek lezen en achterstallige stapel tijdschriften.

Ik ben wel bang dat Wolfje ondertussen bevalt en ik dat moet missen. Ik rij nog wel vlak langs Geneve (en dus ook niet ver van jou woonplaats?). Kan ik als eerste op kraamvisite komen. Ik ben niet van plan om internet in mijn vakantie te checken, maar ik ben natuurlijk verslaafd, dus wie weet lees ik toch nog mee.

Lily, heel herkenbaar... Nog steeds zijn de meeste vrouwen niet zwanger, maar de wel zwangeren zijn voor jou extra opvallend aanwezig. Troost je met het idee dat er vast ook veel BN'ers zijn die in hetzelfde schuitje zitten als jij en net zo ongeduldig moeten wachten op een positieve test. Hoewel je dat natuurlijk niemand gunt (dat wachten dan, die positieve test natuurlijk wel).

Heb je nog veel last van die Clomid, of valt dat wel mee?

Jules, hopelijk is de kleine snel weer in zijn hum. En herkenbaar dat de grootouders zo graag willen oppassen. Ik heb hier ook al logeer nachtjes aangeboden gekregen, maar durf het nog niet aan. Ik zie de voordelen wel, maar vind het toch nog te moeilijk om hem een hele nacht te moeten missen.

Wat een muts ben ik eigenlijk.

KQ, moest wel lachen dat jij al flessen van 250 gaat aanbieden. Mijn mannetje krijgt zijn 160 flessen meestal niet eens leeg. Hij drinkt dan ook gemiddeld maar drie kwart van de norm wat hij zou moeten/mogen drinken van het CB. Hebben anderen dat ook of is dat raar?

Jessel, fijn dat je eerste werkdag goed is gegaan. En je tweede? Moet je meteen weer alle diensten draaien of is er een aangepast rooster om te starten of vanwege de BV?

Ik ga er vandoor, maar kom voordag ik vrijdagochten weg rijd nog wel even kijken...
Nog een vraag. Wat zouden jullie je kindje aan doen in de maxi cosi bij zo'n lange auto rit? Ik heb climate control op 19-20 graden staan, dus ben bang dat een winterjasje aan te warm is. Normaal heb ik die in de auto wel altijd aan, maar dan zijn het kortere ritten.

Ik heb een warme fleece voetenzak (tot halverwege de borst) die kan open of dicht (buiten natuurlijk dicht).

Wat is wijsheid?
We rijden trouwens wel in 2-en. In een keer vond ik net te lang worden. Ben heel benieuwd hoe het gaat. Eerste dag is even goed wel 7 uur rijden, tweede dag nog 3-4 uurtjes, dus dat is relaxter (tenzij de omstandigheden slecht zijn).
Dokkie: gefeliciteerd met Maartje Jasmijn. Leuke namen!

Plieno: ik zou hem niet te dik aankleden in de auto. Ik maak vaak al ritten van zo'n anderhalf uur en als ik de voetenzak van de maxi cosi vastmaak, dan is meisje Luum echt zo wat bezweet. Ook een fleece dekentje zou ik niet doen. Misschien heb je een wat dunner jasje of vestje. En je kunt 'm natuurlijk tijdens de stops even in zijn nekje voelen, dan weet je of hij het warm heeft. 'Ze zeggen' dat je je kindje beter iets te koel kunt kleden dan te warm. Heel veel plezier op vakantie!

Soep: hoe gaat het met de familie Soep, allemaal weer aan de beterende hand?

Lily: dat drammen van jou is maar van korte duur Zonder gekheid: enorm frusterend dat iedereen maar zwanger wordt en jij niet. Maar wat we nooit zullen weten of Renate ook aan de clomid was, Angelina er ook wat langer over heeft gedaan, Koert-Jan de werkelijke vader niet is en Gwen Stefani aan de hormonen moest... Inderdaad hoop ik dat je de 25e niet meer naar de gyn hoeft! Duimen!!

Hier alles zijn gangetje. Van de prikken heeft meisje Luum gelukkig geen last gehad!

Vraagje: hebben jullie kleintjes al een echt vast schema? Ik moet er denk ik wat regelmaat in gaan brengen voor het kdv en de oppas over 3 weken. Die willen vast weten hoe laat ze slaapt, eet, enz.. Ze heeft 5 voedingen, dat staat vast, maar het hangt er maar net vanaf hoe laat ze de dag start. Vanaf volgende week wek ik haar maar steeds om 7 uur, dat moet ze dadelijk ook.

Slapen is ook heel verschillend, ik laat het altijd maar van haar afhangen.

Ben benieuwd hoe jullie dat gaan doen i.c.m. werken.
Lumiere, ik moet hardop lachen om jou reactie. En het is natuurlijk ook zó waar. Gek genoeg heb ik helemaal geen last van zwangeren om me heen en vinnik het voor iedereen oprecht geweldig maar ál dat babynieuws op nu.nl deed mij wel even "grrrrr-en". Maar ik ben weer ok, ennuh is Koert jan niet de echte vader? Wat weet jij wat de rest van nederland niet weet ;)

Maar goed, ik gun niemand deze ellelange onzekerheid.

uhm, wolfje: ik ben klaar voor nog een geweldige bevalling dus zet hem op!

Plieno; have fun op vakantie alvast! Klinkt helemaal goed!
Dokkie, gefeliciteerd! Goed gedaan zeg en in zo'n korte tijd bevallen. Geniet maar van je meisje en kom haar maar gauw showen op de gmail.

Lily, idd balen dat half BN nederland zwanger lijkt te worden/zijn. Het was mij ook al opgevallen. Ik hoop voor je dat de clomid veel goeds gaat doen. Zo niet dan gaan we bijna gelijk naar de gyn voor vervolgbeleid. Wij hebben de 21e een afspraak!

Plieno, fijne vakantie!

Is het griepvirus al uitgezweet op het forum?

Heeft iemand nog een idee voor een weekendje weg14-17/2? We wilden skieen maar dat was volgeboekt.

Verder geen hoofdpijn, pijnlijke borsten etc. dus ik denk dat de zaadcellen te weinig energie hadden om te bevruchten. Nog een ruime week wachten!
Plieno, klinkt goed die vakantie. Waar gaan jullie precies heen in Zwitserland?

Met kledingadvies voor in de auto heb ik nog geen ervaring, maar "gewone kleren" plus een dekentje lijkt mij wel het handigst denk ik.

Grappig dat jullie hierlangs rijden! Ik woon direct achter de startbaan van vliegveld Geneve, ook vlakbij de snelweg die richting Lausanne / Bern / Zwitserland loopt. Gaan jullie die kant op of rijden jullie onder het meer langs naar Zwitserland?

Misschien lig ik wel te bevallen als jullie teruggaan. Maar wie weet duurt het nog ruim een week en kun je het nog "meemaken" als je weer thuis bent. Geniet maar lekker van de vakantie en succes met de reis!

Jusa, wat dacht je van een romantisch weekendje Geneve?? Vanuit hier kun je ook skien hoor, er zijn best wat aanbiedingen die op Geneve vliegen en dan vanaf hier met een bus de laatste kilometers naar de Alpen afleggen.

En ik had ook geen verschijnselen na de bevruchting, dus wie weet....!! Ik duim voor je!

Mn zus weer gesproken trouwens, ook nog niet bevallen, ze verveelt zich rot. Even het "hoe werkt zo'n kolfapparaat / zet je de maxicosi in de auto / en andere apparaten" samen doorgenomen, wel handig.

En lekker een tukkie gedaan op de bank.

Het is wachten op de foto's van Dokkie's meisje!

x Wolfje
ff kort, ff bevallingsupdate checken.

Dokkie: wat een recordtijd!!! Gefeliciteerd, echt super!!! Mooie namen ook! Ben heel benieuwd naar de foto's. Geniet lekker van je kraamtijd met zijn viertjes!

Probeer morgen ff meer te schrijven en op iedereen te reageren. Beetje gekkenhuis hier momenteel.
wow dokkie dat heb je snel voor elkaar, hahah we hebben de tribune verlaten voor onze nachtrust en jij gaat tussen door gewoon ff in 1uur en 3kwartier bevallen, en dat zonder hechtingen dat wil iedereen wel. het voorwerk was natuurlijk ook wel erg goed!!! leuke namen hebben jullie gekozen hoor. krijgt jullie dochter een dubbele voornaam of wordt het 1 vd2 namen als roepnaam?

lily, vorige week dacht ik precies hetzelfde als jouw. en je raad nooit wat er 5 minuten later een vrouw naast me bij de kassa tegen haar vriendin zegt: "goh het lijkt wel of iedereen tegenwoordig zwanger is". niet te geloven toch! zo zie je maar we denken allemaal wel eens zo, en nu we het zelf zo graag willen valt het gewoon meer op dat anderen wel zwanger zijn. Heb weleens met krukken moeten lopen en toen zag ik op straat ook ineens heel veel mensen met krukken, komt gewoon omdat je er dan meer op let.

meiden kben weer beter verklaard hoor, gister ging het eigenlijk al redelijk goed en ben vandaag weer aan het werk gegaan. nadat ik vanochtend eerst langs het lab van het ziekenhuis ben geweest om bloed te laten prikken. nog een goede week wachten dan mag er weer getest worden. ben benieuwd, tot op heden nix waarvan ik kan zeggen zou het nu wel zover zijn. Had me voorgenomen deze maand te tempen maar ja door het griepvirus klopt daar natuurlijk helemaal nix van. Zondag had ik het ene moment temp van 35 komma nog wat en een uur later 37hoog.

kga nog beetje hyven en wellicht nog ff met de wii spelen maar moet wachten tot lief klaar is met csi kijken, daar vind ik nou nix aan eej. eerst ff de gmail checken trowens of dokkie daar nog wat achter heeft gelaten.

groetjes bri1976

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven