Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik oma. Jippie

24-12-2010 21:44 216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zo lang op moeten wachten. Maar nu is het eindelijk zover.

Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ik ben gewoon uitzinnig van vreugde en ik loop de hele dag met een big smile.

Jippieajeeeeee ik word oma.
En nog even het babykamertje.

Bedje

Commode
Oooooh ik vind dit echt zo'n leuk topic! Wat heb je een prachtig kleinkind. En wat een leuke babykamer. Ik blijf even meelezen, hopelijk blijf jij nog even doorschrijven

Ik ben 22 en heb nu al zin om oma te worden hahaha Eerst maar eens eigen kinderen.
Ik up het topic zo af en toe wel.

Mijn zoon heeft binnenkort een etentje en dan heb ik Sam even helemaal voor mezelf. Wat zal ik hem verwennen.

Hoewel, hij slaapt nog heel veel. Afgelopen zondag was mijn familie op bezoek en hij ging van de ene naar de andere en hij sliep gewoon door. Hij trok wel een gezicht zo van: " Zeg laat me even lekker doorslapen". Maar hij werd niet wakker.

Wat een heerlijk manneke is het.
Ik weet niet meer of ik hier al gereageerd heb - schaam- , ik kan mij niet voorstellen dat ik al niet wat heb geschreven.

Dikke kus voor de trotse oma , had ik jou maar als oma .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Myleen, ik had ook niet zo'n oma hoor. En ik kan me niet heugen dat mijn moeder of schoonmoeder ooit heeft opgepast. Gelukkig is het tegenwoordig allemaal anders en zijn oma's veel meer betrokken. Want wat hebben zij veel gemist. Ik vind het geweldig.
Oo, ik zie dit nu pas! Zoebie, gefeliciteerd met terugwerkende kracht! Hoe leuk is dat, oma zijn!

Ik wil ook zo graag, zo graag!!
@Mylene-Valerie: had ik jou maar als oma: dat denk ik ook als ik al die leuke berichtjes lees!

Zoebie, van harte gefeliciteerd met je knappe kleinzoon.

Wat zal hij het goed hebben bij jullie. Geniet er maar lekker van!
Ik ga het jochie natuurlijk verwennen tot en met.

Het wordt tijd dat mijn zoon en zijn vriendin een avondje uit gaan. Zodat Sam eindelijk zijn kamertje eens kan inwijden.
En Myleen, ik wil best wel jou surrogaatoma worden hoor.
Heeeeeeeerlijk, zo'n slapend pukkie op je arm....

En als oma hoor je hem ook te verwennen natuurlijk. Geniet lekker van het oppassen, dat zal je kleinzoon ook doen. Mijn moeder past elke maandag op (voor ik zwanger was, was ik daar nooit zo'n voorstander van). Als hij haar ziet schudt hij helemaal met zijn armpjes en beentjes, zo blij is hij dan om haar te zien .
Ha, ja Kaetje, zo hoop ik ook dat mijn kleinzoon mij gaat begroeten. Geweldig lijkt me dat en inderdaad heerlijk om zo'n klein ukkie op je arm te hebben.
Mijn zoontje is nog maar 9 maanden en nu al zooooo gek op zijn oma. Het kan dus heel snel gaan!
Zag het topic net voorbij komen,met de prachtige foto.'s van Sam

Een mooi mannetje.

Hartelijk gefeliciteerd met het oma zijn,en nu maar straks als het zonnetje schijnt met de kinderwagen de hort op. Zodat iedereen kan zien dat je een pracht van een kleinzoon hebt
Ja Superhuisvrouw, lijkt me helemaal gaaf om met hem in de kinderwagen te gaan paraderen.

Leuk dat hij al zo gek op oma is Kaetje.
Even een update. Afgelopen zaterdag mocht ik oppas-oma zijn. De kinderen wilden even met de motor weg en uit eten en of ik op het manneke wilde passen.

Het was heerlijk om hem lekker te knuffelen en te vertroetelen. En ik heb hem natuurlijk schandelijk verwend.

Nu staat de box in de kamer en is de hondenmand van Saar verhuist. Zij vind er niets aan en ze ligt er bijna niet meer in, Ocharm, dat vind ik ook wel weer zielig. Maar om iedere keer de box eruit te halen en weer terug te zetten is met mijn pols niet zo handig. Dus Saar moet er maar aan wennen.

Mijn kleinezoon is een lekkere dikkerd en heel erg vrolijk.

Hij groeit wel als kool. Past al bijna niet meer in de kinderwagen. En hij is pas zes weken. Nou ja zeg.

onze beer in de wagen

Sam
Zoeb, wat een mooi en vrolijk mannetje.

Vooral trotse-oma-foto's blijven spammen, hoor.
quote:Zoebie schreef op 12 augustus 2011 @ 20:38:

En Myleen, ik wil best wel jou surrogaatoma worden hoor. wat lief. Wat een leuke foto's zeg, mooi mannetje . Snap dat je trots bent. Pas je ook nog op vaste dagen op hem? Of is dat nog te vroeg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga straks als schoondochter weer gaat werken, vrijdags oppassen. Ik heb er heel veel zin in.
Stuitte toevallig op dit topic, maar wordt helemaal blij van het enthousiasme. Ik wilde je dus alsnog feliciteren met het omaschap en dat het grote genieten maar lang door mag gaan!
Zoebie, ik lees zo af en toe je verhalen en nu ben je een trotse oma van een kleinzoon! Leuk dat je oppast op de kleine. Heel veel geluk!
Wat een mooi mannetje! En wat leuk dat je zo enthousiast bent! Geniet ervan.
Wat een leuk topic!

(en weet je onderhand al of je weer oma gaat worden?)
Schattig!

Als de box je toch meer in de weg staat dan je dacht zou je ook een campingbedje als box (en bedje) kunnen gebruiken. Die kan je dan makkelijk weer inklappen. Zo doen mijn ouders het ook met Kootje.
Nee hoor Sproet, ik wordt niet nog een keer oma. Al hoop ik voor de kinderen wel dat het snel is. Iedere maand die teleurstelling. Zo rot voor hen.

En mijn lieve kleinzoon is zo'n schatje. Wat er door je heen gaat als hij me die big smile geeft. Gewoon onbeschrijfelijk. Dan geniet ik met volle teugen.

Hij heeft ook best veel gehuild hoor toen hij zaterdag hier was. Het was ook zo warm en hij had er duidelijk last van. Na een flesje water (want ik had geen flesje melk meer) was hij weer de zoete, lieve en lachende kleine man.
Kaetje ik vind het juist leuk dat de box in de kamer staat. Het staat leuk en vrolijk met al die speeltjes die eraan hangen.

Saar heeft even moeten wennen dat zijn mand op een andere plek stond, maar nu gaat ze er weer gewoon in liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven