Sommige nicks moesten verboden worden!
woensdag 30 januari 2008 om 18:26
quote:yasmijn schreef op 30 januari 2008 @ 17:32:
Eigenlijk heb ik de mooiste nick van het hele forum.
Nou was ik het de héle dag roerend met je eensch, maar dit, nee dit kan ik niet over m'n kant laten gaan, natuurlijk Hierin ben ik het NIET met je eens. Sorry
Is dát co-sleeping? OMG. Blij dat ik het niet geopend heb.
Eigenlijk heb ik de mooiste nick van het hele forum.
Nou was ik het de héle dag roerend met je eensch, maar dit, nee dit kan ik niet over m'n kant laten gaan, natuurlijk Hierin ben ik het NIET met je eens. Sorry
Is dát co-sleeping? OMG. Blij dat ik het niet geopend heb.
Later is nu
woensdag 30 januari 2008 om 18:33
Wat ik dus ERG vervelend vind is dat je geen andere nick kan kiezen.
Dat kan alleen als je een nieuw emailadres aanmaakt.
Als je oude op non staat zoals ik ook heb laten doen een hele poos geleden kun je op dat adres ook geen nieuwe maken dus ik heb sindsdien een ander adres.Maar aangezien ik toen niet wist van dat hele gebeuren van niet kunnen verwijderen zat ik opnieuw met een nick die mij te bekend maakte.Nu na al dat gedoe zit ik nu op t adres van m,n dochter van 5.Anders heb ik straks zoveel adressen dat je zelf geen weg meer weet.Je moet dan alles over gaan zetten naar nieuwe adres en iedereen weer op de hoogte brengen.
Maar het gekste vind ik nog dat ze gewoon steevast blijven volhouden dat ze hier geen adressen kunnen verwijderen in de systeembestanden.
Dat vind ik nou zo raar!
Ze moeten daar maar eens een wizzkid naar laten kijken lijkt me.
Dat kan alleen als je een nieuw emailadres aanmaakt.
Als je oude op non staat zoals ik ook heb laten doen een hele poos geleden kun je op dat adres ook geen nieuwe maken dus ik heb sindsdien een ander adres.Maar aangezien ik toen niet wist van dat hele gebeuren van niet kunnen verwijderen zat ik opnieuw met een nick die mij te bekend maakte.Nu na al dat gedoe zit ik nu op t adres van m,n dochter van 5.Anders heb ik straks zoveel adressen dat je zelf geen weg meer weet.Je moet dan alles over gaan zetten naar nieuwe adres en iedereen weer op de hoogte brengen.
Maar het gekste vind ik nog dat ze gewoon steevast blijven volhouden dat ze hier geen adressen kunnen verwijderen in de systeembestanden.
Dat vind ik nou zo raar!
Ze moeten daar maar eens een wizzkid naar laten kijken lijkt me.
woensdag 30 januari 2008 om 18:46
quote:Zuss schreef op 30 januari 2008 @ 18:24:
Ik zie mijn oude nick ook heel soms voorbijkomen. En dan denk ik altijd dat het wel een bekende van me moet zijn.Dat heb ik dus ook, vooral ook omdat mijn oude nick niet echt alledaags is.
Ik zie mijn oude nick ook heel soms voorbijkomen. En dan denk ik altijd dat het wel een bekende van me moet zijn.Dat heb ik dus ook, vooral ook omdat mijn oude nick niet echt alledaags is.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

woensdag 30 januari 2008 om 18:53
Hoi Nijn....!
Wat ik persoonlijk niet begrijp, is dat mensen en nick en een avatar hebben die totaal niet bij elkaar passen.
Kijk bijvoorbeeld hierboven, iemand die Vinyl heet en een plaatje van Kermit gebruikt, ik snap m niet hoor........
Doe dan óf een plaatje van Vinyl, of noem jezelf Kermit (ook niet verkeerd).
En Dreamer is dan een giraffe, snap ik ook niet.
Maar ja, zoals we hierboven lezen, is het erg moeilijk eenmaal gekozen te veranderen.
Ik ben nog steeds tevreden met mijn nick én avatar én motto..........
Groetjes van Beter Laat
Wat ik persoonlijk niet begrijp, is dat mensen en nick en een avatar hebben die totaal niet bij elkaar passen.
Kijk bijvoorbeeld hierboven, iemand die Vinyl heet en een plaatje van Kermit gebruikt, ik snap m niet hoor........
Maar ja, zoals we hierboven lezen, is het erg moeilijk eenmaal gekozen te veranderen.

Groetjes van Beter Laat
woensdag 30 januari 2008 om 18:55
woensdag 30 januari 2008 om 18:57
woensdag 30 januari 2008 om 18:57
quote:AnneDaisyMay schreef op 30 januari 2008 @ 18:46:
[...]
Dat heb ik dus ook, vooral ook omdat mijn oude nick niet echt alledaags is.Mijn oude nick is mijn niet veel voorkomende eigen voornaam. Dat opgeteld bij het feit dat boze zus hier al vaker is komen spuien doet mij soms een en ander vermoeden.
[...]
Dat heb ik dus ook, vooral ook omdat mijn oude nick niet echt alledaags is.Mijn oude nick is mijn niet veel voorkomende eigen voornaam. Dat opgeteld bij het feit dat boze zus hier al vaker is komen spuien doet mij soms een en ander vermoeden.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
woensdag 30 januari 2008 om 18:58
quote:beter laat schreef op 30 januari 2008 @ 18:53:
Hoi Nijn....!
Groetjes van Beter LaatIk dacht altijd dat die ogen van vinyl waren;-)
Hoi Nijn....!
Groetjes van Beter LaatIk dacht altijd dat die ogen van vinyl waren;-)

woensdag 30 januari 2008 om 19:01
Hoi Nijn....!
Jaaa, dat ben ik!
Uitleg:
Ik ben ooit een andere nick geweest, maar die deed het niet meer, ik wilde wat posten en had met spoed een andere nick nodig. (er vanuitgaande dat de oude het wel weer zou doen)
Dus voor the time being een nick gezocht. Ik werkte op dat moment aan een presentatieboek voor vinyl (voor op de grond) en dus... vinyl.
Ik was er van overtuigd dat het tijdelijk zou zijn, maar niet dus...
Anyway. Ik ben wel een kermit de kikker fan, en tsja... dat ben ik meer dan een stuk zeil op de grond, dus dan moet het plaatje het maar doen...
Als ik nu mocht kiezen zou ik mezelf inderdaad Kermit noemen, maar das nu te laat...
Zodoende de onbegrijpelijke combi
Hoi Nijn....!
Jaaa, dat ben ik!
Uitleg:
Ik ben ooit een andere nick geweest, maar die deed het niet meer, ik wilde wat posten en had met spoed een andere nick nodig. (er vanuitgaande dat de oude het wel weer zou doen)
Dus voor the time being een nick gezocht. Ik werkte op dat moment aan een presentatieboek voor vinyl (voor op de grond) en dus... vinyl.
Ik was er van overtuigd dat het tijdelijk zou zijn, maar niet dus...
Anyway. Ik ben wel een kermit de kikker fan, en tsja... dat ben ik meer dan een stuk zeil op de grond, dus dan moet het plaatje het maar doen...
Als ik nu mocht kiezen zou ik mezelf inderdaad Kermit noemen, maar das nu te laat...
Zodoende de onbegrijpelijke combi
woensdag 30 januari 2008 om 19:03
Zuss wat een rotsituatie zeg.
Ik zelf heb geen vermoeden wie het is. Maar apart vind ik het dus wel. Ik heb een paar jaar geleden nogal een rotervaring met een stalker gehad. Hierdoor ben ik wel gevoeliger geworden. Het lijkt me stug dat hij dat is hoor.. maar toch, het geeft gewoon zo'n een rotgevoel. Gelukkig zie ik hem zelde voorbij komen.
Ik zelf heb geen vermoeden wie het is. Maar apart vind ik het dus wel. Ik heb een paar jaar geleden nogal een rotervaring met een stalker gehad. Hierdoor ben ik wel gevoeliger geworden. Het lijkt me stug dat hij dat is hoor.. maar toch, het geeft gewoon zo'n een rotgevoel. Gelukkig zie ik hem zelde voorbij komen.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
woensdag 30 januari 2008 om 19:03
woensdag 30 januari 2008 om 19:09
Mijn oude nick was inderdaad ook mijn voornaam. Niet heel zeldzaam, maar een paar familieleden die ik het liefst zo veel mogelijk vermijd hadden me herkend.
Toen die vervolgens met mijn ouders gingen kletsen over wat ik hier soms vertelde op het forum leek het mij verstandiger om een andere nick te nemen.
Toen die vervolgens met mijn ouders gingen kletsen over wat ik hier soms vertelde op het forum leek het mij verstandiger om een andere nick te nemen.
woensdag 30 januari 2008 om 19:09
Maar hebben jullie dat niet meegemaakt dan, dat je een leuke nick verzonnen hebt en dan .....en dan......kan het niet want hij bestaat al. gotf#@#@#@%^$ dat gebeurde mij wel 30 keer op het eind had ik tuttifrutti verzonnen en die was er ook al!!!!
Toen bedacht ik dus toetyfroety en he, he, ik kon mijn mening spuien!
Maar het ergste is nog dat een heleboel van die nicks die ik verzonnen had helemaal nooit schrijven
Ik zou best wel es willen veranderen, maarre ....hoe doe je dat dan? Voor zover ik weet heb ik maar 1 mailadres, hoe krijg je er daar dan meer van?
Toen bedacht ik dus toetyfroety en he, he, ik kon mijn mening spuien!
Maar het ergste is nog dat een heleboel van die nicks die ik verzonnen had helemaal nooit schrijven
Ik zou best wel es willen veranderen, maarre ....hoe doe je dat dan? Voor zover ik weet heb ik maar 1 mailadres, hoe krijg je er daar dan meer van?
woensdag 30 januari 2008 om 19:13
quote:Perel schreef op 30 januari 2008 @ 18:51:
Beetje off-topic:
TAFKAP
The Artist Formerly Known As Persephone....
Ik mis Persephone/Eurydice.....iemand die iets weet?Maak je geen zorgen! Ze is onder een andere nick al weer een tijdje hier op het forum.
Beetje off-topic:
TAFKAP
The Artist Formerly Known As Persephone....
Ik mis Persephone/Eurydice.....iemand die iets weet?Maak je geen zorgen! Ze is onder een andere nick al weer een tijdje hier op het forum.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 30 januari 2008 om 19:18
quote:toetyfroety schreef op 30 januari 2008 @ 19:09:
Ik zou best wel es willen veranderen, maarre ....hoe doe je dat dan? Voor zover ik weet heb ik maar 1 mailadres, hoe krijg je er daar dan meer van?Heel makkelijk, je opent bij bijv. Hotmail een account. En op dat emailadres kan je hier een nickname openen.
Ik zou best wel es willen veranderen, maarre ....hoe doe je dat dan? Voor zover ik weet heb ik maar 1 mailadres, hoe krijg je er daar dan meer van?Heel makkelijk, je opent bij bijv. Hotmail een account. En op dat emailadres kan je hier een nickname openen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 30 januari 2008 om 19:23
Hoi Nijn....!
Groetjes van Beter LaatMijn forumnaam is Miezjuh omdat ik regelmatig zo genoemd word; en dan niet Miesje, maar Miezjuh (niet Miezjuhdrieënzeventig, gelukkig ).
M'n avatar spreekt voor zich
Hoi Nijn....!

Groetjes van Beter LaatMijn forumnaam is Miezjuh omdat ik regelmatig zo genoemd word; en dan niet Miesje, maar Miezjuh (niet Miezjuhdrieënzeventig, gelukkig ).
M'n avatar spreekt voor zich