Sommige nicks moesten verboden worden!

30-01-2008 17:12 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Steeds vaker zie ik hier nicks als

- Heidipeidi

- Ellendepellen

- Eefjepeefje (sorry Peefje)

- Ukkepukkie

- Troelepoelie

- etc

Kan dat niet verboden worden??
Oh ik vergeet nog iets: Die avatars vind ik wel handig voor de herkenbaarheid. Of 'ie nou met iemands nick te maken heeft of niet.
quote:Zuss schreef op 30 januari 2008 @ 17:46:

[...]

Nietus, ik zeg niet Livredepivretje, ik zeg livredepivre da's heel anders

Ja, livredepivre moet natuurlijk ook op de lijst, Zussje!! *steekt tong uit*
Mijn oude nick was een deel van mijn voornaam. Niet zo handig gekozen dus.

Mijn avatar is nog steeds voor Mims' Hero. Voelt niet goed om 'm weg te halen. Normaal ben ik niet zo bloemig.
Mijn echte naam eindigt op tje, nou voel ik me wel echt zielig hoor!!
quote:Nijntje schreef op 30 januari 2008 @ 19:33:

[...]

Ja, livredepivre moet natuurlijk ook op de lijst, Zussje!! *steekt tong uit*
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Verbieden hoeft niet maar ik krijg jeuk van nickname's zoals "moedervan....".

En soms verwarrend als je heel veel dezelfde nicknames hebt met een miniem verschilletje van een getal. Met de naam Meisje.. heb je dat, er zijn zoveel meisjes met een getal erachter dat je soms niet meer weet wie het is.

Dezelfde nickname met het verschil van een _ erachter vind ik ook niet duidelijk.

Dezelfde avatar moet ook niet kunnen vind ik .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:meave schreef op 30 januari 2008 @ 19:34:

Mijn avatar is nog steeds voor Mims' Hero. Voelt niet goed om 'm weg te halen. Normaal ben ik niet zo bloemig.Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik krijg het bv niet voor elkaar om in m'n mobieltje de naam van m'n zus te veranderen in die van m'n zwager. Alsof ze dan echt dood is ofzo.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
quote:eleonora schreef op 30 januari 2008 @ 19:01:

Ik wilde eerst Eleonoraatjuh doen. Kon niet, was al weg. Eeuwig zonde.Heb even voor je gezocht....

Leotjuh is nog vrij! Grijp je kans!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Zuss schreef op 30 januari 2008 @ 19:37:

[...]

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik krijg het bv niet voor elkaar om in m'n mobieltje de naam van m'n zus te veranderen in die van m'n zwager. Alsof ze dan echt dood is ofzo.

Iets meer dan een jaar geleden is mijn collega plotseling overleden. Zomaar ineens. Hij staat ook nog steeds in mijn mobiel. Wissen kan niet.
quote:beter laat schreef op 30 januari 2008 @ 18:53:

Hoi Nijn....!

Wat ik persoonlijk niet begrijp, is dat mensen en nick en een avatar hebben die totaal niet bij elkaar passen.

Kijk bijvoorbeeld hierboven, iemand die Vinyl heet en een plaatje van Kermit gebruikt, ik snap m niet hoor........

Doe dan óf een plaatje van Vinyl, of noem jezelf Kermit (ook niet verkeerd).

En Dreamer is dan een giraffe, snap ik ook niet.

Maar ja, zoals we hierboven lezen, is het erg moeilijk eenmaal gekozen te veranderen.

Ik ben nog steeds tevreden met mijn nick én avatar én motto..........;)

Groetjes van Beter LaatIk pleit onschuldig! Miao!
Luneth en Hekate, ik ben wel nieuwsgierig nu wie jullie eerst waren. Maargoed, je hebt het niet voor niks veranderd, dus ik weet niet of je dat zomaar kan vertellen...

Zoals ik al zei (of was dat op een ander topic vandaag), had ik eerst als nick mijn niet veel voorkomende voornaam + mijn niet alledaagse woonplaats. Ik kwam er al snel achter dat dat niet de bedoeling was, dus heb ik m veranderd. Voor de 3 mensen die ik toen kende heb ik dat wel bekend gemaakt.

Ik wist niet dat je soms je nick verandert omdat je problemen hebt met stalkers of vervelende familie. Zo heb ik een keer tegen een forummer met nieuwe nick geroepen; "Hee, jij bent toch XXX! Ik herken je gelijk!"

Ik dacht dat het een grapje was namelijk. Vond ze niet leuk en haar homeys ook niet. *bloos*
Gewoon erin laten staan dus Meave.
Ach Nijn, de 1e de beste avond dat ik deze nick had heb ik mezelf verraden.
quote:Zuss schreef op 30 januari 2008 @ 19:37:

[...]

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik krijg het bv niet voor elkaar om in m'n mobieltje de naam van m'n zus te veranderen in die van m'n zwager. Alsof ze dan echt dood is ofzo.
Hoe bedoel je verraden, Zuss? Bekend gemaakt bedoel je?

Ja, dat vind ik dan dus ook wel wat raar. Je verandert je nick vanwege privacy, maar de forumetiquette (opgesteld door ons aller Yasmijn ) vraagt toch dat je jezelf bekend maakt. Voor jezelf is het ook wel leuk als je forummaten je weer herkennen.

Waarom dan veranderen? Snappie wat ik bedoel?

Ik heb het zelf ook gedaan hoor, maar ik hoefde me dus niet perse te verstoppen voor een bepaalde persoon.
Ik hoefde me ook niet te verstoppen, dus ik heb wel hier en daar bekend gemaakt wie ik was. Maar bij mij was het meer een preventieve actie.
Nijn, je vergeet nog 1 nicknaam die verboden zou moeten worden. Roosvrouw! Hoe verzint iemand nou zo'n nick? Roos, je krijgt er toch acuut jeuk van op de kop. Brrr, het zou verbóden moeten worden, ik zweer het je.
vandaag ga ik van alles kunnen
quote:ambrosia9 schreef op 30 januari 2008 @ 19:35:

Mijn echte naam eindigt op tje, nou voel ik me wel echt zielig hoor!!Mijne ook, trauma van vroeger, want ik zou nooit groot worden
Ik ben ook van nick veranderd. 5 jaar geleden postte ik voornamelijk op een topic op de babypeiler. maar wel zo herkenbaar, ook met de echte naam van mijn dochter, dat ik niet op andere onderwerpen/pijlers wilde reageren met die nick. Dus voor de niet-babydingen postte ik onder een andere naam.

Met het verdwijnen van het vorige oude forum, is ons groepje op MSN gegaan en leeft daar nog steeds. Sindsdien ben ik alleen nog maar Poezewoes en heet mijn kind Kitty.
quote:Nijntje schreef op 30 januari 2008 @ 19:47:

Hoe bedoel je verraden, Zuss? Bekend gemaakt bedoel je?

Ja, dat vind ik dan dus ook wel wat raar. Je verandert je nick vanwege privacy, maar de forumetiquette (opgesteld door ons aller Yasmijn ) vraagt toch dat je jezelf bekend maakt. Voor jezelf is het ook wel leuk als je forummaten je weer herkennen.

Waarom dan veranderen? Snappie wat ik bedoel?

Ik heb het zelf ook gedaan hoor, maar ik hoefde me dus niet perse te verstoppen voor een bepaalde persoon.

Ja, mezelf bekend gemaakt. En dat was niet m'n bedoeling, want het gevolg is bekend. Boze zus is hier 2 keer komen spoken en dat had ik graag willen voorkomen.

Maar ja, ik ben nu eenmaal slecht in dat soort dingen.
what's in a name, maar ik vind sommige avatars niet kunnen , zoals die v Norre.

Hen nog nooit een post van haar gelezen, maar zag vd week aan de zijkant vd site haar avatar staan, vreselijk, werd spontaan beroerd.
quote:yasmijn schreef op 30 januari 2008 @ 17:24:

Er zijn hier nog 2 konijnen, Miffy en Lapin.

Hebben jullie wat met knijnen?Sinds een paar weken heb ik wel een huis vol konijnen. Eentje zingt er een liedje als je er mee schudt, of eigenlijk: al als je er een beetje gemeen naar kijkt.
Waar jullie je al niet druk om maken zeg haha

Ik ben gewoon prulletje en als ik dat leuk vind moet ik dat toch zelf weten dacht ik zo .

Maar iedereen noemt me hier meestal toch al prul.

Verder ben ik het met toetfroety eens wat ze straks zei over dat je al 30x een nick bedacht hebt, maar alles is al bezet... erg lastig, dan krijg je inderdaad rare nicks.

En tja, mn avatar past ook niet bij mijn nick, maar mensen onthouden je tenminste, ik verander m ook niet.
ik lees steeds dat mensen van nick gewisseld hebben.

SNap er nix van? Ik wilde ook graag vlak na het aanmelden mijn

nick wijzigen vanwege herkenning door familielid.

Maar hoe ik ook zeurde, het kon echt niet volgens de viva angel.

Dan moest ik een nieuw emailadres opgeven en een nieuwe acount maken.

groetjes,

TwompieBompie?
quote:meave schreef op 30 januari 2008 @ 19:34:

Mijn avatar is nog steeds voor Mims' Hero. Voelt niet goed om 'm weg te halen. Normaal ben ik niet zo bloemig.Idem voor mijn avatar. Heb de bloem van het begin wel veranderd. Maar wil de roos er wel in houden, ter herinnering/eerbetoon. Vind ik mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven