help, graag even goed advies
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:40
een kennis van mij is aan het scheiden, onze zoontjes zijn vriendjes.
daar ben ik, om verschillende redenen niet blij mee.
nu ben ik al een paar keer lastig gevallen door haar man, niet seksueel, maar ik heb er geen zin in, heb het ook tegen haar gezegd.
laatst schijnt hij flink over de schreef te zijn gegaan, hij is iewat vreemd, en nu krijg ik net een smsje van hem. geen idee hoe hij aan mijn nr komt.
om t kort te gaan, hij zit dus in de stad, in een kroeg. wat dus weer zal betekenen dat ie op de terugweg bij me aan de deur staat.
al 2 keer gebeurd.
ik heb nu echt de neiging 112 ofzo te bellen, ik wil dit gedoe niet, maar t schijnt niet door te dringen.
daar ben ik, om verschillende redenen niet blij mee.
nu ben ik al een paar keer lastig gevallen door haar man, niet seksueel, maar ik heb er geen zin in, heb het ook tegen haar gezegd.
laatst schijnt hij flink over de schreef te zijn gegaan, hij is iewat vreemd, en nu krijg ik net een smsje van hem. geen idee hoe hij aan mijn nr komt.
om t kort te gaan, hij zit dus in de stad, in een kroeg. wat dus weer zal betekenen dat ie op de terugweg bij me aan de deur staat.
al 2 keer gebeurd.
ik heb nu echt de neiging 112 ofzo te bellen, ik wil dit gedoe niet, maar t schijnt niet door te dringen.
wij slapen nooit.
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:50
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:53
Maar waarom om twee uur 's nachts? Kan toch ook mocht je zin hebben in een gesprek met de man tijdens de koffie om een uur of tien ' 's ochtends? Ik vind het tijdstip gezien het weinige contact met to belachelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:54
quote:Aubrey schreef op 13 augustus 2011 @ 01:53:
Dat zou kunnen, BGB, dat hij diverse redenen heeft maar dat maakt in VM's geval niets uit. Ze wil niets met hem te maken hebben dus hij is niet welkom. Reden doet er dan niets toe.Wel in de manier van hoe je hem afwijst.
Dat zou kunnen, BGB, dat hij diverse redenen heeft maar dat maakt in VM's geval niets uit. Ze wil niets met hem te maken hebben dus hij is niet welkom. Reden doet er dan niets toe.Wel in de manier van hoe je hem afwijst.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 13 augustus 2011 om 01:54
ik bel ook als ie hier staat.
de ene keer kwam hij praten, was verder niks aan de hand, heb het wel tegen haar verteld.
de 2e keer was mijn broertje hier, ik was weg.
maar hij is behoorlijk raar aan het doen, zijn bijna ex en haar moeder hebben hem het leven goed zuur gemaakt.
wacht, hij smst terug; sorry
de ene keer kwam hij praten, was verder niks aan de hand, heb het wel tegen haar verteld.
de 2e keer was mijn broertje hier, ik was weg.
maar hij is behoorlijk raar aan het doen, zijn bijna ex en haar moeder hebben hem het leven goed zuur gemaakt.
wacht, hij smst terug; sorry
wij slapen nooit.