boos!
zaterdag 13 augustus 2011 om 23:14
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
zondag 14 augustus 2011 om 12:31
quote:baby_ernie80 schreef op 14 augustus 2011 @ 10:55:
Smurf, echt, ik kan het aantal topics dat jij over deze .......... hebt geopend echt niet meer tellen inmiddels. En NOG dringt het niet tot je door. Hij vernedert je, hij kleineert je, hij negeert je, hij kwetst je, hij sluit je buiten, hij houdt zichzelf volledig buiten jouw leven, hij profiteert van je. Hij geeft jou absoluut, helemaal nooit, helemaal niks terug, hij verbergt je voor alles en iedereen en jij, jij kruipt voor hem.... Waarom? Waarom in vredesnaam blijf jij hangen aan dit psychiatrisch project?Arme Smurfin, al die topics dus over deze jongen. Gaat er geen lampje branden dat JIJ hem niet kan veranderen? En dat het hem ook niet gaat lukken. Ik zag bij een ander topic dat je pdd-nos hebt? Ik ken het niet dus weet ook niet wat voor advies zin heeft te geven wat wel bij je binnen dringt. Kan je geen hulp zoeken? Iemand die je kan begeleiden hiermee en in andere zaken? Hier wordt je alleen maar verdrietig van, en blut ook. En hij zal er nooit voor je zijn. Zoek of kijk verder, er is vast wel iemand die jou wel gelukkig kan maken en anders lekker alleen gelukkig.
Smurf, echt, ik kan het aantal topics dat jij over deze .......... hebt geopend echt niet meer tellen inmiddels. En NOG dringt het niet tot je door. Hij vernedert je, hij kleineert je, hij negeert je, hij kwetst je, hij sluit je buiten, hij houdt zichzelf volledig buiten jouw leven, hij profiteert van je. Hij geeft jou absoluut, helemaal nooit, helemaal niks terug, hij verbergt je voor alles en iedereen en jij, jij kruipt voor hem.... Waarom? Waarom in vredesnaam blijf jij hangen aan dit psychiatrisch project?Arme Smurfin, al die topics dus over deze jongen. Gaat er geen lampje branden dat JIJ hem niet kan veranderen? En dat het hem ook niet gaat lukken. Ik zag bij een ander topic dat je pdd-nos hebt? Ik ken het niet dus weet ook niet wat voor advies zin heeft te geven wat wel bij je binnen dringt. Kan je geen hulp zoeken? Iemand die je kan begeleiden hiermee en in andere zaken? Hier wordt je alleen maar verdrietig van, en blut ook. En hij zal er nooit voor je zijn. Zoek of kijk verder, er is vast wel iemand die jou wel gelukkig kan maken en anders lekker alleen gelukkig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 14 augustus 2011 om 12:37
quote:thee schreef op 14 augustus 2011 @ 12:21:
SD, kom je ook??? Pls???
Nee sorry Thee, ik hou niet zo van die massale bijeenkomsten
Als ik meet dan meet ik 1 op 1, vind ik wat gezelliger.
Kalli, je maakt een grapje toch met je trollen?
Want wat wij doen is echt geen trollen
Het is proberen op een ietwat uitvergrote manier iets duidelijk te maken
Vergeet niet, er lopen al zo'n 20 topics over de vriend van Smurf en alle serieuze, lieve, opbouwende tips zijn al wel voorbij gekomen
SD, kom je ook??? Pls???
Vergeet niet, er lopen al zo'n 20 topics over de vriend van Smurf en alle serieuze, lieve, opbouwende tips zijn al wel voorbij gekomen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 14 augustus 2011 om 12:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 augustus 2011 @ 12:22:
[...]
Soms helpt het om iets in het belachelijke door te trekken.
Ik zit hier niet te rellen; ik hoop dat Smurfje door het lezen over de tips om haar vriend te " pamperen " inziet dat dát iets is wat ze al langer doet......en ten onrechte.
Smurf aanraden om met die knul te kappen helpt namelijk niets; ze gaat heel hard op zoek naar wat er wél leuk aan hem is. Misschien werkt dit andersom; dat ze dan denkt " ja, doeiiiiii, zó lief is ook weer niet voor me, want...... ".Ik ben bang dat ze eerder denkt: "Ja, daar hebben ze wel een punt mee." en het nog echt gaat doen ook. Voor jullie klinkt het soïso allemaal al belachelijk, maar voor smurf is het blijkbaar normaal.
[...]
Soms helpt het om iets in het belachelijke door te trekken.
Ik zit hier niet te rellen; ik hoop dat Smurfje door het lezen over de tips om haar vriend te " pamperen " inziet dat dát iets is wat ze al langer doet......en ten onrechte.
Smurf aanraden om met die knul te kappen helpt namelijk niets; ze gaat heel hard op zoek naar wat er wél leuk aan hem is. Misschien werkt dit andersom; dat ze dan denkt " ja, doeiiiiii, zó lief is ook weer niet voor me, want...... ".Ik ben bang dat ze eerder denkt: "Ja, daar hebben ze wel een punt mee." en het nog echt gaat doen ook. Voor jullie klinkt het soïso allemaal al belachelijk, maar voor smurf is het blijkbaar normaal.
Liever elitair dan een pauper!
zondag 14 augustus 2011 om 12:42
quote:Summerdance schreef op 14 augustus 2011 @ 12:37:
[...]
SD, zo 'massaal' is deze meeting zeker niet!!! Zal tussen de 10 en 15 uitkomen denk ik. Dus geen kippenhok met 50 kakelende forumsters
Maar zou het wel leuk vinden je keer irl te ontmoeten.
[...]
SD, zo 'massaal' is deze meeting zeker niet!!! Zal tussen de 10 en 15 uitkomen denk ik. Dus geen kippenhok met 50 kakelende forumsters
Maar zou het wel leuk vinden je keer irl te ontmoeten.
zondag 14 augustus 2011 om 12:48
zondag 14 augustus 2011 om 13:25
quote:Kalliope schreef op 14 augustus 2011 @ 12:38:
[...]
Ik ben bang dat ze eerder denkt: "Ja, daar hebben ze wel een punt mee." en het nog echt gaat doen ook. Voor jullie klinkt het soïso allemaal al belachelijk, maar voor smurf is het blijkbaar normaal.Helemaal normaal vindt ze het niet; anders opent ze er niet steeds topics over.
[...]
Ik ben bang dat ze eerder denkt: "Ja, daar hebben ze wel een punt mee." en het nog echt gaat doen ook. Voor jullie klinkt het soïso allemaal al belachelijk, maar voor smurf is het blijkbaar normaal.Helemaal normaal vindt ze het niet; anders opent ze er niet steeds topics over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 14 augustus 2011 om 13:38
zondag 14 augustus 2011 om 13:43
quote:VotesforLeo schreef op 14 augustus 2011 @ 12:00:
Weet je Smurf, ik word zo onderhand een beetje boos op jou (je lijkt namelijk best op je vriend). Tig topics open je over hem, je zuigt en zuigt, reageert nergens op, hebt al 1000 adviezen gehad en je doet er helemaal niets mee. Maar komt wel steeds met precies hetzelfde thema hier zeiken. Kind los het op of hou gewoon je mond en neem genoegen met dit ontzettende prchtexemplaar van die vriend van je die er nooit voor je is.Mee eens, hoelang is dit nou algaande? Hoeveel topics heeft TO al geopent m.b.t. haar vriend? Er zijn al zoveel goede, behulpzame tips gegeven en wat doet TO ermee? Helemaal niets, het blijft dweilen met de kraan open...
Weet je Smurf, ik word zo onderhand een beetje boos op jou (je lijkt namelijk best op je vriend). Tig topics open je over hem, je zuigt en zuigt, reageert nergens op, hebt al 1000 adviezen gehad en je doet er helemaal niets mee. Maar komt wel steeds met precies hetzelfde thema hier zeiken. Kind los het op of hou gewoon je mond en neem genoegen met dit ontzettende prchtexemplaar van die vriend van je die er nooit voor je is.Mee eens, hoelang is dit nou algaande? Hoeveel topics heeft TO al geopent m.b.t. haar vriend? Er zijn al zoveel goede, behulpzame tips gegeven en wat doet TO ermee? Helemaal niets, het blijft dweilen met de kraan open...
zondag 14 augustus 2011 om 13:48
quote:Summerdance schreef op 14 augustus 2011 @ 11:45:
Smurf een oprechte vraag.
Waarom ben je boos op je vriend?
Want laten we eerlijk zijn en elkaar geen mietje noemen
Hij doet geen gekke dingen hoor.
Of tenminste, hij doet wel gekke dingen, maar geen dingen die hij normaal ook niet doet>
* hij is een lompe boer, check
* hij is een profiteur, check
* hij is niet aardig, check
* hij is lui, check
* hij is een grote egoist, check...
Eigenlijk Smurf, is hij gewoon helemaal zichzelf.
Wij kennen hem niet anders dan dit hoor.
Dus ik snap je boosheid niet zo goed...
Smurf een oprechte vraag.
Waarom ben je boos op je vriend?
Want laten we eerlijk zijn en elkaar geen mietje noemen
Hij doet geen gekke dingen hoor.
Of tenminste, hij doet wel gekke dingen, maar geen dingen die hij normaal ook niet doet>
* hij is een lompe boer, check
* hij is een profiteur, check
* hij is niet aardig, check
* hij is lui, check
* hij is een grote egoist, check...
Eigenlijk Smurf, is hij gewoon helemaal zichzelf.
Wij kennen hem niet anders dan dit hoor.
Dus ik snap je boosheid niet zo goed...
zondag 14 augustus 2011 om 13:52
zondag 14 augustus 2011 om 14:19
zondag 14 augustus 2011 om 14:31
quote:Donkeyshot schreef op 14 augustus 2011 @ 09:01:
Laat ze maar lullen hoor Smurfje, ik denk dat ze gewoon jaloers zijn.
Het lijkt mij een wereldgoser, die vriend van je !
Inderdaad! Een lot uit de loterij.
stevig vasthouden en nooooooooooit meer laten gaan!
Laat ze maar lullen hoor Smurfje, ik denk dat ze gewoon jaloers zijn.
Het lijkt mij een wereldgoser, die vriend van je !
Inderdaad! Een lot uit de loterij.
stevig vasthouden en nooooooooooit meer laten gaan!
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
zondag 14 augustus 2011 om 14:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 augustus 2011 @ 23:21:
Hoe depri dan ook, dit had hij nooit mogen flikken.
Maar, en dat is het nare van een flinke depressie, dan kan niks je eigenlijk meer schelen. Ook niet dat je vriendin haar moeder naar het ziekenhuis moest. Ik keur het niet goed, maar het is wel iets wat een depressie veroorzaakt.
Ik weet alleen niet of de vriend van TO écht zo depressief is.
Hoe depri dan ook, dit had hij nooit mogen flikken.
Maar, en dat is het nare van een flinke depressie, dan kan niks je eigenlijk meer schelen. Ook niet dat je vriendin haar moeder naar het ziekenhuis moest. Ik keur het niet goed, maar het is wel iets wat een depressie veroorzaakt.
Ik weet alleen niet of de vriend van TO écht zo depressief is.
zondag 14 augustus 2011 om 14:49
quote:valentinamaria schreef op 14 augustus 2011 @ 12:20:
lieve smurf, fijn dat het beter gaat met je moeder.
over die zgn intieme vriend van je, laat ik er maar over ophouden, hebben we t al heel vaak over gehad.
meid, de dag dat je ogen open gaan hang ik de vlag uit.
ik ga dat ding lenen bij de buren, zelf ben ik niet zo nationalistisch.
Ik doe mee!!!!
Er is hier maar één advies mogelijk: deur open en de man in kwestie een ontzettende schop onder z'n kont geven. Deur weer dicht, andere sloten erop en nooooooooit meer binnenlaten die man!
lieve smurf, fijn dat het beter gaat met je moeder.
over die zgn intieme vriend van je, laat ik er maar over ophouden, hebben we t al heel vaak over gehad.
meid, de dag dat je ogen open gaan hang ik de vlag uit.
ik ga dat ding lenen bij de buren, zelf ben ik niet zo nationalistisch.
Ik doe mee!!!!
Er is hier maar één advies mogelijk: deur open en de man in kwestie een ontzettende schop onder z'n kont geven. Deur weer dicht, andere sloten erop en nooooooooit meer binnenlaten die man!
zondag 14 augustus 2011 om 14:55
quote:VenneJo schreef op 14 augustus 2011 @ 14:37:
[...]
Ik weet alleen niet of de vriend van TO écht zo depressief is.Een depressie geeft geen excuus voor schofterig gedrag.
[...]
Ik weet alleen niet of de vriend van TO écht zo depressief is.Een depressie geeft geen excuus voor schofterig gedrag.
zondag 14 augustus 2011 om 15:00
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 10:47:
nee hij heeft geleerd dat hij eerst aan zichzelf moet denken en dan de rest
Nou smurf misschien moet jij daar ook eens mee beginnen.
Eerst jezelf en dan je moeder en helemaal onderaan het lijstje hij..
Beter is eigenlijk nog dat hij helemaal niet op je lijstje voorkomt.
nee hij heeft geleerd dat hij eerst aan zichzelf moet denken en dan de rest
Nou smurf misschien moet jij daar ook eens mee beginnen.
Eerst jezelf en dan je moeder en helemaal onderaan het lijstje hij..
Beter is eigenlijk nog dat hij helemaal niet op je lijstje voorkomt.
zondag 14 augustus 2011 om 15:02
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 14:58:
ik had hem gesproken aan de telefoon. hij is op dit moment erg depri en wou zijn honden weg doen en alles is teveel voor hem..pfftIs hij al bij de huisarts geweest voor zijn depressie? Of koestert hij die juist?
ik had hem gesproken aan de telefoon. hij is op dit moment erg depri en wou zijn honden weg doen en alles is teveel voor hem..pfftIs hij al bij de huisarts geweest voor zijn depressie? Of koestert hij die juist?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 14 augustus 2011 om 15:03