Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Of misschien moet ik even:

Peas on earth!
Ik zit me wel af te vragen hoe je eigenlijk ervaringen kunt uitdelen (hier had een frons-smiley moeten staan, maar die mis ik tussen de nieuwe smiley's)
Jaaa Sun... dat vroeg ik me dus OOK af...
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 13:39:

[...]

Ja gaaf he! Eindelijk doet die smiley het! Steeds deed ie het niet en nu ineens wel! En ik vind em zoooooowww cool!!!!! HIJS COOOL!!! Past ook écht bij je nick!
Misschien als alternatief voor frons:

?
Peas on earth!
Prinses, misschien moet je even tegen de harde wind in fietsen (zonder opnieuw ziek te worden uiteraard), maar dan kun je én energie kwijt én rustig worden. Goed idee?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 13:41:

Of misschien moet ik even:

[afbeelding]Prinses!!! PAS OP DE PLAATS NU! ( je draaft nu écht door...)
Hmmm ik geloof dat op m'n hoofd staan niet helpt...

Misschien gewoon

Peas on earth!
Ik neem er wel meteen een paar... rustig maar... dan komt het allemaal goed

Zennn... adem in... adem uit... hoppaaaaa!

Daaag allemaal!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 13:42:

Jaaa Sun... dat vroeg ik me dus OOK af...

Zo van: ik heb gister gevliegerd, dat was een leuke ervaring. Zal ik het vliegeren van mij van gisteren ook even aan jou geven? Hier heb je'm alsjeblieft!

of

Goh, wat een had ik een nachtmerrie vannacht. Echt een vreselijke ervaring. Aan wie zal ik die uitdelen? Aan jou en jou en jou? Alsjeblieft! Nou geniet ervan he!
Leaf heeft nog niks afgesproken met Leaf-ex, denk dat het zondag, maandag, dinsdag wordt. Leaf-ex heeft namelijk vanavond, morgenavond en zaterdagavond al afspraken staan. Meestal is Leaf-ex wel nieuwsgierig, alhoewel hij volgens mij nu niet doorheeft dat de gevoelskwesties met hem te maken hebben

Leaf is trouwens net heel stoer geweest en heeft de wind getrotseerd. Wel met een collega.

Ik neem dat praten over mezelf in de derde persoon al helemaal over...
Sun en Xan mogen NIET meer grappig doen... anders kom ik hier niet weg...

Dus... HOP ophouden met dat grappige gedoe... NU...
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 13:47:

[...]

Zo van: ik heb gister gevliegerd, dat was een leuke ervaring. Zal ik het vliegeren van mij van gisteren ook even aan jou geven? Hier heb je'm alsjeblieft!

of

Goh, wat een had ik een nachtmerrie vannacht. Echt een vreselijke ervaring. Aan wie zal ik die uitdelen? Aan jou en jou en jou? Alsjeblieft! Nou geniet ervan he!Sun heeft H U M O R !! Zullen we eens een avondje doorzakken in de kroeg? Denk dat ik niet meer bijkom....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 13:45:

Hmmm ik geloof dat op m'n hoofd staan niet helpt...

Misschien gewoon

[afbeelding]

Haha, dan word je pas weer wakker wanneer Xan voor de deur staat. Haha!

Ik heb eigenlijk ook een beetje energie over. Wil graag sporten maar ben te lui om naar buiten te gaan. 't Weer is te slecht om te hardlopen en ik heb echt geen zin om nu naar het sportcentrum te gaan. Maar sporten is wel dé manier om even de energie eruit te gooien.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 13:47:

Dus... HOP ophouden met dat grappige gedoe... NU...Ok, meesteres
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 13:47:

Dus... HOP ophouden met dat grappige gedoe... NU...Eh Prinses, mijn compu heeft een aan/uit-knop? Die van jou ook?
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 31-01-2008 13:57
Reden: te snel getypt, overijverige vingers, woord te veel in de zin waardoor de zin niet meer grammatisch correct was en ter voorkoming van correctie door Xan of Prinsesseke zelf maar voor tijdige correctie gezorgd
% gewijzigd
quote:Leaf schreef op 31 januari 2008 @ 13:47:

Leaf heeft nog niks afgesproken met Leaf-ex, denk dat het zondag, maandag, dinsdag wordt. Leaf-ex heeft namelijk vanavond, morgenavond en zaterdagavond al afspraken staan. Meestal is Leaf-ex wel nieuwsgierig, alhoewel hij volgens mij nu niet doorheeft dat de gevoelskwesties met hem te maken hebben

Leaf is trouwens net heel stoer geweest en heeft de wind getrotseerd. Wel met een collega.

Nou Leaf, ik ben benieuwd wat er uit gaat komen....sta jij nu niet te popelen om met hem te praten? Nu blijf je er het hele weekend mee zitten

Derde persoon praten doe ik zowat niet meer, begon me mateloos te irriteren...
quote:Leaf schreef op 31 januari 2008 @ 13:47:

Hou ons op de hoogte Leaf! Wel knap dat je de wind getrotseerd hebt! Ik ben te lui, ik durf niet/ heb geen zin!

Wilde gaan sporten maar heb bedacht dat typen op het forum toch ook een flinke sport is. Pittige workout hoor! Krijg je lenige vingers van!
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 13:49:

[...]

Sun heeft H U M O R !! Zullen we eens een avondje doorzakken in de kroeg? Denk dat ik niet meer bijkom....

Xan en Prinses hebben ook H U M O R (waarom moeten er spaties tussen Xan, extra vinger-workout??)!

Geen kroeg meer veilig denk ik zo \\:-)//
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 13:19:

Ik kan me voorstellen dat voor jou lastig is om de juiste signalen op te pikken en daar iets mee te doen. Bij het "verleiden van een partner" gaat het heel erg om sociale interactie en dat is voor jou moeilijker.

Dat is waar, maar aan de andere kant is er in het algemeen gezien (niet alleen met leuke vrouwen, maar met elke collega, dus ook met mannen) sprake van een vreemde ongelijkheid:

- Ze willen vaak niet dat ik in gesprekken meng, dat wordt wel van andere collega's geaccepteerd;

- Als ik een gesprek met iemand anders heb, wordt dat zo maar afgekapt.

Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik kan dan weinig uitrichten met mijn sociale vaardigheden.

quote:Ik ken jou natuurlijk niet en ik heb niet veel autistische mensen in mijn omgeving, (dus corrigeer mij als ik het mis heb ) maar misschien is het voor jou makkelijker om een partner te leren kennen bij een groep/club/vereniging waar je regelmatig komt.

Ik zat tot aan de grote vakantie bij een koor, maar daar zit geen PP tussen. Ik heb trouwens ook zangles, en dan - als mijn zangles begint - zie ik mijn "vorige" cursist, die op het punt staat te vertrekken. Dan worden er weleens woorden gewisseld. De meeste cursisten zijn vrouwen.

quote:Als je daar mensen leert kennen die je vaker ziet, is het gemakkelijker om er op af te stappen. Er een praatje mee te maken. En dat doen ze misschien ook wel met jou.

Dat is waar. Dat heeft overigens wel succes als er maar twee mensen bij elkaar zijn: de gesprekspartner en ik. Er is geen kans dat iemand anders mij onderbreekt. Een probleem is er als er een derde bijkomt. Dan moet ik er helaas rekening mee houden dat het gesprek onderbroken wordt. Als de gesprekspartner een leuke vrouw is, en de persoon die onderbreekt is een single man, verlies ik.

quote:Overigens is het niet zo dat elke vrouw direct meer met je wil. Ik ouwehoer ook vaak met mannen, raak ze soms aan, enz., maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik verliefd op ze ben of in ze bijzonder geïnteresseerd ben. Dat zie ik meer als vriendschappelijk of collegiaal met anderen omgaan. Ook een collega geef ik weleens letterlijk een schouderklopje, maar het is echt niet dat ik daar iets meer mee bedoel. Overigens doen collega's dat ook wel bij mij.

Da's waar. Ik verwar verliefdheid weleens met vriendelijkheid. De persoon was vriendelijk, en ik denk dat ze verliefd is. Of ook: de persoon was verliefd, en ik denk dat ze vriendelijk is. Overigens ben ik tijdens de pauze geen zuurpruim; ik ouwehoer even zo vrolijk mee.

quote:Wat ik me trouwens afvraag: heb je het hier ook over met andere autistische mensen? Wisselen jullie ook ervaringen uit?

Ja. Ik zit op

http://www.autsider.net

Dat is i.t.t. tot dit openbare forum een besloten forum. Om topics te kunnen lezen moet je lid zijn. Op dit Viva-forum kan iedereen topics lezen.
World of Warcraft: Legion
HOE MOET IK IN VredESNAAM DIT ALLEMAAL TERUG LEZEN ? jULLIE MEOTEN NIET ZOVEEL SCHRIJVEN *BOOS KIJK*

HAHA OOH WAAROM STAAT MIJN CAPS AAN ?
oh en ik ben bij level 51 eindeluk
Tsja, Hans, lijkt me wel fijn dat je het erover kunt hebben met lotgenoten. Wel opvallend dat dat blijkbaar alleen via internet is en niet IRL (in real life).

Wat wel zo is, is dat liefde van twee kanten moet komen.

Mijn ervaring is dat ik heel veel leuke mannen tegenkomen. Over PPOM's gesproken: ik heb ze regelmatig en ik ontmoet best veel mensen. Het lastige is dat je natuurlijk wel nét even diegene moet tegenkomen die specialer is dan de rest en waarbij de liefde wederzijds is.

Je kunt dus nog zo op zoek gaan, je moet diegene wel net even tegen komen. Er speciaal naar gaan zoeken heeft dus geen enkele zin, daar wordt je wanhopig van, en op een wanhopige partner zit niemand te wachten. En ik ben ervan overtuigd dat er voor iedereen niet één ware liefde, maar wel duizenden ware liefdes op de wereld rondlopen, dus diegene kom je heus wel tegen. Je weet alleen niet waar en wanneer.

Wat ik wel doe, is tegen goede vrienden en vriendinnen zeggen dat ik het wel leuk zou vinden dat ze me kennis laten maken met leuke single-mensen die zij weer kennen. (En waarvan zij denken dat die misschien bij mij past). Op die manier probeer ik de liefde natuurlijk wel een handje te helpen. :-)
quote:Vleermuis28 schreef op 31 januari 2008 @ 14:09:

HOE MOET IK IN VredESNAAM DIT ALLEMAAL TERUG LEZEN ? jULLIE MEOTEN NIET ZOVEEL SCHRIJVEN *BOOS KIJK*

HAHA OOH WAAROM STAAT MIJN CAPS AAN ?Vleer, dit doen wij met opzet. Wij schrijven zo veel om jou van je gameverslaving af te helpen. (Volgens mij is daar ook al een topic over). Als jij namelijk veel tijd moet besteden aan het teruglezen van alle berichten, dan kun jij niet gamen, goed he \\:-)//
Zeg .....hoef jij niet te studeren?

Enne Vleer.....als je het bij wilt houden hier.....niet zoveel gamen he???

Nog 4 levels verwijderd van je vriendin...gaat de goede kant op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven