Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 10:44:

[...]

Ga je eerst op het uiterlijk af....dan moet je nog maar zien of het innerlijk wat is...uiterlijk zegt niet alles hoor!

Vind ik ook. Alleen ik heb het over uitstraling en dat is iets anders dan uiterlijk. Iemand die niet een knap uiterlijk heeft, kan wel een mooie, leuke, lieve, levenslustige uitstraling hebben.

Toch zal ik niet zeggen dat uiterlijk helemaal geen rol speelt. Natuurlijk wil mijn oog ook wat en ik moet met die persoon intiem kunnen zijn. Daarnaast is het zo dat uiterlijk wel het eerste is waarmee je geconfronteerd wordt en zeg nou eerlijk: als Chris Zeegers je mee uit vraagt of de zwerver op de hoek, nou dan is die keuze toch vrij snel gemaakt, lijkt me? Als iemand er verzorgd uitziet, zijn tanden gepoetst heeft en zich niet al te lomp gedraagt, nou, wie weet...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 10:52:

Heej... Leafje... hoest trouwens met de storm-angst?Gaat wel, was daarnet even buiten om met een collega iets te gaan kopen bij de Hema en het waaide echt heel hard. Maar een hele lieve andere collega heeft aangeboden om vanmiddag even met Leaf mee te lopen naar ov.
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 10:52:

Ehmm...Prinses, mag ik er u op wijzen dat ik ook voldoende PPOM's heb in het dagelijkse leven? Dus noodzakelijk zijn mijn OC's niet om zo aan "de vrouw" te komen..... Prinses en ik hebben net UNANIEM besloten dat werkgerelateerde PPOM's NOT DONE zijn. Dus eh, Xan, nog steeds voldoende PPOM's???
Geeft allemaal nix Leafje... we hebben zo allemaal onze zeikerige periodes waarschijnlijk wel gehad in dit topic

Goed dat je in ieder geval al gemaild hebt dat je met dingen in je hoofd zit. Nu ben je de drempel over en is er geen weg terug . Nu misschien verstandig om te mailen dat je het met hem over die dingen-in-je-hoofd dus vanavond (vanavond toch?) graag wilt hebben. Dat hij vraagt wat er aan de hand is, wekt bij mij in ieder geval de indruk dat hij oprecht geinteresseerd is en graag wil weten wat er bij je leeft.

En... hoe erg is het om emotioneel te worden? Voor jezelf misschien vervelend (want: kwetsbaar opstellen, misschien niet helemaal zo fantastisch uit je woorden komen als je gepland had), maar maakt wel duidelijk hoe het je raakt en hoe je ermee zit. Misschien komt daardoor juist bij Leaf-Ex de boodschap wel over dat je er echt mee zit en graag duidelijkheid wilt. Ik zou voor jezelf niet van te voren AL te hard bedenken dat je niet emotioneel moet worden, want hoe harder je dat bedenkt... hoe moeilijker vaak toch...?

En ja... heel realistisch: de kans bestaat dat er straks niets meer is (in de zin van: geen kans op hernieuwde relatie met Leaf-Ex). Dat zou ontzettend kut zijn... maar als het zo is, dan is het zo... en ook dan mag je hier uithuilen
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 10:59:

Prinses en ik hebben net UNANIEM besloten dat werkgerelateerde PPOM's NOT DONE zijn. Dus eh, Xan, nog steeds voldoende PPOM's???

Ben altijd zoooo blij dat Sun net DIE leemtes opvult die ik over het hoofd heb gezien...

Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 10:55:

*moet nog steeds om Xan lachen... whahahaha en vindt het ontzettttttend grappig dat Xan dit zo op zichzelf betrekt terwijl het helemaal niet over hem gaat*

*proest* Nou...zo bedoelde ik het eigenlijk niet.....maar om dat hier nu uit te gaan leggen...laat moar.... (op z'n boers..)
quote:Leaf schreef op 31 januari 2008 @ 10:56:

Thanx voor jullie adviezen. Leaf-ex mailde vanochtend om te vragen of ik goed op mijn werk was aangekomen. Ik mailde terug dat ik met een paar dingen in mijn hoofd zat en daarop mailde hij weer terug met de vraag wat er aan de hand was. Nu moet ik dus iets terugmailen.

Ik hoop trouwens dat ik niet weer emotioneel wordt, daar schijn ik nogal wat problemen mee te hebben als ik serieuze gesprekken met hem heb.

Sorry trouwens dat ik zo'n zeiksnor ben wat betreft ex

Ik ben gewoon blij met jullie adviezen en oogpunten. Ik ben gewoon heel bang dat er straks helemaal niks meer is, daar word ik zo verdrietig van. Maar ja, die onzekerheid en twijfel is ook niks, dat weet ik ook.

Leaf, ik zeik geloof ik nog veel meer over Ex hoor! Maar is het wel handig dat jullie via de mail zo communiceren? Heeft het zin om over gevoelige onderwerpen met je ex nog te mailen? Misschien kun je hem mailen dat je snel met hem wilt afspreken om nog het een en ander met hem te bespreken waar je mee zit. Punt.

Vertel hem dan tijdens dat gesprek dat je nog steeds verliefd op hem bent. Dan ben je heel eerlijk, geef je jezelf bloot, en als hij dan zegt dat hij dat niet is, dan moeten jullie toch maar het contact verbreken. Het klinkt echt heel hard, maar anders laat je hem niet los.

Ik ga mijn ex volgende week ook vertellen dat zijn smsjes dat hij mij mist mij valse hoop geven en dat hij daarmee moet stoppen. Als hij dat echt niet kan, moeten wij ook definitief contact verbreken. Al vind ik dat verschrikkelijk, anders houdt het mij bezig. En ik denk dat het voor jou ook geldt. Vooral omdat het feit dat jouw ex met iemand anders date, jou er niet van weerhoudt te denken dat het nog steeds goedkomt. Meisje, ik snap dat je het moeilijk vindt, maar bespreek het met hem of heb geen contact meer. Want als jullie steeds over gevoelens smsen/bellen enz., laat je hem nooit los.
Zeg lieve forumvriendjes (Prinses in enigszins kwijlerige stemming), ik ga jullie voor even verlaten, want maar eens even douchen, beetje opruimen (want Prinsessenkasteel beetje troepig na aantal dagen ziekzijn, en prinses eigenlijk te neurotisch voor troep), en moet even wat dingetjes doen....

Als ik de verleiding kan weerstaan tot straks... en anders... tot zodadelijk alweer
Peas on earth!

[...]

Prinses en ik hebben net UNANIEM besloten dat werkgerelateerde PPOM's NOT DONE zijn. Dus eh, Xan, nog steeds voldoende PPOM's??? Dit is een vraag, Xan!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 11:08:

Zeg lieve forumvriendjes (Prinses in enigszins kwijlerige stemming), ik ga jullie voor even verlaten, want maar eens even douchen, beetje opruimen (want Prinsessenkasteel beetje troepig na aantal dagen ziekzijn, en prinses eigenlijk te neurotisch voor troep), en moet even wat dingetjes doen....

Als ik de verleiding kan weerstaan tot straks... en anders... tot zodadelijk alweer Goh, en ik altijd maar denken dat Prinsesjes daar personeel voor hebben...

[...]

Prinses en ik hebben net UNANIEM besloten dat werkgerelateerde PPOM's NOT DONE zijn. Dus eh, Xan, nog steeds voldoende PPOM's???

Buiten de werkgerelateerde PPOM'S, voldoende privé PPOM's

(maar nu ff geen behoefte aan... )
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 11:14:

[...]

Buiten de werkgerelateerde PPOM'S, voldoende privé PPOM's

(maar nu ff geen behoefte aan... )

Goed Xan, hét goede antwoord. Jammer dat Prinses even weg is, maar dit is toch wel weer een verkapte online liefdesverklaring naar Prinses. Wie weet, ziet ze het straks nog staan.
Hahaha! Ja Sun...hebbie het door??

Prinses moet trouwens haar huis schoonboenen, want ik kom morgen aanwaaien (letterlijk...met deze storm.... ).
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 11:17:

[...]

Goed Xan, hét goede antwoord. Jammer dat Prinses even weg is, maar dit is toch wel weer een verkapte online liefdesverklaring naar Prinses. Wie weet, ziet ze het straks nog staan.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 januari 2008 @ 11:22:

[...]

Prinses: Poetsen jij!
Mailtje naar Leaf-ex gestuurd dat ik met een aantal gevoelskwesties worstel en dat ik het daar graag ff met hem over wil hebben. Ben alleen wel bang dat het pas begin volgende week zal worden.
quote:Leaf schreef op 31 januari 2008 @ 12:00:

Mailtje naar Leaf-ex gestuurd dat ik met een aantal gevoelskwesties worstel en dat ik het daar graag ff met hem over wil hebben. Ben alleen wel bang dat het pas begin volgende week zal worden.Goed gedaan Leaf....eerste stap is gezet! Ben benieuwd naar zijn reactie...
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 10:14:

Maarrrrr eigenlijk kan elke plek waar je mensen tegenkomt wel een PPOM zijn. Toch ben ik iemand die vind dat de man maar op de vrouw moet afstappen. Dus al heb ik een PPOM, dan moet de man natuurlijk wel het initiatief nemen. Dus Hans, hoe zit het bij jou met het nemen van initiatief? Stap jij wel op een vrouw af? Ik geef bijvoorbeeld wel signalen af dat ik een man aardig vind, maar ik zal een man bijvoorbeeld nooit om een telefoonnr vragen of vragen of hij een keer iets met mij wil drinken.

Dat is voor mij erg ingewikkeld. Ik schreef al een tijd eerder (ik weet niet of je toen al dit topic bezocht) dat ik signalen niet herken. Of ik herken ze wel, maar weet ik niet of ik me niet iets verbeeld, of het heeft niets te betekenen.

Zo zat ik met een lerares een beetje te ouwehoeren (bijna te flirten) ; ze geeft wel een koekje maar ze ouwehoert ook met andere collega's. Mijn ervaring met mensen in het algemeen is, dat ze gesprekken met mij snel afkappen en met anderen verder kletsen. Vervolgens kost het me wat moeite om het gesprek mijn kant op te krijgen. In een drukke PPOM verlies ik snel direct contact.

In de meeste gevallen zijn vrouwen niet erg geïnteresseerd in me. Ik kan hun aandacht vaak niet vasthouden. En dan "verlies" ik ze. Jammer.
World of Warcraft: Legion
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 12:04:

[...]

Goed gedaan Leaf....eerste stap is gezet! Ben benieuwd naar zijn reactie...

Hij mailde snel terug dat hij natuurlijk met mij wilt praten en dat hij hoopt dat het iets is wat we samen op kunnen lossen. Dussss.....

eerste stap is inderdaad gezet.
quote:Leaf schreef op 31 januari 2008 @ 12:17:

Hij mailde snel terug dat hij natuurlijk met mij wilt praten en dat hij hoopt dat het iets is wat we samen op kunnen lossen. Dussss.....

eerste stap is inderdaad gezet.
Peas on earth!
quote:Leaf schreef op 31 januari 2008 @ 12:17:

[...]

eerste stap is inderdaad gezet.Heel goed van je Leaf! Fijn dat hij ook zo op jouw mail reageerde. Hebben jullie al concreet afgesproken wanneer jullie elkaar gaan zien?
Zooo ben ik weer even. Nog niet gepoetst, maar wel allerlei nuttige dingen gedaan. Ben zowaar helemaal in gelukzalig humeur dat ik me weer beetje normaal voel

Leaf, ik zou proberen zo snel mogelijk een afspraak te maken met Leaf-ex, anders hik je er maar zo tegenaan. Dat lijkt me nog vervelender.

Hans, lijkt me lastig als je wel/geen-interesse-signalen niet goed herkent. Denk dat we allemaal wel eens last hebben van die onzekerheid (vindt hij/zij me nou wel of niet leuk, wat bedoelt hij/zij met dat oogcontact, etc), maar ik neem aan dat dit bij jou meer is dan dat soort onzekerheid. Lastig.
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 31 januari 2008 @ 11:49:

Prinses: Poetsen jij! Lang leve het traditionele rollenpatroon

Peas on earth!
Offeuh...

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven