boos!

13-08-2011 23:14 571 berichten
Alle reacties Link kopieren
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
En zij hebben ook hun eigen luchtje.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
en een speciaal soort shampoo

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En dit is hun harem:

Ze zijn zo lekker meegaand en rustig. Alleen jammer dat ze het huishouden niet doen.
Katrien, voor het huishouden hebben ze hun moeder! De enige vrouw op de wereld die weet wat er in hen omgaat en wat ze willen en wensen
Handig dat geurtje! Hoeven ze niet meer intens genietend aan hun eigen oksel te snuffelen.

En heel de harem draagt een shirt met deze tekst

Maar het is niet alleen hard werken aan de missie, er worden ook elke maand prijzen uitgedeeld voor wie het hardst geroepen heeft dat alles aan die wijven ligt.

Maar weer even ontopic. Ik vraag mij af hoe het nu met Smurf en lamlul.
Wat ik zo apart vindt.... ze reageert totaal niet op het feit dat ze op een ander forum gesignaleerd is. Ze reageert totaal niet op alle "beledigingen" aan zijn adres..... Ze blijft continue datzelfde matte toontje bezigen en hetzelfde overbekende riedeltje opdreunen. Verder niks....
quote:baby_ernie80 schreef op 16 augustus 2011 @ 16:31:

Wat ik zo apart vindt.... ze reageert totaal niet op het feit dat ze op een ander forum gesignaleerd is. Ze reageert totaal niet op alle "beledigingen" aan zijn adres..... Ze blijft continue datzelfde matte toontje bezigen en hetzelfde overbekende riedeltje opdreunen. Verder niks....Ja, erg apart. Zal wel met PPD NOS (of zoiets) te maken hebben misschien?
quote:baby_ernie80 schreef op 16 augustus 2011 @ 16:31:

Wat ik zo apart vindt.... ze reageert totaal niet op het feit dat ze op een ander forum gesignaleerd is. Ze reageert totaal niet op alle "beledigingen" aan zijn adres..... Ze blijft continue datzelfde matte toontje bezigen en hetzelfde overbekende riedeltje opdreunen. Verder niks....Ja vandaag zal hij wel weer "lief" voor haar zijn geweest, waardoor zij geen afstand kan nemen en hem weer neemt zoals hij is.
quote:hekje schreef op 16 augustus 2011 @ 16:34:

[...]

Ja, erg apart. Zal wel met PPD NOS (of zoiets) te maken hebben misschien?Geen idee.
quote:charlottew88 schreef op 16 augustus 2011 @ 16:59:

[...]

Ja vandaag zal hij wel weer "lief" voor haar zijn geweest, waardoor zij geen afstand kan nemen en hem weer neemt zoals hij is.Dat doet ze toch wel, lief of niet. Hij is nooit lief namelijk, alleen dat ziet Smurf niet...
Ik had gisteren daar een hele rare gedachtenkronkel over. Ik denk namelijk dat ze al die topics opent om de relatie "echt" te maken. En het lijkt ook wel hoe harder iedereen nee roept, hoe harder zij ja roept. Zonder een aardige kant van hem te kunnen noemen overigens
quote:baby_ernie80 schreef op 16 augustus 2011 @ 17:31:

[...]

Dat doet ze toch wel, lief of niet. Hij is nooit lief namelijk, alleen dat ziet Smurf niet...Ja ik bedoel dus lief in smurfs ogen. Hij aait haar een beetje(omdat hij seks wil) en dan is het voor Smurfje weer oke. En laat ze zich weer gebruiken.
En smurfje,hoe ging het vandaag?
quote:superstar_2 schreef op 16 augustus 2011 @ 20:22:

En smurfje,hoe ging het vandaag?

Dat vraag ik mij ook af. Maar is dat nou omdat ik:

Geen sociaal leven heb?

Een sensatiezoekster ben?

Of misschien beide?

quote:charlottew88 schreef op 16 augustus 2011 @ 20:40:

[...]

Dat vraag ik mij ook af. Maar is dat nou omdat ik:

Geen sociaal leven heb?

Een sensatiezoekster ben?

Of misschien beide?

Beide,net als ik..
we hebben elkaar wel aan de telefoon gehad, wel met ruzie,s. hij funtioneerd heel anders als ik zegt hij en heeft hij geleerd dat hij eerst aan zich zelf moet denken en dan aan anderen. maar is zoiets wel waar dat je eerst aan jezelf moet denken?
quote:smurfje251 schreef op 17 augustus 2011 @ 06:41:

we hebben elkaar wel aan de telefoon gehad, wel met ruzie,s. hij funtioneerd heel anders als ik zegt hij en heeft hij geleerd dat hij eerst aan zich zelf moet denken en dan aan anderen. maar is zoiets wel waar dat je eerst aan jezelf moet denken?

Klopt wat hij zegt. Hij functioneert inderdaad heel anders dan jij. Laten wij de verschillen tussen jou en hem eens benoemen.

Hij

1. Hij is een gebruiker, hij gebruikt je voor de seks en als hij geld nodig heeft en voor de rest laat hij jou links liggen. En hij weet dat dat kan bij jou maken, omdat jij hem keer op keer door hem laat gebruiken.

2. Hij houd niet van je.

3. Hij kwets je en maakt je belachlijk in jouw huis.

4. Hij schaamt zich voor je want hij wil jou niet aan zijn ouders voorstellen.

Jij.

1, Bent geen gebruiker, laat je door hem gebruiken voor de seks en geeft hem geld. Hij zou jou nooit maar dan ook nooit geld lenen. Hij geeft jou om jou zoet te houden(want jij bent snel tevreden met het weinige dat hij jou toewerpt) chocola met de spreuk ik vind je toff.

2. Hij houd niet van jou anders zou hij jou niet zo behandelen.

3. Jij kwets hem niet en zou hem nooit belachlijk maken in zijn huis.

4. Jij schaamt je niet voor hem want stelt hem voor aan jouw ouders.

Doe zoals hem DENK EERST AAN JEZELF. Ipv eerst aan hem. Stel jezelf op de eerste plaats. Dat doet hij namelijk ook.

Maar goed waarom doe ik eigenlijk moeite om een lap tekst te typen. Het dringt waarschijnlijk toch niet tot smurf door. Het is tegen dovemansoren gezegd. Smurf blijft gewoon doorsmurfen in dezelfde situatie. Voelt zich rot opent even later weer een nieuw topic. Smurft in haar nieuwe topic weer over hetzelfde, krijgt weer goede raad, smurft de goede raad in de wind en smurft weer verder in dezelfde situatie. Het is een vicieuze cirkel.
quote:smurfje251 schreef op 17 augustus 2011 @ 06:41:

we hebben elkaar wel aan de telefoon gehad, wel met ruzie,s. hij funtioneerd heel anders als ik zegt hij en heeft hij geleerd dat hij eerst aan zich zelf moet denken en dan aan anderen. maar is zoiets wel waar dat je eerst aan jezelf moet denken?Diezelfde vraag stelde je een dag of 2 geleden ook. Gaan we nu weer dagenlang een herhaling van zetten doen Smurf? Nee toch zeker?
[quote]baby_ernie80 schreef op 17 augustus 2011 @ 08:17:

[...]

Diezelfde vraag stelde je een dag of 2 geleden ook. Gaan we nu weer dagenlang een herhaling van zetten doen Smurf? Nee toch zeker?[/quote]

Ik denk helaas van wel.
Smurf, je vraagt: is zoiets wel waar, dat je eerst aan jezelf moet denken?

Dat is een lastige vraag, m.i. verschilt het per situatie. Maar relatiegerelateerd, want daar gaat dit over, is het ook al ingewikkeld.

- Als je een gelijkwaardige relatie hebt, dan denk je niet altijd aan jezelf, maar zorg je er ook voor dat je de ander respecteert. Dat betekent dat je regelmatig iets voor de ander doet (meer dan een reep chocola geven....). Dit doe je niet door jezelf volledig te verloochenen en jezelf compleet weg te cijferen. Nee, de basis is: je bent jezelf, je voelt je geliefd, je vindt elkaar leuk zoals je bent, en als de ander graag bordspelletjes doet (ik noem maar iets), en jij niet, dan doe je toch af en toe een spelletje samen. Gewoon, omdat je partner ook wel eens dingen voor jou doet die hij/zij minder leuk vindt (winkelen, of een wandeling maken, weet ik het). Je bent dus in staat om je eigen belang af en toe op zij te zetten voor de ander. (bijvoorbeeld om je eigen rotgevoel even naast je neer te leggen en ipv mokken, je vriendin steunen als haar moeder naar het ziekenhuis moet)

- Als je, zoals jij, in een ongelijkwaardige relatie zit (want van bovenstaande is bij jullie geen sprake), waarin de ander echt alleen aan zichzelf denkt, dan moet jij ook aan jezelf denken. Ben je gelukkig? Wil je op deze manier een relatie hebben? Het antwoord moet zijn: NEE! Dus denk je aan jezelf, en kom je voor jezelf op.

Het antwoord op je vraag is eigenlijk: ja, je moet eerst aan jezelf denken, maar in een goede relatie is dat helemaal geen issue, want is er geen verschil tussen wat goed voor je is, en de relatie.
Mooi gezegd Draaiorgel
dus is wel waar wat hij zegt? ik mag hem ook alleen na 7 uur s,avonds smsen of bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven