nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:41
quote:groentsoep2 schreef op 19 augustus 2011 @ 21:35:
[...]
Ah, een onverbeterlijke optimist! Dat mag ik altijd wel . Het ligt dus niet aan mij? Ik maar denken dat mijn digibetisme me beet had. En kan ik daarom ook geen favorieten toevoegen? (jaja, dat kan ik allemaal opzoeken op het forum ergens, maar ik heb jullie nu om het aan te vragen)
[...]
Ah, een onverbeterlijke optimist! Dat mag ik altijd wel . Het ligt dus niet aan mij? Ik maar denken dat mijn digibetisme me beet had. En kan ik daarom ook geen favorieten toevoegen? (jaja, dat kan ik allemaal opzoeken op het forum ergens, maar ik heb jullie nu om het aan te vragen)
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:46
quote:perseph0ne schreef op 19 augustus 2011 @ 21:41:
Wat is de overeenkomst tussen een woestijn en je billen?
lalalala
Kaktussen...
foei, strafpunt, je maakt me aan het lachen dus is niet nutteloos hahaha...
ik lig boven op bed met laptop, vriend is saai voetbaldiscussieprogramma aan het kijken waar ik geen zin in had.
Wat is de overeenkomst tussen een woestijn en je billen?
lalalala
Kaktussen...
foei, strafpunt, je maakt me aan het lachen dus is niet nutteloos hahaha...
ik lig boven op bed met laptop, vriend is saai voetbaldiscussieprogramma aan het kijken waar ik geen zin in had.
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:51
quote:isadoro schreef op 19 augustus 2011 @ 21:41:
[...]
Het ligt dus niet aan mij? Ik maar denken dat mijn digibetisme me beet had. En kan ik daarom ook geen favorieten toevoegen? (jaja, dat kan ik allemaal opzoeken op het forum ergens, maar ik heb jullie nu om het aan te vragen)Neen. Het ligt niet aan jou, het is een Bug. Je kunt je profiel op geen enkele manier wijzigen. Waarom denk je dat ik hier nog steeds rondloop met die achterlijke nick ?
Ga zometeen nog maar es een paar kroketten in de frituur werpen. Kinderen zijn uit logeren en dat heeft altijd direct zijn weerslag op ons eetpatroon.
[...]
Het ligt dus niet aan mij? Ik maar denken dat mijn digibetisme me beet had. En kan ik daarom ook geen favorieten toevoegen? (jaja, dat kan ik allemaal opzoeken op het forum ergens, maar ik heb jullie nu om het aan te vragen)Neen. Het ligt niet aan jou, het is een Bug. Je kunt je profiel op geen enkele manier wijzigen. Waarom denk je dat ik hier nog steeds rondloop met die achterlijke nick ?
Ga zometeen nog maar es een paar kroketten in de frituur werpen. Kinderen zijn uit logeren en dat heeft altijd direct zijn weerslag op ons eetpatroon.
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:55
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:56
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:56
IJsmarsen zijn een duivelse uitvinding. Dus voor jouw bescherming, zeg ik: Nee! Ze zijn vreselijk vies. En ze hebben er verslavende stoffen ingestopt, zodat je na één verslaafd bent. Hoewel je het eigenlijk heel vies vindt. En je krijgt gaten in je gebit. En allemaal andere nare bijwerkingen. Begin er niet aan!
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:00
Ok; dan laat ik zo toch maar lekker liggen. Tot nu toe kan ik de verleiding toch altijd nog weerstaan. Ik heb wel een snickers-verslaving dus op ice-addiction zit ik toch ook niet te wachten.
(ik moet mezelf werkelijk langs die vakken trekken hoor..doorlopen sundream, doorlopen, niet kijken, je bent bijna bij de kassa!!)
(ik moet mezelf werkelijk langs die vakken trekken hoor..doorlopen sundream, doorlopen, niet kijken, je bent bijna bij de kassa!!)