nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ziekig met een wijntje op de bank. En gelukkig ijsmarsen in de vriezer. En het Vivaforum om mij te vermaken. Hoewel het wel rustig is vandaag.

(misschien krijg ik het eindelijk voor elkaar om een avatar te plaatsen)
Volgens mij pas ik hier goed. Ook totaal niks nuttigs te melden.

Zit op de bank met tv aan en laptop op schoot.
Jonari: Psies! Ik ook! Shawshank Redemption en Criminal Intent aan het kijken. En jij?
quote:isadoro schreef op 19 augustus 2011 @ 21:26:

(misschien krijg ik het eindelijk voor elkaar om een avatar te plaatsen) Ah, een onverbeterlijke optimist! Dat mag ik altijd wel . Beterschap!

Verder heb ik ook niks nuttigs te melden, maar dat is geen nieuws.
Zit ook op de bank met laptop en tv aan en een wijntje binnen handbereik. En heel fout, ook ijsmarsen in de vriezer

Ik heb ook weinig te melden vanavond. Beetje aan het bijkomen van een drukke werk week.

En beterschap Isadoro!
Wat is de overeenkomst tussen een woestijn en je billen?

lalalala

Kaktussen...
Vandaag is mijn tweeling jarig!!! 2 jaar!!!
Wijntje erbij is wel een goed idee!

Hier ook Shawshank Redemption op de achtergrond. Is volgens mij wel een mooie film, maar heb nu niet zo'n zin om het echt te volgen.

Proost!
quote:groentsoep2 schreef op 19 augustus 2011 @ 21:35:

[...]

Ah, een onverbeterlijke optimist! Dat mag ik altijd wel . Het ligt dus niet aan mij? Ik maar denken dat mijn digibetisme me beet had. En kan ik daarom ook geen favorieten toevoegen? (jaja, dat kan ik allemaal opzoeken op het forum ergens, maar ik heb jullie nu om het aan te vragen)
Gefeliciteerd met je tweeling!

Je zal het wel druk hebben met 2 2-jarigen
Gefeliciteerd!!!
quote:perseph0ne schreef op 19 augustus 2011 @ 21:41:

Wat is de overeenkomst tussen een woestijn en je billen?

lalalala

Kaktussen...

foei, strafpunt, je maakt me aan het lachen dus is niet nutteloos hahaha...

ik lig boven op bed met laptop, vriend is saai voetbaldiscussieprogramma aan het kijken waar ik geen zin in had.
Ik krijg een ovenschaal van mijn moeder...... Nutteloze info.....
quote:isadoro schreef op 19 augustus 2011 @ 21:41:

[...]

Het ligt dus niet aan mij? Ik maar denken dat mijn digibetisme me beet had. En kan ik daarom ook geen favorieten toevoegen? (jaja, dat kan ik allemaal opzoeken op het forum ergens, maar ik heb jullie nu om het aan te vragen)Neen. Het ligt niet aan jou, het is een Bug. Je kunt je profiel op geen enkele manier wijzigen. Waarom denk je dat ik hier nog steeds rondloop met die achterlijke nick ?

Ga zometeen nog maar es een paar kroketten in de frituur werpen. Kinderen zijn uit logeren en dat heeft altijd direct zijn weerslag op ons eetpatroon.
Zijn ijsmarsen trouwens lekker?

Zag ze bij de Dirk in de aanbieding nog liggen maar toch maar weer voorbij gelopen...
MissPhoebe: Dat is zwaar! Voetbal is tot daaraantoe. Maar dat gezeik erover is echt niet uit te staan. Gelukkig bestaat het Fifa-vorum (of was het nou andersom?)
Waarschijnlijk ook op het eetpatroon van je kinderen
Verstandig dat je ze hebt laten liggen, sundream. Ze zijn vast veel te lekker. Ik heb ze nog nooit gegeten.
ijsmarsen zijn zo lekker..... Zal ik er eentje voor je pakken?

Vind weinig heel lekker, maar die krengen....

En normale marsen lust ik niet.

Maar, ik ga geen ijsmaars eten. Ben al de hele week goed bezig. Hardlopen, fietsen etc. De wijn is al genoeg zonde op een avond.
quote:Ookeentheeleut schreef op 19 augustus 2011 @ 21:51:

Ik krijg een ovenschaal van mijn moeder...... Nutteloze info.....Leuk! Mijn ovenschaal is stukgevallen. Misschien moet ik ook es een nieuwe vragen, voor mijn verjaardag of zo. Heb wel weer eens zin in lasagna.
IJsmarsen zijn een duivelse uitvinding. Dus voor jouw bescherming, zeg ik: Nee! Ze zijn vreselijk vies. En ze hebben er verslavende stoffen ingestopt, zodat je na één verslaafd bent. Hoewel je het eigenlijk heel vies vindt. En je krijgt gaten in je gebit. En allemaal andere nare bijwerkingen. Begin er niet aan!
Groentsoep, ik heb een ronde ovenschaal. Niet handig voor lasagne.

Nooit ijsmars gehad hier.....
Ok; dan laat ik zo toch maar lekker liggen. Tot nu toe kan ik de verleiding toch altijd nog weerstaan. Ik heb wel een snickers-verslaving dus op ice-addiction zit ik toch ook niet te wachten.

(ik moet mezelf werkelijk langs die vakken trekken hoor..doorlopen sundream, doorlopen, niet kijken, je bent bijna bij de kassa!!)
Wat zal dat trouwens een zooi geven een kapotte ovenschaal.

Ik heb een rechthoekige van ??? geen idee; gebruik hem nooit; weet niet wat ik ermee moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven