nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
quote:isadoro schreef op 19 augustus 2011 @ 21:56:

IJsmarsen zijn een duivelse uitvinding. Dus voor jouw bescherming, zeg ik: Nee! Ze zijn vreselijk vies. En ze hebben er verslavende stoffen ingestopt, zodat je na één verslaafd bent. Hoewel je het eigenlijk heel vies vindt. En je krijgt gaten in je gebit. En allemaal andere nare bijwerkingen. Begin er niet aan!Ik ga morgen een aluhoedje kopen. En een paar pakken ijsmarsen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie nog even doorgaan over ijsmarsen ga ik ze echt morgen kopen. Moet toch weten waar het over gaat.....

Nu wil ik ook ijsmarsen en kroketten! Maar ik heb niks in huis. Koelkast is nog niet geleverd en oude is al weg
quote:Ookeentheeleut schreef op 19 augustus 2011 @ 21:59:

Groentsoep, ik heb een ronde ovenschaal. Niet handig voor lasagne.

Nooit ijsmars gehad hier.....Hoei! Jij spelt mijn mislukte nick correct! De meesten schrijven groentesoep. Tsssss.
Lijkt me lastig zonder koelkast, Nelletje.

Wat is nu weer een aluhoedje?
Ja, is echt rete irritant! Ik dacht dat het wel mee zou vallen.... Bah.

Sundream, maak je nooit lekkere ovenschotels of lasagne ofzo?
Een aluhoedje beschermt je tegen aliens en andere gektes
quote:Nelletje schreef op 19 augustus 2011 @ 22:02:

Nu wil ik ook ijsmarsen en kroketten! Maar ik heb niks in huis. Koelkast is nog niet geleverd en oude is al weg Heb je geen snackbar in de buurt? Of heb je je portemonnee per ongeluk in die oude koelkast laten liggen?
Ach, het is maar vanille-ijs met karamel omgeven door chocolade.

En ze geven vlekken op je witte trui, zoals ik vanavond heb gemerkt.

Wat kan er allemaal in een ovenschaal:

- lasagne,

- aardappelpartjes met rozemarijn en knoflook

- gegrilde groentes

- moussaka

- Tiramisu (kan je beter niet in de oven zetten, maar wel in een ovenschaal maken)
@Groentsoep: Nu zie ik het pas! En ik dacht dat ik het zwaar had zonder hoofdletter.
Op de een of andere manier komt het er nooit van de ovenschaal te gebruiken. Terwijl ik toch echt wel van koken hou; kook alles vers en maak nog zelf pudding. Waarom ik dat ding dan niet gebruik is denk ik omdat ik geen kaas lust en dat in veel ovenrecepten wordt gebruikt. En ik woon alleen: wat moet je dan met zo'n schaal vol?
Is er geen speciaal ijsmarsenvlekken-wasmiddel?

* ruikt een gat in de markt *
quote:Jonari schreef op 19 augustus 2011 @ 22:04:

Lijkt me lastig zonder koelkast, Nelletje.

Wat is nu weer een aluhoedje?Een hoedje gevouwen van aluminiumfolie. Schijnt werkzaam te zijn tegen Expres Veroorzaakte Straling en is als zodanig symbool geworden voor bescherming tegen niet bestaande gevaren zoals beschreven in complottheorieen. Is een hobby van mij, complottheorieen.... kun je je eindeloos mee vermaken.
Groentesoep

Nee, snackbar is te ver weg. Bovendien ga ik zo slapen. Ben enorm moe van het verhuizen.
quote:isadoro schreef op 19 augustus 2011 @ 22:08:

@Groentsoep: Nu zie ik het pas! En ik dacht dat ik het zwaar had zonder hoofdletter.Pcies. Ik weet pas wat lijden is. Snik.
In de ovenschaal kun je ook ijsmarsen bewaren.

Of aluhoedjes.

Als je ijsmarsen in de oven zet -en de oven aan- krijg je dan ijsmarsensoep?
Sundream, ik doe vaak iets uit de oven als er gasten komen.

Wel uit een pakje, maar zo lekker en zonder kaas, witlofschotel met spekjes en gehakt van maggi.
Groentsoep..... De snelcorrectie maakt gros takel van jouw nick.
@Nelletje: Mooie nieuwe plek? Al helemaal jouw huisje? Slaap lekker straks.

@Groentsoep: Zijn IJsmarsen uitgevonden door de overheid om ons allemaal aan het overgewicht te krijgen? En wint dan de farmaceutische industrie? En ben ik eigenlijk in dienst van de overheid om op een vrouwenforum over lekker eten te beginnen? En jullie ook?
Ijsmarsen zullen denk ik in de diepvries moeten....

De papiertjes van de opgevreten marsen kunnen natuurlijk in de ovenschaal

Ijsmarsensoep....mmmm.....krijg je daar ook stengels bij?
Dank voor de uitleg, groentsoep

Tis me helemaal duidelijk nu.
Ook als de oven uit is krijg je wel ijsmarsensoep
Mag ik ook wat niet nuttigs melden? Lig ook ziek in bed. Al een week... En mijn arme collega's maar buffelen, net als mijn man... Heb mijn tweeling maar even aan hem overgelaten, maar is niet leuk! Verveel me... En voel me belabbert... Gelukkig heb ik nog invriesijsjes.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:isadoro schreef op 19 augustus 2011 @ 22:14:

@Groentsoep: Zijn IJsmarsen uitgevonden door de overheid om ons allemaal aan het overgewicht te krijgen? En wint dan de farmaceutische industrie? En ben ik eigenlijk in dienst van de overheid om op een vrouwenforum over lekker eten te beginnen? En jullie ook?

Ja. Ja. Ja. Ja.

Dit is dus eigenlijk een fishing topic.

Foei.
Ja, echt een super plek! Ben helemaal verliefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven