nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:20
Hoesten, al meer dan twee weken... Nu al een week verhoging afgewisseld met koorts... En algehele malaise. Volgens de huisarts een virusje wat goed de kans krijgt omdat ik weinig rust krijg... Maar nu al een week relatieve rust en nog geen verbetering.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:20
@Nelletje: Gefeliciteerd! Ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd en nog steeds vreselijk verliefd op mijn nieuwe huisje. Ik kom regelmatig thuis en denk: "Wat woon ik hier toch fijn". Ik hoop dat jij dat ook heel lang houdt.
@Soezi: Wat is dat nou voor gekwakkel in de zomer?! Heel veel beterschap. Ziek zijn sucks.
@Soezi: Wat is dat nou voor gekwakkel in de zomer?! Heel veel beterschap. Ziek zijn sucks.
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:21
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:25
quote:Jonari schreef op 19 augustus 2011 @ 22:23:
[...]
Toch niet van die waterijsjes in plastic?
O, zit daar plastic omheen? Dan was dat het probleem...
Maar inderdaad, die zelf in te vriezen staafjes. Heerlijk! Man en ik zijn er beiden verzot op...
[...]
Toch niet van die waterijsjes in plastic?
O, zit daar plastic omheen? Dan was dat het probleem...
Maar inderdaad, die zelf in te vriezen staafjes. Heerlijk! Man en ik zijn er beiden verzot op...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~