Klaarkomen

15-08-2011 21:42 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een serieuze vraag dus ik hoop dat jullie mij serieus antwoord willen geven. Sinds 1,5 maand heb ik een vriend. Echt een super leuke, lieve jonge man. De seks is erg leuk en ik geniet er ook echt van. We hebben nu een week of 3 seks en ook met zekere regelmaat. Alleen ik kom niet. Ik had 2x eerder seks gehad en toen ben ik ook niet gekomen. Maar ik heb ook bij lange niet het niet gevoel van bijna klaarkomen, dus heb ook niet het gevoel dat het gaat gebeuren. Nu lijkt mijn vriend hier mee te zitten.. Hebben jullie tips of weten jullie wat het kan zijn? Want de seks is echt heel leuk!

Alvast bedankt,

Maria
quote:iris1969 schreef op 19 augustus 2011 @ 15:26:

[...]

Ja volgens mij wel, want je kunt alles faken behalve je hartslag en die verhoogt zich tijdens een lichamelijke inspanning. Gek genoeg niet doorde inspanning van de sex zelf, maar door het toewerken naar een orgasme. Erna voel je je hart als een gek bonken.Nou, mijn hart bonkt ook als een gek bij een goede neukpartij zonder klaar te komen hoor
quote:wupje schreef op 20 augustus 2011 @ 20:46:

[...]

Nou, mijn hart bonkt ook als een gek bij een goede neukpartij zonder klaar te komen hoor

Grappig dat is die theorie ook al niet waterdicht gebleken.

Hoe zou een man het dan moeten merken?
Oh oké...nou goed, ik doe het dus niet.

Gelukkig....!
quote:iris1969 schreef op 20 augustus 2011 @ 20:51:

Grappig dat is die theorie ook al niet waterdicht gebleken.

Hoe zou een man het dan moeten merken?

Dan kom je volgens mij bij de vraag uit: Waarom faket ze? Waarschijnlijk omdat de man daarop gefixeerd is... Zoals ik al zei schiet ik er niks mee op als een vrouw faket. Ik heb liever dat ze aanwijzingen geeft.

Ik heb wel een vrouw gehad die graag wou dat ik haar klaar liet komen. En kennelijk was me dat ook gelukt.
World of Warcraft: Legion
wat ook blijkt bij een echt orgasme van de vrouw,is dat haar ogen zich vernauwen en dat haar tepels in optima morma zijn.

dijbeen spieren zich extra aangespannen voelen en het onderlijf siddert.

een paar van deze gegevens kan je faken,maar je ogen en je dijbeenspieren niet.

mijn inziens is geniet van het gehele seksspel,heel veel vrouwen hebben moeite met een orgasme,maar genieten ondanks dat!! toch van het geheel.

Dat lijkt mij het meest belangrijke.

Seks moet geen wedstrijd zijn.

Seks moet genieten zijn van elkaars lijf. Het intiem verbonden zijn.
Ik had het er in een andere topic al over: er bestaan toch geilpillen of anders bepaalde medicijnen met de bijwerking dat je spontane orgasmes krijgt?

Ik had een tijdje dat ik overal last had van orgasmes, op straat, in de winkel, in de bus.En echt, ik dacht niet specifiek aan sex of zo maar mijn lichaam ging gewoon met me aan de haal. Niet te filmen zo niet normaal was het.

Maar ik durfde niet aan de dokter te vragen of dat de bijwerking was van de medicijnen die ik kreeg. Vond de kwestie te genant. Nog iemand deze ervaringen??
quote:cynthiao schreef op 23 augustus 2011 @ 06:58:

Ik had het er in een andere topic al over: er bestaan toch geilpillen of anders bepaalde medicijnen met de bijwerking dat je spontane orgasmes krijgt?

Ik had een tijdje dat ik overal last had van orgasmes, op straat, in de winkel, in de bus.En echt, ik dacht niet specifiek aan sex of zo maar mijn lichaam ging gewoon met me aan de haal. Niet te filmen zo niet normaal was het.

Maar ik durfde niet aan de dokter te vragen of dat de bijwerking was van de medicijnen die ik kreeg. Vond de kwestie te genant. Nog iemand deze ervaringen??

Nee, heb ik geen last van (gehad).

En vertel eens Cynthiao: hoe is het over gegaan?
Ik heb al heel wat gelezen, maar "geilpillen" hoor ik nu voor het eerst.
World of Warcraft: Legion
Hans66,

hahahah Chynthiao heeft het er inderdaad al eerder over gehad.

en ja Chynthiao

hoe is het nu??? wat jij beschrijft heb ik wel in mn eerste zwangerschap meegemaakt en pffff daar word je inderdaad erg moe van.

Ik was zelfs heel verbaasd,dat je lijf zo met je kon spelen.

Had in die tijd ook heel veel erotische dromen.
Stel je voor, sta je bij de kassa van de Hema in de rij, krijg je ineens een orgasme....

Die verrekte dikke rookworsten ook
gaat het mevrouw???, ahh ja hoor pff
quote:leclair schreef op 23 augustus 2011 @ 01:05:

wat ook blijkt bij een echt orgasme van de vrouw,is dat haar ogen zich vernauwen en dat haar tepels in optima morma zijn.

dijbeen spieren zich extra aangespannen voelen en het onderlijf siddert.

Geen idee wat mijn ogen doen, maar de rest gebeurt bij mij ook zonder orgasme.
quote:iris1969 schreef op 23 augustus 2011 @ 12:50:

[...]

Geen idee wat mijn ogen doen, maar de rest gebeurt bij mij ook zonder orgasme.

Mijn man vertelde het mij,dat als ik een orgasme krijg,dat mijn pupillen zich verwijden en dat ik troebelig kijk.

Hij voelt ook aan mijn dijbeenspieren,dat mn orgasme er aan komt.
Orgasmeren met ogen open?? Dat lukt mij echt niet!

Die tepels, dat schijnt inderdaad te kloppen. Het werd me verteld en ik heb het gecontroleerd... check!
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2011 @ 13:01:

Die tepels, dat schijnt inderdaad te kloppen. Het werd me verteld en ik heb het gecontroleerd... check! Bij mij blijven die gewoon de hele tijd zo.
quote:Rooss4 schreef op 23 augustus 2011 @ 13:01:

Die tepels, dat schijnt inderdaad te kloppen. Het werd me verteld en ik heb het gecontroleerd... check!

Roos, heeft bij mij ook een tijd geduurd,ik deed eigenlijk automatisch mn ogen dicht.

Totdat mn lief eens een keertje geil fluisterde ,kijk me aan ,als je klaarkomt.

Later zei hij toen , je pupillen worden zo groot als schoteltjes.
quote:iris1969 schreef op 23 augustus 2011 @ 13:08:

[...]

Bij mij blijven die gewoon de hele tijd zo.je tepels of je ogen Iris??
quote:leclair schreef op 23 augustus 2011 @ 13:15:

[...]

je tepels of je ogen Iris?? Oeps, mijn tepels dus .
quote:iris1969 schreef op 23 augustus 2011 @ 13:17:

[...]

Oeps, mijn tepels dus .
quote:Nova78 schreef op 23 augustus 2011 @ 12:37:

Stel je voor, sta je bij de kassa van de Hema in de rij, krijg je ineens een orgasme....

Die verrekte dikke rookworsten ook

Nog erger....in de stoel bij de tandarts

of tijdens je functioneringsgesprek....
Sorry, word er een beetje melig van
quote:Nova78 schreef op 23 augustus 2011 @ 16:02:

Sorry, word er een beetje melig van gezellig juist!! lachen is gezond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven