Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Die zon was hier gisteren weer ver te zoeken Dolphine, evenals nu, trouwens..Heb vanmorgen wel even lekker in het zonnetje kunnen zitten, gelukkig, maar nu erg bewolkt. Wel prima temperatuur! Dus maar "braaf" een paar wasjes weggewerkt en de strijk, haha.

Je knul heeft dus een heel gaaf feestje gehad en was lekker moe, maar vanmorgen waarschijnlijk weer vroeg ivm voetbal? Jammer!

Hier dus morgen geen uitslapen, maar ach...gelukkig nog vakantie he!

Goeoeoeoeiemorgen!

Het was weer onzondags vroeg vandaag (mijn knul moest om 8.30 bij de club zijn). Het wordt warrum!! Hopelijk blijven die buien nog een poos uit zeg, tot ergens in de namiddag ofzo...Of beter nog, blijven ze helemaal weg! Maar dat zal wel niet..

Theetje, jij zou toch gaan BBQen als het weer goed was? MMM, lekker!!

Zo even aankleden en opkalefateren en dan straks naar het toernooi. Fijne zondag meisjes!

Jij vandaag dus toernooi scarlet, wij hadden gisteren toernooi. Zoonlief moest onderling toernooi tegen alle andere E teams van de club. alleen de E1 deed niet mee. Ze hebben alle wedstrijden gewonnen! (ook van de 2e jaars E dus) en zelfs van de E2 gewonnen. Wat waren ze trots. En wat was mijn knul eindelijk weer eens lekker op dreef! In 1 wedstijrd wel 4 doelpunten...... en dat nog wel tegen het team van zijn beste vriendje, geloof dat hij zich even wilde bewijzen, nou dat is gelukt hoor.

's middags hier nog steeds prachtig weer, toen ben ik gezellig met mijn vader een terrasje gaan pakken, mijn moeder was wandelen en pannenkoek eten met de zonnebloem. Ik met mijn vader op stap en later was mijn broer er ook. Gezellig uit eten geweest, toen is mijn vader naar huis gegaan en zijn mijn broer en iok gaan stappen. Was gezellig.

Om half 11 weer wakker vanmorgen en straks weer op weg om zoonlief op te halen.

Hier hangt de was nog buiten, dus ik hoop dat het droog blijft.....
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

bbq is gelukt hoor, het was hier gisteren droog, klef warm en geen zon, maar prima om buiten te vertoeven. Was erg gezellig. Vannacht of ik kan beter zeggen tot vannochtend half 5 wakker gelegen. Kut nachtdiensten altijd. Nu voel ik me brak.

Gelukkig vrij vandaag, het ziet er op zich best lekker uit buiten dus misschien straks even in de tuin met goed boek. Voor mijn knul is het z'n laatste dagje vrij, vanaf morgen moet hij ook weer naar school. Dat zal 'm wel zwaar vallen, elke dag weer vroeg op en met z'n neus in de boeken, haha.

Zoooo jouw knul inderdaad goed op dreef Dolphine! Leuk voor 'm! Gezellig zo met je pa op stap! En fijn voor je moeder zo'n uitje!

Scar, heb je het gezellig gehad op dat toernooi? En vooral ook, hebben jullie het droog gehouden? En ben je nog naar jullie Caribisch feestje gegaan met je vriendin?

Fijne dag

Hai girlies

Hier gisteren ook klef, amper zon maar over het algemeen droog gebleven. Wel een paar buitjes, maar in elk geval niet toen wij buiten waren! Het was gezelig op het toernooi, leuke wedstrijden gezien, veel lekkere dingen, haha (lees mannen).

Er waren niet heel veel mensen van de club zelf, dat was wel jammer. Heel veel antilianen, dus heel veel papiamento, haha, waar ik dus echt niets van begrijp. Nou ja, de standaard dingetjes en de woorden die veel op spaans lijken, maar verder..Wel weer erg gelachen tijdens een wedstrijd hoor, als de scheids dan een verkeerde call maakte (in de ogen van de spelers), een hoop kabaal (in het papiaments,), wat toch al een harde taal is (klinkt ook gewoon luid), dan denk je echt ze gaan zo op de vuist, maar even later is het gewoon weer lachen en klaar. Grappig! Mijn knul was op een gegeven moment erg moe (was natuurlijk al vanaf 's ochtends vroeg aan het sjouwen daar geweest), rond een uur of 15.30 zijn we toen naar huis gegaan.

Maar het is toch elke x weer een feestje!

Theetje, ik bedoelde dat toernooi met caribisch feestje, hihi.

Ik ben niet naar A'foort geweest voor dat feest in de stad, omdat mijn vriendin toch geen puf had om de stad in te gaan en dat zijn dingen die toch het leukst zijn om met iemand samen te doen (zoals zoveel, haha). Jij dus heerlijk gebbqued.

Gezellig hoor. En daarna een slapeloze nacht, da's echt balen. Mijn knul was ook aan de wandel vannacht, had erg last van bui en diarree, terwijl hij toch niets raar gegeten heeft, ook niet bij de club. Nu wel beter, maar hij heeft ook nog niet zoveel gehad. Misschien last gehad van de warmte? Want het was erg klef he!

Nu hier ook weer warm en zowaar een zonnetje, dus ga straks ook even lekker buiten zitten denk ik (misschien wel te warm in de zon voor op balkon :( )

Het belooft dus heel wat Dolphine, met het team van je knul voor het nieuwe seizoen. En fijn, dat hij ook zo lekker op dreef was. Kanjertje is het toch!

Je hebt er nog een erg leuke zaterdag van gemaakt, had je niet weer een beetje vakantiegevoel? Hm, ik zie dat de zon komt en gaat..ik ga het toch proberen, haha.

Fijne dag!

Niks aan met die vieze kleffe hitte. Ik had 4 huisbezoeken vandaag, moest dus veel in de auto zitten en heb verschikkelijk zitten zweten, bah! Gisterenavond hoofdpijn gekregen van het auto rijden in die hitte (toen ik zoonlief op moest halen). Ik lag gisteren ook al om 10 uur in bed omdat die hoofdpijn zelfs na innemen van ibubrufen niet de harden was. Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn. In de loop van de middag, toen het benauwde iets wegtrok en er wat meer wind kwam is het gelukkig weggetrokken.

Zoonlief is vandaag voor het eerst alleen naar school gegaan, want ik had om 9 uur een afspraak in soest. Hij moest ook naar de bso en daar komt hij alleen vandaan, hij was dus om kwart voor 6 weer thuis. Hij was gesloopt mijn mannetje. Na het eten heeft hij op de bank gelegen, niet eens gevraagd of hij nog buiten mocht spelen.

Hij wordt groot hoor het mannetje. Alles was goed gegaan en hij had keurig alle spullen bij zich, dus tas + broodtrommel. Heel goed!

Hmm scarlet, er heerst wel buikgriep. Ik hoop niet dat je knul daar last van heeft. Maar het kan idd ook van de warnte komen. Is hij inmiddels als wat opgeknapt?

Ik had inderdaad zaterdag nog even vakantiegevoel hoor. Heb het er even van genomen nog.

Goh theetje, jouw knul dus morgen weer aan de bak. Heeft hij er een beetje zin in?

En jij nog een beetje in de tuin kunnen genieten. Klote nachtdiensten he, je bent zo uit je ritme steeds.

Mijn knul gaf vanavond toe dat het toch wel een klein beetje leuk was op school, hahaha

Natte boel vandaag! Al hebben we hier niet het noodweer wat weer voorspeld is voor Brabant en Limburg (het houdt daar ook echt niet op zeg), ben blij niet de deur uit te hoeven!

Gisteren was het echt weer warm he! Heb heel even buiten gezeten, maar het was niet uit te houden gewoon.

Gisterenavond met mijn knul Harry Potter and the deathly hallows deel 1 gekeken, (via compu), gaaf hoor! Kan niet wachten op deel 2. Leuk om in deze vakantie nog te gaan zien.

HIj heeft trouwens geen last meer, dus wrs kwam het idd van de warmte..

Goed zeg Dolphine, dat ie overal aan denkt, hij wordt echt groot!

En gelukkig, dat ie het toch wel (een beetje, hihi) leuk vindt op school.

Ben je nu helemaal van je hoofdpijn af? Echt vervelend, als dat zo blijft hangen.

Ben zoooooo lui! Heerlijk! haha. Heerlijk om niets te moeten/hoeven. Nou ja, als ik zou willen zou ik wel aan de gang kunnen gaan hoor, verven bijv. Maar a) heb ik daar toch geen geld voor en b) geen zin in!!!

Dit was echt zo'n dag (of misschien nog steeds, ik weet niet wat er nog komen gaat) dat ik gewoon in m'n bed had moeten blijven om er de hele dag ook niet uit komen. ZUCHT. Mijn allerliefste echtgenoot heeft een was gedraait waarbij hij twee van mijn lange lamswollen lievelingsvesten heeft verziekt tot bolero! Ik helemaal pissed natuurlijk!! Maar goed niets meer aan te doen. Vervolgens had ik bij mij thuis om 11.00 uur een afspraak, ik denk nou dan kan ik mooi voor die tijd nog even naar de supermarkt voor een boodschap. Het hoosde buiten, dus ik rende naar mijn auto en ja hoor ik ben echt keihard languit op m'n giechel gegaan in de zeikregen. Mijn broek (ook een van mijn nieuwste trouwens) helemaal aan gort en en op mijn knie een flinke wond. Dus nadat ik best boos was geweest op X stond ik met de tranen van de pijn in m'n ogen en woedend op mezelf nog geen minuut later weer voor de deur met m'n kapotte knie. Die X, zo lief, heeft schoongemakt en verbonden. En toen was de dag nog niet eens echt begonnen. Gelukkig zijn tot duver verdere "rampen " uitgebleven *** ik klop nu heel hard af****.

Zoonlief vandaag z'n eerste schooldag gehad, die hij vol frisse tegenzin begonnen is. Hij startte met voor zichzelf afbakbroodjes te bakken en daarop een gebakken eitje om mee te nemen naar school. Flesje drinken mee en hoppeta! Nu is ie net thuis en school is verder stom, de klas is stom en het rooster kan ermee door. Een heerlijke puberreactie dus.

Jeutje Dolphine, wat zal je trots zijn op jouw ventje! Fijn hoor dat ie dat allemaal al kan. En voor zijn zelfvertrouwen ook hartstikke goed natuurlijk! Weinig genoten van de zon hier hoor, gisterenochtend was het wel ff lekker maar s'middags rond enen was de zon al weer weg en koelde het af. Dat benauwde plakkerige is ook zo smerig hè. Doe dan maar of gewoon lekkere zon en anders maar helemaal niet maar dit weer is zo plakkerig.

Ja daar ga ik ook nog heen Scar met mijn zoon, dat had ik m beloofd om in de bios naar deel twee van HP te gaan kijken.

heerlijk toch hè dat gewoon helemaal niets moeten en gewoon helemaal zelf je dag indelen zoals jij dat wilt. Zo hoort vakantie te zijn! Lekker van genieten hoor!

OMG Theetje! Jij hebt echt je dag niet zeg! Heb je nu nog last van je knie?

Jouw zoon dus weer met frisse tegenzin begonnen, hij had in elk geval een heerlijke lunch in mekaar gedraaid zeg!

Hopelijk gewoon even een kwestie van wennen en wat je zegt, een typische puberreactie...Gelukkig valt zijn rooster dan nog een beetje mee, hihi.

Ach theetje toch. Ik hoop dat je verder leed bespaard is gebleven vandaag en dat je niet al te veel last hebt van je knie.

Hier ging het er vanmorgen en vanmiddag ook flink op maar vanaf 1 uur was het weer doorg. das fijn voor zoonlief want die moest na schooltijd op de fiets naar de sport bso en van daaruit trainen. Dat had hij allemaal ook weer keurig geregeld.

Alleen is hij flink onderuit gegaan op zijn bmx vanaf de training opweg naar huis. Flinke schaafwond op zijn zij en zijn knbie kapot. Balen dus, maar ja, de schade valt mee geloof ik.

Mijn knul reageerder de eerste week van school ook zo he theetje..... NU is hij al een stuk positiever, dus jouw knul zal ook vast gewoon even moeten wennen.

Ik heb deel 2 van HP in de bios gezien laatst scarlet, in 3D. Vond het best indrukwekkend, ook zonder deel 1 gezien te hebben trouwens, want die heb ik nog steeds niet gezien.

Afgelopen nacht stond zoonlief om 3 uur naast mijn bed, omdat het onweerde. IK verklaarde hem toen voor gek, maar ik hoorde vanmorgen dat meer mensen onweer hebben gehoord, dus helemaal gek is ie niet. Hij slaapt nu ook nog niet trouwens, dit weer maakt hem wat onrustig.

Haha het arme kind Dolphine, valselijk beschuldigd door zijn moeder! :D

Het is echt raar weer he..hier vandaag ook wel wat onweer en regen, maar vergeleken met wat ik op tv zag...stelde echt niets voor bij ons. Ja, ik wil HP dan ook in 3 D gaan zien, lijkt me heel bijzonder.

Je ventje dus onderuit met de fiets..au. Gelukkig dat het meeviel!

Wij zijn ook weer thuis na een super leuke en erg lange dag. Zoonlief om half 1 van school gehaald en meteen door naar amsterdam voor de voetbaldag van de ajax kidsclub. Daar werden de kinderen eerst in teams ingedeeld, vervolgens gingen ze 2 clinics doen gegeven door de echte jeugdtrainers van ajax, spelers uit het 1e (Daley Blind, Siem de Jong en Christian Eriksen) en een aantal spelers van de a1.

Daarna gingen ze naar de perskamer en mochten de handtekeningen veramelen van de aanwezige spelers. Op de foto met de kampioensschaal en een kijkje nemen in de spelersbus. Middag werd afgesloten met een voetbaltoernooi.

We waren uiteindelijk om kwart over 6 klaar. Zoonlief heeft wel handtekeningen op zijn shirt en in zijn boekje gescoord en is zo trots als een pouw.

Er liepen ook oud voetballers rond die nu betrokken zijn bij de jeugdopleiding, zoals Michel Kreek en Bryan Roy.

Het was echt heel erg leuk en het kind heeft genoten, maar hij was wel heel erg moe toen we thuis waren. Heeft nog even oma gebeld en die kwam kijken naar zijn handtekeningen en toen wilde hij naar bed.

Helaas zat het weer niet zo mee, maar dat mocht de pret niet drukken. Zijn vader is trouwens ook nog even komen kijken, dat vond hij natuurlijk helemaal leuk.

Wat een superleuke dag voor je vent Dolphine! Logisch dat ie zo trots als een pauw is, haha. Goed dat zijn vader ook is nog is wezen kijken zeg! JIj had nu zeker wel een heerlijk rustige avond? Lekker!

Ja, wat een weer weer he...nu toch wel ver te zoeken he overal, die zon. En voor morgen voorspellen ze ook weer niet veel goeds, balen. Morgen eind vd middag de afscheidsborrel van mijn baas. Wordt vast wel gezellig. Wel raar dat ik hem dan als ik straks terug kom van vakantie niet meer zie.

Hoe is het met je zoon Theetje? Al wat bijgetrokken?

Zo, afscheid genomen van mijn baas.:(

Raar hoor. Het was idd weer supergezellig, al vond ik het wel heel lekker dat ik kon zeggen tot over een week, hihi.

Wat zal ie gemist worden..

Maar we hebben al een soort van reunietje met een besloten clubje min of meer afgesproken, in zijn eigen kroeg (heeft bij zijn huis een soort kroeg). Ben braaf nu eens niet tot het allerlaatst gebleven (meestal ben ik de laatste...zo gezellig vind het dan!), haha.

En het was HEET in de kroeg zeg...het was in een besloten ruimte, pff, eigenlijk TE besloten voor het aantal mensen, getver. En nu is het me hier toch donker aan het worden..maar volgens mij gaat het niet regenen ofzo. Raar weer.

Hij is nog steeds supertrots scarlet, kon vandaag nergens anders over praten. Maar dat geeft natuurlijk niet, is ook een hele belevenis voor die kids.

Ik was vanmiddag om 3 uur vrij. Want mijn ouders zijn een weekendje naar sluis. Hebben ze van de familie gekregen voor een 40 jarig huwelijk. Ze gingen na de middag weg, dus ik heb vrij genomen om zoonlief uit school te halen. Die kwam gezellig met een vriendje hier spelen.

Het was vandaag ook benauwd scarlet, dus ik kan me voorstellen dat het in zo'n kroeg dan helemaal benauwd is. Maar gelukkig was het gezellig. En idd raar ja dat als je straks weer moet beginnen je dan een andere baas hebt.

Hier werd het rodn half 8 ook zo donker en kwam er een flinke bui, maar nu is het weer droog.
Hai meiden, rare dag hier.

X is druk aan het klussen bij mijn ma en stiefpa. Nieuwe vloer in woonkamer en keuken. Maar stiefpa is ernstig ziek. Die had gisteren z'n derde chemo. Vannacht is hij een paar keer weggevallen en vannochtend ook, dus vannochtend vroeg zijn ze in allerijl terug naar zhuis gegaan. Het komt, waarschijnlijk, door vocht achter de longen. Even afwachten dus. maar X stond vanochtend natuurlijk al weer vroeg te klussen, want moet zo snel mogelijk af. Belde hij mij om 09.00 uur uit bed (ik heb avonddienst). Hij was daar alleen natuurlijk, maar het was hier zulk noodweer en veel spullen en gereedschap staan onder partytent in achtertuin daar. Dus ik uit m'n bedje gesprongen en gauw in broek geschoten en als de sodemieter daarheen. Gelukkig trok het weer al wat weg, partytent staat vast nu met scheerlijnen en haringen. Dus moet goed gaan. Raar begin van dag dus. Heb mijn moeder net gesproken, zijn nu op EHBO in zhuis waar stiefpa gisteren de chemo heeft gehad. Hopelijk gaat alles goed...

Wat een geweldige leuke dag heeft jouw zoon gehad Dolphine, en wat fijn voor 'm dat z'n pa ook erbij was! Hij heeft leuke dingen te vertellen op school zeg!

Scar, mijn knul draaide al weer beetje bij hoor, ik vroeg 'm gisteren hoe hij het nu dan vond op school en of hij al wat vrienden had gemaakt in zijn nieuwe klas. En daarop antwoordde hij van wel en hij noemde wat namen en zo. Komt wel goed, haha!

Gek hè dan zo'n afscheid, gelukkig niet definitief aangezien jullie direct al een soort reunietje hebben afgesproken, haha.

Meiden ga wat doen hier voor ik naar werk moet straks.
Hij is opgenomen in zhuis... Ik probeer nu vrij te krijgen zit te wachten op telefoontje van chef. X en ik hebben beiden avonddienst en dan eet mijn zoon altijd bij mijn moeder. Daarnaast hebben zij drie kleine hondjes en daar moet ook voor gezorgd worden. Ik hoop dat ik vrij kan krijgen

Oe Theetje, wat een geregel en gedoe dan weer gelijk he..Maar het belangrijkst is natuurlijk dat het weer in orde komt met je stiefpa. Bah zeg. Is het nog gelukt om vrij te krijgen? Sterkte hier mee meid!

Gelukkig dat je knul nu toch al redelijk gewend begint te raken. Ach, alle begin is moeilijk he..

Jouw ouders weer heerlijk een weekend weg, ze genieten wel he, Dolphine! Groot gelijk hoor! Hier was het net heel slecht weer en gelukkig net ietsje beter toen mijn knul naar de kapper moest. Maar ik denk dat ie toch nog zeiknat geworden is, haha.

Misschien straks nog naar de film, ligt er ook aan wat het weer doet (moet natuurlijk wel fietsen, hihi). We hebben er nu allebei erg veel zin in om Harry in 3D te gaan zien!

Ook een beetje treurig nieuws: mijn vriendin belde gisteren, het ging helemaal niet goed met haar hond (heeft een soort spierziekte) en zat gisteren echt te twijfelen of ze haar dit nog wel aan kon doen (pijn). Probeer haar nu te bellen, maar krijg nog geen contact. Dierenarts zou gisteren komen om eea te overleggen. Bah. Zo treurig altijd he..al hoort het natuurlijk ook weer bij het leven, maar afscheid nemen is natuurlijk altijd moeilijk.

He bah theetje, wat een verschikkelijk naar nieuws zeg. Is het nog gelukt om vrij te krijgen? of zorgverlof oid?

En hoe is het nu met hem? Ik hoop dat het mee valt.

Jij ook vervelend nieuws scarlet, ik hoor dan de mensen al zeggen, het is maar een dier. Maar ook aan een dier kan je erg gehecht raken. Hoewel het voor het beestje dan misschien beter is om uit zijn lijden verlost te zijn.

Ik ben al lekker thuis, zoonlief moest vanmorgen al om 9.15 voetballen een oefenwedstrijd tegen f1 van naburige club. Dik verloren maar wel gescoord. haha Goede oefening voor de boys.

Nu is hij met zijn vader mee en ik ga straks even lekker naar de kapper.

Ik kreeg vanmorgen ook naar nieus. De moeder van een meisje bij zoonlief op school is gisteravond overleden. Ik had jullie geloof ik verteld dat er leukemie was vastgesteld. Staat natuurlijk wel wat verder van me af, maar zoonlief ziet dat meiske dagelijks, is van zijn leeftijd, is dus wel heel triest om dan je moeder kwijt te raken. Het ging overigens heel slecht al weken, ze lag alleen nog maar op bed. Dat meisje werd steeds door haar vader naar school gebracht.

Bah, die rotziekte ook, zo veel slachtoffers en nog zo jong.....
f1 moet natuurlijk E 1 zijn. Moet er nog erg aan wennen dat hij in de E zit tegenwoordig

Morning!

Het was voor jou dus weer een vroegertje Dolphine. Wij mogen morgen weer, hihi.

Lekker weer gescoord je vent, goed hoor!

Vreselijk hoor, dat dat meisje al zo jong haar moeder moet verliezen..Rotziekte ja, ik weet er natuurlijk alles van :(

Mijn vriendin heeft inderdaad haar hond moeten laten inslapen, zo sneu. Maar ze heeft er wel vrede mee in die zin, dat zij nu geen pijn meer heeft. Maar ze mist gewoon haar maatje natuurlijk, heeft ook geen partner of kids, dus de hond was haar alles.

Theetje, hoe gaat het? Heb je het kunnen regelen en hoe is het met je stiefvader?

Erg luie dag hier, heel laat naar bed gegaan omdat we honkbal hebben zitten kijken tot 2.30 ofzo, haha. En het was nog een bagger wedstrijd ook..

Heb CNN op staan ivm nieuws over Irene, pffoee, heftig hoor. Ik benieuwd hoe het zal gaan als NY echt getroffen gaat wroden. Al is ie vlgs mij wel wat minder krachtig geworden als ze hadden gedacht.

Schoolboeken vandaag ook eindelijk gekomen, mooi. Worden natuurlijk weer wat dingen nageleverd maar ach, hij hoeft de eerste maanden toch niet naar school, haha.

Fijne zaterdag!

Hai hai dames,

nee vrij krijgen is niet gelukt, maar was gelukkig ook niet meer nodig. X kon uiteindelijk wel vrij krijgen. Ik ben een paar uurtjes later begonnen. Met stiefpa gaat het iets beter. Hij heeft weer wat meer lucht, en dat is maar goed ook want het scheelde niks of hij moest op de IC om aan de beademing te worden gelegd. Ik heb 'm gisteren even gesproken en ga er maandag even heen. Helaas heb ik het hele weekend avonddienst anders was ik gisteren of vandaag al even gegaan. Maar gisteren is mijn zusje geweest en vanavond gaat X met mijn zoon. X heeft zich het hele weekend de pokken gewerkt om hun woonkamer af te krijgen en dat is aardig gelukt. Vandaag de laatste dingetjes en zo. En ik ga strakjes weer aan de bak.

He gats dat is helemaal een vreselijk naar bericht zeg Dolphine, en dan mag het wat verder van je af staan zulke berichten slaan toch in. Ik weet het nog van een paar jaar terug toen mijn zoon in groep 8 zat. Toen overleed de moeder van een van mijn zoons beste vriendjes. Het was zo'n hechte groep, die kinderen. Dat kwam echt binnen hoor! En ben het met je eens wat huisdieren betreft. Pfffff. Wat een nare berichten allemaal. Jakkes!

Hoe is t bij jou Scar, geniet je wel van je vrije dagen? Hopelijk dat het nog een beetje weer wordt zeg. Ik vond het gisteravond gewoon koud. Wat een ongelooflijke kutzomer zeg! Ik zei nog tegen X straks in nieuwe huis maar soort van Veranda maken in tuin. Dan kunnen we bij regen toch nog buiten zitten, desnoods met een heater of zo. Want afgelopen dagen was het wel smeirg weer, maar niet echt koud . s' Avonds branden bij mij de kaarsjes weer gezellig en gaat de haard weer aan (zonder de warmte dan hè) alleen voor de sfeer.

Nou meiden ga zo maar douchen en aankleden. Kijken wat het werk weer gaat brengen vandaag.

Fijne dag!

Nou, van het weer vandaag werd je ook niet echt vrolijk he, Theetje! Tenminste, het was hier bar en boos. En koud gewoon ja!

Gelukkig dat het weer iets beter gaat met je stiefvader zeg.

En thank God voor X, die gelukkig wel erheen kon en zich ook weer 3 slagen in d e rondte heeft gewerkt..het is toch ook echt een supervent he! Een veranda zou wel helemaal te gek zijn he! Vind ik zo superknus aan een huis! En idd, met een heater ofzo...Ik zie je al helemaal zitten!

Ondanks het weer geniet ik echt van mijn dagen hoor. Heerlijk geen druk en gewoon alle tijd, echt zalig! Vanmorgen wezen honkballen, zo'n geweldige wedstrijd!! Ze wonnen met 15-4, van de nr. 1! En wij staan laatst, dus dat zegt wel wat. Mijn knul was echt super (mag ik even zo opscheppen, hihi), wat een goeie dag had ie, zowel aan slag als in het veld. Ze zijn echt blij met um, haha. De tegenstander zou, mits ze gewonnen hadden, kampioen zijn geworden na deze wedstrijd, maar dat ging nog even niet door.

Niet veel publiek, ook door dat verrotte weer natuurlijk, maar coach vd pupillen kwam kijken en dat was erg gezellig. (niet het lekkere coachje dus he..voor de duidelijkheid).

Vanmiddag kwam mijn vriendin uit A. onverwachts langs, was even erg gezellig. Kwam nog even een foto van de hond brengen en een hele leuke foto van ons beiden. Tja en verder is het gewoon heerlijk nietsdoen vandaag!

Lekker!!

Het weer was inderdaad bar en boos vandaag. Hier vanmiddag wat pittige buien daarna trok het wel weg, maar ik heb onderweg om zoonlief op te halen verschikkelijk slecht weer gehad. Geen hand voor ogen zag je met die stort buien. Maar goed, we zijn weer veilig thuis.

Tuurlijk mag je even opscheppen over je knul scarlet, fijn dat het zo goed ging vandaag. En terecht dat je trots op hem bent.

Wat fijn theetje dat het wat beter gaat. Wat een schrik weer zeg. En belachelijk trouwens dat je hiervoor geen vrij kan krijgen, sorry hoor..... Maar gelukkig X wel en ook fijn dat hij zo hard gewerkt heeft voor ze.

Maar meiden het is bijna september, wat mij betreft kunnen we een meeting plannen.... Theetje denk dat het handig is dat jij aangeeft wanneer je kan en dat wij dan kijken of we ook kunnen. (ivm je werk enzo) Ik kan in principe alleen het 1e weekend van september niet, want dan is mijn pleegzoon hier.

Hello dames

Wat was het vandaag een herfstdag zeg!! Nu voor het eerst een beetje zon hier, maar ik vind het KOUD! Tsjonge, wat een rare zomer. Hoop maar dat mijn was die ongeveer al de hele dag buiten hangt nu es een beetje droog is!

Wat betreft meeting plannen...ik kan het weekend vd 11e niet. Dan is hier citymoves, waar ik met mijn vriendin heenga en afgesproken om die zaterdag al naar elkaar toe te gaan.

Qua money zou het mij het best aan het eind vd maand uitkomen..Sorry, maar het was is een vreselijke maand qua geld(betalingen). Rekening van tandarts die eerst voorgeschoten moest worden, schoolboeken en maar de helft van DUO (voorheen IB groep) omdat mijn knul volgend jaar 18 wordt en dan zelf studiefinanciering moet aanvragen. Dat doet even erg pijn! (qua geld dan, haha). Gelukkig oktober weer kinderbijslag en wat meer lucht, pfoee. En gelukkig verdient ie m.i.v. komende maand zelf he, met stage, hoera! Niet dat hij me nu zoveel geld kost, voor zichzelf dan, bedoel ik.

Ik ga es even aan mijn was voelen, hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven