Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 27 juli 2011 om 21:07
Ja, dat was gewoon het onbekende, die "angst". Ach, het was ook geen angst, meer zenuwen voor wat er gebeuren ging (omdat ie tot nu toe nooit iets had). Ik wilde eigenlijk iets tegen die overgangsklachten hebben, want ik denk echt dat het daarmee te maken heeft. Slapeloosheid en nachtzweten zijn 2 erg sterke symptomen. Maar ik zag dat daar ook wel iets homeopatisch voor is, van Dr. Vogel bijv, dus ga dat eerst maar es proberen.
donderdag 28 juli 2011 om 09:56
Hoe heb je vannacht geslapen scarlet? Ik hoop wat beter.
Ik ben gisteren toch nog wel even naar de kermis geweest 's avonds. Kermis zelf is zo veel aan maar even gezellig op terrasje gezeten met vriendin, was dus wel leuk.
Straks boodschappen doen voor verjaardag van zoonlief. Bleh... Geen zin in, maar ja moet toch gebeuren he.
Ik ben gisteren toch nog wel even naar de kermis geweest 's avonds. Kermis zelf is zo veel aan maar even gezellig op terrasje gezeten met vriendin, was dus wel leuk.
Straks boodschappen doen voor verjaardag van zoonlief. Bleh... Geen zin in, maar ja moet toch gebeuren he.
donderdag 28 juli 2011 om 18:03
Ja, zowaar wat beter geslapen! Maar ik was ook zó moe gisterenavond..Ben zo rond 22.15 naar bed gegaan en sliep eigenlijk meteen. Wel weer even fijn hoor! Ook niet vaak wakker geweest, wat de laatste tijd steeds het probleem was.
Oh heerlijk, gezellig op terras gezeten..Het weer is er perfect voor he, beetje klef, maar 's avonds des te lekkerder (om buiten te zijn, bedoel ik).
Naar de kapper geweest en moet nu eigenlijk nog kleuren, maar het zit zo leuk..hihi. Vind ik dan haast weer zonde he! Maar ga het straks wel doen hoor. Ook braaf alvast wat drinken gehaald, wat pakken sap, rosé en bier, hoef ik dat niet meer te sjouwen morgen of zaterdagKMoet morgen niet weer een bekertje slagroom vergeten zeg, omdat die ene kapot gegaan is...
Ook nog een goeie daad gedaan (en eigenlijk 2 vliegen in 1 klap): er is ruimte op het werk om iemand erbij aan te nemen, maar eigenlijk hebben we totaal geen tijd om iemand in te werken. Nu is het natuurlijk zo dat je daar gewoon tijd voor moet maken et , maar dat is in deze vakantietijd echt geen doen (en baas weet dat ie mij dan compleet over de rooie heeft..hihi). Nu wist ik dat er nog een ex collega, die heel lang tijdelijk bij ons gewerkt heeft, weer thuis zat.
Balletje opgegooid bij baas en het is geregeld. Alleen jammer dat ze eerst met vakantie gaat en net als wij gaan weer terug komt, maar met een beetje mazzel liggen er dan geen stapels werk om ons te wachten (dus ook zeer zeker eigenbelang, hihi) maar zij is zo verschrikkelijk blij dat ze weer bij ons aan de slag mag. Dat geeft gewoon een goed gevoel. Wel tijdelijk, want we mogen nu eenmaal geen externen aannemen, maar om wat achterstallige dingen weg te ruimen, prima.
donderdag 28 juli 2011 om 21:03
Ik heb vanmorgen alle boodschappen gedaan. En al een kwarktaart gemaakt ook. Moet morgenochtend alleen nog even naar lidl. Mijn kleinste nichtje lust allen yokidrinik van de lidl.... (hoezo verwend?) Dan haal ik daar morgenochtend ook meteen appeltaart.
Net de bmx voor zoonlief opgehaald, straks even de boel versieren hier.
Vanmiddag opeens een onweersbui zeg, ik zat even met mijn moeder op terras maar we zijn maar snel naar huis gegaan. Vanavond ook geen zin om te gaan, blijf lekker thuis languit op de bank vanavond.
Net de bmx voor zoonlief opgehaald, straks even de boel versieren hier.
Vanmiddag opeens een onweersbui zeg, ik zat even met mijn moeder op terras maar we zijn maar snel naar huis gegaan. Vanavond ook geen zin om te gaan, blijf lekker thuis languit op de bank vanavond.
vrijdag 29 juli 2011 om 18:27
Gefeliciteerd Dolphine, met je mannetje!! Was ie blij met zijn BMX??
Vast wel! Was ie ook blij om weer thuis te zijn?
Ik nu ook alles binnen, hopelijk en zo niet..jammer dan. Ik ga echt niet nog een x. Straks nog wel taart maken, nu net gegeten, de wasmachine draait, pff, kom daar anders niet aan toe dit weekend.
Morgenochtend even snel door het huis en dan klaar..
Het wordt volgende week mooi weer he! Ga jij dan met vakantie, Dolphine? Echt perfecte timing zeg! Voor mij eigenlijk iets te vroeg, hihi, maar ach...ik gun het je hoor!! lol
Ik ga zo de etensboel opruimen en dan taart maken, kan ie de koelkast in..
Fijne dag nog Dolphine!
Vast wel! Was ie ook blij om weer thuis te zijn?
Ik nu ook alles binnen, hopelijk en zo niet..jammer dan. Ik ga echt niet nog een x. Straks nog wel taart maken, nu net gegeten, de wasmachine draait, pff, kom daar anders niet aan toe dit weekend.
Morgenochtend even snel door het huis en dan klaar..
Het wordt volgende week mooi weer he! Ga jij dan met vakantie, Dolphine? Echt perfecte timing zeg! Voor mij eigenlijk iets te vroeg, hihi, maar ach...ik gun het je hoor!! lol
Ik ga zo de etensboel opruimen en dan taart maken, kan ie de koelkast in..
Fijne dag nog Dolphine!
vrijdag 29 juli 2011 om 23:10
Wij hebben het feestgedruis overleefd hoor. Mijn ouders en broer zijn net weg, dat waren de laatste.
Zoonlief was erg blij. Ten eerste om weer thuis te zijn, maar ook met zijn bmx was hij erg blij. Kan ook niet anders, want hij heeft hem zelf uitgezocht.
Hij heeft veel leuke cadeaus gekregen. Van zijn vader een werphengel, een champions leage bal, nieuwe schoenen en trui. Van mijn ouders een digitale camera. Verder cadeau bonnen, spellen voor psp en lego. Helemaal goed dus.
De jongens (pleegzoon kwam ook vanmiddag) liggen op 1 kamer nu, dat wilde ze graag. En zijn bmx moest naar binnen, die kon niet op de galerij blijven staan natuurlijk.
En ik ben het zat nu, duik zo lekker mijn bed in.
Jij bent morgen aan de beurt he scarlet, is het nog gelukt met de taart?
Ik ga morgen puinruimen hier>
Zoonlief was erg blij. Ten eerste om weer thuis te zijn, maar ook met zijn bmx was hij erg blij. Kan ook niet anders, want hij heeft hem zelf uitgezocht.
Hij heeft veel leuke cadeaus gekregen. Van zijn vader een werphengel, een champions leage bal, nieuwe schoenen en trui. Van mijn ouders een digitale camera. Verder cadeau bonnen, spellen voor psp en lego. Helemaal goed dus.
De jongens (pleegzoon kwam ook vanmiddag) liggen op 1 kamer nu, dat wilde ze graag. En zijn bmx moest naar binnen, die kon niet op de galerij blijven staan natuurlijk.
En ik ben het zat nu, duik zo lekker mijn bed in.
Jij bent morgen aan de beurt he scarlet, is het nog gelukt met de taart?
Ik ga morgen puinruimen hier>
zondag 31 juli 2011 om 10:10
Dank je Dolphine!
Het was erg gezellig gisteren, goed verwend met allerlei leuke dingetjes. Pff, nadeel was wel dat ik 's avonds nog weer een taart moest maken omdat er vandaag meer visite komt dan ik had gedacht..Nou ja, het is gelukt, gelukkig.
Vanmiddag de familie en heb erg slecht geslapen, pff, heb dus niet heel veel puf nu..nou ja, als ze er eenmaal zijn zal het wel beter gaan! L. wilde vanavond nog langs komen en daar heb ik al helemaaaal geen zin in, probeert het kort te houden in elk geval. Morgen weer gewoon vroeg op en werken, bah..
Jullie hebben ook een leuke dag gehad he, fijn! Je mannetje heeft ook leuke dingen gekregen zeg en is goed verwend door zijn vader (en zo hoort het ook).
Ik ga hier eerst weer een beetje opruimen etc. en me dan later klaar maken voor de volgende visite..
fijne dag!
zondag 31 juli 2011 om 14:19
Nou meid, vandaag ook weer een drukke dag voor je.
Ik ben gisteren met de jongens naar de kermis geweest en 's avonds naar ajax. Was dus weer druk, maar ze hebben vanmorgen dan ook tot 9 uur geslapen. Haha en dat samen op 1 kamer, heel goed!
Ik ben druk vandaag, ben de caravan aan het inpakken, wassen aan het draaien, huisje aan kant maken, koelkast leegmaken en opeten, zodat niet alles mee hoeft. haha wat een straf.
In ieder geval nu druk, dus misschien wip ik vanavond nog even langs en anders ben ik er over 2 weken weer.
Ik ben gisteren met de jongens naar de kermis geweest en 's avonds naar ajax. Was dus weer druk, maar ze hebben vanmorgen dan ook tot 9 uur geslapen. Haha en dat samen op 1 kamer, heel goed!
Ik ben druk vandaag, ben de caravan aan het inpakken, wassen aan het draaien, huisje aan kant maken, koelkast leegmaken en opeten, zodat niet alles mee hoeft. haha wat een straf.
In ieder geval nu druk, dus misschien wip ik vanavond nog even langs en anders ben ik er over 2 weken weer.
zondag 31 juli 2011 om 20:00
Zooo, het huis weer voor onszelf!
Gelukkig belde L. vanmorgen nog en heb het zo kunnen regelen dat hij vanaaf niet komt. Pff, beter zo hoor. Nu komt ie morgen of dinsdag. Het was gezellig met de familie, zijn eigenlijk net weg.
Zoonlief kreeg nog de slappe lach, dat was erg humoristisch! Niet echt gegeten, maar ach..er zijn nog toastjes en ik trek denk ik nog een zak nootjes open ofzo..nu toch slecht bezig! hihi
Dat wordt een stille boel hier zeg, als jij ook weg bent Dolphine!
Denk niet dat ik hier dan elke dag ben hoor, want om nou tegen mezelf te kletsen...LOL
Heel veel plezier in elk geval, het weer gaat lekker worden he! Wanneer ben je ook al weer terug?
Geniet er van he!!
zondag 31 juli 2011 om 20:51
Hmm scarlet, het wordt inderdaad wel wat stil hier. Maar de laptop gaat mee op vakantie want zoonlief en ik hebben net ontdekt dat hij er DVDtjes op kan kijken. haha nu nog een draadloos netwerk in de buurt en dan kan ik me af en toe toch even melden.
We moeten de boel natuurlijk wel een beetje up houden hier he.
Net pleegzoon thuis gebracht, De caravan is zo goed als ingepakt. Morgen de koelbox nog even vullen met spullen uit de koelkast die mee moeten en dan zijn we er klaar voor.
En we hebben er zin in.
12 augustus komen we weer thuis scarlet.
We moeten de boel natuurlijk wel een beetje up houden hier he.
Net pleegzoon thuis gebracht, De caravan is zo goed als ingepakt. Morgen de koelbox nog even vullen met spullen uit de koelkast die mee moeten en dan zijn we er klaar voor.
En we hebben er zin in.
12 augustus komen we weer thuis scarlet.
dinsdag 2 augustus 2011 om 19:57
Om te voorkomen dat we helemaaaaaal wegzakken, pen ik hier toch een stukje..hihi (voor de liefhebbers )
Wat is het warrum he! haha, is het eindelijk es mooi weer...Nee hoor, ik vind het lekker! Eindelijk een beetje zomer, maar jammer genoeg maar weer zo kort he..
Dolphine, ben je al volop aan het genieten van je vakantie?? Ik hoop dat je nog een draadloos netwerkje vindt, zodat je hier ook af en toe even kan komen..En Theetje, heb eigenlijk geen idee wanneer jij weer terug komt van vakantie!
Na weer een paar slapeloze nachten nu toch maar een middeltje aangeschaft, toch die melatonine tabletjes Dolphine..Zo in de loop van de dag trekt het wel weer bij, maar ik was me toch moe vanmorgen zeg.. En waaróm ik niet in slaap val, geen idee. Heb niet het idee dat ik me ergens druk om maak, of zorgen heb. Ja, het is druk op kantoor, maar heb toch het gevoel het te kunnen handelen, niet zoals de vorige x, dat ik er stress van heb. Weird hoor. Zelfs een wijntje voor het slapen gaan helpt niet. AARGHH!!!
Nou ja, ik ben dus erg benieuwd hoe het vanavond gaat..
Wat is het warrum he! haha, is het eindelijk es mooi weer...Nee hoor, ik vind het lekker! Eindelijk een beetje zomer, maar jammer genoeg maar weer zo kort he..
Dolphine, ben je al volop aan het genieten van je vakantie?? Ik hoop dat je nog een draadloos netwerkje vindt, zodat je hier ook af en toe even kan komen..En Theetje, heb eigenlijk geen idee wanneer jij weer terug komt van vakantie!
Na weer een paar slapeloze nachten nu toch maar een middeltje aangeschaft, toch die melatonine tabletjes Dolphine..Zo in de loop van de dag trekt het wel weer bij, maar ik was me toch moe vanmorgen zeg.. En waaróm ik niet in slaap val, geen idee. Heb niet het idee dat ik me ergens druk om maak, of zorgen heb. Ja, het is druk op kantoor, maar heb toch het gevoel het te kunnen handelen, niet zoals de vorige x, dat ik er stress van heb. Weird hoor. Zelfs een wijntje voor het slapen gaan helpt niet. AARGHH!!!
Nou ja, ik ben dus erg benieuwd hoe het vanavond gaat..
donderdag 4 augustus 2011 om 14:36
hallo, hallo,
Even snel weggeglipt in de caravan en hier de boel een beetje uppen.
Tot nu toe hebben we prachtig weer! Dinsdagavond wat regen gehad, gisterenochtend nog erg bewolkt, maar in de loop van de middag werd het zonnig. Nu wat sluimerbewolking en wind. Te koud voor op het strand (door de wind), maar heerlijk hier buiten op de camping en in het zwembad.
Zoonlief vermaakt zich kostelijk, heeft een vriendje wat tegenover ons staat.
Gisterenochtend zijn we naar vlissingen geweest, naar reptielenmuseum. Dinsdag naar het strand geweest.
Vanmorgen even naar de markt hier op het dorp.
Kortom, we genieten heerlijk.
Zo scarlet, voel je je even niet zo alleen hier! haha
Ik ga zo even zwemmen met zoonlief.
Even snel weggeglipt in de caravan en hier de boel een beetje uppen.
Tot nu toe hebben we prachtig weer! Dinsdagavond wat regen gehad, gisterenochtend nog erg bewolkt, maar in de loop van de middag werd het zonnig. Nu wat sluimerbewolking en wind. Te koud voor op het strand (door de wind), maar heerlijk hier buiten op de camping en in het zwembad.
Zoonlief vermaakt zich kostelijk, heeft een vriendje wat tegenover ons staat.
Gisterenochtend zijn we naar vlissingen geweest, naar reptielenmuseum. Dinsdag naar het strand geweest.
Vanmorgen even naar de markt hier op het dorp.
Kortom, we genieten heerlijk.
Zo scarlet, voel je je even niet zo alleen hier! haha
Ik ga zo even zwemmen met zoonlief.
donderdag 4 augustus 2011 om 16:09
Haaaai Dolphientje!
Wat lief dat je me even gezelschap kwam houden! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Het weer is tot nu toe toch eigenlijk prima he! Jij hebt wel beter weer gehad gisteren dan wij hier, heeft uren geregend en stevig ook. Wel warm en nu prachtig weer, zon en warm. Maar het schijnt toch echt te gaan veranderen (frisser) de komende dagen.
Heel veel plezier nog, de komende dagen!
Afgelopen nacht geslapen als een blok, heerlijk! Hopelijk vannacht weer. Nog 1 dag en dan lekker weekend, zondag mijn knul een dubbele wedstrijd, zal wel weer wat worden met bijna iedereen op vakantie etc. Hoe kunnen ze dit nu plannen...Nou ja, we zullen wel zien.
zaterdag 6 augustus 2011 om 16:10
Hoi hoi,
We hebben donderdag eind van de middag regen gehad, tot in de avond, daarna weer droog.
Gisteren een stralende warme dag, echt strand weer.
Vandaag wel bewolkt en wat frisser, maar als de zon doorkomt, wat ook geregeld gebeurt, wordt het goed warm. En nog steeds droog, dat is het belangrijkste.
Vandaag wel veel wisselingen op het veldje hier. Er zijn er 3 vertokken en inmiddels al 2 nieuwe voor terug.
Zoonlief heeft ook komende woensdag eigenlijk al weer zijn eerste training, maar ja dat is een beetje moeilijk vanaf de camping.
Zaterdag speelt hij zijn eerste toernooi al weer, bij sparta rotterdam.
We hebben donderdag eind van de middag regen gehad, tot in de avond, daarna weer droog.
Gisteren een stralende warme dag, echt strand weer.
Vandaag wel bewolkt en wat frisser, maar als de zon doorkomt, wat ook geregeld gebeurt, wordt het goed warm. En nog steeds droog, dat is het belangrijkste.
Vandaag wel veel wisselingen op het veldje hier. Er zijn er 3 vertokken en inmiddels al 2 nieuwe voor terug.
Zoonlief heeft ook komende woensdag eigenlijk al weer zijn eerste training, maar ja dat is een beetje moeilijk vanaf de camping.
Zaterdag speelt hij zijn eerste toernooi al weer, bij sparta rotterdam.
zaterdag 6 augustus 2011 om 17:11
Halloooo dames. Ik ben vandaag weer terug gekomen van vakantie. We hebben het echt heerlijk gehad. Zon, zee, strand, lekker eten, helemaal goed! Maar nu draaien de eerste wasjes al weer, is de caravan al weer leeg gehaald en zijn we weer druk met de vakantierommel opruimen. Gelukkig heb ik nog een weekje vrij. Kan ik nog even genieten en wat in huis rommelen.
Zoonlief gaat maandag alweer op vakantie de bofkont!
Zodirect gaan we even naar mijn ouders, lekker happie chinees eten en even bijpraten.
Jij nog op vakantie Dolphine? Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent! En nog van harte met je knul hè! Die is toch pas jarig geweest? Vlak na mijn knul dacht ik.
Scar jij ook jarig geweest, van harte meid!!
Ik spreek jullie gauw weer, dikke knuffel!
Zoonlief gaat maandag alweer op vakantie de bofkont!
Zodirect gaan we even naar mijn ouders, lekker happie chinees eten en even bijpraten.
Jij nog op vakantie Dolphine? Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent! En nog van harte met je knul hè! Die is toch pas jarig geweest? Vlak na mijn knul dacht ik.
Scar jij ook jarig geweest, van harte meid!!
Ik spreek jullie gauw weer, dikke knuffel!
zaterdag 6 augustus 2011 om 18:42
Haaaa die Thee, welkom terug! Hartstikke fijn dat je zo'n lekkere vakantie gehad hebt! Ook lekker uitgerust? En fijn zeg, nog een weekje vrij om wat rond huis te rommelen.
Ja het weer valt nog heel erg mee he Dolphine, hier ook best warm. En al die buien waar ze over spreken op tv...niet hier, gelukkig. Ja, het sporten begint al best weer vroeg he, zo in de vakantie. Nou ja, ook wel weer lekker voor die knullen.
Ik geloof dat het morgen ook best goed weer wordt, gelukkig maar, want de hele middag op het veld, wel heel gezellig!
L. was gisterenavond nog hier, nog voor mijn verjaardag, heb echt een gave knálroze beautycase gekregen, waar heel wat spulletjes in kunnen en verder nog 2 lekkere douchecremes.
Had last van zijn oog (hij is toch pas geopereerd aan staar) en hij zat net in zijn laatste dagen van druppelen, zou dinsdag weer terug moeten voor de laatste controle. Oog was rood en opgezet en hij voelde een druk, vertrouwde het niet helemaal. Jammer dat hij niet in de dag al even gebeld had met het ZH, want had toen al last, maar is gisterenavond laat toch nog naar de spoedeisende hulp gegaan, voor de zekerheid. Zij vertrouwden het ook niet helemaal en maakten een afspraak voor vandaag bij de oogarts. Is ie geweest en gelukkig viel het mee en had hij "gewoon" een ontstoken oog en was er verder niets mis. Hij kneep m wel behoorlijk hoor. Waar ik dan weer van baal, is dat hij, toen hij gisteren klaar was in het ZH, was zo rond 23.45 ofzo, hij mij belde en vroeg of hij kon blijven slapen, omdat hij vandaag weer in het ZH moest zijn en anders zo heen en weer moest rijden en dan met dat oog..Ik heb het afgehouden. Het stomme is dat ik mij daarna dan toch een beetje schuldig voel, maar hij blijft gewoon toespelingen maken op "ons" (er ís geen ons!) en blijft af en toe opmerkingen maken over hoe hij mij wil etc. etc. Ik heb daar zo totaal geen zin. ik vind het lastig om met hem om te gaan. Als ik afstand houd (wat ik nu dus doe, ook niet te enthousiast etc. als hij er is), maakt hij daar opmerkingen over, maar wanneer ik gewoon doe, denkt ie gelijk dat ik zo vrolijk en blij ben omdat hij er is en wil ie weer aanhalig doen. En dat wil ik absoluut niet. Ik blijf het zeggen, maar dit soort dingetjes maakt het lastig. Totaal niet meer met hem omgaan wil ik ook niet, ik wil toch dat mijn knul zijn vader af en toe ziet, al is de band er niet.
Ik hoop maar dat hij het eens gewoon zal snappen.
Maar goed, het is weer geweest.pffff.
Ik ben toch zo lui vandaag. Heb wel een grote strijk weggewerkt, maar verder...ben niet vooruit te branden.
Nog 1 week werken en dan eindelijk vrij. Ook het laatste weekje met de boss, raaaarrrrr.....Wel de 25e nog een afscheidsborrel in de kroeg, gezellig. We weten trouwens nog niet wie de nieuwe manager gaat worden, horen we komende week. Gelukkig dus wel voor ik met vakantie ga, pfoe!
zondag 7 augustus 2011 om 18:46
Hoihoi
De laatste uurtjes van de zondag...en dan weer hup aan het werk. Laatste week! Hoeraaaaa!! De hele middag bij het honkbalveld geweest, en zowaar, ze hebben een wedstrijd gewonnen! (de 1e van het seizoen..pfff..seizoen is bijna voorbij, whoehaha!) Het was weer gezellig en mijn knul is nu zoooo moe van die 2 wedstrijden achter elkaar. Het weer was goed tot op het laatst, net afgelopen en het begon te gieten, goeie timing! Het was zelfs erg warm als de zon scheen, lekker om buiten te zijn in elk geval. Volgende week weer thuis, de week erna slow pitch toernooi (meer een caraibisch feestje, inclusief de muziek en hapjes enne...de mannen...hihi)
Theetje, heb je alle was al weggewassen en de rommel weer opgeruimd?
maandag 8 augustus 2011 om 10:46
Goedemorgen! Daarstraks mijn zoon naar schiphol gebracht. Pfff voor het eerst gaat ie zonder ons op vakantie...Ik hoop dat ie enorm geniet en veel plezier heeft! Wat worden ze snel groot.
Alle was is gewassen, het laatste moet ik nog even opvouwen en opruimen en dan was dat weer dat. Gisteren een superleuke dag gehad. We gingen even op visite bij mijn oma en opa en spontaan nodigden ze ons uit om mee uit eten te gaan. Zo fijn om ze allebei weer in goede gezondheid te zien. Mijn oma is nog broos maar het gaat erg goed met haar. We hebben vreselijk gelachen en enorm lekker gegeten, zo gezellig. Daarna nog even bij mijn zusje en zwager geweest om bij te kletsen. PC doet raar even posten alvast.
Alle was is gewassen, het laatste moet ik nog even opvouwen en opruimen en dan was dat weer dat. Gisteren een superleuke dag gehad. We gingen even op visite bij mijn oma en opa en spontaan nodigden ze ons uit om mee uit eten te gaan. Zo fijn om ze allebei weer in goede gezondheid te zien. Mijn oma is nog broos maar het gaat erg goed met haar. We hebben vreselijk gelachen en enorm lekker gegeten, zo gezellig. Daarna nog even bij mijn zusje en zwager geweest om bij te kletsen. PC doet raar even posten alvast.
maandag 8 augustus 2011 om 10:55
Verdere poging, ik denk dat batterijen van toetsenbord bijna leeg zijn.
Nou ja al met al dus erg leuke dag gehad gisteren.
Het blijven perikelen hè Scar met L. lastige situatie ook. Maar soms heb ik het idee dat je er helemaal niet gelukkig van wordt en het meer voor je zoon doet dan voor jezelf en soms denk ik dan weer dat je weer helemaal hoteldebotel bent. Maar ja hij wil meer dan vriendschap maar wel op vrijblijvende basis (wanneer het hem uitkomt). En jij wil geen gejojo en op vriendschappelijke basis met elkaar omgaan vanwege je knul. maar waar komt dan die aantrekkingskracht toch steeds vandaan hè? Omschrijf ik het zo goed?
Jij nog laatste week werk hè, ik laatste weekje vrij, ZUCHT. En op die negen daagjes in Kroatie na dan (26 graden, ook niet zo warm als andere jaren) heb ik toch echt niet het gevoel echt zómer gehad te hebben. Tijdens de reis ook alleen maar regen en kou gehad. Raar hoor. Ik mag toch hopen dat het ook déze week nog wat warmer wordt dat je in elk geval lekker buiten kan zitten.
Bah stil hier in huis hoor, X werken, zoonlief weg, hahahaha, en ik moet nog een hele week. Tssss.
Ik ga wat doen, dikke kus
Nou ja al met al dus erg leuke dag gehad gisteren.
Het blijven perikelen hè Scar met L. lastige situatie ook. Maar soms heb ik het idee dat je er helemaal niet gelukkig van wordt en het meer voor je zoon doet dan voor jezelf en soms denk ik dan weer dat je weer helemaal hoteldebotel bent. Maar ja hij wil meer dan vriendschap maar wel op vrijblijvende basis (wanneer het hem uitkomt). En jij wil geen gejojo en op vriendschappelijke basis met elkaar omgaan vanwege je knul. maar waar komt dan die aantrekkingskracht toch steeds vandaan hè? Omschrijf ik het zo goed?
Jij nog laatste week werk hè, ik laatste weekje vrij, ZUCHT. En op die negen daagjes in Kroatie na dan (26 graden, ook niet zo warm als andere jaren) heb ik toch echt niet het gevoel echt zómer gehad te hebben. Tijdens de reis ook alleen maar regen en kou gehad. Raar hoor. Ik mag toch hopen dat het ook déze week nog wat warmer wordt dat je in elk geval lekker buiten kan zitten.
Bah stil hier in huis hoor, X werken, zoonlief weg, hahahaha, en ik moet nog een hele week. Tssss.
Ik ga wat doen, dikke kus
maandag 8 augustus 2011 om 19:17
Haha Theetje, je kunt altijd nog gaan werken toch?? als je je echt verveelt? Net als een collegaatje van me, heeft net 2 weken vakantie gehad (had er eigenlijk 3), maar is vandaag weer begonnen. Haar man ging klussen, het weer was prut dus ze dacht, ach...Wij erg blij natuurlijk! Maar ik geloof toch dat ik het niet snel zou doen..Ik vermaak me sowieso wel thuis!
Maar het weer is echt slecht deze zomer hoor, vind ik, Ik hoop echt dat dat nog wel goed gaat komen zeg. Maar verwend worden we zeker niet!
Momenteel is het met L. zo, dat ik het stukken relaxter vind als ik gewoon niets van hem hoor. Doordat hij er elke x weer over begint, zet ik me van te voren al schrap, bij wijze van.
Ik heb het gevoel dat mijn gevoelens voor hem nu echt veranderd zijn (maar ja...ook dat heb ik eerder gedacht) en irriteer me steeds meer aan kleine dingetjes. Ach, ik wil en hoef het ook helemaal niet te analyseren. Ik voel nu niets voor hem, kan me nu ook niet voorstellen dat dat weer veranderen zal, maar ja.....Ik hoop alleen maar dat hij het ook wil inzien en op een normale manier met me kan omgaan, zonder toch steeds kleine hintjes te geven. Bah!
Ja, die knul van jou is lekker weer op vakantie he!! Heerlijk hoor!
Wat fijn en wat leuk, dat jullie zo'n gezellige dag bij je oma en opa hebben gehad. Echt fijn dat het weer zo goed gaat.
Grr, die knul van mij heeft gisteren tijdens de wedstrijd zijn net dit seizoen nieuw gekochte honkbalbroek kapot gemaakt. Compleet doorgescheurd op de knie. 46 euro dat kreng! Gelukkig wel dubbele stof (er zit dus nog een laag onder), ik denk dat ik het voor dit seizoen maar mooi laat zitten. Jammer genoeg heb ik niet nog een oude ofzo, zodat ik er een lap van die stof overheen kan zetten. Maar hij is niet de enige, haha, de pitcher had preceis hetzelfde (en loopt er al wéken mee). Pfff, hoezo niet zulke sterke broeken??
Morgen schijnt de nieuwe baas bekend gemaakt te worden..spannend hoor! Afgelopen wederom amper slecht geslapen trouwens, ondanks het melatonine pilletje. Bah, ik baal er echt van. Och, vergeet nog iets erg leuks! Mijn dok, die met vakantie was toen ik jarig was, had mij nog een dootje beloofd en vanmorgen was het weer zover...Práchtig ingepakt van Douglas met allerlei monstertjes (o.a. douchegel van YSL, Belle opium..záaaaalig!!) en een parfummetje van Cartier, Baiser Volé, superlekker. Tja, inclusief giftcard van 100 euro (de gék!), dus misschien kan ik hem wel kopen..Zo lief weer he! En ik altijd maar tekeer gaan als ik weer iets extra's voor hem moet doen, hahaha en hij beloont me zo goed...(hihi, maar hij vindt het leuk als ik zo verontwaardigd ben en dat vind ik weer leuk....)
Fijne dag nog!
maandag 8 augustus 2011 om 20:57
Ha dames,
Theetje ook weer terug. Gezellig.
Hier is het inmiddels erg winderig, zeg maar gerust stormachtig. Vanmorgen en vannacht regen gehad, in de middag klaarde het op en het is nog steeds droog, ondanks de omstuimige wind. (daar zit je dan in je caravannetje dat heen en weer schut).
Gisteren met zoonlief naar het voetbal experience museum in middelburg geweest. Echt helemaal te gek. Daar laten ze de history van het nederlandse voetbal in beeld, geluid en tentoongesteld gezien. Echt heel erg gaaf. Er was ook een kill zone, daar kon je je schot meten. (zoonlief heeft een schot van 52,7 km per uur). Das best hard zeg maar, haha.
Ze konden sprinten, dribbelen op tijd, nou ja van alles wat eigenlijk. Hij vond het natuurlijk helemaal gaaf en ik ook.
Vandaag heeft hij hier op de camping meegedaan aan een voetbaltoernooi en eind van de middag zijn we even naar domburg naar de markt geweest. En zo is deze dag ook al bijna weer voorbij. En ondanks dat het weer wat tegen valt, vermaken wij ons prima en is er toch echt wel het vakantie gevoel. Hij is nu ook nog lekker aan het voetballen met jongens.
Theetje ook weer terug. Gezellig.
Hier is het inmiddels erg winderig, zeg maar gerust stormachtig. Vanmorgen en vannacht regen gehad, in de middag klaarde het op en het is nog steeds droog, ondanks de omstuimige wind. (daar zit je dan in je caravannetje dat heen en weer schut).
Gisteren met zoonlief naar het voetbal experience museum in middelburg geweest. Echt helemaal te gek. Daar laten ze de history van het nederlandse voetbal in beeld, geluid en tentoongesteld gezien. Echt heel erg gaaf. Er was ook een kill zone, daar kon je je schot meten. (zoonlief heeft een schot van 52,7 km per uur). Das best hard zeg maar, haha.
Ze konden sprinten, dribbelen op tijd, nou ja van alles wat eigenlijk. Hij vond het natuurlijk helemaal gaaf en ik ook.
Vandaag heeft hij hier op de camping meegedaan aan een voetbaltoernooi en eind van de middag zijn we even naar domburg naar de markt geweest. En zo is deze dag ook al bijna weer voorbij. En ondanks dat het weer wat tegen valt, vermaken wij ons prima en is er toch echt wel het vakantie gevoel. Hij is nu ook nog lekker aan het voetballen met jongens.
dinsdag 9 augustus 2011 om 16:34
Dat is ook echt iets voor je mannetje natuurlijk, zo'n museum! Wat goed zeg! En wat dat stormachtig betreft..dat kan ik me voorstellen! Het gaat hier ook tekeer, vandaag ook weer, pff, kon er bijna niet tegenin fietsen! Veel plezier nog, de komende dagen!
Nou, de nieuwe manager is bekend. Het is idd een bekende geworden, die al een tijdje ingevallen heeft bij ons, toen naar ander kantoor is gegaan en nu dus weer terugkomt. Ik heb nooit echt met hem te maken gehad, schijnt een aardige vent te zijn, maar wel een softie (niet erg daadkrachtig, zeg maar). Nou ja, het had erger kunnen zijn, vlgs mij, haha.
woensdag 10 augustus 2011 om 10:35
Ik werd vanmorgen om 7 uur gewekt door de zon! Jippie.
Ben natuurlijk nog wel even blijven liggen, want zoonlief sliep nog.
De nacht van maandag op dinsdag was erg slecht hier. Halve nacht wakker gelegen, storm, onweer, bliksum, noem maar op. Wordt ik niet echt happy van in de caravan. Maar afgelopen nacht was het rustig en nu schijnt dus de zon, dus gaan we lekker buiten zitten met een boek!
Ben natuurlijk nog wel even blijven liggen, want zoonlief sliep nog.
De nacht van maandag op dinsdag was erg slecht hier. Halve nacht wakker gelegen, storm, onweer, bliksum, noem maar op. Wordt ik niet echt happy van in de caravan. Maar afgelopen nacht was het rustig en nu schijnt dus de zon, dus gaan we lekker buiten zitten met een boek!
woensdag 10 augustus 2011 om 17:20
Hai meiden,
echt vervelen doe ik me niet hoor Scar. Ik lummel gewoon lekker wat aan. Lekker lang in duster, boek lezen beetje rommelen. Niks mis mee.Vandaag gezellige dag gehad met zwangere zus. Ik heb haar mee uit lunchen genomen in de stad en verder hebben we nog een beetje gewinkeld. Niks bijzonders verder hoor, maar wel een super schattige outfit voor de kleine.
Jij dus nog steeds op decamping Dolphine, klinkt inderdaad helemaal als een museum wat je knul superleuk vindt! Leuk concept ook dat ze actief dingen kunnen doen. Koinkt ook wel dat je geniet hoor, ondanks het weer. En vandaag was best een lekkere dag, wij hebben buiten op terras van restaurant gegeten. Was goed te doen.
Scar, die dok van jou is er wel eentje die weet hoe die een vrouw blij kan maken zeg! Sjonge jonge een cadeau bon van zoveel geld. Fijn voor je zeg!
Hoeveel neem je erin dan van die melatonine tabletjes? Ik slaap erg goed op twee of drie tabletjes, één is echt te weinig vind ik. Een half uur voor ik ga slapen en dan slaap ik als een roosje.
Zonde van die broek ja, is ie niet meer te repareren?
Ik ga zo maar eens aan eten beginnen. Ik heb voor ons heerlijke lamshaasfilet gehaald. Zoooooo lekker! Meiden fijna avond hoor!
echt vervelen doe ik me niet hoor Scar. Ik lummel gewoon lekker wat aan. Lekker lang in duster, boek lezen beetje rommelen. Niks mis mee.Vandaag gezellige dag gehad met zwangere zus. Ik heb haar mee uit lunchen genomen in de stad en verder hebben we nog een beetje gewinkeld. Niks bijzonders verder hoor, maar wel een super schattige outfit voor de kleine.
Jij dus nog steeds op decamping Dolphine, klinkt inderdaad helemaal als een museum wat je knul superleuk vindt! Leuk concept ook dat ze actief dingen kunnen doen. Koinkt ook wel dat je geniet hoor, ondanks het weer. En vandaag was best een lekkere dag, wij hebben buiten op terras van restaurant gegeten. Was goed te doen.
Scar, die dok van jou is er wel eentje die weet hoe die een vrouw blij kan maken zeg! Sjonge jonge een cadeau bon van zoveel geld. Fijn voor je zeg!
Hoeveel neem je erin dan van die melatonine tabletjes? Ik slaap erg goed op twee of drie tabletjes, één is echt te weinig vind ik. Een half uur voor ik ga slapen en dan slaap ik als een roosje.
Zonde van die broek ja, is ie niet meer te repareren?
Ik ga zo maar eens aan eten beginnen. Ik heb voor ons heerlijke lamshaasfilet gehaald. Zoooooo lekker! Meiden fijna avond hoor!