Entertainment alle pijlers

True Blood

28-06-2010 17:47 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liep bij de plaatselijke dvd-winkel binnen en stuitte op True Blood. Nu ben ik dol op vampierenseries en had ik er al wel over gehoord, maar er iets van gezien; helemaal niet.

Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.

Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
Je kan alle series gewoon gratis streamen op

Curcirca en watchseries.eu

Daar kijk ik ook altijd
Ik download

Ik heb aflevering 3 deels al gekeken.

Leuke serie en ik vind het leuk om tante Petunia als heks te zien
Het Viva forum is papaja.
Kijken jullie nog? Ik heb net E07 gezien en fuck! wat is het spannend! Ik hoop dat Jessica het red.
Yup, ik volg het! Jessica redt het wel denk ik
Ik kijk het ook nog en was door alle drukte even helemaal vergeten dat ik gisteren de nieuwe kon binnenhalen. Ik heb iets om naar uit te kijken

Maar eerst tot 6 werken
Ik vond Eric veel leuker in de vorige series. En ik mis Pam.
Iemand de reclame gezien op Foxlife van seizoen 4 (start 13 september?) Ik vind het een heerlijk nummer op de achtergrond (Blame it all on me) maar ik kan dit nummer niet terugvinden. Wie helpt mij op weg?
Blame it all on me intikken bij google levert Akon op bij mij met een youtube filmpje Is dat m? Zag de reclame vandaag toevallig en ik vond t nogal saai met alleen Sookie in beeld

Is dit m?
Nee helaas, dat is hem niet.

Wat ik zoek is een bluesnummer. Die van Akon is ook niet verkeerd hoor, maar niet helemaal wat ik zocht.
Ik zie nu pas dit topic. Mijn man had de serie al lang gedownload maar dat wist ik helemaal niet. Ben anderhalve week geleden begonnen met kijken en heb nu alle afleveringen gezien (nee ik heb naast mijn werk geen leven ). Ik wacht nu wel tot alle aflevervingen van dit seizoen zijn uitgezonden zodat ik de laatste drie achter elkaar kan kijken.

Ik ben fan!
kan het ook deze zijn ?

http://www.youtube.com/watch?v=EpF510qd_28
Ik volg de serie ook op de voet, eigenlijk vooral vanwege Eric Northman.
Nog 1 aflevering van serie 4 te gaan.... Gisteren 3 achter elkaar gekeken, ik ben weer blij.

Pam is geweldig!

"Wait! That's a vintage Cartier. *rukt de ketting af* Sorry, go on."
quote:Mieomij schreef op 31 augustus 2011 @ 21:12:

Ik volg de serie ook op de voet, eigenlijk vooral vanwege Eric Northman.Ik ook
quote:Mac123 schreef op 22 september 2011 @ 11:32:

Nog 1 aflevering van serie 4 te gaan.... Gisteren 3 achter elkaar gekeken, ik ben weer blij.

Pam is geweldig!

"Wait! That's a vintage Cartier. *rukt de ketting af* Sorry, go on."

Pam rules! Echt zo droog... Ik lig ook vaak in een deuk om lafayette, die heeft ook geweldige teksten.

Echt jammer dat we weer lang moeten wachten op een nieuw seizoen
quote:galadriel schreef op 22 september 2011 @ 11:33:

[...]

Ik ook

Blijft genieten....

volgde jij het al Gala of ben je het net gaan kijken, is me ontschoten.
Klaar met serie 4, wat een einde!!

Ik ben blij dat Eric weer een beetje glans heeft En Alceed... mooie weerwolf..

LaFayette is hilarisch, ik vind hem geweldig.

Ja, dit was een goed seizoen. Dexter begint ook weer bijna/
Wordt seizoen 5 al gekeken?
quote:NymphadoraTonks schreef op 29 september 2012 @ 20:30:

Wordt seizoen 5 al gekeken? Al een hele tijd terug afgekeken
Net klaar met 5, een jaar wachten.....
Seizoen 5 is er toch pas een paar maanden? Sinds juni ofzo?

Ik wilde wachten tot alle afleveringen uit waren. Weet niet eens precies hoe lang dat al zo is?

Nou ja, eerst mei 2013 het laatste boek uit de serie.
Seizoen 5 is er al helemaal... Ik moet nog 3 afleveringen :D blijf het een toffe serie vinden
Ik vond de serie in het 4e seizoen een beetje inkakken, maar met het einde van seizoen 5 ben ik toch wel weer nieuwsgierig naar seizoen 6
Ik ben er net aan begonnen. Heb de seizoenen 1 t/m 3 op dvd. Helaas met steeds ouder wordende kinderen (die ik echt nog te jong vind voor deze serie) wordt mijn kijktijd erg beperkt. Heb net deel 3 van het tweede seizoen gezien. De boeken heb ik t/m deel 6 gelezen. Eerlijk gezegd vind ik dit geen young adult boeken. Dan denk ik toch meer aan Twiligth, Fallen, etc. Die zijn toch een stuk onschuldiger...

Overigens vind ik TB wel erg leuk om te zien. Bill komt op mij ook over zoals in het boek (conservatief, gesloten, harde werker). Eric heb ik nog niet goed in beeld gehad (ziet er wel zo uit zoals in het boek). Favoriet is echter toch Lafayette en ook wel Pam. Jason laat mij vrij koud en het verhaal in seizoen 2 in die sekte van de zon (ben even naam kwijt) vind ik ook erg saai.
ik heb eerst de boeken gelezen en daarna pas de serie gekeken. De serie wijkt erg af van de boeken.

Maar goed, beide zijn erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven