Wat is lekker bij de Aldi?
maandag 29 augustus 2011 om 22:09
Ik woon sinds kort naast een Aldi. Nu hou ik nooit zo van winkels zonder enige sfeer, maar ik wil best zo af en toe daar een lading eten halen, omdat ik altijd hoor dat je daar heel goedkope én lekkere dingen kunt halen.
Wat kunnen jullie mij aanraden? Ik heb vandaag de ambachtelijke zalmsalade geprobeerd, maar die vind ik niet zo lekker. De kip was ook niet echt lekker als je het vergelijkt met de markt/biologisch. Deze was zo sponzig ofzo, jek. De verse groentes waren wel gewoon prima.
Ben benieuwd naar jullie Aldi favourites !! (of gewoon handige/goedkope dingen voor de voorraad)
Wat kunnen jullie mij aanraden? Ik heb vandaag de ambachtelijke zalmsalade geprobeerd, maar die vind ik niet zo lekker. De kip was ook niet echt lekker als je het vergelijkt met de markt/biologisch. Deze was zo sponzig ofzo, jek. De verse groentes waren wel gewoon prima.
Ben benieuwd naar jullie Aldi favourites !! (of gewoon handige/goedkope dingen voor de voorraad)
maandag 29 augustus 2011 om 22:15
- Koeken (mergpijpen, stroopwafels, american cookies)
- Koffiefilters
- Kaas (blauw of paars)
- Koffiemelk (de volle)
- Pirato chips zijn wel een keertje lekker; niet altijd
- De franse brie (Le Roi of zoiets); al jaren op tafel
- Zwarte bessenjam van de Aldi is de allerlekkerste
- Doperwtjes in blik
- Perzikken in blik
en vooral IJS IJS IJS; de alid heeft het lekkerste ijs!
Vooral de magnums van muggi (de oranje met nootjes).
- Koffiefilters
- Kaas (blauw of paars)
- Koffiemelk (de volle)
- Pirato chips zijn wel een keertje lekker; niet altijd
- De franse brie (Le Roi of zoiets); al jaren op tafel
- Zwarte bessenjam van de Aldi is de allerlekkerste
- Doperwtjes in blik
- Perzikken in blik
en vooral IJS IJS IJS; de alid heeft het lekkerste ijs!
Vooral de magnums van muggi (de oranje met nootjes).
maandag 29 augustus 2011 om 22:18
maandag 29 augustus 2011 om 22:19
maandag 29 augustus 2011 om 22:20
Ik zag ook dat de ALdi duurder werd, merk dat bepaalde dingen die ik veel koop mueslirepen, energydrink light bv) toch goedkoper zijn bij lidl nu.
De prijzen van de ES bij de AH gaat ook omhoog.
Voor het eerst dat ik dacht, wow ik merk echt de inflatie (dat kan ook met mijn financieele situatie te maken hebben)
De prijzen van de ES bij de AH gaat ook omhoog.
Voor het eerst dat ik dacht, wow ik merk echt de inflatie (dat kan ook met mijn financieele situatie te maken hebben)
maandag 29 augustus 2011 om 22:21
maandag 29 augustus 2011 om 22:22
De verse pasta, van die gevulde, ravioli varianten zeg maar! Ze hebben 3 verschilende, vind ze heerlijk!
De afbakbroodjes
Rijstewafels met chocoladelaag
Liga's
Chocoladebonbons in ee oranjezak, fantastisch
Chocoladereepjes met koek in blauw/ paarse verpakking
De duo chocopasta (ik hou van chocola ja !)
De afbakbroodjes
Rijstewafels met chocoladelaag
Liga's
Chocoladebonbons in ee oranjezak, fantastisch
Chocoladereepjes met koek in blauw/ paarse verpakking
De duo chocopasta (ik hou van chocola ja !)
maandag 29 augustus 2011 om 22:23
Zalmspiesjes voor op de bbq, kunnen ook in de oven!
Gamba's. Beiden uit de vriezer.
En van het verse vlees vind ik de Duitse biefstukken lekker. Verder hebben ze lekkere kipgrilworst, kip- en kalkoenreepjes (lekker door salade) en cabenossi worstjes.
Oja, en ik heb laatst een lekkere witte wijn ontdekt!
Waspoeder haal ik er ook altijd en volgens mijn zus is de dagcreme dar errug goed...
Gamba's. Beiden uit de vriezer.
En van het verse vlees vind ik de Duitse biefstukken lekker. Verder hebben ze lekkere kipgrilworst, kip- en kalkoenreepjes (lekker door salade) en cabenossi worstjes.
Oja, en ik heb laatst een lekkere witte wijn ontdekt!
Waspoeder haal ik er ook altijd en volgens mijn zus is de dagcreme dar errug goed...
maandag 29 augustus 2011 om 22:24
maandag 29 augustus 2011 om 22:28
maandag 29 augustus 2011 om 22:29
quote:wifra98 schreef op 29 augustus 2011 @ 22:19:
[...]
Maar toch vaak kwalitatief wel beter. Bijvoorbeeld multivitaminen-sap, kost hetzelfde, ES is naar mijn smaak toch wateriger.Maar groente ed vind ik bij de Aldi ruk, en daarom ga ik niet naar de Aldi. Dan moet ik vervolgens naar de Appie om de rest te halen.
[...]
Maar toch vaak kwalitatief wel beter. Bijvoorbeeld multivitaminen-sap, kost hetzelfde, ES is naar mijn smaak toch wateriger.Maar groente ed vind ik bij de Aldi ruk, en daarom ga ik niet naar de Aldi. Dan moet ik vervolgens naar de Appie om de rest te halen.