Hulp zoeken bij Moeder Maria.

30-08-2011 03:16 90 berichten
Tengevolge van mijn slechte karma ben ik in plaats van bij God meer steun gaan zoeken bij Moeder Maria.

Ook een vrouw net als ik en wellicht vind ik daar meer steun bij.Wie heeft nu of vroeger ook steun gezocht bij Moeder Maria?
N.a.v. dit topic vraag ik me af of deze Cynthiao niet iedereen in de zeik neemt?

Ze doet zo raar. De ene keer antwoordt ze als een kind van 4. De andere keer komen er goedgevormde zinnen uit.

Is dit 1 persoon? Of iemand die zwaar psychotisch is?

Ik vind het zorgwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Maria gaat binnenkort naar Lourdes. Daar wilde ze altijd al eens naar toe maar het kwam er maar nooit van
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:hipslala schreef op 30 augustus 2011 @ 10:03:

N.a.v. dit topic vraag ik me af of deze Cynthiao niet iedereen in de zeik neemt?

Ze doet zo raar. De ene keer antwoordt ze als een kind van 4. De andere keer komen er goedgevormde zinnen uit.

Is dit 1 persoon? Of iemand die zwaar psychotisch is?

Ik vind het zorgwekkend.Ik heb al in een eerder topic gevraagd hoeveel persoonlijkheden Cynthiao heeft (en hoeveel vragen elke persoonlijkheid per stuk mag stellen).
quote:Donkeyshot schreef op 30 augustus 2011 @ 10:09:

Maria gaat binnenkort naar Lourdes. Daar wilde ze altijd al eens naar toe maar het kwam er maar nooit van Kan ze Cyntiao niet op een enkeltje meenemen..?
quote:cynthiao schreef op 30 augustus 2011 @ 03:16:

Wie heeft nu of vroeger ook steun gezocht bij Moeder Maria?Denk dat je meer kans maakt bij de sociale dienst
Hahhahahahahahahahaha

We moeten haar in contact brengen met eddygestapo!
Internagelaktisch
quote:Hasse88 schreef op 30 augustus 2011 @ 07:10:

Misschien is het een ideetje om met een écht persoon te gaan praten Cynthia?

Moeder Maria zal je weinig goeds brengen, je moet het zélf doen, maar dat is je al honderdduizend keer door een heleboel lieve forummers verteld.. Je luistert alleen niet...Mee eens. Kijk eens of je irl hulp kan zoeken. Die zal je waarschijnlijk beter kunnen helpen. Is er bij een kerk niet iemand waar je mee kan praten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Cynthiao, neem je leven in eigen hand. Dat dingen tegenzitten heeft niet met karma of met godsdienst te maken. Ga alsjeblieft hulp zoeken, dan kan je hier misschien uit komen. Eerste stap lijkt mij de huisarts. Vertel hem/haar over je zorgen, twijfels, vragen en alles waar je mee zit.
Kaetje:

Mijn hulp zocht ik eerst bij God,

Hij die hemel en aarde gemaakt heeft.(Psalm 121)

Nu zoek ik hulp bij Moeder Maria omdat ze een vrouw was die veel geleden moet hebben omdat haar zoon gekruisigd werd.

Ik ben ook moeder, moet het zonder mijn kind leven en lijd veel in die zin dat heel veel andere ellende op mijn pad komt.

Maria en ik, wij begrijpen elkaar, zo voelt dat aan.
quote:lughnasadh schreef op 30 augustus 2011 @ 08:43:

Volgens mij is Cynthiao al zo katholiek als de pest.

De pest discrimineert niet hoor

.

Voor CynthiaO

Vertaling van: The Beatles - Let It Be

Wanneer ik mezelf in tijden van moeilijkheden vind

Moeder Maria komt dan naar mij

En spreekt woorden van wijsheid

Laat het zijn

En in mijn uur van duisternis

Staat recht voor mij

En spreekt woorden van wijsheid

Laat het zijn

Laat het zijn, laat het zijn

Fluister woorden van wijsheid

Laat het zijn

En wanneer de mensen met liefdesverdriet

Het met elkaar eens zijn

Zal er een antwoord zijn

Laat het zijn

Hoewel ze misschien uit elkaar zijn is er

nog steeds een kans dat ze zullen inzien

Dat er een antwoord zal zijn, laat het zijn

Laat het zijn

En wanneer de nacht vol wolken is

Is er nog een licht dat op me schijnt

Schijnt tot aan de morgen

Laat het zijn

ik wordt wakker met het geluid van muziek

Moeder Maria spreekt tot mij

Spreekt woorden van wijsheid

Laat het zijn

Laat het zijn

Er zal een een antwoord zijn

Laat het zijn

Volgens mij kun je er niets meer aan doen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Cynthiao, je hebt het zo zwaar met alles dat het verstandig is om professionele hulp te zoeken. Ga eens langs bij je huisarts, of kijk eens of je bij een psycholoog ofzo in de buurt een intake gesprek kan krijgen. Die kunnen je vast verder helpen, want zo kom je niet verder.
Ze is niet alleen maria, ze is overal.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Moedergodin
Mijn grootmoeder zaliger zocht ook vaak hulp bij Maria. Ging bijna jaarlijks naar Lourdes, stak kaarsjes aan bij 't Mariabeeld in de dorpskerk en droeg amuletjes met Maria's afbeelding bij zich. Kinderen en kleinkinderen kregen na iedere Lourdes-trip allerlei parafernalia in de handen gestopt die met Maria te maken hadden.

't Grote verschil tussen mijn grootmoeder zaliger en Cynthiao is dat mijn grootmoeder zaliger 'n wijf met ballen was. Die had het zeer zeker ook niet makkelijk in haar leven, maar verwachtte geenszins dat Maria alles wel even kwam fixen. Haar geloof in Maria gaf haar de kracht om iedere dag opnieuw weer de schouders er onder te zetten en keihard te werken. Iets dat ik bij Cynthiao niet zie gebeuren. Vind 't bijna zielig voor de anderen die troost en kracht uit hun geloof in Maria halen, dat ze nu Cynthiao in hun gelederen moeten opnemen.
quote:cynthiao schreef op 30 augustus 2011 @ 13:09:

Kaetje:

Mijn hulp zocht ik eerst bij God,

Hij die hemel en aarde gemaakt heeft.(Psalm 121)

Nu zoek ik hulp bij Moeder Maria omdat ze een vrouw was die veel geleden moet hebben omdat haar zoon gekruisigd werd.

Ik ben ook moeder, moet het zonder mijn kind leven en lijd veel in die zin dat heel veel andere ellende op mijn pad komt.

Maria en ik, wij begrijpen elkaar, zo voelt dat aan.Misschien kan je hetzelfde begrip en directe hulp krijgen via hulpverlening. Ik had ergens al begrepen dat je kind uit huis geplaatst is, klopt dat? Ik denk dat Maria je niet kan helpen om je kind weer terug in huis te krijgen. Maar als je je eigen leven weer in de hand neemt en zelf keuzes maakt en verantwoordelijk wordt voor je eigen keuzes en daden kan je misschien weer voor je eigen kind zorgen. En ik denk echt dat je daar hulp bij nodig hebt, om hier uit te komen. En dan bedoel ik geen hulp van Maria maar hulp in levende lijve. Van huisarts, therapeut, praatgroep of weet ik wat.
"Ik heb geen steun gezocht bij God of Maria. Ik geloof in beiden niet.

Ik vind het mooi als mensen wel 'steun vinden'. Al vraag ik me altijd af waaruit die steun dan bestaat. Is het een luisterend hoor? Dwz je kan je beklag doen, zonder dat iemand terugpraat? Verwacht je dat God of Maria juist wel 'antwoord geeft?' Waar bestaat die steun uit?"

Misschien vanmorgen te algemeen gevraagd, maar Cynthiao waar bestaat de steun die je zoekt uit?

Wat verwacht je?

Net als velen hier dan ik dat je gebaat bent bij professionele hulp. Daarnaast steun vinden in geloof is natuurlijk prima!
Ticke:

mooi liedje dat Let it Be van de Beatles.

Maar ik kan het niet eens zijn met de tekst want mijn ellende is te diep en te zwaar en te hevig.
Draaiorgel:

Weten dat je lotgenoten hebt in het leven, mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en die je dus goed kunnen aanvoelen, dat maakt een wereld van verschil in je lijden.

Gedeeld leed is half leed.

That's all.
Amen Cynthiao! Ik hoop voor je dag de heilige maagd Maria je genadig zal zijn!
quote:cynthiao schreef op 31 augustus 2011 @ 02:02:

Ticke:

Maar ik kan het niet eens zijn met de tekst want mijn ellende is te diep en te zwaar en te hevig.Fout cynthiao,je hebt teveel zelfmedelijden,je zwelgt er zelfs in dát is jouw grootste probleem,daar helpt zelfs moeder Maria niets meer aan..
"Draaiorgel:

Weten dat je lotgenoten hebt in het leven, mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en die je dus goed kunnen aanvoelen, dat maakt een wereld van verschil in je lijden.

That's all."

Nou, dat is mooi!

Zou je het daarnaast ook willen delen met echte mensen? Maria kan niets voor je doen, maar anderen misschien wel?
"Ticke:

Maar ik kan het niet eens zijn met de tekst want mijn ellende is te diep en te zwaar en te hevig."

Jij denkt dat je ellende te diep te zwaar en te hevig is. Ik denk dat iedereen zijn portie wel krijgt. Het een is niet erger dan het ander. Jezelf vergelijken met anderen op de schaal van ellendigheid heeft niet zoveel zin. Belangrijker is: waar wil je heen? waar ben je nu? Wat ga je doen om te komen waar je wil zijn?
@Draaiorgel: mag ik je even complimenteren met het blíjven proberen? Ik denk zelf dat TO helemaal geen hulp wil, maar vooral wil blijven zwelgen in zelfmedelijden, wentelend in alle ellende die haar 'overkomt'... Maar ik bewonder je vasthoudendheid in deze!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Same here Hasse.

Draaiorgel, ik hoop dat anderen (ook al zijn het stille meelezers) iets aan je welgemeende adviezen hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hasse: dank!

Ben normaal helemaal niet zo...maar op de een of andere manier doe ik hier steeds weer een poging. Heeft Cynthiao er niets aan, dan misschien een ander.
quote:cynthiao schreef op 31 augustus 2011 @ 02:05:

Draaiorgel:

That's all.Maar hoe kunnen mensen hier nu hun leed met je delen als jij er zo vaag over doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven