Facebook en relaties

30-08-2011 21:29 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet jij wie (bijna) elke vrouw in de vriendenlijst van je vriend/man is?

En als je vriend een avondje alleen uit is geweest, en de volgende dag een nieuwe dame als vriendje heeft. Hoe reageer je dan? Negeer je dat of ga je er over door vragen.

Ben benieuwd hoe dat bij andere relaties gaat!
quote:twentythree schreef op 30 augustus 2011 @ 21:29:

Weet jij wie (bijna) elke vrouw in de vriendenlijst van je vriend/man is?

En als je vriend een avondje alleen uit is geweest, en de volgende dag een nieuwe dame als vriendje heeft. Hoe reageer je dan? Negeer je dat of ga je er over door vragen.

Ben benieuwd hoe dat bij andere relaties gaat!Hoe gaat dat bij jouw relatie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
bij jullie is het blijkbaar een issue?
Ik zou niet weten wie al die vrienden van hem zijn op FB. Maar dat weet hij ook niet bij mij.... Hoewel ik me wel voor kan stellen dat in het geval zoals jij het beschrijft ik toch wel ff informeer wie die nieuwe vriend(in) is. Niks mis mee lijkt me, om dit te vragen? Maar kan me ook voorstellen dat er dames zijn die dat totaal niet interesseert. Maar ik ben dan ook wel een klein beetje jaloers aangelegd, op een gezonde manier weliswaar.
Ik heb niet echt een idee en ik hou al helemaal niet bij wanneer hij een nieuw iemand heeft toegevoegd. Maar jij wel dus?
Neuj dat weet ik niet nee en dat boeit me ook geen drol. Waarom gaat mij dat aan? En als hij ineens en nieuwe vrouw in zijn lijst heeft staan dan gok ik maar zo dat hij een leuk persoon heeft ontmoet (maar ik zou uberhaupt niet eens weten of hij een nieuw vriendje zou hebben)

Waar wil je heen? Lijkt me dat jou iets is overkomen waar je nogal mee zit..
Gewoon ff tussen neus en lippen doorvragen met je liefste glimlach en er verder proberen geen issue van te maken (is moeilijk, weet het).
Om te weten wie er in staan of bijkomen en daar vervolgens op te reageren, of bewust te negeren.. moet je eerst die pagina opzoeken, bekijken en doorspitten.

Heb je geen betere dingen te doen met je tijd?
Ja ik ook, wil dan alles weten! Maar dat is dan ook mijn eigen onzekerheid.
quote:twentythree schreef op 30 augustus 2011 @ 21:33:

Ja ik ook, wil dan alles weten! Maar dat is dan ook mijn eigen onzekerheid.

En daarom ga je de facebook van je partner in de gaten houden? Dat valt niet onder onzekerheid, maar onder wantrouwen.

Het zal vast erg gezellig zijn bij jullie.
Ik weet niet eens wie al mijn eigen vrienden zijn.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mijn man heeft geen Facebook

Probleem opgelost.
quote:Very.Cherry schreef op 30 augustus 2011 @ 21:35:

quote:twentythree schreef op 30 augustus 2011 @ 21:33:

Ja ik ook, wil dan alles weten! Maar dat is dan ook mijn eigen onzekerheid.alles weten? wat valt er allemaal te willen weten, wil je een minuten verslag of zo?

Ik weet niet eens wie al mijn eigen vrienden zijn.Heb ik gemerkt ja, ik heb al eeeeeeeeuwen niets meer van je gehoord. Tss, driewerf zelfs.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Madhe schreef op 30 augustus 2011 @ 21:35:

[...]

En daarom ga je de facebook van je partner in de gaten houden? Dat valt niet onder onzekerheid, maar onder wantrouwen.

Het zal vast erg gezellig zijn bij jullie. Ja we hebben een gezellige relatie, grootste deel van mijn onzekerheid hou ik voor me.
Nee, ik ken ze lang niet allemaal. Ik houd ook niet bij wanneer hij wie toevoegt. Maar als hij een dame toevoegt nadat hij is wezen stappen en ik zie dat, zou ik wel even vragen wie dat is, maar ik geloof niet dat ik er een big issue van zou maken... :-)

*Jeetje wat ben ik trots op mezelf als ik dit zo lees. In het begin van onze relatie was ik vreselijk obsessief jaloers. Ik bekeek elke dag zijn historie, las alle e-mails, ale smsjes... om gek van te worden. Ik vertrouw hem nu volledig.*
Mijn man heeft vrouwen in zn vriendenlijst waar ik geen idee van heb wie dat zijn... en zo heb ik mannen in mn lijst staan die hij niet kent.... Boeie!!!!

Ik weet niet eens wie al mijn eigen vrienden zijn.Nee, precies.
Het leven was een stuk eenvoudiger voordat Facebook er was!!!!!

quote:Madhe schreef op 30 augustus 2011 @ 21:33:

Om te weten wie er in staan of bijkomen en daar vervolgens op te reageren, of bewust te negeren.. moet je eerst die pagina opzoeken, bekijken en doorspitten.

Heb je geen betere dingen te doen met je tijd?In facebook krijg je daar altijd automatisch updates over hoor, over wie je vrienden als nieuwe vrienden toevoegen, valt niet mee om daar over heen te lezen en daar hoef je zelf geen enkele tijd in te stoppen..
Wij hebben geen facebook en ook geen facebook issues dus.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Nee in je overzicht zie je wie met wie vrienden is geworden.

Hoef daar geen onderzoek naar in te stellen. Scheelt.
quote:mali30 schreef op 30 augustus 2011 @ 21:40:

Wij hebben geen facebook en ook geen facebook issues dus. Fijn, een echte jaren 90 relatie. Dat het nog bestaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven