Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Word er een beetje moedeloos van....
Alle reacties Link kopieren
Even op de naam van zus, dit is Summer dus bij zus thuis:

Liubi kan je niet beter (nog) een test doen? Straks ben je hardstikke zwanger!
Kunnen de meiden die al een echo hebben gehad hem niet inscannen en op het priveforum plaatsen? Lijkt me namelijk erg leuk om al die kleine wurmpjes eens in het echt te zien
vreselijk he liubi die lange cyclussen.

het is zooo vermoeiend/frustrerend

mijn ei was ook een dag of 3-4 pijnlijk, krampen en steken had ik dus...

ik hoop dat het temperaturen me wat duidelijkheid gaat geven dat ik weet wanneer het nog 2 weken duurt tot nod.
Hoi hoi,

Nou ik ben ongesteld geworden vanochtend...na een dag vol met kwaaltjes gister en omdat ik toen niet werd (NOD), had ik even hoop...maar ik weet ook dat ik meestal tussen de 27-29ste dag zit dus vandaar dat ik vandaag ook nog meerekende. En ja.....helaas it happened. Op naar de vlgd ronde. De 2e...dus waar hebben we het over.

Mijn nieuwe NOD volgt nog.

Liefs
india balen zeg! Blijft altijd jammer ook al was het poging 1.

plukkie leuk zeg dat jullie er nu echt voor gaan! Spannend

Hier weinig nieuws. Afgelopen vrijdag begonnen bij nieuwe baan, erg leuk, maar wel weer heel vermoeiend met alle nieuwe indrukken. Dan ook nog druk weekend dat ik nu alleen maar moe ben. Maar goed gaat vast wel over.

Ben nog steeds bezig met de ovulatietesten. Valt me mee om te doen. Ben benieuwd wanneer die zegt nu is de eisprong volgens internet is die vandaag!

Fijn weekend verder allemaal nog
India, Op naar de volgende ronde voor jou. Jammer dat je dan net een beteje hoop begint te krijgen en dat je dan net ongesteld wordt.

Pluis, spannend, ben wel benieuwd naar de resultaten van je test. Lijkt me wel een beetje raar als je weet ha, vandaag spring mijn ei:-).

Succes ermee. En natuurlijk ook met je nieuwe baan.

Hier niet zo veel bijzonders. Ben wel blij dat we nu begonnen zijn. En eigenlijk eerder dan ik had verwacht. Heb al zin in het klussen de komende maanden:-)
India, toch balen hoor ongesteld, maar in ieder geval regelmatig, dus dat is wel fijn.

Liubi, inderdaad om moedeloos van te worden, je geduld wordt aardig op de proef gesteld, schrijf het maar van je af!

Plukkie, naar het middelste rijtje!! En ik hou wel van mannen van geen woorden maar daden, erg goed!!

Summer, ben je de uren aan het aftellen... sterkte, we hopen het zo voor je!

Bloem, zodra ik een echo heb ga ik die zeker inscannen en plaatsen, maar ik moet helaas nog even wachten.... 5 maart pas, dat duurt nog zooooooo lang!!

Pluis, gaat het goed met je nieuwe baan en dan ook nog testen elke dag, spannend allemaal!

Mibb, was het weekend leuk?

Heb trouwens een 2 trouwfoto's op ons prive-forum geplaatst!

liefs Freddy
India wat een teleurstelling he.. Dan begin je hoop te krijgen en ploep..ongesteld.

Plukkie ik vind het toch echt zo leuk voor je dat je nu echt begonnen bent. Spannend he?!

En Freddy ik vond je foto's echt supermooi.
India,

toch even balen stel ik me zo voor.

freddy, leuke foto's, mooie jurk!

Hier niks bijzonders. Wat sociale dingen gehad en ben nu wel heel moe.Ga even liggen maar ga ook zeker kijken vanavond.
Hoi Hoi

Sorry dat ik zolang niets van mij heb laten horen maar heel erg druk met andere dingen. Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje als summer volgens mij. Clomid gehad in december en daarna ben ik niet meer ongi geweest zeiden ze dat aan het bloed te zien was de uitslagen waren erg laag dus of niet goed of te laat geprikt. Dacht zelf het laatste maar heb het naast mij neergelegd dus zou ik jan weer nieuwe kuur starten maar dan 100 mg. Wat blijkt 16 jan naar het ziekenhuis krijg echo en kuurtje om ongi te worden. Ik maar wachten wachten en wachten en wat blijkt wordt na een week nog niet ongi, dacht ik zal maar testen voordat ze zo bij het ziekenhuis vragen heb je wel getest. Doe ik dat donderdagochtend blijkt hij hartstikkene positief. Hebben ze in het ziekenhuis nog urine test gedaan was ook positief kon alleen niet eerder komen voor een echo dan morgen. Maar dat zou inhouden dat de clomid wel zn werk heeft gedaan en dat ik na 1 maand proberen al zwanger ben en nu dan al in week 9 zit. Ik ben nog steeds verbaasd en hoop dat alles goed is morgen wat vinden jullie hiervan ik denk ook zo van zou de gyn dat dan 16 jan niet hebben kunnen gezien had het wel ff over een vleesboompje maar heeft toen snel dat echoding eruit gehaald en het er verder niet meer over gehad want hij had haast. Beetje vreemd allemaal denk ik dan maar

Ik zal straks of morgen jullie verhalen verder lezen

Liefs Kreta
Huh Kreta.... wat vreemd?!! Wauw! Zitten we morgen dus allebei bij de dokter! Ooh wat spannend! Succes morgen.
India balen zeg... Blijft natuurlijk altijd een teleurstelling...

Kreta spannend!!! Ik hoop echt dat je zwanger bent! Maar dat moet toch haast wel als je een positieve test hebt??? Ik ga voor je duimen! Laat je het weten morgen?

Freddy ik heb je foto's gezien. mooooi!!!

Luibi wat balen zeg van je cyclus... Ik kan me voorstellen dat je er goed flauw van word.

Ik heb mijn dagen werken er weer op zitten, nu 2 dagen vrij...

Niemand op het werk weet nog dat ik zwanger ben, ik wacht met zeggen daar tot mijn eerste echo.

Erg irritant trouwens, tegenwoordig moet je bij het ziekenhuis waar ik straks onder controlle kom wachten op een brief met de datum voor de eerste afspraak. Dinsdag heeft de arts de doorverwijzing verstuurt, maar tot nu toe nog niets terug...

Ik hoop dat ik snel voor een echo mag, of in iedergeval een datum heb.

Verder gaat hier alles goed. Wel allemaal bultjes op mijn rug en nek/ hals die jeuken soms. Af en toe wat beroerd, niet echt misselijk. Eigenlijk maar weinig kwaaltjes. Scheelt weer, maar ja, die kunnen nog komen natuurlijk.

Pukkie leuk dat jullie er nu ook voor gaan! spannend he?
ok dat stukje voor Plukkie stond net boven mijn stukje toen ik dit poste (geloof ik). Raar forum
Ja Kreta, dat vleesboompje zal dan wel een vruchtje zijn geweest! Wat spannend joh nogmaals. Ik hoop op goed nieuws.

Lady_bug gelukkig niet zoveel kwaaltjes! Ik heb ondanks alle vaagheid mijn ontbijt er vanmorgen weer uitgespuugd. Heb echt enorme misselijkheid-aanvallen.
Summer dat klinkt toch behoorlijk zwanger zeg! Ik ben heel benieuwd naar morgen en ga voor je duimen!! Laat je het snel weten?
Ja of het zijn zenuwen ;).. Maar ja hcg zorgt voor misselijkheid en hcg heb ik zeker in mijn lichaam, dus dat is wel logisch.

Ik laat het weten.
Huh Kreta.... wat vreemd?!! Wauw! Zitten we morgen dus allebei bij de dokter! Ooh wat spannend! Succes morgen.

Heey Summer,

Hoelaat moet jij heen? Ik moet om 10.40 bij de gyn zijn! Heel veel succes alvast!!
08.40 haha. :-)
Flauw hoor dat jij eerder mag hihi

Moet je naar de gyn of ha?

We horen morgen ben nieuwschierig. Ga nu ff boer zoekt vrouw kijken \\:-)//
Zo ik heb alles weer bijgelezen:

Summer en Kreta succes morgen bij de dokter, ben benieuwd!!!

Hier weinig bijzonders, wacht op mijn eisprong, haha. duurt nog wel even.

Ik ben vandaag naar de bruidsbeurs geweest met mijn moeder, erg gezellig en een afspraak gemaakt bij een bruidshuis om mijn jurk te gaan uitzoeken ,schijnt dat ik al te laat ben...huh dacht ik ik ga pas 7 aug trouwen, ach ja ze zullen wel gelijk hebben dus meteen een afspraak gemaakt voor 20 feb.
Bedankt Ka!

Kreta, veel succes straks!

Net weet moeten testen.. weer duidelijke roze lijnen op de testen. Het wordt dus zeker verder onderzoek!

Hoop dat ik snel duidelijkheid heb en hier een positief verhaal mag vertellen.
Goedemorgen,

KA en Summer Bedankt! Ik ben behoorlijk misselijk hoop dat ook ik hier straks samen met summer een positief vehaal kan vertellen

Ben nu al zenuwlappig jij ook summer?>?
Summer en Kreta....spannend!! Hoop snel hier wat van jullie te lezen....

Luibi..balen zeg dat het zo lang op zich laat wachten..zou het niet kunnen zijn dat ????
Ja en ben nog steeds zenuwachtig...

De dokter feliciteerde me meteen.. Hij zei: 'je hoort gewoon bij de vrouwen die een bloeding heeft gehad en die geen miskraam heeft gehad'. En een echo... kan morgen pas terecht om 15.00. Ik geloof het pas als ik stipje op de echo heb gezien..

Zo spannend!

Kreta, jij zal nu wel op tafel liggen. Hoop je zo te horen. Ik ben superchagerijnig, echt irritant voor mn vriend, ik zit hem de hele tijd af te zeiken en daarna zeg ik meteen sorry,, maar dan doe ik het een kwartier later weer.. zucht..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven