Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha, eindelijk deava van Mal in beeld: leuk!
Ook goedemorgen. Mal, doe even de koffie-smiley....

Lekker geslapen maar te kort. Zoals gewoonlijk

Jullie? Amalia lekker geslapen in eigen bed?

Herkenbaar Suus. Mogge!

Amaal weer terug op honk dan?
Volgens mij wel Jin. Ik zag haar vriendjes maken enzo

Hebbie fijne middag gehad gisteren?
Middag was geen succes. Oudste had dochter van mijn vriendin te spelen (die van die kat ) wat tot gevolg had dat hij bleek zat te bokken op zijn kamer en ik gezellig met haar in de tuin bezig was . En hij had zich er zo ontzettend op verheugd!

Wat wel leuk was dat het gisteren mijn trouwdag was en ik een mooie bos blommen en een hemabon heb gekregen en hij een frituurpan , dat wilde hij want de oude had er de brui aan gegeven.
Nog gefeliciteerd! Man gezellig thuis? Samen leuke avond gehad?

Wat jammer dat het met spelen zo moeizaam gaat. Waar zou dat hem toch in zitten he? Ik lees vaker van je dat hij heel erg veel zin heeft in dingen maar dat het hem dan toch tegen valt. Weet jij wat er dan in dat koppie aan de hand is?
Nope, wist ik het maar, dan kon ik hem helpen. Hij wil zo graag, maar het lukt voor geen meter. Dit was het eerste speelafspraakje weer sinds weken. Gelukkig heb ik het kunnen redden. Zij kent mij goed en vond het heel gezellig en relaxed met mij geloof ik, maar het was niet de bedoeling zo. Oudste heeft het echt verpest.
Heb jij nog ergens een gesprek binnenkort? Ik denk dat dit best een heel concreet voorbeeld is waar iemand die er verstand van heeft zo het pijnpunt aan je uit gelegd heeft.

Of denk ik er nou te makkelijk over?
Goodmeurning!

Wat sneu dat het nog zo beroerd gaat het spelen. Inderdaad wat Suus zeg, hij heeft er wel altijd heel veel zin in. Gaat het dan mis omdat het niet gaat zoals hij verwacht had?

Gefeliciteerd met je trouwdag nog.

Iemand nog contact met Kokos trouwens?
Ook goedemorgen. Gezellige foto

Ik niet.
Ja ik durfde mijn andere hoofd niet te laten zien meer

Nog plannen voor het weekend?
Gaat mis omdat andere kinderen niet doen wat hij in zijn hoofd heeft (dus zelf ook een mening hebben en willen spelen en zo) en dan paniekt hij (gok ik).

Geen contact met Kokos, ze heeft ook niet gerageerd op de mail die ik naar allen had gestuurd (betreft arm).

Wij gaan zo naar een meubelwinkel waar ze een geweldige sprekende boom hebben volgens oudste, ben benieuwd .Hij wil zo graag, zeurt er al weken om, it will happen.
Adios, man komt thuis met oudste van de bakker, lekkere verse warme Brötchen, mmmmmmmm. Ruiken jullie ze al?
Buut Bam! Hebbie het leuk gehad op vakantie?
Ja ik ruik ze, ruiken naar toast, heel bijzonder

Ah, dat vermoedde ik dus al zoiets. Uitleggen heeft ook geen zin denk ik? Hij begrijpt het op het moment dat je het uitlegt wel, maar als ze echt gaan spelen is hij dat 'vergeten'? Lullig hoor allemaal.

Sprekende boom? Nou euh veel plezier dan maar
Zo, ik ga maar eens wat mensen in kleren hijsen. Drukke dag vandaag dus tot morgen! Dan is het ook weer rot weer dus tijd zat om hier rond te hangen
quote:Suze02 schreef op 03 september 2011 @ 07:36:

Ook goedemorgen. Mal, doe even de koffie-smiley....

Welke van de 3? Of zijn ze allemaal van toepassing? haha

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind het wel heel sneu voor oudste Jinny.
Stressed is just desserts spelled backwards
Is er ook een Red Bull smiley?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuj vakantiegangert! Hoe was het? Niet al te erg weggespoeld?
Hoi hoi

Ik haak vanaf hier weer in of heb ik hier nog wat gemist?

Jin: Vervelend dat je mannetje zo graag wil maar het niet kan.
Wij hebben een super vakantie gehad, weinig regen en de eerste week was het zelfs geregeld warm te noemen.

Afgelopen week qua temperatuur wel iets minder, maar zolang het er niet met bakken de hemel uit komt, hoor je mij verder niet klagen

Jee Jin: wij waren een paar keer in d of vlak daarbij in speeltuinen en parken, waar onwijs veel kinderen waren, mijn hemel wat hebben die allemaal een grote rugzakken zeg..

Je zag eerst rugzak en dan pas kind

Gisteren bij thuiskomst lag er een uitnodiging voor Juul, voor een kinderfeestje vandaag... dus die kleine aap was vanmorgen om half 9 al naar de kibo

Meteen in de stress voor een kadootje

Ik ben meteen druk met de shop, maaar ik kak ineens in, en ik moet nog tot 17:00..... en ik ben al vanaf half 9 aan de bak, maar er lijkt niks af te komen.....
Duss Star, niet weggeregend
Gelukkig Bam, want daar schiet je niks mee op, blijft alles zo nat en klam enzo, bleeergh,.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven