String verkopen...?

03-09-2011 11:57 101 berichten
Via een vriendin hoorde ik dat er mannen zijn die ondergoed van vrouwen kopen, nadat zij dit gedragen hebben... (!)

In eerste instantie vond ik dit erg raar, maar uit nieuwsgierigheid ben ik op onderzoek uitgeggaan.

Via google vond ik een paar sites waar dit kan en nu kan ik wel wat extra geld gebruiken (en vind het ergens ook wel spannend!), maarik heb wel grote twijfels. Heeft iemand hier ervaring mee? hebben jullie misschien tips...
Alle reacties Link kopieren
Je wordt er zelf ook opgewonden van schreef je eerder, dus er zal gerust wel een markt voor zijn. En anders kun je ze naar jezelf opsturen en doen alsof je er een van iemand anders hebt gekregen. Spannund!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gewoon doen
Internagelaktisch
Ik leer steeds weer iets nieuws.
Gewassen of ongewassen?
Tip?

Draag je broekje een dagje of 2, laat hem vooruit betalen en stuur `m op.

Tip genoeg??
Mimootje, ongewassen
Internagelaktisch
O ja, zorg ervoor dat hij meer betaald dan dat jouw broekje heeft gekost...

Mimo, wat denk je zelf? De heer in kwestie zou anders wel een ritje zeeman doen denk?
Het is een plan, maar als ik een onderbroek van mij op moet gaan sturen, ben ik een vermogen aan portokosten kwijt.
Ongewassen natuurlijk. En er schijnt idd een gat in de markt te wezen!

Zou als ik jou was ook mezelf richten op verschillende stylen stringetjes:

de basic

de Zeeman

de Luxe

de kanten

enz
quote:Cateautje schreef op 03 september 2011 @ 12:03:

Het is een plan, maar als ik een onderbroek van mij op moet gaan sturen, ben ik een vermogen aan portokosten kwijt.

Maar dan hebben ze wel veel 'waar' voor hun geld!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 03 september 2011 @ 12:04:

[...]

Maar dan hebben ze wel veel 'waar' voor hun geld! Zeker weten.
quote:Cateautje schreef op 03 september 2011 @ 12:03:

Het is een plan, maar als ik een onderbroek van mij op moet gaan sturen, ben ik een vermogen aan portokosten kwijt.Aha, maar da`s de extra extra special! Die mag wel wat kosten hoor!!
Cateau, serieus.. ik denk dat daar echt markt voor zou zijn!

En de portokosten zijn voor hun rekening... dat dus.
quote:donderstraal schreef op 03 september 2011 @ 12:07:

[...]

Aha, maar da`s de extra extra special! Die mag wel wat kosten hoor!!Jazeker, die van mij piept ook heel sexy boven mijn broekband uit hoor.
quote:Rooss4 schreef op 03 september 2011 @ 12:09:

Cateau, serieus.. ik denk dat daar echt markt voor zou zijn!

En de portokosten zijn voor hun rekening... dat dus.Ik vind kruizenruikers, zadelruikers en andersoort ridderlijkheid hilarisch, altijd al gevonden. Dus sorry er valt met mij geen zinnig woord over te wisselen.
Ik ook! (doet me ook altijd denken aan dat boek van christianeF) maar eeeh als het wat oplevert, prima toch?

Mits je daarvoor kiest natuurlijk
Als ik mijn onderbroek een week aanhoud in plaats van twee dagen, kan ik er dan ook meer voor vragen?
tja je moet zo'n string toch ook weer aanvullen in je collectie lijkt me.

vraag me dus af of het nu echt zo winstgevend is. Denk dat je er ook lol in moet hebben of er echt wel flinke winst op moet maken.

Maar als idee waarom niet, scheelt jezelf waskosten en een ander is er gelukkig mee. Daarbij als een string toch aan vervanging toe is.

Maar lijkt mij best een hoop gedoe, advertentie, opsturen, porto kosten verrekenen (en vraag je dan eerst geld voor je opstuurd en ontvangt die ander dan ook echt wat of andersom?) en ook je privacy beschermen.

Heb er wel over gehoord maak ken zelfs de wegen niet, iets dergelijks gebeurd ook met nylons of panty;s.

Ben dus ook wel benieuwd naar ervaringen en of het nu echt wat opleverd.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Aangezien TO in zijn post aangeeft dat zijn zieke geest het zelf ook best spannend vindt, is de achterliggende gedachte hiervan, ws de hoop dat er dames zijn die TO met alle liefde hun slip opsturen.

Nou de mijne krijg je niet. Wat een rare mensen heb je toch op de wereld. Ieder zijn ding hoor maar sta soms wel versteld van de dingen die ik lees/hoor.
quote:groentsoep2 schreef op 03 september 2011 @ 12:35:

Als ik mijn onderbroek een week aanhoud in plaats van twee dagen, kan ik er dan ook meer voor vragen?Hahaha
quote:celine2906 schreef op 03 september 2011 @ 12:42:

Aangezien TO in zijn post aangeeft dat zijn zieke geest het zelf ook best spannend vindt, is de achterliggende gedachte hiervan, ws de hoop dat er dames zijn die TO met alle liefde hun slip opsturen.

Nou de mijne krijg je niet. Wat een rare mensen heb je toch op de wereld. Ieder zijn ding hoor maar sta soms wel versteld van de dingen die ik lees/hoor.Waar ik altijd zo versteld over sta is , dat het allemaal maar moet kunnen en gewoon gevonden wordt.
Celine, doe es effe normaal zeg. Ten eerste is TO een vrouw en waarom zou ze een zieke geest hebben als ze het stiekem spannend vindt dat mannen het geil vinden om aan haar broekje te snuffen?

Ik heb per ongeluk een broekje bij mijn minnaar laten liggen een poosje terug en het idee dat hij slaapt met een stukje van mij onder zijn kussen vind ik meer dan leuk. Is dat ziek?
.
quote:Rooss4 schreef op 03 september 2011 @ 12:46:

Celine, doe es effe normaal zeg.

Als jij TO normaal vindt, wat verwijt jij mij dan?

En ik twijfel of TO een man is, gezien zijn andere post waarin hij/zij laat weten het geil te vinden aan een gedragen slip te ruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven