Wat zou jij doen?
zaterdag 3 september 2011 om 19:11
Beetje vage titel, maar weet niet hoe ik anders moet beginnen.
Ik zit met iets wat ik jaren geleden heb ontdekt en eigenlijk heb weggestopt.
Wat zou jij doen als je weet dat iemand die jij goed gekend hebt erotische foto's op zijn pc heeft (had?) staan van jonge meisjes?
Denk aan foto's van bijna naakte meisjes van een jaar of 12.
Afhankelijk van de reacties zal ik later wat meer info geven.
(ben voor het eerst bang herkent te worden op het forum)
Ik zit met iets wat ik jaren geleden heb ontdekt en eigenlijk heb weggestopt.
Wat zou jij doen als je weet dat iemand die jij goed gekend hebt erotische foto's op zijn pc heeft (had?) staan van jonge meisjes?
Denk aan foto's van bijna naakte meisjes van een jaar of 12.
Afhankelijk van de reacties zal ik later wat meer info geven.
(ben voor het eerst bang herkent te worden op het forum)
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 3 september 2011 om 19:17
quote:Isabelle41 schreef op 03 september 2011 @ 19:15:
Jij ziet die persoon niet meer?
En hoe ben je het te weten gekomen? Liet die persoon het uit vrije wil aan jou zien?
Ik zou alsnog een het gaan melden.
Bedankt voor je vragen, maakt het voor mij makkelijker
Het gaat om mijn ex-vriend.
Ik weet dat hij een voorliefde heeft voor jongere meisjes/vrouwen.
Toen hij ver in de 20 was (voor mij) 2x een 'reatie' gehad met een meisje van 15.
Hij (36) is nu getrouwd met een jonge vrouw van 22
Ik heb deze foto's ontdekt in een van de vele mappen op zijn computer en ja ik was aan het snuffelen.
Jij ziet die persoon niet meer?
En hoe ben je het te weten gekomen? Liet die persoon het uit vrije wil aan jou zien?
Ik zou alsnog een het gaan melden.
Bedankt voor je vragen, maakt het voor mij makkelijker
Het gaat om mijn ex-vriend.
Ik weet dat hij een voorliefde heeft voor jongere meisjes/vrouwen.
Toen hij ver in de 20 was (voor mij) 2x een 'reatie' gehad met een meisje van 15.
Hij (36) is nu getrouwd met een jonge vrouw van 22
Ik heb deze foto's ontdekt in een van de vele mappen op zijn computer en ja ik was aan het snuffelen.
zaterdag 3 september 2011 om 19:18
quote:calvijn1 schreef op 03 september 2011 @ 19:15:
[...]
Hoe?
Deze foto's heb ik denk ik een jaar of 7 geleden gezien
Ik denk niet dat de politie huiszoeking gaat doen als jij 7 jaar geleden wat foto's hebt gezien van bijna naakte meisjes van een jaar of 12.
Ze zullen meer en concrete aanwijzingen moeten hebben willen ze tot actie over (kunnen) gaan denk ik.
[...]
Hoe?
Deze foto's heb ik denk ik een jaar of 7 geleden gezien
Ik denk niet dat de politie huiszoeking gaat doen als jij 7 jaar geleden wat foto's hebt gezien van bijna naakte meisjes van een jaar of 12.
Ze zullen meer en concrete aanwijzingen moeten hebben willen ze tot actie over (kunnen) gaan denk ik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 3 september 2011 om 19:19
Aangeven... Dat zijn meisjes die minderjarig zijn, dat mag gewoon niet (al zeggen ze zelf toe dat het wel zou mogen)
Erotische foto's bezitten van zulke jonge meisjes is strafbaar, en het lijkt me een zeer goed plan dat hij een keer met iemand gaat praten over die behoefte om dat soort plaatjes te bekijken en erotisch te vinden.
Erotische foto's bezitten van zulke jonge meisjes is strafbaar, en het lijkt me een zeer goed plan dat hij een keer met iemand gaat praten over die behoefte om dat soort plaatjes te bekijken en erotisch te vinden.
Ik zou me er ontzettend veel zorgen om maken. Ik zou ook gaan malen... hoe komt ie aan die foto's? Heeft ie steeds nieuwe nodig? Is hij misschien ook actiever bezig met jonge meisjes...Dat zou bij mij steeds meer gaan kriebelen. Ik zou als ik jou was de politie eens bellen en dan dit geval voorleggen.Gewoon precies zoals je het hier doet en dan kijken wat zij jou adviseren.
zaterdag 3 september 2011 om 19:21
zaterdag 3 september 2011 om 19:22
zaterdag 3 september 2011 om 19:25
quote:Ruza schreef op 03 september 2011 @ 19:23:
Weet je zeker dat het echt kleine meisjes zijn? (je hebt ook nog die enge kleine, platte vrouwtjes die voor geile rukkerTs doen of ze 12 of 13 zijn omdat er blijkbaar een markt voor is)
als je het zeker weet: aangeven!
Ja, het waren niet van die lolita-foto's
Een foto zie ik nog duidelijk voor mij; 2 jonge meisjes die doorzichtige sjaals om hun lijf gedrapeerd hadden
Weet je zeker dat het echt kleine meisjes zijn? (je hebt ook nog die enge kleine, platte vrouwtjes die voor geile rukkerTs doen of ze 12 of 13 zijn omdat er blijkbaar een markt voor is)
als je het zeker weet: aangeven!
Ja, het waren niet van die lolita-foto's
Een foto zie ik nog duidelijk voor mij; 2 jonge meisjes die doorzichtige sjaals om hun lijf gedrapeerd hadden
zaterdag 3 september 2011 om 19:27
Vind het zó moeilijk.
Niet voor hem, hij boeit mij niet, maar kan er niet echt overpraten met iemand.
Heb lang gedubd of ik het hier zo plaatsen, ben blij dat ik het gedaan heb.
Alle feiten op een rij èn mijn toen al aanwezige onderbuikgevoel maakt duidelijk dat het echt niet klopt
Niet voor hem, hij boeit mij niet, maar kan er niet echt overpraten met iemand.
Heb lang gedubd of ik het hier zo plaatsen, ben blij dat ik het gedaan heb.
Alle feiten op een rij èn mijn toen al aanwezige onderbuikgevoel maakt duidelijk dat het echt niet klopt
zaterdag 3 september 2011 om 19:36