Entertainment alle pijlers

Over de streep

28-07-2011 20:18 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond het nieuwe programma Over de streep.

Ik ken het van de Oprah Winfrey show en vind het te Amerikaans.

Gaat iemand kijken?

Ik twijfel nog,ben bang voor plaatsvervangende schaamte
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:zwitsal_nijntje schreef op 01 september 2011 @ 22:17:

ah dat meisje die iedereen bedankt echt lief.

Is he niet zo dat je nooit eenzaam wil zijn?Natuurlijk is dat zo. Maar het zijn wel dingen die bij het leven horen. Het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn.
quote:Zanne schreef op 01 september 2011 @ 22:20:

[...]

Natuurlijk is dat zo. Maar het zijn wel dingen die bij het leven horen. Het is niet alleen maar rozegeur en maneschijn.Nee klopt dat is ook zo. Maar ik denk ook niet dat dat de bedoeling is van het programma om dat duidelijk te maken.
quote:Zanne schreef op 01 september 2011 @ 21:41:

O een gymnasium. Blegh.pardon? wat een rare reactie, wat een ontzettend idiote reactie.
Indrukwekkend programma , alleen de muziek is vreselijk en maakt het onnodig sentimenteel...
quote:arrwen schreef op 04 september 2011 @ 16:55:

[...]

pardon? wat een rare reactie, wat een ontzettend idiote reactie.

Ben ik wel een beetje met je eens.

Blijkt dus een vooroordeel te zijn dat op 'het Gym' alleen maar gelukkig kinderen rondlopen

Om eerlijk te zeggen ben ik wel een beetje klaar met het programma.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:coolpack2 schreef op 01 september 2011 @ 22:16:

Ik vind die continu gebroken stem van die vrouw wel heel irritant.

Ik ook! Alsof ze bijna op het punt staat te gaan huilen. Ik denk dat ze dat doet om het allemaal wat heftiger en verdrietiger te maken.

Die Jon ziet er wel lekker uit, daar zou ik ook wel een knuffel van willen
calvijn, natuurlijk is dat een vooroordeel. Zijn net kinderen, zelfs die op een gymnasium.. zijn alleen geboren met een goed stel hersens en (vaak) de wil om daar wat mee te doen. Wat is daar nou bleh aan? ook daar gaan mensen dood, scheiden ouders, en zijn kinderen ongelukkig.
Zag het programma voor de eerste keer en ook pas vanaf het stuk dat ze "over de streep' gingen. Ik vond het erg aangrijpend. Wat zulke jonge mensen al een hoop ellende meemaken. Dat meisje in dat blauw-witgestreepte shirt was nog niet teruggelopen of ze kon alweer over de streep gaan staan. Heftig hoor, heb wat traantjes gelaten. Ga het vanaf nu kijken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Louise, je kunt het ook terugkijken via uitzending gemist. De allereerste aflevering vond ik nog het mooist (maar het maakte toen natuurlijk meer indruk).
Dank je Sam; we hebben nu nog een erg trage internetverbinding dus dat wordt nog even wachten tot november als we glasvezel krijgen!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Zit nou die afleveringen al voor de 3e keer te kijken en weer tranen.

Heb het idee dat ik net iets te vaak over die lijn zou moeten.

Waarom kijk ik dit ook
Ah ruza

Ik vind het eigenlijk jammer dat het niet meer word uitgezonden.
Ik zit te kijken met tranen in mijn ogen, waarschijnlijk een herhaling maar best wel heel mooi.
Ik kijk nu ook, heb gehuild om die jongen die geen vader had, sprekend mijn zoontje-die waarschijnlijk ook nooit een vader zal hebben.

Toch wel een goed programma
Heb ook weer zitten kijken, wat zijn er toch een hoop zielige kinderen.
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Ieder draagt een verhaal met zich mee, super dat er een gedragsverandering en meer bewustwording gecreeerd kan worden door zo een dag
dit was geen herhaling maar een nieuwe serie Zusenzo.

Het blijft iedere keer zo ontroerend.
Oh steph, ik zag niemand schrijven hier dus ging er vanuit.

Dit zou eigenlijk een soort verplichte kost moeten worden.

Het is inderdaad een soort bewustwording, ieder heeft zijn leed en dat mag ook gezien en erkend worden.
Ja die "ik moet bijna huilen" stem van die mevrouw is echt heel irritant en onnodig..(vind ik)
quote:zusenzoo schreef op 26 juni 2012 @ 21:26:

Oh steph, ik zag niemand schrijven hier dus ging er vanuit.

Dit zou eigenlijk een soort verplichte kost moeten worden.

Het is inderdaad een soort bewustwording, ieder heeft zijn leed en dat mag ook gezien en erkend worden.Je hebt helemaal gelijk, dan zou er ook veel minder of niet gepeste kinderen zijn.
Eens, echt een super mooi programma met een mooi einde. Zouden ze inderdaad op elke school moeten doen. Het zal verbazingwekkend zijn hoeveel mensen er per school over de streep stappen, elke keer weer.
Vooral de zelfmoord vraag vind ik erg heftig
En verbazingwekkend hoeveel er dan over de streep lopen.
Vandaag is er een jongen met een grijs shirt die eigenlijk de hele tijd over stak. Die heeft zoveel verschrikkelijke dingen meegemaakt die wil ik een geven.
Mij viel vooral die jongen op met een geel vest. Die jankte ook echt alles bij elkaar...en ik nog harder hier:'(
Ik spreek toch geen Chinees?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven