Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Lemontree30 heb je topic vannacht gelezen, maar ben niet zo'n reageerder
quote:lemontree30 schreef op 05 september 2011 @ 13:19:

[...]

Welke is dat? Ik zit ziek thuis en wil ook romantische verhaaltjes lezen.. Vooral omdat het bij mij weer zo'n puinhoop is!Die valt in het niets bij dit topic, gaat alleen maar over romantische films...this is the real world!
quote:plukjepulk schreef op 05 september 2011 @ 13:23:

[...]

Die valt in het niets bij dit topic, gaat alleen maar over romantische films...this is the real world!Eens! Nou, ik ga weer eens aan het werk. Ik mag van mezelf pas over een uurtje weer F5-en
quote:Kamperfoelie schreef op 05 september 2011 @ 13:23:

Lemontree30 heb je topic vannacht gelezen, maar ben niet zo'n reageerder hehehehe ok! Ik zit nu te dubben of ik hem weer een berichtje ga sturen of toch maar ff op mn handen blijf zitten.
quote:lemontree30 schreef op 05 september 2011 @ 13:27:

[...]

hehehehe ok! Ik zit nu te dubben of ik hem weer een berichtje ga sturen of toch maar ff op mn handen blijf zitten.Laten we dit fantastische topic niet bevuilen, ik zal straks op jouw topic reageren
Ik hou mn mond.. en hier alleen maar positieve meezwijmel posts idd!
Net dit topic ontdekt, in 1 ruk doorgelezen, wat een ontzettend leuk topic!! Krijg er spontaan zin van om vanavond ook lekker extra lief, gezellig en romantisch te gaan doen met mijn lief!

ik wacht gespannen op de update!!
Calm:

Eens met jou! Heb hem net ook in een keer doorgelezen. Wel fijn dat je dan niet in spanning zit om de reactie van TO te lezen.

Wat nu dus wel het geval is! Kom niet meer aan t huishouden toe. Haha..
Ook ik heb net je hele topic doorgelezen TO en (verdorie) een heel bakje smeerkaas erbij opgegeten Zoooo'n leuk verhaal!

Zou ze nog in bed liggen? Hebben ze allebei een snipperdag?

Is er geen manier om een smsje te ontvangen ofzo als Phileinex reageert?
Ik zit hier ook steeds te kijken, ben zo ontzettend benieuwd.

Echt een happy topic, alleen doet het mijn eigen hele prille vlinders niet zo veel goeds....ik trek al die spanningen niet meer
Ik lees al een tijdje mee hier op het forum maar heb me nu toch ook maar geregistreerd.

Wat een lovestory om mee te lezen !!! Ik krijg er gewoon vlinders van in mijn buik. Super om dit vanaf deze kant te mogen delen met je !

Ben erg benieuwd naar een update:)
Bijna 14.16 uur
Verdeurie wat een romantiek. Moet ineens weer denken aan de eerste vonken tussen mij en vriend. En ik zit alleen maar te grijnzen naar mijn computer (wat moeten de collega's wel niet denken...). Benieuwd wanneer Phileine weer terugkomt!
quote:justme27 schreef op 05 september 2011 @ 14:10:

Bijna 14.16 uurnog 3 minuten
Oohhhhh
ze is te laat
Ik denk dat Phileinex een vrije dag heeft
misschien is ze de hele dag druk met mapjes ophalen en brengen. Of (en daar gaan we natuurlijk niet van uit) er was iets mis gegaan met de pasta/tiramisu en ze wisselen elkaar af met het pleepot omhelzen... (zoals mijn lief en ik vannacht, ik ben geen, ik herhaal GEEN, ster in het koken van mosselen zo blijkt! )
Phileindex kom nou teruhugggggg ;)
Dat duurt lang...
quote:Calm schreef op 05 september 2011 @ 14:21:

Of (en daar gaan we natuurlijk niet van uit) er was iets mis gegaan met de pasta/tiramisu en ze wisselen elkaar af met het pleepot omhelzen... (zoals mijn lief en ik vannacht, ik ben geen, ik herhaal GEEN, ster in het koken van mosselen zo blijkt! )Arme Calm....
Woow, zoveel reacties, maar niets van Phileine zelf haha... We wachten af!
Dank je ster89! godzijdank hebben we 2 toiletten.... Nu brak op de bank, lief is wel gaan werken, de bikkel! En ik zit hier in spanning te f5-en alsof mn leven ervan af hangt! (dit is net zoiets als het lezen van harry potter terwijl deel 7 nog niet uit was, na deel 6 nog een jaar moeten wachten op deel 7 was ook niet grappig!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven