Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Hihi, wat een fijn topic, ik ga ervan giechelen alsof ik 15 ben
quote:Calm schreef op 05 september 2011 @ 14:32:

Dank je ster89! godzijdank hebben we 2 toiletten.... Nu brak op de bank, lief is wel gaan werken, de bikkel! En ik zit hier in spanning te f5-en alsof mn leven ervan af hangt! (dit is net zoiets als het lezen van harry potter terwijl deel 7 nog niet uit was, na deel 6 nog een jaar moeten wachten op deel 7 was ook niet grappig!)

Donkere toren serie van Stephen King, jaaaaaaren op vervolg moeten wachten hihi..

Phileine doe ons dit niet aan!!
Oh men, ik lees al het hele topic mee en ik wil een UPDATE!!

Ik maak me er zelf nu ook schuldig aan maar elke keer als er een reactie is hoop ik op DE reactie maar helaas...

*zucht*
Haha Calm !

Wat ook kan:

A: De date viel echt ONGELOFELIJK tegen en ze trekt dat niet om hier te posten;

B: Ze is druk bezig

C: Het is helemaal niet waar

Mocht het C zijn, dan hebben we er in ieder geval toch plezier aan beleefd :-)
quote:Calm schreef op 05 september 2011 @ 14:32:

Dank je ster89! godzijdank hebben we 2 toiletten.... Nu brak op de bank, lief is wel gaan werken, de bikkel! En ik zit hier in spanning te f5-en alsof mn leven ervan af hangt! (dit is net zoiets als het lezen van harry potter terwijl deel 7 nog niet uit was, na deel 6 nog een jaar moeten wachten op deel 7 was ook niet grappig!)

Kun je goed ziek van zijn heb ik begrepen! Doe maar rustig aan, behalve met die f5 knop natuurlijk

ps. Praat me er niet van, zelfs de film heb ik meerdere keren gezien
quote:phoolan schreef op 05 september 2011 @ 14:36:

Wat ook kan:

C: Het is helemaal niet waar

Mocht het C zijn, dan hebben we er in ieder geval toch plezier aan beleefd :-)Van het weekend had ik een hersenspinsel dat het misschien niet waar zou zijn, maar dat kan ik echt niet geloven, gezien de posts van TO
D. we lezen over drie weken een krantenbericht, vrouw vermist na date op aanraden van viva forummers, 23 verdachten/medeplichtigen opgepakt....

E. Ze zijn druk bezig in het kopieer hok met het oefenen van tonggymnastiek en het betere acrobatiek werk om de behoeftes even te stillen.

F. Internet op haar werk ligt eruit en ze hangt nu bij ziggo/kpn/tele2 oid huilend aan de lijn "ik moet kunnen inloggen, ik heb nog maar 10 min pauze en ik heb nog geen update gegeven"

ik ga voor E
Ik vind F ook wel leuk.
Haha D. en F.
Hahaha!
E! Hoop ik voor hen in elk geval!

Leuker dan werken :-)
Ik denk dat Mr Phileinex bij het uitzoeken van een romantisch stukje muziek gisterenavond dit topic ontdekt heeft in de browser geschiedenis van Philein. En zij hem heeft moeten beloven het verslag te staken, in ruil voor een mooie nacht natuurlijk...
Haha, dit topic is verslavend..

* stoft wat dingen *

drukt op F5

*gaat even stofzuigen*

drukt op F5

* snel even vaatwasser uitpakken

*drukt op F5

Ik kom zo echt nergens toe vandaag!

TO reageer aub!!!
quote:annabellarossa schreef op 05 september 2011 @ 14:44:

Ik denk dat Mr Phileinex bij het uitzoeken van een romantisch stukje muziek gisterenavond dit topic ontdekt heeft in de browser geschiedenis van Philein. En zij hem heeft moeten beloven het verslag te staken, in ruil voor een mooie nacht natuurlijk...Is dat optie G? Want dan ga ik daarvoor
Maar nu Phileinex eerst 64 pagina's moet doorlezen voor ze kan antwoorden duurt het nog langer, haha *guilty*

Ik wil ook weer daten/verliefd zijn
Ook ik ben zoo benieuwd naar de afloop van de date! Heerlijk topic dit en geweldig dat er zoveel fans zijn hihi
..Zullen we een operoep op Marktplaats bij contact plaatsen:

Phileinex we willen een Update !!
quote:ster89 schreef op 05 september 2011 @ 14:46:

Maar nu Phileinex eerst 64 pagina's moet doorlezen voor ze kan antwoorden duurt het nog langer, haha *guilty*

Ik wil ook weer daten/verliefd zijn Nou, anders ik wel!!
quote:ster89 schreef op 05 september 2011 @ 14:46:

Ik wil ook weer daten/verliefd zijn ha ha, wie wil dat niet?
pfff er zit er hier ook een die niet kan werken en elke keer checkt of er al een update is
Geweldig topic! Heb gewoon alles gelezen hahaha.

Ben benieuwd!
Ik sta verdorie in de rij bij de supermarkt te checken of er al een update is.....

Phileineeeeeeee!!!!!!!!!!! Koooooom updaaateeeeeen!
Het is toch niet weer een buurman verhaal?

*Hoopt heel erg dat het echt is...*
Potsiedikke, nog steeds geen update???

Ik alweer 8 pagina`s doorgeworsteld nadat ik gisteravond voor het laatst hier aan het lezen was, heeft ze nog niet gereageerd??!!

PHILEINEXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!

WAAR BLIJF JE NOU??????????????
Dit is nog niets...

In het vreselijke huwelijkentopic zit iedereen na twee jaar nog steeds op een update van Schuimspekkie te wachten. Die hield middenin een spannend verhaal gewoon op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven