Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Ik kwam eigenlijk om te zeggen dat we mn studiegroep echt compleet hebben met ons weekend in het voorjaar! Met gezinnen ! En alle luxe, sauna, jakuzzi, biljart, tuinen, speeltuintje

Ben best blij dat het me gelukt is en hoop dat het ook naar ieders zin zal zijn, dat is dan weer spannend
Leuk, Viool!

Linkje op hyves?
Yes op krabbels
Hyves update
Ziet er mooi uit viool! Wat een luxe, wil ik ook wel heen met mijn meidenclubje. Maar we gaan dit jaar waarschijnlijk naar de wadden, ook leuk.

Pfff, wat een dag weer op mijn werk eerste dag weer na drie weken vrij. Tijdens mijn vakantie is collega die er dus al tegenaan zat idd overspannen geraakt. Balen hoor, sneu voor haar en stom, het kan gewoon anders...
Sh@t zeg Sardegna, lijkt me dat dat naar is aan te zien. Let jij op jezelf ??
En oei ik zit me ook best optevreten door de positie waar vioolman in zit
nou jaaa, ik kom vanavond thuis, J kijkt me aan, gaat uit zichzelf staan (dat doet hij nu sinds een week ofzo om vervolgens weer neer te ploffen) en doet een paar stapjes los om vervolgens heel trots in mijn armen te vallen!!! Had hij daar heel de dag op geoefend! Lief he!!! (en waarom heeft man nou de primeur???)

viool moeilijk hoor allemaal pfff echt vreselijk!

moeilijk sardegna echt stom inderdaad het kan gewoon anders

Lekker gewerkt vandaag nu heerlijk van alle nieuwe tv programma's aan het genieten met als hoogtepunt gtst! (ja ik weet het dat kan echt niet meer maar het is gewoon zo heerlijk ontspannen precies op het goede tijdstip)

Heb echt een super schattig herfsthoekje gemaakt ik vind het eigenlijk te vroeg maargoed volgens het knmi gaat het morgen herfstig weer worden dus het mag
o nog even over mijn lieve lieve oudste slimme filosoferende zoon, hij had vanmorgen weer een vraagstuk; mama gek eigenlijk dat een hamer sterker is dan een spijker terwijl ze allebei van ijzer zijn... Geweldig toch!!!

(zo heeft hij altijd wel een vraagstuk waar hij zich mee bezig houd, soms is het iets als wie was de eerste mens op aarde, waarom draait de wereld oid, maar vandaag zoiets simpels maar toch hoe kom je erop???
Rw haha zo grappig jouw filosoof ! En kleine J die gaat stappen voor mam

Oh ik heb de herhaling van sutucd gekeken en ben weer blij ! Prachtig ! Wat een mooie afkevering he Sardegna ?? Nabeschouwing !

Nabeschouwing !
quote:viooltje schreef op 06 september 2011 @ 00:20:

Oh ik heb de herhaling van sutucd gekeken en ben weer blij ! Prachtig ! Wat een mooie afkevering he Sardegna ?? Nabeschouwing !

Nabeschouwing !

Jaaaaa, ik ook! Leuk leuk leuk!

Aaahhh, wat goed, J aan het stappen! Wat schattig, RS!
Wat goed rw van J!! Leuk zeg, en dan helemaal trots kijken, de knapperd.
Oh ik weet niet alle namen meer maar waar ik van hem genoten: die jongen die bij oma woonde, alleen kwam, zn ouders nooit zag.

De autistische jongen die ogenschijnlijk niets kon en dan dat gezicht van de jury.

Dan Karaty is mijn favoriet, van die man wordt ik blij, hij zegt wat ik denk, is zo leuk en open, daar mogen meer mensen van zijn

Dat meisje olympe vond ik echt niet kunnen qua houding, als je niet wilt groeien doe dan niet mee, ze vond zich te goed voor de choreo vreemd. Haar partner was stoer en kicken hij ging door !!! Ach ik kan wel per persoon nabeschouwen
Net een artikel geschreven tijdens de fruithap over levensfase 42 jaar. Weet je soms vind ik mezelf suf. Soort duizendpoot haha en dan kom op ik ben nog maar 35
Was voor ons " huisblad "
Artikel schrijven tijdens de fruithap?! Dat doe ik je niet na. Sowieso artikel schrijven niet en al helemaal niet tijdens iets anders.

Waarom over 42 jaar? En wat schrijf je daar dan over? Lijkt me moeilijk, een levensfase die per persoon heel erg verschilt. Vooral vanwege wel/geen kinderen en de leeftijd van die kinderen. Luiers of pubers maakt veel uit. Maar je kan ze ook tegelijk hebben (toch viool ) En dan nog het carrière vraagstuk... Oh, gelukkig ben ik pas 36, ik zit nog in de makkelijke levensfase

Nee, even serieus, vanmorgen dronk ik gezellig koffie met Lmeisje samen op de bank, zij een diksapje en een koekje. En we zaten zo gezellig en ik dacht ineens: wat is mijn leven toch makkelijk vergeleken met een jaar geleden. Lmeisje was een hele lieve baby hoor, maar toch, het is een groot verschil. Alles is weer wat 'normaler' geworden. Snappen jullie wat ik dan bedoel?

Gisteren start nieuwe schooljaar. Grote L in groep 5 en F- je in groep 3! Ze gaan echt hard. Gek hoor, ik breng ze nu allebei niet meer naar de klas, ze lopen gewoon samen het schoolplein op. Doei mama, tot vanmiddag.

Amalia hoe vindt B het in groep 1? En hoe is het om samen met aatje thuis te zijn? Stilletjes?
Dubbel
Zoooheee dat was een hoop leeswerk. Nou ik ben bij. Ik lees van buurtfeesten, drank, vrijdagavondsex en judo. Volgens mij hoef ik er niet echt meer op te reageren, want alles is gezegd/opgelost

Ha ja hoor, Aatje wakker.

Even snel dan. Ik ben weer aan vakantie toe Vind er niets aan nu man weer werkt en het weer zo herfstig is, bah.

Daarnaast slaap ik slecht in mn eigen bed, doorgezakt ding. Moe moe dus.

Maargoed, wel weer lekker hoor, zo thuis.

Jongste zoon vandaag naar school voor het eerst. Hij vond het hartstikke leuk. Ik ben snel met Aatje schoenen gaan kopen. Ze vond het leuk! Laarsjes, er zijn nl geen schoenen te krijgen voor meisjes lijkt wel. Maar niet te hoge laarzen, want ze is nog zo klein natuurlijk. Met zachte schacht. Van shoesme. Ik plak een plaatje bij de krabbels straks.

Ze wilde ze eignelijk niet uit toen ze naar bed moest haha. Maar duur zeg! 80 euro! Wow... Ik ben die gek die dat betaald ja.

Iemand nog interesse in Shoesme's, zilver maat 21? Zijn echt ngo harstikke goed, want ze heeft er niet veel op gelopen.

Jaaaaa, MrJ loopt! Goed zeg!

Ik zie in het schema dat ze met 14 mnd naar het cb moeten. Nou, ik heb nog geen oproep binnen hoor. Ze lopen hier altijd zo achter, stom.

Druk weekend; zaterdag verjaardag middelste vieren en zondagochtend kinderfeestje. Het ziet er goed uit qua weer maar je weet maar nooit... Ik heb een luchtkussen gehuurd dus hopelijk blijft het droog.

Even naar hyves.
Na de vakantie is al tijd wennen @ amalia

@sardegna fijn zeg dat alles nu zo op rolletjes loopt

Het artikel is best redelijk geworden, wat algemeen. Kijken of het elkaar als geheel aanvult en niet herhaald ( iedereen schrijft wat vanuit zijn vak of invalshoek )
Viool of Tieger, wil een van jullie dat heerlijke recept van die hartige taart met cherrytomaatjes enzo uppen of naar me mailen. Thanx!!
Bladerdeeg in een ovenschaal doen.

Cherrytomaatjes, suiker, olie, knoflook (uitgeperst), basilicum mengen, beetje peper erbij. Mengen, even uit laten lekken in een zeef, dan in de ovenschaal.

Zachte geitenkaas er overheen, eventueel nog parmezaanse kaas (in krullen, niet geraspt) er overheen.

kwartiertje in de oven op 200 graden.
Zocht je inspiratie om te eten vanavond?
Mmm lekker hoor Tieger! Alleen ik lust het, de rest lust geen cherry tomaatjes.
goedenavond!

amalia wen er maar aan die prijzen voor die meidenlaarzen het kan nog veeeel gekker!

Wel zonde van die andere, heeft ze al maat 22 nu?

J loopt nu op oudste zijn oude (ook allereerste) schoentjes mt 21, als hij echt goed kan lopen (het zijn nog steeds maar een paar wankele stapjes) dan koop ik ook echte voor hem.

Dochter moet ook echt aan de laarzen, die sandalen vandaag waren niet echt handig

sardegna ik ben het helemaal met je eens het is nu zoveel makkelijker echt genieten he! Ik denk nog vaak terug aan vorig jaar dat gesleep met die maxicosi door de school, nu zet ik hem gewoon even neer! De slaapjes, eten en drinken alles is weer zoveel makkelijker heerlijk! Wat dat betreft ben ik ook niet echt een babymama alleen een slapende baby op je buik mis ik nog wel eens!

vandaag is oudste op schoolreis geweest! Echt stoer het was de eerste keer, ze gingen hutten bouwen in het bos hier 15 minuten met de bus vandaan niet heel spektakulair maar voor die kleuters leuk genoeg. hij had genoten. Vanmorgen al om 6 uur wakker van de zenuwen ik moest gelijk aan mezelf denken vroeger ik vond het ook altijd zo spannend!

sardegna wat zijn jou jongens alweer groot wauw groep 3 en 5!!!

En amalia haar middelste naar de basisschool hoe vind je dat nou straks alleen met je dochter de hele dag? (of hebben jullie geen continuerooster?)

Ik zie daar nog wel een soort van tegenop dochter gaat na de kerstvakantie dat ik dan 2,5 dagen alleen met J ben. Wat moet ik dan doen de hele dag??? (ik kan niet zo goed stil zitten haha)
@amalia ! Laarzen mooi !Die maat ! Ik dacht leuk maar Ootje heeft nu maat 17

Trouwens ik vind ze netjes qua prijs. Ik kocht ( nu is dat niet hip meer ) altijd bij de kinderschoenenzaak dus de echte kinderschoenmerken, koste altijd tussen 80 en 120.

Maar ben nu echt blut vd vakantie. Dus stel de schoenen even uit. Half jaar terug nog voor 200 gekocht pf.

@rw wat een leuke schoolreis ! En jouw kinderen hebben wel continu rooster ??

Hier dus 1 normaal rooster ( tussendemiddag)

En 1 middelbare school, meestal 2 uur thuis.

Wat bedoel je dat je moeilijk stil kan zitten, zal dat anders zijn met alleen J ? Als je wilt houd hij je vast wel bezig ! Ik kon vroeger moeilijk stil zitten. Was ook altijd met meubels aan t schuiven, gewoon idioot. Nu niet ( gaat niet qua ruimte haha )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven