Doen?

08-09-2011 15:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag in de trein heel leuk zitten praten met een jongen. Hij liet wel merken dat ie me leuk vond, maar ik ben bezet en ben daar dus niet op in gegaan. Heb hem ook duidelijk verteld dat ik bezet ben, en dat er dus geen kans is dat er iets zou gebeuren tussen ons. Toch wou hij graag met me afspreken, gewoon om gezellig te kletsen zei hij, omdat we zo konden lachen en het ze gezellig was in de trein. En dat was ook zo, het klikte geweldig, was echt leuk. Maar voor mij gewoon als vrienden, en hij zei ook, gewoon als vrienden iets gaan drinken is voor hem ook prima. Toch heb ik hem mijn telefoonnummer niet gegeven, daar ben ik toch een beetje huiverig voor, maar hij is toch aan mijn nummer gekomen. Hij had namelijk met mijn telefoon een vriend van hem gebeld (zijn telefoon was leeg, en hij moest zijn vriend vertellen dat hij zijn trein gemist had en dat die vriend hem dus een half uur later van het station moest halen), en later via de telefoon van die vriend mijn telefoonnummer achterhaald. Ik kreeg net een berichtje van hem, of ik zin had om morgenmiddag iets te gaan drinken bij een leuke bar in Amsterdam. Ik heb morgen niks te doen, maar mijn vriend moet de hele dag werken, dus anders ben ik de hele dag alleen. Zal ik gaan? Aan de ene kant: het is een leuke knul, we hadden het echt heel gezellig en konden geweldig lachen samen. In een cafe in hartje Amsterdam zal hij echt niet ineens iets proberen bij me lijkt me. Aan de andere kant: ik ken hem amper een dag :'). Doen? Of niet?
Ik ben van gedachten veranderd, DOEN!

Kom je daarna hier vertellen hoe het was (ook de eventuele ruzie met je vriend)?
LOL! Blokje kaas is een baas!
Gewoon doen joh, kun je lachen!
Hij zegt toch dat hij alleen vriendschappelijk wil afspreken. Zou ik verder niets achter zoeken, gezellig juist! Wie denkt jouw vriend wel dat ie is als hij daar straks moeilijk over doet?!?
quote:blokjekaas schreef op 08 september 2011 @ 17:14:

Trolololo.
NEE! Niet als je je relatie niet op het spel wilt zetten. Als hij zoveel doet om aan je nummer te komen is het niet 'voor een gezellig borreltje'.

Misschien heeft je vriend hem wel ingehuurd, om te zien hoe jij reageert op verleiding ;)
Dat je twijfelt om wel of niet te gaan, zegt genoeg denk ik. Blijkbar voelt het niet oké om er op in te gaan. Dat wist je al toen je de keuze had om hem je nummer te geven en dat niet deed.. Ik denk dat je heus wel weet dat hij een andere bedoeling kan hebben. Ik zou er daarom niets mee doen.

In tegenstelling tot anderen vind ik het wel leuk dat hij zo moeite doet voor je telefoonnummer. Alleen jammer voor hem dat je bezet bent. :-)
Niet doen!
Je zit jezelf voor te liegen. Je weet best wat deze vent van je wil. Met hem afspreken is dus niet fair (zacht uitgedrukt) ten opzichte van je vriend.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven