Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Linda jij mag echt niet klagen met je 3 a 4 uur er tussen hoor Hier is het om de 2 uur nu. En ik doe een uur over een voeding als ik pech heb...

Maar ze doet het hartstikke goed op mijn roomboter Ze was de dag na de geboorte 170 gram afgevallen en de dag daarop al weer 100 gram aangekomen En het is zo'n heerlijk poppetje om mee te knuffelen. Want ondanks dat ze een grote baby is volgens het schema is ze toch ook wel heel klein hoor

Maar Mir het klopt inderdaad. Deze kraamperiode is echt een stuk beter te doen. Tuurljk, hechtingen, naweeen en stuwing doen nog steeds pijn. En ook de gebroken nachten zijn niet echt superfijn. Maar gewoon het feit dat je weet wat er kan komen scheelt in mijn geval zoooo veel. En ik ben al gewend om dingen op verzoek van mijn kind te doen. En al gewend dat je niks kan plannen met kinderen, omdat ze altijd precies niet doen wat jij wilt

Ik bedoel een voorbeeld... Vannacht was het om de 2 uur raak. En wie ligt er nu vanaf half 8 na de voeding van 7 uur in diepe rust, zo niet coma? Juist... Maaike Maar ja goed, zo gaat dat he? We blijven gewoon hopen dat ze steeds beter gaat snappen dat ze dat 's nacht ook moet doen. Maar ik weet ook nu dat dat heus wel gaat gebeuren maar dat je dat nu gewoon nog niet kan verwachten van een baby van 3 dagen. En de vorige vond ik het vreselijk frustrerend dat de kraamhulp zei dat Sjoerd bepaalde dingen op een manier behoorde te doen en dat hij da dan niet deed. Nu heb je gewoon je rugzakje met eigen ervaring die je daar weer naast kan houden. Toch wel heel handig hoor.

De kolf had ik trouwens bij Sjoerd al. Een avent isis handkolf. Ideaal dingetje. Maar ook wat je zegt hoor. Het is anders ook zo gehaald. Je laat iemand even naar de prenatal rijden en het is opgelost.
Ach Fenne je moet wat in je kraambed he? Ik lig wel nog op bed hoor. Maar bedtafeltje, laptop en wireless internet doen wonderen
Hallo Phoenix, dankjewel voor je reactie. Fijn om te lezen dat je door de ervaring met Sjoerd, nu toch steviger in je schoenen staat. Ik hoop dat dat bij mij ook zo zal zijn. Soms heb ik al een soort pre-partum-kraam-tranen , omdat ik bang ben dat ik het weer zo zwaar ga ervaren. Je berichtje geeft me wel wat vertrouwen. Dankjewel
ahahah you didn't say the magic word
Hallo Meiden, wat is het hier weer eens lekker druk. Cin74 van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Thijmen, heb ik ook altijd een leuke naam gevonden.

Hier gaat alles lekker zijn gangetje, maar ben deze week natuurlijk ook nog maar 37 weken, dus ik heb nog even te gaan. Gisteren nog alle ramen buitenom gewassen, het was lekker weer en ik had energie voor 10. 's middags ook nog even naar koopzondag geweest, dus de dag ging lekker snel. Vandaag lekker een dagje alleen, dochter is bij oma en manlief lekker aan het werk. Heb dus heerlijk uitgeslapen en nu even aan de koffie.

Alle meiden, die begonnen zijn, zet hem op en ik hou jullie in de gaten.

kus
Wat een gezellige drukte hier!!

Cin en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Gelukkig ben je alweer thuis uit het ziekenhuis, ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan.

En SAn, eindelijk he! Klinkt allemaal heel erg alsof je nu hard bezig bent en de boel heeft doorgezet. SpANNEND!

Ukske, je bent nu wellichnt in het ziekenhuis. Hoop dat alles voorspoedig gaat! Ben inderdaad ook benieuwd waarom er voor is gekozen om je in te leiden?

Het ziet ernaar uit dat de komende dagen een hoop babies worden geboren. Leuk hoor!

Ik dacht vannacht -voor de zoveelste keer- ook weer ff dat de voorweeen zouden overgaan in echte exemplaren. Maaar helaas... De menstruatieachtige pijn blijft, maar meer is het echt niet...

Succes allemaal!
Gefeleiciteerd met Thijmen!

Morgen is onze grote dag... 9 uur melden. Als het goed is en er geen spoedjes tussendoor komen zijn we 1,5 uur later papa en mama en onze zoon 'grote broer'.

Tot gauw en succes allemaal met de weeen, bv, kraamtranen, aankomende bevallingen, het afwachten, enz!
Ik dacht ik kom nog even checken of er hier nog geschreven is en ja hoor! Leuk, zoveel activiteit. Ik ga zo meteen dochter uit de Kindergarten ophalen: het is hier vandaag een feeestdag (Rosenmonntag) en dus is de Kindergarten vanmiddag gesloten. Toch wel een beetje jammer van mijn vrije middag, want ik merk dat ik de laatste dagen toch wel heel erg moe ben. Woensdag is normaal gesproken mijn tweede dag zonder de kinderen, maar dan is zoon jarig en die houd ik dan thuis van het kdv en dochter 's middags ook.

San en Ukse: als jullie bezig zijn, heel veel sterkte. Ik denk aan jullie!
Net ctg gehad...geen drukte in buik dus mocht vrijdag weer terug. Stuk chagrijn van vrouwelijke gynaecoloog trouwens. Gaf niet eens een hand!!!

Succes allemaal en tot morgen.

PS Bob en Jack zijn allebei thuis en dat na een druk carnavalsweekend. Ik ga ze nu even proberen te kalmeren met een filmpje en dan lekker een dutje. Duimen jullie voor me, haha?

Bloem: succes morgen...enne denk eraan...woensdag zul je je niet al te lekker voelen, maar donderdag ziet de dag er alweer heel anders uit. Beloofd!!!
Bloem, succes met het krijgen van je kind morgen! Spannend hoor

Mandy, jammer dat je nog even moet/mag wachten of is het wel prima zo?

Minimaal 3 babies dus de komende paar dagen! Ik ben benieuwd hoever Ukse inmiddels is en hoe het met San is
Hallo!

Cin: gefeliciteerd met jullie Thijmen!!!

de anderen succes!
Bloem, heel veel succes morgen.

Lijkt me heel raar, dat je precies weet wanneer je kindje gaat komen.

Ik zal aan je denken.

Vervelend Mandy, van die chagrijnige gyn. Hopelijk zal die uiteindelijk niet je KS doen.
Bloem, ook heel veel succes morgen! Geniet van je laatste uren met baby in de buik!

Ik spiek al steeds even, maar helaas nog geen babynieuws.
Bloem, succes morgen!

Ik kom net terug van vk. M'n onderdruk is in 5 dagen van 70 naar 90 gegaan... Urine is ff getest op eiwitten, maar die zaten er op het eerste gezicht niet in. Toch heeft vk me doorgestuurd naar het zh om voor de zekerheid even bloed te laten prikken. Ga er morgenochtend naartoe. Spannend!

Ik hoop dat ik vannacht of morgenochtend gewoon keihard ga bevallen (thuis!) en dat die verhoogde bloeddruk dus een teken is dat de boel snel gaat beginnen
Lucybelle, ik ga voor je duimen vanavond! Hopelijk is het inderdaad een voorteken.

Niets meer van San gezien vandaag, zou het dan toch...?
Cin: gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen, super! Ben benieuwd naar de verhalen!

Ukse en San: spannend spannend!!!! Het gaat nu snel met de babies.

Ook al gerommel bij Fenne en Lucybelle met een hogere bloeddruk!

En Bloem heeft morgen haar baby al op haar buik liggen! Leuk allemaal hoor! Succes morgen Bloem! Ben je ook zenuwachtig?

Mir: ik hoef niet zo nodig voor hoor... ik vind het nog prima zo. Gup mag komen, maar ook prima als ie nog even blijft zitten.. Ik heb trouwens ook last van vreetbuien, echt trek is het niet, gewone ordinaire vreetlust...;-)

Phoenix, Linda, Bridges, Babbelbaby en Dokkie: leuk dat jullie tijd vrijmaken om even een update te geven met de nieuwbakken babies!

Hier verder geen nieuws. Merk wel dat ik net als Anky vrij weinig energie heb. Even wat doen en ik kan alweer liggen/ hangen/ zitten.. Ik heb juist wel zin om dingen te doen, maar dat zit er niet meer zo in. Nouja, gewoon maar aan toegeven.

Kreeg vanmiddag wel enorme steken in m'n buik, kan me helemaal niet herinneren dat weeen zo voelden, dus zal wel wat anders zijn geweest? Weeen begonnen bij mij als een ongesteldheidsgevoel wat steeds sterker werd. Kan me van steken niks herinneren, maargoed, ik kan het ook best geblokt hebben...;-)

Morgen weer naar de VK, dan 39 weken.

Nou, ik check zo nog wel even of er nog babies bij zijn gekomen....
Heb ook al een paar keer gecheckt vandaag, maar nog geen nieuws! Spannend hoor, hopelijk weten we morgen meer.

Dextro, bij jou begon het dus wel ook als menstruatiegevoel? Hoe lang van te voren was dat bij jou? Ik moet morgenochtend ook weer naar de Vk, kan ik het ook met haar bespreken. Maar toch ook steken bij jou, wie weet begint het nu anders?? Of heb je iets scherps gegeten ofzo

Oeh Lucybelle, en ook bij jou stijgt de spanning! Succes, idd wie weet vannacht?

Succes iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fenne, de dag dat de bevalling begon begonnen die krampen pas. Daarvoor had ik het niet. Maar je kunt geloof ik wel weken vantevoren voorweeen hebben (je kunt het maar gehad hebben...), had ik dus niet.

Enne, die steken.. geen idee, zal er ook wel bij horen. Maar denk nog niet dat de baby zich al gaat aandienen hoor.

Heb jij het gevoel dat het bij jou weleens snel kan gaan beginnen?

Ik check ook steeds even of er al babies zijn...maar nee (ze zullen er ongetwijfeld zijn, maar de kersverse moeders hebben vast wat anders aan hun hoofd...logisch ook).

HiepHiep voor Cindy en Marc. Van harte met jullie zoontje!

En wat een spannende dagen hier, het gaat idd hard, zeg!

Bloem: Veel succes!

Hier beetje druk geweest met visite in het weekend, dus vandaag lekker dagje niks. Vriend moest helaas een deadline halen en is de hele dag niet thuisgeweest.:-( Ik ben dus al alleen met 2 kids sinds de kraam weg is om 16.00u en het gaat best goed eigenlijk.

Phoenix, ik krijg de foto's niet op hangmoeders ondanks je duidelijke uitleg?!
Oh, vandaag hielprik gehad en gehoortest, navelstreng is eraf gevallen en vk kwam ook nog langs. Was dus best een hectisch dagje
Dag Dames,

namens Ukse32, wil ik even vertellen dat onze dochter vandaag om 16.55 geboren is ze heet Annelotte Aimée en weegt 3000gr. De lengte wordt geschat op 48cm. Moeder en dochter maken het goed. Ze slapen vannacht nog in het ziekenhuis. Morgen mogen ze naar huis.
Ukse en Ukseman, gefeliciteerd met de geboorte van Annelotte! Weer zo'n mooie naam hier. Fijn dat het goed gaat met jullie. Veel geluk samen.

Weer een februaribaby erbij, wat gaat het toch hard!
ahahah you didn't say the magic word
Wat leuk zeg!!! Ukse en man, gefeliciteerd met jullie dochter Annelotte!!!!

We blijven heerlijk feliciteren hier!

Mooie naam Ukse en Man, heel veel geluk met jullie nieuwe aanwinst.
Gefeliciteerd Ukse!!

Het gaat idd best snel met de februari baby's. Hier nog niks te merken van een in aantocht zijnde baby, dus we wachten maar weer af vol (on)geduld.

Ciao ciao
Gefeliciteerd Ukse!!! Wat leuk, een dochter en een mooie naam hoor! Veel plezier samen, hopelijk lekker aan het genieten!!!

Dokkie: ik heb jouw foto op hangmoeders aangepast dus nu kunnen we jouw trotsen ook zien!

Hier meld. Straks met zoon even naar huisarts, hij knapt nog niet echt goed op... Hopelijk kunnen ze er wat mee.

Verder spannend hoor! Vandaag DE dag voor bloem natuurlijk. en idd san?

Dextro: hier van mij nog geen babyverslag hoor, haha! verkeerde naam in je berichtje gok ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven