A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
woensdag 7 september 2011 om 19:51
Goh, mijn vader moest wel gelijk een injectie, misschien voortschrijdend inzicht. Je moet inderdaad geen spoedgeval hebben zeg Zou ik volgende keer eerste hulp bellen. Kan dat eigenlijk? Bij ziekenhuis?
Hond flikte me vanmiddag gewoon weer precies hetzelfde. Ik wilde naar huis, hij wilde vijver rond, dus hij gíng de vijver rond ... duurt weer even voor hij losmag, stom beest. En andere keren niet willen lopen he.. Ik heb aan jullie gedacht en ben er niet achteraan gegaan. Ben aan andere uitgang van vijver/parkje gaan staan, bleek hij teruggelopen te zijn. Ik vond het al lang duren. Toen ik uiteindelijk maar eens riep, kwam hij van andere kant dan verwacht heel blij aanrennen
Hond flikte me vanmiddag gewoon weer precies hetzelfde. Ik wilde naar huis, hij wilde vijver rond, dus hij gíng de vijver rond ... duurt weer even voor hij losmag, stom beest. En andere keren niet willen lopen he.. Ik heb aan jullie gedacht en ben er niet achteraan gegaan. Ben aan andere uitgang van vijver/parkje gaan staan, bleek hij teruggelopen te zijn. Ik vond het al lang duren. Toen ik uiteindelijk maar eens riep, kwam hij van andere kant dan verwacht heel blij aanrennen
Later is nu
woensdag 7 september 2011 om 21:14
Dreamer, tip: geef op de plek waarvan jij wilt dat hij weer bij je komt een hondenkoekje. Elke keer op een vast punt. Eerst de tijd dat hij aan de lijn zit en daarna als hij los is.
Dan wordt hij zo enthousiast dat hij op een gegeven moment al klaar zit voor jij er bent. Tenminste dat was bij Bo zo, (nadat vriend de halve wijk gezien had, inclusief achtertuinen en een hal van wildvreemden.)
Had ook verwacht dat ik langs moest komen maar volgens mij had zij zoiets van: 't is bijna half 5, ik wil straks naar huis... (en toen wist ik gelijk weer waarom ik ooit bij die huisarts weg gegaan ben.)
Carlien, nou graag een muilkorfje en een paar wanten (waar die scherpe nagel halverwege de poot ook in kan)! Jeee vanmiddag ging hij weer zo onverwachts te keer en viel hij weer zo onverwachts uit, zoals hij ook deed toen jij op de bank zat. Ik maak me daar erg zorgen om en wil nog steeds graag de houding van Carlienman hebben!! Volgende week begint de hondencursus weer en ik hoop dat we daar toch echt tips krijgen die goed helpen. Ik begin langzamerhand te twijfelen of het uitdagend puppygedrag is of dat we richting dominant/agressief hondengedrag gaan en dat laatste hoop ik toch echt niet want weet echt niet hoe ik dat moet aanpakken.... Had er vanavond ook nog een gesprekje met je zoon over. Hij dacht ook dat T langzamerhand richting dominante hond gaat. T is zo anders dan goedzak Bo was.
Dan wordt hij zo enthousiast dat hij op een gegeven moment al klaar zit voor jij er bent. Tenminste dat was bij Bo zo, (nadat vriend de halve wijk gezien had, inclusief achtertuinen en een hal van wildvreemden.)
Had ook verwacht dat ik langs moest komen maar volgens mij had zij zoiets van: 't is bijna half 5, ik wil straks naar huis... (en toen wist ik gelijk weer waarom ik ooit bij die huisarts weg gegaan ben.)
Carlien, nou graag een muilkorfje en een paar wanten (waar die scherpe nagel halverwege de poot ook in kan)! Jeee vanmiddag ging hij weer zo onverwachts te keer en viel hij weer zo onverwachts uit, zoals hij ook deed toen jij op de bank zat. Ik maak me daar erg zorgen om en wil nog steeds graag de houding van Carlienman hebben!! Volgende week begint de hondencursus weer en ik hoop dat we daar toch echt tips krijgen die goed helpen. Ik begin langzamerhand te twijfelen of het uitdagend puppygedrag is of dat we richting dominant/agressief hondengedrag gaan en dat laatste hoop ik toch echt niet want weet echt niet hoe ik dat moet aanpakken.... Had er vanavond ook nog een gesprekje met je zoon over. Hij dacht ook dat T langzamerhand richting dominante hond gaat. T is zo anders dan goedzak Bo was.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 9 september 2011 om 21:03
Welkom terug Dream! Wat een terugreis zeg... maar verder lekker gehad dus! Al weer gewend aan het werken? Wij hebben echt een hele frustrerende week gehad op werk, automatisering lag eruit door een Trojan (oid). Verschrikkelijk. Hopelijk is het maandag weer in orde.
Goeie tip van die hondenkoekjes Jas. Hoop dat je T weer in het gareel kunt krijgen op cursus want dit klinkt niet leuk. Hoe is het met je verwonding?
FF lachen straks:
******MIRANDA****** zo op Ned 3 om 21:55.
Goed weekend allemaal
Goeie tip van die hondenkoekjes Jas. Hoop dat je T weer in het gareel kunt krijgen op cursus want dit klinkt niet leuk. Hoe is het met je verwonding?
FF lachen straks:
******MIRANDA****** zo op Ned 3 om 21:55.
Goed weekend allemaal
vrijdag 9 september 2011 om 21:21
vrijdag 9 september 2011 om 23:23
Ahhh weer niet Miranda gezien. Gelukkig dat het de niet zo leuke aflevering was.
Heb ook HGT niet gezien maar wel hartstikke leuk dat er iemand met rhönrad in zit!
Dee wat balen dat je zo'n frustrerende week had op je werk.
Je vroeg naar T, dat is helaas niet goed gegaan.
Heel akelig allemaal.
Heb ook HGT niet gezien maar wel hartstikke leuk dat er iemand met rhönrad in zit!
Dee wat balen dat je zo'n frustrerende week had op je werk.
Je vroeg naar T, dat is helaas niet goed gegaan.
Heel akelig allemaal.
zaterdag 10 september 2011 om 13:21
OH Jas, wat vervelend van T! Ik moet zeggen dat het gedrag ook erg leek op dat van een hond van m'n ouders, onverwachts happen enzo. Maarja, die hond was 8 ofzo
Hondenkoekjestraining werkt bij Milo niet erg goed. Heb ik geprobeerd met apporteren, maar hij blijft na het 2e koekje gewoon voor me zitten. Meestal blijft ie ook gewoon goed bij me en/of aan de riem. En meestal vind hij dat IK te ver wandel, andersom komt niet vaak voor
Hij is trouwens nu niet zo lekker, wilde vanmorgen niet eten.
Het is trouwens wél warm hoor! Half bewolkt en enorm benauwd. Ik heb bij voetbal foto's gemaakt en het zweet brak me uit.
Ik voel me trouwens ineens een Viva VIP We zijn met Cheers verhuisd naar een ander forum, omdat 2 kroeggangers niet meer op Viva kunnen. Geen ban, iets technisch. En nou blijkt dat we allemaal meelezers teleurstellen. Mensen die ik totaal niet ken van nick, die me gewoon al 7 jaar volgen! Bizar.
Fijn weekend iedereen!
Ik hoop ook voor Jas.
Hondenkoekjestraining werkt bij Milo niet erg goed. Heb ik geprobeerd met apporteren, maar hij blijft na het 2e koekje gewoon voor me zitten. Meestal blijft ie ook gewoon goed bij me en/of aan de riem. En meestal vind hij dat IK te ver wandel, andersom komt niet vaak voor
Hij is trouwens nu niet zo lekker, wilde vanmorgen niet eten.
Het is trouwens wél warm hoor! Half bewolkt en enorm benauwd. Ik heb bij voetbal foto's gemaakt en het zweet brak me uit.
Ik voel me trouwens ineens een Viva VIP We zijn met Cheers verhuisd naar een ander forum, omdat 2 kroeggangers niet meer op Viva kunnen. Geen ban, iets technisch. En nou blijkt dat we allemaal meelezers teleurstellen. Mensen die ik totaal niet ken van nick, die me gewoon al 7 jaar volgen! Bizar.
Fijn weekend iedereen!
Ik hoop ook voor Jas.
Later is nu
zaterdag 10 september 2011 om 20:35
Oh jakkes Dreamer dat je ouders dat ook meegemaakt hebben. Lijkt me helemaal erg wanneer je al zo lang voor je hond gezorgd hebt en dat het dan ineens mis gaat.
Sneu dat Milo niet lekker is, hoop dat het inmiddels weer wat beter met hem gaat. Jammer dat het met de hondenkoekjes niet werkt bij hem.
We hebben vanmiddag gelukkig nog een tijdje op het balkon in de zon kunnen zitten.
Balen trouwens van de Cheers groep, je blijft toch ook wel op viva hè?
Sneu dat Milo niet lekker is, hoop dat het inmiddels weer wat beter met hem gaat. Jammer dat het met de hondenkoekjes niet werkt bij hem.
We hebben vanmiddag gelukkig nog een tijdje op het balkon in de zon kunnen zitten.
Balen trouwens van de Cheers groep, je blijft toch ook wel op viva hè?
zondag 11 september 2011 om 09:14
Hier gisteren gaan varen, temperatuur was lekker, zon had iets mee gemogen, zéker na wat ze voorspeld hadden. Maar hee, weer een keer lekker weer, en dan ook nog in het weekend, net als vorige week, je hoort mij niet klagen...
Een Viva-VIP! Dat moet wel maf zijn idd dat zoveel mensen je volgen. En wat réte-irritant dat een paar mensen vanwege techniek niet kunnen posten.
Een Viva-VIP! Dat moet wel maf zijn idd dat zoveel mensen je volgen. En wat réte-irritant dat een paar mensen vanwege techniek niet kunnen posten.
zondag 11 september 2011 om 09:37
Joh, weet je veel wie hier allemaal meeleest
En jahoor, ik blijf op viva. De topics op dat andere forum spreken me niet allemaal aan, en een kabeltrui kriebelt
Milo is al wat beter, maar heeft wel 3x in de kamer gepoept vannacht :puke:
Jas, de hond van m'n ouders werd het steeds erger mee. Hij viel eigenlijk alleen de andere hond aan, maar wel zo ineens uit het niets. Lagen ze naast elkaar te slapen, sprong hij ineens op en viel aan. Aangezien m'n ouders toen ook nog op mijn kinderen pasten, die gewoon op ooghoogte waren, zeg maar, vonden ze dat niet meer verstandig. De dierenarts kennelijk ook niet. Maar het was wel heel verdrietig, want verder was het een hartstikke lieve hond.
Wij hadden gisteren wel zon Dee en nu weer
En jahoor, ik blijf op viva. De topics op dat andere forum spreken me niet allemaal aan, en een kabeltrui kriebelt
Milo is al wat beter, maar heeft wel 3x in de kamer gepoept vannacht :puke:
Jas, de hond van m'n ouders werd het steeds erger mee. Hij viel eigenlijk alleen de andere hond aan, maar wel zo ineens uit het niets. Lagen ze naast elkaar te slapen, sprong hij ineens op en viel aan. Aangezien m'n ouders toen ook nog op mijn kinderen pasten, die gewoon op ooghoogte waren, zeg maar, vonden ze dat niet meer verstandig. De dierenarts kennelijk ook niet. Maar het was wel heel verdrietig, want verder was het een hartstikke lieve hond.
Wij hadden gisteren wel zon Dee en nu weer
Later is nu
zondag 11 september 2011 om 10:23
Heb het nu ook even rustig kunnen kijken maar jeee die Boy is inderdaad erg soepel! Wat een kracht heeft hij in zijn lichaam!
Leuk trouwens de bekendheid die het geeft aan het rohnraden!
Hè jakkes Dreamer dat Milo vannacht in de kamer gepoept heeft, maar gelukkig dat het inmiddels wel al wat beter met hem gaat.
Ennuh... inderdaad niet naar het kabeltruienforum vertrekken!
Echt erg als het zo'n lieve hond is en je hem al zo lang hebt en dat je dan ineens niet anders kunt dan besluiten om in te laten slapen. Dat lijkt me nog veel zwaarder en verdrietiger.
Dee dankjewel voor je knuffel en meeleven.
Lekker dat jullie gisteren gevaren hebben! Het was er heerlijk weer voor. Ik zei ook al tegen vriend, wat boffen dat het mooie weer telkens in het weekend is!
Ik las dat het gisteravond in jullie provincie wel heftig weer was.
Leuk trouwens de bekendheid die het geeft aan het rohnraden!
Hè jakkes Dreamer dat Milo vannacht in de kamer gepoept heeft, maar gelukkig dat het inmiddels wel al wat beter met hem gaat.
Ennuh... inderdaad niet naar het kabeltruienforum vertrekken!
Echt erg als het zo'n lieve hond is en je hem al zo lang hebt en dat je dan ineens niet anders kunt dan besluiten om in te laten slapen. Dat lijkt me nog veel zwaarder en verdrietiger.
Dee dankjewel voor je knuffel en meeleven.
Lekker dat jullie gisteren gevaren hebben! Het was er heerlijk weer voor. Ik zei ook al tegen vriend, wat boffen dat het mooie weer telkens in het weekend is!
Ik las dat het gisteravond in jullie provincie wel heftig weer was.