Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
2reebruineogen heb jij nog een "wat een hufter !" pakket ? Ja voor dezelfde reden als eerder .En misschien een antiliefdesverdriet of antizorgen pakket ? Ik voel me zo down dat ik mijn mail haast niet beantwoord en ik kan niet slapen door het piekeren .
Augustusbloem, ik ken jou verhaal niet maar erg vervelend dat je er niet van kunt slapen. Dikke knuffel voor jou.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
: hug: augustusbloem, wat is er gebeurt dan? sterkte!
Augustusbloem, een pakketje van mij:

Een boel fijne knuffels:

Een paar flinke aaien over je bol met liters

Een vuurkorf om alle negatieve dingen (zoals zijn mails en foto''s in te verbranden:

En (tromgeroffel:) Wat ik net vond tussen de kussens van de bank:

Een mantra!!! ''Alles komt goed, ik ben het waard."
Ik heb al een tijdje niets aangeboden maar wil wel graag een knuffel...

Voel me verdrietig en ben zo moe
Neurogenesis, jij krijgt ook een setje knuffels:

Een lekker warm bad, om een beetje soezerig te worden

En dan een heerlijk bed, om goed in te slapen

met schone, fris gewassen lakens.
Dank je pop1980
Graag gedaan, en slaap lekker straks!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 09 september 2011 @ 08:06:

: hug: augustusbloem, wat is er gebeurt dan? sterkte!

De man in kwestie (waar ik het een paar pagina's terug over had) deed vorige week weer normaal , alsof er nooit wat aan de hand was geweest.Ik was daar heel blij om , omdat ik hoopte dat we weer overnieuw konden beginnen , of in elk geval weer normaal konden doen tegen elkaar.Maar 3 dagen daarna was hij weer heel bot.

Dit gaat al sinds mei zo.Ik wil hem absoluut niet laten vallen , omdat ik weet dat hij het moeilijk heeft , maar hier ben ik ook goed klaar mee...

Dankjewel allemaal voor de knuffels .
Augustusbloem, pas je wel op dat hij je niet helemaal 'leegzuigt'? Dat hij het moeilijk heeft is niet leuk en lastig, maar als hij je zo behandelt, ben jij niet verplicht om er in mee te gaan hoor! Je mag best je grenzen aangeven!
quote:augustusbloem schreef op 09 september 2011 @ 02:40:

2reebruineogen heb jij nog een "wat een hufter !" pakket ? Ja voor dezelfde reden als eerder .En misschien een antiliefdesverdriet of antizorgen pakket ? Ik voel me zo down dat ik mijn mail haast niet beantwoord en ik kan niet slapen door het piekeren .

Oeps, Augustusbloem, sorry voor de late reactie! Ik heb dat pakket nog liggen hoor, wil je hem nog?

Het gaat hier dus om het 'superpluspakket wat een hufter, je bent veel beter af zonder hem':

Er is oa een CD met allemaal vreselijke scheldwoorden die vrouwen in soortgelijke situatie hebben gezegd (waaronder dus 'wat een Hufter! je bent veel beter af zonder hem!'), een doos tissues, een doos bonbons (4 lagen), zo'n zak bananenschuimpjes, een kruik, een fles roosvicee en een fles goede whiskey. Dan nog een CD met troostmuziek en het 'sterke kreten boek' met kreten als: 'je bent beter af alleen!, 'vandaag begint je leven!', 'je verdient echt beter!' etc.

Het heeft mij ooit erg goed geholpen en ik geef hem graag aan je door.

Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.
Ik bekijk jouw aanbieding nog eens even Pop, die zijn ook erg fraai!
Neurogenesis, je hoeft ook helemaal niets aan te bieden hier. Nemen is moeilijker dan geven hè? Maar daar gaat het hier wel om, dus neem alsjeblieft alles wat je nodig hebt. Ook niet leuk als iedereen met donaties met de spullen blijft zitten namelijk.

Van mij krijg je dus nog een .

Zo heb nog heel veel pakketjes (helaas is de laatste plusuitvoering net naar Augustusbloem gegaan, maar de normale uitvoering is ook erg fijn): 'wat een Hufter! Je bent veel beter af zonder hem!' liggen. Iemand?
Ik heb voor dit weekend nog een aantal

''STOMME COLLEGA, IK HOEF JE LEKKER EEN HEEEEEL WEEKEND NIET TE ZIEN! MWOEHAHAHAHA!''

liggen. Ik heb ze niet gebruikt vandaag!

En verder nog wel een knuffel/verwenpakket met een heerlijk zacht en warm dekentje, thee, negerzoenen, rosé, toastjes, brie, salade en een ''oooohhh wat heerlijk!!!'' Iemand?

2ree, ik laat het hufterpakket staan voor iemand die hem nodig heeft, maar wat een prachtig pakket is het toch!

Oh , ik drukte te vlug op verzenden ,er had nog bij moeten staan : "voor wie het nodig heeft ".
He, wat een rust hier! Niemand meer een knuffel nodig?
Bedankt voor het uppen Pop! Knuffels zijn denk ik altijd wel nodig.

Mag ik dat slaapkamerarrangement lenen van het weekend? Ik had nogal hoofdpijn en hoewel dat bijna over is lijkt me dat bed als 'nazorg' heeeerlijk. Ik zet hem daarna weer terug ok?

Ik denk dat 'stomme collega etc.' het wel goed zal doen nhier.

Augustusbloem, dank voor de nieuwe donatie! Ik denk dat we een beetje uitgeput raakten.
Nou, "de stomme collega" ligt hier nog steeds niks te doen, ik stuur je hem toe in een mooi regenboogenvelopje!

En dat bed is all yours! Moet er nog een fijne man bij voor de hapjes en de drankjes en de massage?

Hij verwarmt het bed alvast voor!

Pop, ik werk voor mezelf en heb dus geen collega's! Ach ja, ik zie nu dat ik met hier het viavaforum bedoelde maar dat dat wel erg onduidelijk was. Maar wel lief van je. Ik leg hem hierbij weer terug voor als iemand hem wil (erg mooie envelop trouwens).

Ieks!, die vent lijkt op een ex van me! (afgezien van de abs dan) Ook die schuif ik door als je het niet erg vindt. Misschien wil iemand anders hem wel (smaken verschillen nietwaar?)

Gelukkig ben ik in het bezit van een erg lief exemplaar.

Dat ge-lig in dat bed van jou heeft me er weer helemaal bovenop geholpen, mag ik hem nog wel even houden?
Zeker mag je hem nog even houden!

Ik stop de envelop in de kast en leg de man voor de hapjes, drankjes en massages ernaast. (Nu maar hopen dat hij niet gaat zeuren)

Dus:

WIE WIL??

EENMAAL EEN "STOMMECOLLEGA........etc...."

OF

EENMAAL EEN MAN, DIE JE OVERAL VOOR KUNT INZETTEN!! Hapjes, drankjes, onkruid wieden, gras maaien, vuilnis buiten zetten, massages, een fijne knuffel, of om lekker uit te schelden.
Ik heb nog een goed glas wijn in de aanbieding voor wie het nodig heeft!
Het glas wijn heb ik vannacht genomen toen ik wat meemoedig thuiskwam na een avondje kroeghangen.

Heb er heerlijk op geslapen.

Ik heb in de aanbieding voor wie wil:

Een cd met womanpower muziek, erg gevarieerd.

Troostend en helend en voor alle wonden toepasbaar.

nummers als: I will survive, girls just wanna have fun, nobody's wife, something inside so strong. Dat soort spul.

Het is al een oudje maar hij werkt nog prima, ik vond het onder de bank hier en lag te verstoffen.

Iemand die er iets aan heeft?

En verder:

Vers van de bloemenmarkt, een prachtige grote bos rozen!

Voel je niet bezwaard, fleur je huis ermee op en geniet ervan.

En:

Volgens mij is dit de allerfijnste van het drietal, Een heel erg zachte warme lieve erkennende en 'net wat je nodig hebt als het allemaal even niet wil lukken', " kom maar bij mij" knuffel.

Het is een lange stevige en welgemeende knuffel.

Ik wil hem zelf even niet, want heb behoefte aan nog even alert blijven en niet wegzakken in het troostende gevoel. Moet vandaag nog werken en het hoofd erbij houden.

Geniet ervan.
Oh, dan wil ik graag de bos rozen! Wat opfleurends in mn huis zal me goed doen!

Voor jou, egeltje, een lekker blikje RedBull, om de concentratie vast te houden!
Ik neem even 1 roos uit die bos, ok Pop? Mijn huis is ine en dichte mist omhuld en erg mag wel wat kleur bij. Dank je wel Egeltje!

oe, die knuffel is inderdaad een erg fijne. Ik laat hem liggen voor wie hem nodig heeft (heb hem alleen maar bekeken dus hij is nog helemaal fris).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven