En, wat eten we vandaag?

26-06-2011 14:11 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!

Vorig topic: En, wat eten we vandaag?
Win, het is zeg maar smakelijker kip. Wat zouter. Het is roder vlees en door het confijten valt het gewoon van het bot af. Mjummie!

Samen met een supergoede Pouilly Fume was het smullen. Nu nog een klein stukje chocolade voor de gaatjes.....

Hoe waren je paprika's?
Hmmm klinkt goed Koor! Als mijn broertje weer eens naar NL komt vraag ik of hij wat confit de canard voor me mee wil nemen.

De paprika's waren heerlijk, al zeg ik 't zelf! Heb meteen maar even in mijn kookschrift gezet wat ik er allemaal door heb gedaan (vulling), zodat ik het nog een keer kan maken. Ben bang dat ik het anders vergeet.
mocht vannacht betaald van het noodweer genieten.was aan het posten bij een bouwplaats in mn auto,die wiebelde gewoon door de harde wind.en overal flitsen en donderslagen,was best spannend

overdag wat geslapen en daarna late dienst gewerkt,lekker lasagne gegeten er was toch genoeg over.morgen dagje vrij.....yeaahh.

hopelijk ben ik fit genoeg voor de sportschool.
Brrr desteney, een wiebelende auto klinkt niet echt prettig!

Vanochtend hardgelopen en nu even lekker ontbijten en verder wakker worden . Vanavond ben ik alleen en ik warm een restje ovenschotel met hamlappen en sperziebonen op.
Tjezus Teig, wat kun jij toch vroeg opstaan. Ik vind mezelf al heel dapper dat ik samen met lief wakker wordt om half negen..

Dank nog voor alle wijze raad aangaande de volgorde borrelen/eten, maar het concert was al om 5 uur, dus ik ben toch eerst gaan borrelen, maar heb me keurig gedragen. Was wel erg gezellig. Daarna naar huis gefietst om de stoof te eten, met rode kool erbij, en die was heerlijk. Echt super gelukt. Vanavond dus nog maar een keer van eten.
klinkt goed Moosey.

Ik ben vandaag thuis aan het werk, moet nog even langs het ziekenhuis voor een niet heel ernstige, maar wel al langlopende blessure.

Daarna ga ik dus lekker even staan koken, ik wil pasta met gekarameliseerde uiensaus maken en een venkelsalade. Van die laatste neem ik morgen de restjes mee naar mijn werk als lunchsalade.
quote:winniethepooh schreef op 11 september 2011 @ 18:01:

@Dolf: zouden jouw lief en mijn vader familie zijn van elkaar? Mijn vader zit ook altijd tegen de tv te praten als hij voetbal kijkt. De opmerking dat de trainer hem toch niet hoort heeft nooit geholpen.

.Hahaha herkenbaar.Ik schrik me soms ook gewoon rot door hem.Zit ik te lezen en hij voetbal te kijken en komt er ineens een kreet uit dat ik mijn boek de lucht in gooi!

Jee, wat een slecht weekend, qua eten en drinken. Mn de verhouding klopte niet zo, haha. Het liep natuurlijk allemaal toch weer anders gisteren. MrBrown moest langer werken en eten schoot er weer bij in. Drinken niet. Toen we om half 12 thuis kwamen hebben we nog pasta gemaakt. Geen semi-kater deze keer gelukkig, want ik was erg verstandig. Maar nu maar weer even normaal. Geen idee trouwens wat ik ga eten, want ik heb niets in huis en moet dus boodschappen doen.

Sart, wat een rotdag heb je. Gelukkig heb het zo meteen achter de rug. Hoop dat je de dag goed bent doorgekomen.

KV, fijn dat de open dag zo'n succes was. Was het nog goed gekomen met die brochure? Weer een beetje bijgekomen na je heel korte weekend?

Win, ook weer aan het koken geslagen? Wat zat er in je paprika's?

Kaaaaatje, gecarameliseerde uiensaus klinkt interessant. Receptje?
Ik heb net nog een salade van komkommer met feta voor mezelf gemaakt voor bij de wraps vanavond.En dan nog een peer en yoghurt mee.

Ik ben weer aan het werk na een aantal weken heerlijke vakantie. Erg mooi weer gehad, goed gegeten!

Thuis heb ik helaas internetproblemen. Geen idee wat er precies aan de hand is. Bijlezen zit er dus even niet in vrees ik. Ik probeer later deze week weer mee te gaan schrijven maar weet niet zo goed wanneer de internetproblemen opgelost kunnen worden. Ik moet even gaan bellen straks.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
He, Drift! Welkom terug Fijn dat je het goed gehad hebt op vakantie, jammer dat het voorbij is

Succes met de internetmalaise, stom zeg. Ik zeg: Tele2
ben druk aan ut poetsen,en mn kledingkast is ook opgeruimd.straks nog wat administratie doen,wou ook nog naar de sportschool,maar gaat niet lukken denk ik.

de dag al weer bijna om.

ga vanavond gamba,s in pittige tomatengroentensaus uit de oven eten,ze liggen al te zwemmen in de marinade.jummieeeeee
WB Drift en hopelijk vlug van die internettoestanden genezen!!
Ben weer bijgelezen, maar even geen zin om overal op te reageren. Heb namelijk een gruwelijk pesthumeur en kan me nergens toe zetten. Na een kalender-check blijkt dat ik ongesteld moet worden en heb vreselijke last van PMS sinds ik geen pil meer slik, dus dat zal het zijn. Ga me dan over alles zorgen zitten maken en zie overal beren op de weg, voel me enorm kut en neerslachtig, niet leuk.

Dat vroeg dus ook om makkelijk eten: penne met een saus uit een pot en gehakt, spekjes, courgette, ui, paprika en champs. Saus vanmiddag algemaakt, dus hoef zo alleen nog even de pasta te koken.

Ik schenk een wijntje in. Verdien ik wel.

Ik ga nog even verder chagerijnen!
Jynta hier ook altijd enorme PMS, vooral erg depri kan ik zijn, niets is goed, niets is leuk, alles en iedereen is STOM. Ik gebruik sinds kort dit en het helpt mij wel (wat). De recensies zijn erg goed. Het is homeophatisch.

Grappig om jullie voetbal-kerels te lezen, hier ook zo één. Vaste prik op zondagavond: hij kijkt voetbal terwijl ik kook. En ook ik loop af en toe verschrikt de woonkamer in omdat ik denk dat er minstens één vermoord wordt, zo'n lawaai heeft ie dan

Ik schuif straks bij een vriendin aan, dus nog geen idee wat de pot schaft!
Pff zo het zit erop. Ben net terug uit Amsterdam. Was vooral erg nerveus en verdrietig toen ik naar binnen ging maar toen ik het kantoor van de advocaat uit kwam begon er voorzichtig een zonnetje door te breken en na ongeveer een kwartier was het opeens prachtig mooi weer. Dus ben ik via de singel en de grachten lekker terug naar het station geslingerd, onderweg nog wat chinese/curiosa winkeltjes binnen gelopen etc. Was heerlijk!

(tussen de middag een enorme salade gehad dus ik zit wel ff vol) Goede voortekens hoop ik

Oh Maris, fijn wat herkenning. Ik ga dat efamol PMP eens proberen, kan nooit kwaad en ik vind het echt niet grappig hoe drepressief ik me dan kan voelen. Wie weet.
Sart, ik had gemist wat je moeilijke ding was vandaag. Kun je het nog even snel neerzetten?
En dan weet ik weer dat ik niet moet zeuren. Sart voor alle moeilijke dingen!
Jynta dank voor de knuffel <knipknip>

Enne... die PMS en hoe vervelend dat is daar weet ik alles van heur! Kan je knap ellendig van zijn..
1 x genoeg
Gezien!

Nog eentje dan: je kan hem wel gebruiken dus. Moeilijke dingen... Gelukkig scheen het zonnetje en heb je lekker door de stad geslenterd erna.
Check even allemaal je mail!
(ook een goed middeltje tegen PMS: 3 glazen wijn .)

**hips**
prooooost jynta,

eennuuhh morgen een katertje,

als nieuwe reden om sjago te zijn??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven