Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met VP3?

07-08-2009 16:13 683 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het topic voor gebruikers van het VP3 voedingssysteem. De plek om ervaringen uit te wisselen en elkaar een hart onder de riem te steken.

Verzamelde recepten en tips voor het bereiden van de voeding:

tomsoep: marjoraan/verse basilicum/italiaanse kruidenmix/oregano

champiognsoep: verse peterselie

kerriesoep: koriander/ sambel+kerrie

aardappelsoep: peper

Of doe er gewoon tuinkruidenbouillon bij.

broodmeel 24 ipv 12 broodjes maken (kortere baktijd), bakken en in vriezer, want dan kan je een halve portie soep nemen en zo'n broodje; evt. kaneel of kruiden door broodmeel doen

crepe van de vanille frape en de sojazemelen (recept staat op de site van vp3 http://www.vp3.nl/wat-is-vp3/recepten/)

shake in de diepvries gezet; regelmatig even roeren en toen had ik een ijsje

thee brandnetel (zonnatura)

elke kruidenthee

verse munt

rooibos

groene thee (pickwick)
Zo hallo,

Gaat het goed met jullie?

Ik ga donderdag pas op vakantie, dus ik kan er nog goed tegen aan, ik mijn vp3 besteld om mee te nemen op vakantie maar pff wat moet je eignelijk veel mee. Dus ik denk dat ik beter een pot guar mee kan nemen ha ha ,nou ja ik zie wel.

Ik moet nog steeds 6 ons om voor de-10 kilo. Ik ga dat net reden voor de vakantie. Uit eten valt ook niet mee.

Magniemaggie ben ja al aan het camperen ik hoop voor je op mooi weer en seraphine ga jij nog met vakantie? Of ben je al geweest?

Ik weer wat doen, fijn weekend allebij groetjes nicoleo
joeoeoe

Ik ben er weer weer hoor,en nu ga ik niet meer weg.

Pppff,de hele week gegeten,gedronken,supergezellig met mijn ouders,broer en schoonzus en kids.

Maandag ga ik weer wegen en volop aan vertrouwde vp3...

Jammer Nicoleo,maar toch bijna 10 kilo,echt super.

Morgen nog even afkikken,en maandag de draad weer zoeken
ik was de draad ook kwijt dit weekend, heerlijk geborreld met natuurlijk de nodige hapjes erbij. Gelijk 1,5 kg erbij, dat gaat wel hard dan. Vandaag laatste vakantiedag voor mijn man, vanavond gaat hij weer naar Brabant. Ik hoop dat hij donderdagavond weer thuis is. Wij gaan niet op vakantie, we pakken dit jaar de tuin aan, de nieuwe schuur staat, moet alleen nog afgewerkt worden. Nu nog de tegels eruit, eind augustus komen de nieuwe tegels.

Nicoleo, fijne vakantie en Magniemaggie succes maar weer.
Zo,lekker vandaag de draad weer gevonden.

Kost eigenlijk weinig moeite.

Woensdag weer wegen.

Ik denk dat ik aardig goed door de vakanties ben heengerold.

Mijn riem moet nog steeds op het laatste gaatje dicht.

Hoe is het met de draadjes van jullie??
Zo hallo,

He hè ik heb er eindelijk de 10 kilo af die ik wou voor de vakantie yes, bijna alweer 11 kilo ha ha, nou ja klaar voor de vakantie.

We hebben er zin in, want als ik hier naar buiten kijk word je niet vrolijk, maar laten we het niet meer over het weer hebben .

Magniemaggie succes morgen ik ben benieuwd of je weer gelijk bent als de vorige keer.

En Seraphine succes met je schuurtje en tegels kan je niet een foto sturen hoe leuk het word ha ha ik ben altijd erg nieuwschierig.

wij zijn ook bezig met een veranda als ik die klaar heb zal ik ook een foto maken kan ik ook op die andere site zetten met

mezelf natuurlijk, maar ik moet het nog schilderen dus dat duurd nog wel even.

Nou vriendelijke groetjes van mij en misschien kan ik nog een berichtje sturen van de vakantie we gaan het zien anders jullie succes en we spreken elkaar weer later

Nicoleo
Hoi hoi

88,8 vanmorgen.

Na een week kamperen toch 2 ons onder vorige week.

Maar voor de eerste vakantie was ik 86.5 .

Al met al ben ik de vakantie goed doorgekomen.

Met zaterdag een etenje ivm onze trouwdag,en een buurtbbq,

zal ik er nog flink aan moeten trekken......

't is wel rustig hier zeg!
Tja, dat heb je met die bouwvakkers en vakantiegangers.......

Ik ben zo druk, ik rol 's avonds m'n bed in en val direct in slaap. Mijn computer is aan het verstoffen

Fijn Magniemaggie, nog goeie 2 kg., dan heb je dat gewicht weer en dan....... op naar de 80!!!!!!

Hier is er ook weer wat af, zit nu op -6.3kg. Ik zit op zo'n 1.5 kg per week nu, maar dan zondig ik af en toe wel, daar zal het dan wel aan liggen dat het geen 2kg per week is. Gisteravond heb ik een beetje groente en tartaartje meegegeten, zo af en toe komen de vp3 liflafjes m'n neus uit en wil ik een fatsoenlijk bord(je) eten. Ach, als ik het daarmee volhoudt en er blijft een dalende lijn moet dat kunnen af en toe.

Magniemaggie, fijn etentje en gefeliciteerd natuurlijk.

En een gezellige bbq. Wij hadden afgelopen zondag weer een jaartje erbij, uit eten gaan we nog, heerlijk, daar kijk ik ook wel naar uit.

Foto's van onze schuur enz. plaats ik wel op de andere site, als het klaar is.

Ik heb ondertussen les 13 van start to run gelopen, nou, nu begint het wel wat zwaarder te worden. Morgenvroeg mag ik weer, anders hik je daar ook maar de hele dag tegenaan.

Zo, aan de kokkerel voor de rest van de family Vandaag lekker makkelijk, broodje gehaktbal, dat is lekker zo klaar.

Succes maar weer luitjes!!!!!!!!!!!!
Na een weekend met eten eten en eh ..eten moet het nu toch echt weer gebeuren!

Pppff,maar er staan nog wel wat restjes in de koelkast die ik anders weg moet gooien,en dat is wel jammer...HELP!
Hier ook een weekend met veel te veel eten................

Verjaardag gevierd, eigengebakken appeltaart met slagroom, de nodige hapjes en snackjes, pffffffffffffffff.

Gelukkig het draadje maandagmorgen weer opgezocht EN gevonden, de bijgekomen kg's waren er vanmorgen weer af + 2 ons extra. Dat geeft de burger weer moed!!!!!!!!!!!

Zo, nu maar eens omkleden en op de loopband voor les16 van start to run, en dan maar hopen dat de weegschaal morgenvroeg weer lief voor me is.

Magniemaggie, ik hou me niet helemaal aan vp3, gisteravond heb ik een stuk gegrilde vis gegeten met groente en na het hardlopen neem ik vaak een bakje kwark, yoghurt of een stukje kaas. Heeft voor het afvallen volgens mij geen gevolgen, maakt dat ik het beter volhoudt, ik snak af en toe naar echt iets om in te bijten............... Mijn man heeft liever niet dat ik hem daarvoor gebruik
Ha ha ,arme man (je hebt je trouwdag ook net gevierd toch?Ben ik benieuwd hoe,hi hi)

Bij mij is het ook even flink het dikke touw oppakken.

Heb de crosstrainer uit het stof gehaald,en de roeier aangezwengeld.

Volgende week gaan ze hier weer naar school,dan ga ik weer lekker wandelen,en krijgen we ook wat beter weer.(zeggen ze).

Zie voor drama andere site
Heeft iemand mijn draad gezien,kan hem nergens vinden....
Hallo allemaal!

Het is een tijdje geleden; ik kon niet meer op het forum komen! Gelukkig heeft Viva het gefixt en kan ik weer meekletsen. Voor de vakantie heb ik 2 weken VP3 gedaan, en daarna tijdens de vakantie flink gegeten.. Gelukkig stabiel gebleven en sinds een kleine twee weken weer bezig. Tot vandaag ging het flitsend: niets anders gegeten en van 92 naar 86.6! Mijn doel is 78 kg dus we zijn op de helft..Bijna 10, wat een mijlpaal gaat dat zijn! Vandaag helaas alle discipline laten varen en flink gejunkt; morgen weer vol motivatie verder! Hoop ik..

Ik lees over recepten van flensjes, soep met groenten etc; weten jullie of dat invloed heeft op het tempo van afvallen (als je dingen gaat combineren, broodjes gaat eten ipv 'brokken' en bijv. groenten door je soep of rauwkost erbij doet)?? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Ik blijf dus meelezen en kletsen

Succes allemaal!

Groetjes, Marleen
Hoi Marleen,

Zo,jij gaat ook lekker zeg!

Ruim 5 kilo in twee weken..

De recepten zijn zo gemaakt dat je er niet van aankomt.

Je maakt een aantal maaltijden per keer, en èèn maaltijd is net zo veel als èèn keer "brokken".

Suc6 verder.

Ik ben nog steeds aan het zoeken naar mijn draadje;toch maar eens in de koelkast zoeken..
Hallo meiden ik ben weer thuis.

En wat hebben we het heerlijk gehad, gesnorkeld en gelijk een grote schildpad gezien en een harlekijn visje ( Nimo) wouw echt prachtig zoveel vis en koraal in alle kleuren prachtig.

Alleen maar mooi weer maar dat is normaal in de woestijn het zeewater was 31 graden als dat mijn bad water thuis was zou ik er koud water bij doen ha ha.

Bij de Poolbar heerlijk elke middag rond een uur of 4 een cocktail ja dat is echt vakantie en genieten nou willen jullie natuurlijk weten of ik ben aan gekomen met al dat lekkere eten ja ja,

ik ben maar 1.2 kilo aangekomen yes en ik heb heerlijk gegeten dus in mijn ogen werkt vp3 zeker ik kom niet gelijk kilo's aan. De eerste dagen heb ik me keurig aan de vp3 maaltijden gehouden en sávonds at ik dan gewoon mee en daar keek ik naar uit maar hoe verder de week vorderden hoe meer ik mijn vp3 maaltijden links liet liggen, je vergeet vaak de tijd gewoon.

En dat moet ook met vakantie , maar ik ben weer begonnen al ben ik wel moe hoor ik landen vanacht om 3.30 niet geslapen dus ik voel me wel heeeel slap.

vanavond ga ik wel lekker bij mijn moeder eten dat doen we altijd als we net van vakantie komen even bij kletsen .

Ohja Magniemaggie ik heb je draadje in de rode zee gezien is niet in de koelkast veelste koud als ik jou was zou ik daar gaan kijken genoeg afgekoeld hier nou groetjes nicoleo
Hey meiden,

Marleen, ik weet niet of het invloed heeft op de snelheid van het afvallen, ik eet sowieso teveel tussendoor, dus kan er geen zinnig woord over zeggen. Maar de vakantie is hier voorbij, mijn man zit weer in het zonnige zuiden, dus de verleidingen komen ook niet meer steeds mijn neus en ogen voorbij (mijn man is kampioen snaaien, de hele dag door)

Dus hier het draadje ook maar weer opgepakt, ik vergeet alleen zo snel de tijd, een uur is zo snel om.

Succes dames.
Pfff ....... Ik geloof dat mijn draadje ook zoek is pffff begin goed savonds de mist in X
Bodypumpstang gekocht,gewichten eraan,draagbare dvd met les via youtube en gaan met die banaan.Superleuk,(als niet na 5 minuten de dvdspeler aan de stroom moet)

Es kijken of mijn spiermassa veranderd na 7 dagen pumpen.

Ik hoef echt niet zo gespierd te worden als ik maar niet die armen voel lubberen als ik naar iemand zwaai.
Hai Magniemaggie,

Wat toevallig; ik ben op zoek naar bodypumpspullen voor thuis maar ben zoekende waar deze het best te kopen; waar heb jij ze vandaan??

Succes! Ik ben de hele week al fors aan het junken, heel frustrerend. Vorige week vrijdag zat ik nog op 86.6, nu op 89,2. Grr.... Waar o waar haal ik het ritme weer vandaan?! De discipline...

Succes allemaal!
Heee Marleen,

Gewoon in de stress schieten,en de kilo's vliegen eraf..

Ik heb de stang bij perrysport gekocht voor 25 euro,en de gewichten had mijn man al,maar die had een stang die ik amper kon tillen.

Die ik heb gekocht zit een soort zwart foam om,en van die klikdingen,zodat je makkelijk kan wisselen.lekker duidelijk he?

Waar haal jij de dvd? Of doe je het ook van youtube?

Vandaag was ik 86.7 na een bbq. (maandag nog 89.8)kweet niet hoe het kan,maar 'k geniet er maar van.

Meiden zet m op deze week,enne seraphine ff twee dagen er hard tegenaan!
Hey Magniemaggie

Ik had inderdaad ook de stang bij Perrysport ontdekt, en heb een broer met gewichten En die klikdingen zijn gok ik de klemmetjes waarmee je de gewichten vastzet?! Al eerste lesje thuis gedaan..? Die dvd vlot niet erg bij mij; heb gister eindeloos gezocht maar zie alleen maar korte filmpjes op youtube, geen lesprogramma.. Jij een programma gevonden?

Wat goed, 3 kg kwijt in een week!! Ik heb echt een schop achter m'n kont nodig, want neig alweer naar iets lekkers gaan halen.. Terwijl ik natuurlijk weet dat als ik 2 dagen helemaal vp3 doe, mijn lekkere trek voorbij is.. Iemand tips om niet toe te geven?

Succes allemaal deze week!!
Hey meiden,

hier gaat ie niet zo lekker, als ik de draad weer vindt knup ik er een dik touw aan, bah.....................

Magniemaggie, ik heb de afspraak van woensdag af moeten zeggen, errug jammer dat we elkaar niet in real live zien.

Maar 3kg, super, ik wil ook :( Maarja, ik heb het snaaien weer aardig uitgevonden. Vandaag ging het goed, morgenavond mag ik heerlijk bolussen bakken en een appeltaart. Tja, meestal blijft het niet bij alleen de geur opsnuiven...........

Misschien lukt het ook wel, ik wil nu toch echt wel eens de 8 ervoor zien.

Marleen, misschien wil op tijd naar bed gaan helpen?

Geen tv aan dan, daar vliegt ook van allerlei lekkers voorbij.

Zo, en nu ga ik lekker naar bed, morgenvroeg gaat de wekker weer om half 6 en het wordt a very long day, dus....

Dames, suc6
WAAAHHH,Seraphine!! Heb mijn schoenen gepoetst,naar de kapper geweest,een maskertje gehad,de allernieuwste kledinglijn aangeschaft......en nu ga je niet!

Voor de medevolgers onder ons:we HADDEN een date bij de VP3 mevrouw,en zou ik haar voor het eerst in levende lijve ontmoeten....aaaaahhh,sneu hè?

En nu? Wanneer ga je nu,dan wacht ik je op...ggrrrr
Hallo meiden,

Wat jammer dat jullie elkaar niet gaan zien.

Ik ben benieuwd magniemaggie vandaag altijd spannend.

Pff ik heb nog steeds moeite met de avond dat wijntje soms een hapje eten, maar goed vandaag dan maar weer echt proberen alleen vp3, maar ik blijf 10 kilo lichter gelukkig ,maar een schop onder mijn kont heb ik nodig ,maar,maar ik heb zo veel verjaardagen vrienden die weekjes komen logeren pfff leuk hoor op een eiland wonen. En jullie zijn ook zo sportief bezig ik heb er de puf nog niet voor. Dus als jullie nog wat energie over hebben graag. Nou succes allemaal maar weer en we gaan er voor. Groetjes nicoleo
Hey meiden,

Ik weet nog niet wanneer ik nu ga, moet nog een nieuwe afspraak maken. Oh jee Maggie, ik voel me helemaal schuldig, heb je dit weekend nog een feestje? Ben je niet voor niets in de make-over gegaan

Nicoleo, ik krijg die draad ook maar niet te pakken, net als jij overdag gaat het prima, maar die avonden.............

Het lijntje gaat dan ook NIET naar beneden, getsie.

Ik baal gewoon van mezelf. Ook hier is de flinke schop nodig.

Dit weekend ga ik met de kids naar Brabant, mijn man werkt het weekend door, dan zien we elkaar tenminste nog even.

Ik ga maandag op zoek naar de draad, dit weekend eet ik lekker mee, blijf wel opletten (proberen in elk geval)

Allemaal goed weekend!!!!!!!!!!!
Hey meiden,

Meerdere mensen het draadje kwijt dus..? Ik ga gelukkig weer lekker en ben inmiddels van 95 naar 85.9 geschoten. Zo fijn! Hopelijk na het weekend 84 op de weegschaal, dat motiveert weer om tot de 80 te komen (en daarna 75..?) Vanavond mezelf getrakteerd met een schaal rauwkost en dip; hoe blij kan je daarmee zijn als je alleen maar 'hondenbrokken' eet..

Hopelijk vinden jullie je draadje gauw en hou ik hem dit weekend vast. De avonden en weekenden vind ook ik namelijk errug moeilijk! Morgen bodypumpstang en hopelijk step kopen, en dan ook lekker lichamelijk aan de slag..

Succes allemaal, veel plezier in Brabant, en geniet van het weekend!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven