Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cin, veel plezier bij Assepoes! En hopelijk heeft Gijs alleen maar last van verstopte oortjes door bijvoorbeeld een chronische verkoudheid ofzo. En anders ben je er mooi op tijd bij.

uh....
Goeiemorgen!

Weekend weer overleefd? Wat een weertje he, bah ik ben het zo zat! Heb trouwens zondag wel lekker gefietst over het strand en de haven, was wel koud maar lekker zonnetje!

Sam nog van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Mickey en man gefeli met het 2 jarig papa en mama zijn! Hoop dat alles goed gaat met jullie 3tjes?!

Cin waarom moet Gijs naar de KNO arts? Of ben je door het cb doorverwezen?

Juud das idd wel veel wat jullie moeten betalen voor kinderopvang. Ik zou het trouwens ook zonde vinden om uren te betalen terwijl je zelf voor je koter zorgt s'middags. Heb je nog aan een gastouder gedacht? Familielid kan ook he?

CD fijn dat het goed gaat met jullie! Wat een lieve kraamhulp heb je dan. Wat loopt er dan niet met de bv?

Amalia wat balen dat je zo moe bent en slecht slaapt! Dat breekt echt op he. Rottig die gespannen sfeer met schoonpa. Heb geloof ik gemist wat er aan de hand is? Komt wel weer goed? Zijn toch wel vaker strubbelingen geweest? Hij had toch ook helemaal geen interesse in je zwangerschap getoond?

ff posten
Hel, ik sluit me aan bij Suus. Je moet toch met een gerust hart je kleine meisje achter kunnen laten en als je in tranen de auto instapt lijkt me dat niet het geval. Arm poppie. Ze zou het zo leuk moeten vinden.
Hoest met u Suus?
Hel, ik sluit me ook aan bij Star en Suus. Het is toch niet de bedoeling dat je huilend in de auto stapt? Hug! Hoe gaat ie nu?

Suus, hoe gaat het bij en met jou? Aan het afbouwen op het werk?

Noosje, wat lekker zo´n tochtje langs het strand en zo!

Bridges, wat zei de arts? Beterschap voor Ties!

Cin, afwachten dus wat de kno-arts zegt. Toch sterkte. Fijn dat er wel progressie in zit. Oudste zoon kletst hier trouwens de oren van mijn kop, maar erg onduidelijk. Veel echte woorden zegt ie nog niet als ik dat met anderen vergelijk. Jij denkt afbouwen met die kv? Ik zat op 100ml per dag en nu nog maar op 30. Ik zal eind deze week volledig afbouwen. Dank voor je advies!

Amalia, wat vervelend van de heupjes van Berend. Hopelijk is een spreidbroekje niet nodig. Maar als ze er nu nog veel aan kunnen doen is het toch wel fijn. Sterkte!

Star, hoe gaat ie bij jou?

Rissie, gaat alles naar wens? Het is stil aan de overkant!
Zometeen komt de loodgieter. Hopelijk kan hij de afwasmachine weer aan de praat krijgen. Zou erg fijn zijn!

Zaterdag komen de mensen met kindjes hier uit de stad langs en eten. Ik maak een soep met stokbroodje. Iemand een suggestie wat daar bij of op kan?
Hier alles ok hoor. Ik heb een fijne "to do list" gemaakt en daar streep ik iedere dag van alles van weg. Mooi man want oh wat heb ik er geen zin meer in daar... Na, nog 13 dagen geloof ik en dan is het klaar. Mooiiiii

Nu even Juul in bed stoppen, zo terug....
bij jou de afwasmachine.. Ik ben 125 euro lichter door de droger maar doe doet het dus weer nu. Ellende man, overal was...
quote:Jinny schreef op 05 februari 2008 @ 12:33:

Zometeen komt de loodgieter. Hopelijk kan hij de afwasmachine weer aan de praat krijgen. Zou erg fijn zijn!

Zaterdag komen de mensen met kindjes hier uit de stad langs en eten. Ik maak een soep met stokbroodje. Iemand een suggestie wat daar bij of op kan?

Ik zou voor de tonijnsalade van Hel gaan

Afwasmachine stuk niet fijn, gelukkig niet de wasmachine, da's helemaal een drama met twee lijkt me
Hier alles ok Jin!

Jeetje Suus, 13 dagen? Dat is een flinke to do lijst dan!
13 dagen, dat is te overzien Suus. En oh wat zullen ze met heimwee aan je terugdenken. Ze zullen je missen!

Fijn Star dat het oke is daar!

Zal vast een leuke rekening worden van die loodgieter. En we kregen gisteren in drie envelopjes maar liefst opgeteld 2200 euro aan rekeningen (onvoorziene...).
Ventjes hebben geld gekregen van opa en oma en nu ga ik denk ik deze bestellen:

http://www.kids.edingersh...3f26f7db988d205136462ec00
Ha Jinny! Schoonfamilie zou verboden moeten worden! Pfff mijn schoonmoeder presteerde het gister ook WEER om om kwart voor 8 sávonds binnen te komen vallen. Dan ben ik net met Shanna bezig en moet daarna nog opruimen, stofzuigen, dweilen enz. Ze zegt ook alles schreeuwend, waardoor S natuurlijk niet altijd kan slapen. Ze laat je ook nooit uitpraten en zit zelf de hele avond op de praatstoel.... En meestal komt ze ook nog als man er niet is. Zucht.... Gister is ze trouwens zonder wat te zeggen weer weggegaan, denk dat ik wat te lang met Shanna boven bleef en dat haar niet zinde. Lange tenen...

Zometeen naar de bank! Kregen een telefoontje dat rente gezakt is en dat we daar nog voor in aanmerking komen, lekker!

Later!
O da's een leuk ding Jin! Laat maar komen de zomer.

Thomasje weer een beetje beter?

Pfff zulke rekeningen zijn niet leuk!
Mooie schommel enzo Jin! Ik zoek huis met tuin en dan ook zo'n ding graag . Vindt J vast leuk, waaghals als ze is.

Rekeningen zijn niet fijn, vooral onvoorziene zijn erg naar...

Wat ook shit is: gisteren is poets geweest en nu is huis alweer een chaos. Hoe krijg ik het voor elkaar?!? Ga maar ff war doen, zucht....
Ja, toestandje even met het KDV weer. Had het al wel besproken met de leidsters van de babygroep, ze hebben toegezegd dat ze een andere oplossing zoeken als het echt niet gaat. Aanvankelijk zou ze naar een andere groep gaan, pas op het laatste moment kwamen ze hiermee. Ik baal ervan dat ik toen niet heb geprotesteerd. Maar goed. Je wilt ook geen overbezorgde muts zijn, en met het wennen ging het de afgelopen weken goed (zeiden ze). Dus ik geef het een paar weken.

Dank jullie wel voor de hugs! Gaat weer goed met mama hoor

Jin, leuke schommel! Met vooruitziende blik - kunnen ze over een klein jaartje ook geen ruzie krijgen als ze allebei willen schommelen... Wat goed dat je de bijvoeding kunt afbouwen! Ha ha, ik vind het wel stoer staan hoor, dat Thomas is gepromoveerd tot Oudste Zoon.

Suus, haaai! Aftellen, fijn is dat. Heb je nog even vrij between de jobs straks? Droger weer gefixt, mooi. Staat mij dus straks in het nieuwe huis een enorme verlichting in huishoudelijk werk te wachten als ik daar ook zo'n ding heb (er moet trouwens wel ook een poets bij vind ik, zo'n huis... remind me dat ik dat even met vriend bespreek binnenkort)

Amalia, jee, misschien een spreidbroekje, dat is niet leuk... Het is beter dan dat hij later last van zijn rug houdt of zo. En ene vriendin van me had het ook met haar oudste, ze vond het zelf onhandig met wassen en aankleden enzo, maar verde niet zo'n punt. Maar toch. Ik duim dat het niet nodig is!

Noos, klinkt ook gezellig, jouw schoonmoeder... Alles goed met buik? Leuk nieuws van de bank!
Zo, even hier bijlezen!

Jinny, ja, ik zou inderdaad afbouwen. En dan lekker niet meer op de klok kijken en aanleggen wanneer hij maar wil. Er bestaat niet zoiets als 'te vaak'. Ik weet dat in het begin dat heeeeeeeeeeeeeeel tijdrovend lijkt, zeker met een manneke erbij maar dat is alleen een kwestie van even wennen. In het begin vond ik het echt gedoe, steeds maar weer gaan zitten met Cas terwijl die andere 2 om me heen aan het donderjagen waren (zomervakantie ook nog). Maar na een week of 2 ging het zo soepel en dat is nu nog zo. Ik kan nu zelfs opstaan en de telefoon aannemen als ik aan het voeden ben

Overigens gaat hij uiteindelijk minder vaak komen als je het vraag-aanbod principe in ere houdt.

Bah Hel, ook niet leuk! Wat staat je zo tegen bij die leidster nu? (wat zei ze? )

Ok, ik moet kolven en dan gaan we naar de Efteling voor de musical. Ben benieuwd! Sam zit al met d'r jas aan sinds vanmorgen 10 uur.

Hallo allemaal,

Zo, heb me er alweer een ochtendje opzitten, pfff. Vanmorgen op de koffie met mijn zus bij m'n nicht. Gezellig. Daarna zet ik Berend in de auto, loopt Laurens weg! Dat deed hij gisteren ook al. Dus ik snel Berend los in de mc gezet om achter L aan te rennen. Die was de hoek al om, en lachen joh. Ik op mijn knieën en gezegd dat dat niet mag en dat dat heel stout is (alles op zijn hoogte en uitleggen, ja ja, ik kijk The Nanny...). Ik til hem op om naar de auto te lopen, zegt ie: mama tout. En hopla een klap in m'n gezicht! Ik kijk 'm boos aan: dát mag niet! Bam, nog een van de andere kant. Om vervolgens gauw kusjes te geven. Grrr, je zou zo'n kind toch. Maargoed, niet te lang boos blijven, is niet echt gezellig. Komen we thuis, ik snel de voordeur open gedaan want het regende. L uit de auto, die loopt naar binnen. Ik zet snel alle spullen (tas, brood, beleg, telefoon, sleutels) op de bank in de hal en loop naar de auto om B te pakken, bam, voordeur dicht. GVD! En ik had geen jas aan. Berend gelukkig wel. Dus ik bel aan, want lief werkte op zolder. Maar die hoorde niets. Ik als een gek door de brievenbus brullen. Niets. Gelukkig werkt de buurvrouw thuis en heeft een sleutel, dus na 5 min stond ik weer binnen. Komt lief naar beneden: wat loop je nou te schreeuwen, ik zat aan de telefoon.

ja sukkel, ik roep voor niets 20x: IK STA BUIUIUIUITEN!!!

Gezellig joh allemaal

Maargoed, Laurens ligt nu op bed en Berend kraait gezellig in de box, lief is naar de fysio want hij heeft een hele stijve nek (is daar strontsjagerijnig van, dus dat is ook al zo leuk). Even rust dus. Al moet de hond nog uit...

Berend mag dinsdag al naar het zkh om naar de heupjes te laten kijken gelukkig. Dat valt dan weer mee. Ik hoop zo dat het meevalt.

Het slapen ging vannacht beter, hoera! Van Berend dan hè, ik lag toch nog wakker. Ik geloof dat hij 1x kwam, maar 2x kan ook (het gaat al zo op de automatische piloot). In ieder geval was het een keer om half 4, en toen om kwart over 8 (en mss ook rond half 1, maar dat weet ik niet meer zeker). Beter toch?

De tuinman is er nóg niet, zucht.. had autopech en ze moeten met die auto een of ander graafmachientje meenemen, dus een andere auto had geen zin. Maar ze komen echt echt echt morgen en met meer mensen dus ik kan vrijdag sowieso die speeltoren laten plaatsen, hè hè. Maar nou wordt het vast heel nat het weekend zodat Laurens er wel op wil maar niet kan...

Tot zover dit lekkere ego verhaal. Ik ga eens de hond uitlaten en dan de groep uitpluizen op nieuws.
quote:Cin31 schreef op 05 februari 2008 @ 13:38:

Ik kan nu zelfs opstaan en de telefoon aannemen als ik aan het voeden ben

Overigens gaat hij uiteindelijk minder vaak komen als je het vraag-aanbod principe in ere houdt.

Ha ha, dat deed ik bij Laurens ook. Berend drinkt kort genoeg, dus is dat vaak niet nodig. Wel heel komisch.

Veel plezier in de Efteling. Schattig dat Sam er zoveel zin in heeft. Heeft ze haar Assepoesterjurk ook aan? Die heeeele dure van vorig jaar, of past ze die al niet meer?
Na bloedverlies en buikpijn van de week was ik vanmorgen super zenuwachtig voor de echo. Maar er was een minimensje te zien met een kloppend hartje! Jeehh helemaal blij.

Ben 9-9-08 uitgerekend.

Ben nu op mn werk, maar kom vanavond wel weer bijlezen.
Naatie, gefeliciteerd! Hoe ver ben je dan nu? Spannend, dat bloedverlies maar niets aan de hand!!!

Cin, huh, opstaan terwijl je aan het voeden bent? Je zou mij moeten zien zitten haha. Ik kan net praten terwijl ik aan het voeden ben (bij wijze van dan he). En oudste zoon pakt altijd zijn kans omdat ie weet dat ik weinig kan dan. Oh leuk zeg, efteling. Die Sam, grappig dat ze zo zit te wachten!

Amalia, Thomas heeft mij ook wel eens in mijn gezicht gemept. Je zou ze toch? Nu nog een nanny vinden die zegt dat je mag terugmeppen...

Noosje, irritant zo´n schoonmoeder. Is ze verder wel oke?

Hel, een paar weken. Hopelijk is het dan beter dan nu. Houd je taai!

Suus, ik wil ook een poets, ik wil ook een poets! Maar ja, dan moeten we niet van die leuke rekeningen krijgen... Vlot de huizenjacht een beetje?
Zo, de badkamer is ook weer schoon. Fijn.

Ja dat meppen Jin, wat doe je er aan? Laurens moet van mij de gang op en mag pas binnen komen als ik hem haal en dan moet hij het met een knuffel goed maken. Goed systeem zou je denken. Maar de laatste tijd zeg ik als hij wat stouts doet; ga jij maar naar de gang! Ja, roept hij dan heel vrolijk en gaat daar op de bank staan het licht aan en uit doen. En dan wíl hij niet eens binnen komen! Tsss. Of, wat ie ook wel doet: als hij een mep geeft (niet dat hij nou heel veel slaat hoor), dan geeft ie meteen een kusje. Uitgekookt.

En net dan, was ik ook nog vergeten, kan ik nog even aan het rijtje toevoegen: hij zei: poep. Maar ik was Berend aan het voeden. Dus ik zei dat ik hem zo ging verschonen. Maar het ging niet naar zijn zin, dus hij doet de deur open (irritant dat hij daar bij kan...) en gaat zelf naar boven! Doodeng, straks valt ie van de trap. Maar ik kan beneden geen traphekje plaatsen. Hij weet ook donders goed dat hij niet alleen naar boven mag. Je zou zo'n mormel toch.....

Ja Suus, heb je al eens een huis bekeken?
Goedemiddag

Naatie: Fijn dat alles goed is, niet fijn bloedverlies. mooie datum ook 9-9

Hel: Ik geloof niet dat ik een paar weken af zou wachten, het is de vorige x ook niet goed gegaan, dus reden temeer om op je strepen te gaan staan, lijkt me

Amalia: Je zou ze toch af en toe echt achter het behang plakken. Kan je de deurklink niet omhoog zetten (juul kan er dan niet bij).

Cin: Veel plezier bij assepoester!

Bridges: Hoe was het bij de huisarts?

Suze: Ja hoe staat het met de huizenjacht?

Juud: Waar blijven de toiletfoto's ben wel benieuwd naar die kroonluchter ;)

Nog wel ziekkies, maar komt goed

Noos: fijne schoonmoeder heb jij.
Poeh Naatie, dat was dan wel even spannend zeg, dat bloedverlies. Gelukkig was alles goed!

Bam, tja, de deurkruk omhoog is natuurlijk alleen maar uitstel. Daarnaast vind ik het geen porem, dus dat doe ik maar niet.

Ik heb net gehusseld bij Ikea, maar er valt in mijn huis niet veel te husselen. Nouja, blijkt dat het wel goed staat zo.

Tjee, ik heb de hele dag al de lampen aan, ongezellig weer zeg.

Ha, de grote man is wakker. Ik ga hem er maar eens uithalen. Hij slaapt trouwens weer prima tussen de middag de laatste tijd, gelukkig! Afkloppen, dat wel
Naatie, gefeliciteerd! Joh, dat was me helemaal ontgaan dat je vandaag echo had (of had je 't lekker voor jezelf gehouden)! Fijn dat alles in orde is. Geen buikpijn en bloedverlies meer nu he!

Amalia, sorry zal niet lachen om je ochtendavonturen . Mmm, meppen doet die kabouter hier af en toe ook. En krabben, maar da's vast een meisjesding. Zegt ze er nu wel meteen "Mag niet he?" achteraan, en "Kusje erop! Mmmmmwah!", vind ik wel heel pittig. Je ziet gewoon dat ze het wel weet en eigenlijk ook niet wil doen maar zich dan net nog niet kan beheersen (wat niet wegneemt dat ik heeeeeeel boos wordt als ze me echt raakt met die klauwtjes van 'r). Op zich wel relaxt toch, dat man thuis werkt?

Cin, met drie koters naar de Efeteling, man, ik was na een middagje Artis met 1 peuter al gesloopt. What's your secret and can I have some of it?! Ha ha, wil je echt weten wat Het Mens zei? Het begon al dat ze ons niet begroette toen we binnen kwamen. Vervolgens instrueerde ze de groepshulp dat Mare "gewoon aan tafel" moest zitten. Daarna las ze mij de les dat ik het afscheid korter moest houden. En toen ik weg ging kreeg ik een moeilijk verhaal over "regels zijn nou eenmaal regels" (van de babyleidsters hoorde ik vorige week dat het heel normaal is dat die kleintjes de eerste weken af en toe nog even op hun oude groep komen buurten als ze het moeilijk hebben). Dit alles met op de achtergrond een uitzinnig krijsende Mare en een bonkende premenstruele hoofdpijn . Enfin, ik mag haar gewoon niet, en ik probeer erg om dat erbuiten te laten. Gaat erom dat ze goed is voor Mare, en dat die zich er fijn voelt. Als dat met een paar weken niet het geval is ga ik met manager praten. Maar ik ga er vanuit dat het gewoon goed komt hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven