Je kennis van de Nederlandse taal wordt dus getoetst, alsmede je vaardigheden om de Nederlandse taal in de praktijk toe te passen in de functie waarop je gesolliciteerd hebt.
Lees je openingspost nog eens na, lijkt me een goede training voor de toets