Werk & Studie alle pijlers

Arbeidscontract verkeerde loon?

10-03-2010 12:11 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Forummers !

Sinds kort heb ik gesolliciteerd en ben aangenomen,ben via een werving en selectiebureau daar binnengekomen.

Kreeg het goede nieuws ook van hun te horen.

Daarna heb ik nog contact gehad met mijn nieuwe leidingegevende,en die stelde voor om het arbeidscontract via de post te sturen.

Nou heb ik die gister binnengehad,echter stond daar een ander loon dan ik via de mail heb doorgkregen.

Heb vandaag gebeld met hr van dat bedrijf,helaas heeft ze vandaag verlof,en de nieuwe leidinggevende kon ik ook niet bereiken,pas morgen !

Zit zo in de stress,omdat ik mijn baan gister heb opgezegd!

Ik zou voor 32 uur 2700 krijgen,en in mijn contract staat 2100.

Zou dit verschil zijn dat 2700 eigelijk voor 40 uur is ??

Alvast bedankt voor het meedenken.

Grt.
Ik heb het ook gehad, maar dat was door mijn eigen schuld.

Ik gaf een gewenst salaris op op basis van 38 uur (ik werkte toen 34 uur) Ik ging er altijd van uit dat 38 uur fulltime was, echter niet in de sector waar ik toen kwam te werken, daar betekende fulltime 40 uur. Uiteindelijk kreeg ik het salaris van 38 uur voor 40 uur en werkte ik er 32 uur.

Nu praat je continue over brutto bedragen, dus wat je netto overhoud is ook maar afwachten. Toen mijn eerste salarisstrook daarna kwam heb ik heel hard moeten huilen, zo weinig...haha

Maar goed, inmiddels geleerd dat je altijd nog beter moet vragen omhoeveel uur het gaat. En al met al is het met mijn salaris ook nog goed gekomen
Ik was ook benieuwd of er ooit nog een antwoord kwam van TheRock, maar helaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven