Associate degree
dinsdag 31 oktober 2017 om 10:55
dinsdag 31 oktober 2017 om 11:34
Je stelt een veel te brede vraag om op te kunnen antwoorden. Voor- en nadelen op welk gebied? Baankansen? Zwaarte van de opleiding? Of voor- en nadelen ten opzichte van een volledige hbo-opleiding? Of ten opzichte van een mbo-opleiding? Hier kunnen we niet zoveel mee.
En welke informatie heb je zelf al opgezocht of nagevraagd bij de onderwijsinstelling zelf? Dat lijkt me stap 1.
En welke informatie heb je zelf al opgezocht of nagevraagd bij de onderwijsinstelling zelf? Dat lijkt me stap 1.
dinsdag 31 oktober 2017 om 11:43
Het was meer een vraag ten opzichte van een volledige HBO. Dit navragen bij de onderwijsinstelling zelf was niet eens in mij opgekomen. Heel erg bedankt voor de tip!Koffiehagedis schreef: ↑31-10-2017 11:34Je stelt een veel te brede vraag om op te kunnen antwoorden. Voor- en nadelen op welk gebied? Baankansen? Zwaarte van de opleiding? Of voor- en nadelen ten opzichte van een volledige hbo-opleiding? Of ten opzichte van een mbo-opleiding? Hier kunnen we niet zoveel mee.
dinsdag 31 oktober 2017 om 15:20
Alle mensen bij mijn opleiding die de AD deden, wilde uiteindelijk toch allemaal de 4jarige MER doen. Dus zonde als je niet gelijk voor de 4jarige variant gaat. Er was er maar 1 die het bij de AD liet, die kreeg niet meer betaald van haar baas.
Volgens mij kan je vrij makkelijk doorstromen, maar onze studenten miste een half jaar aan vakken (wat het laatste halfjaar AD is gefocust op stage, terwijl bij de 4jarige MER nog extra lessen bedrijfseconomie, spss enzo kregen. Dat moesten zij later nog allemaal extra bijscholen.
Volgens mij kan je vrij makkelijk doorstromen, maar onze studenten miste een half jaar aan vakken (wat het laatste halfjaar AD is gefocust op stage, terwijl bij de 4jarige MER nog extra lessen bedrijfseconomie, spss enzo kregen. Dat moesten zij later nog allemaal extra bijscholen.