Werk & Studie alle pijlers

auto vd zaak

25-05-2020 12:37 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,
Even een vraagje, want ik wordt van de verhalen op t internet niet wijzer, dus misschien is er hier iemand die er verstand van heeft.

Ik wil (als ik het durf haha) aan mijn werkgeven vragen of het voor mij ook mogelijk is een auto van de zaak te rijden. Met bijtelling en de hele reutemeteut. 2 andere collega's van mij hebben ook een auto vd zaak, maar werken gewoon 5 dagen (fulltime) op kantoor, dus maken geen ritjes naar klanten of naar klussen. Ik zelf werk 4 dagen (26,5 uur). Ik heb er totaal geen verstand van, maar moet mijn werkgever hier dan ook iets aan hebben als hij zijn werknemer een auto beschikbaar stelt?

Ik hoor graag
Alle reacties Link kopieren
hij moet hem aanschaffen, dat is een flink bedrag
verzekeringen betalen, schades etc

wellicht zaten je collegas aan het eind van de schaal en is de auto een soort "verkapt loon"??
Alle reacties Link kopieren
Jij zit die 26,5 uur ook alleen op kantoor?
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
TheeMetChocolade schreef:
25-05-2020 12:41
Jij zit die 26,5 uur ook alleen op kantoor?
Ja
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
25-05-2020 12:40
hij moet hem aanschaffen, dat is een flink bedrag
verzekeringen betalen, schades etc

wellicht zaten je collegas aan het eind van de schaal en is de auto een soort "verkapt loon"??
Toen een ex collega wegging vorig jaar, had mn werkgever wel gezegd "jammer dat we .... al hebben aangenomen, anders kon jij die auto rijden", maar ja die was toen natuurlijk al aangeschaft.
Voltooid schreef:
25-05-2020 12:43
Ja
Wat denk je zelf dat de reactie van je werkgever zou zijn op deze vraag?
Alle reacties Link kopieren
Voltooid schreef:
25-05-2020 12:44
Toen een ex collega wegging vorig jaar, had mn werkgever wel gezegd "jammer dat we .... al hebben aangenomen, anders kon jij die auto rijden", maar ja die was toen natuurlijk al aangeschaft.