Werk & Studie alle pijlers

Baan/opleiding Budgetcoach

26-07-2009 13:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

De laatste tijd is bij mij het idee ontstaan om de opleiding tot budgetcoach te gaan volgen om daarna natuurlijk hiermee aan de slag te gaan. Lijkt me echt heel erg leuk werk!

Mijn vragen: zijn er hier lieden die dit werk doen?

Hoeveel verdien je ongeveer als budgetcoach en voor hoeveel uur is dat? Werk je als zelfstandig ondernemer, freelance of via detachering?

Heeft er iemand de opleiding gevolgd en zo ja waar? Hoe lang duurt deze (die info kan ik niet vinden, heb een mail gestuurd voor aanvullende informatie) en is het een leuke opleiding?

Hoop vragen, alvast bedankt voor de reacties!
Niemand???
Ik werk als budgetcoach en ons bedrijf verzorgt ook de opleiding van budgetcoach.

Het is een bjzonder dankbaar beroep en je kunt veel mensen helpen.

voor info kun je gaan naar www.mijnbudgetcoach.nl
Budgetcoach,jullie waren ook op tv he? Maar als je als freelancer/eigen onderneming wilt werken, moet je wel aan een aantal voorwaarden voldoen ,als je wilt dat mensen het voorgoed krijgen.Zo moet je altijd iemand in dienst hebben.Maar budgetcoach wel een leuke site.Misschien volg ik de training wel.
Mijn excuses, de laatste voorwaarden wat ik vertelde klopt niet,dat geldt voor een jobcoach.Ik kom altijd in de war mete en budgetcoach en jobcoach.hihi
Heej Lotus7,

was benieuwd of jij toevallig al (veel) verder bent gekomen met je zoektocht naar een goede opleiding tot budgetcoach?

Ook mij bekroop ineens het gevoel het beroep budgetcoach wel heel interessant te geven. En om hier idd ook in de toekomst mee aan de slag te gaan.

Valt me best tegen de informatie op het internet.

Ben jij verder gekomen? En kun jij me hieraan helpen?

Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven